Elämä lyhyenä miehenä
Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.
-M24
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä veikkaat, jos 158-senttinen mies on äkkipikainen, päällekäyvä ja käyttäytyy kuin koko maailma olisi häntä vastaan, niin tekeekö mieli tutustua lähemmin? Täysin mahdollista että on puolustuskannalla pituutensa vuoksi, mutta valitettavasti itse teen 180 asteen käännöksen kun tällainen henkilö tulee vastaan.
Siinä se taas nähdään, käänöksenkin pitää olla 180, että kelpaa naiselle :-)
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä.
Vielä ei ole näkynyt :D
Tule baareihin ja katso loppuyöstä kuinka rumia ovat ne naiset, jotka eivät silloinkaan kelpaa miehille. Siinä näet.
99 %:ssa tapauksista kun naiset lähtee baarista yksin tai keskenään, he eivät itse ole kelpuuttaneet ketään niistä miehistä. Ja ehkä 80 % naisista lähtee baarista ilman ketään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stop whining
Ihminen on siitä jännä laji, että pystymme ulkoistamaan voimankäytön. Mies ei tarvitse pituutta eikä lihaksia, kunhan niitä on jollain tyhmemmällä miehellä.
Totta, ja Vladimir Putinin vallalla ja statuksella varustettuja miehiä on tasan muutama per sukupolvi. Olisiko jotain realistisempia esimerkkejä?
Tom Cruise?
:D
No joo, silloin pitäisi olla puolet naamasta leukaa. Mutta leukaa on helpompi kasvattaa kuin pituutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä.
Tule baareihin ja katso loppuyöstä kuinka rumia ovat ne naiset, jotka eivät silloinkaan kelpaa miehille. Siinä näet.
99 %:ssa tapauksista kun naiset lähtee baarista yksin tai keskenään, he eivät itse ole kelpuuttaneet ketään niistä miehistä. Ja ehkä 80 % naisista lähtee baarista ilman ketään miestä.
Mitä et ymmärtänyt kommentissani? Katso miltä ne ei-kellekään kelpaavat naiset näyttävät, eli kommenttisi perusteella se 1 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä veikkaat, jos 158-senttinen mies on äkkipikainen, päällekäyvä ja käyttäytyy kuin koko maailma olisi häntä vastaan, niin tekeekö mieli tutustua lähemmin? Täysin mahdollista että on puolustuskannalla pituutensa vuoksi, mutta valitettavasti itse teen 180 asteen käännöksen kun tällainen henkilö tulee vastaan.
Ei tarvitse olla noin synkkä tapaus. Riittää että on kasvojen ja luonteen puolesta keskuverto suomalaismies, niin 160 sentin pituudella olet jo ihan pahnanpohjimmaisia.
Olisikin kuvitelmaa, mutta nuorempana oikeasti tunsin tällaisen miehen. Varmasti kiristi hermoja kun naiset nauroivat ja miehet vittuilivat että tarviitko autoon korokkeen että näet ratin takaa.
Minulle oli tosi iso yllätys kun tajusin että monille naisille on miehen pituus merkittävä asia. Itseäni kun se ei kiinnosta. Olen seurustellut 165-190 pitkien miesten kanssa. Naimisiin päädyin 185 pitkän kanssa. Tosin pituudella ei ollut mitään merkitystä valinnassa vaan nimenomaan luonteella ja arvoilla.
Mutta ihan oikeasti naisissa löytyy meitäkin joille miehen pituudella ei ole mitään merkitystä. Paitsi jos miehellä on joku kompleksi omasta lyhyydestään niin se kyllä vie kiinnostavuuden äkkiä. Eli jos mies on itse sinut pituutensa kanssa niin ei se minuakaan haittaa. Itseasiassa jos mietin millainen mies minua sinkkuaikoina kiinnosti niin ehkä lyhyemmät ennemmin. Tosin saattaa olla että näissä oli joku muu piirre joka viehätti ja sattumalta vaan olivat lyhyitä.
Ja kyllä se ainakin itsellä teetti löytää parisuhde kun en ole mikään kaunokainen. Tai tietty jos olisi kelpuuttannut jonkun pultsarin tai vaikka 20 v vanhemman sedän niin kyllähän ne kävi iskemässä... Mutta jos haluaa jotenkin normaalin parisuhteen suunnilleen samanikäisen puolison ja samanlaiset arvot.
Haastateltu nainen sanoi, ettei miehen pituus enää vanhempana kauheasti merkitse :D
– Ei se ehkä enää niin paljon haittaa kuin nuorempana. Sitten en vaan laittaisi korkkareita jalkaan, sanoo toinen opiskelija.
http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei…
Mä olen tykänny lyhyistä miehistä aina, mutta kaipa olen ollu liian pitkä monelle?!(172 cm )Lyhyys on yksinkertaisesti mielestäni seksikästä, en ole sen tarkemmin asiaa kyllä analysoinut, mutta kaipa monessa heistä on jotain sellaista miehisyyttä mikä kolahtaa <3
Mikä on se pituus, jonka mittainen tai sen alle jäävä lasketaan lyhyeksi?
Minä olen 173 cm pitkä, kihlattuni (mies) on 165 cm. En tiedä lasketaanko tuo lyhyeksi mieheksi (?)
Siis oikeesti luuleeko joku, että kaikilla naisilla on helppo löytää kumppani tai edes seuraa baarista! Kyllä ne miehet aina pyörii niiden kauniiden naisten ympärillä & me tavallisemmat ollaan ihan ilmaa. Ei aina, mutta useimmiten näin.
En aina ihan ymmärrä tätä. Olen 160-senttinen (siis oikeasti lyhyt, en mikään 175cm "lyhyt") ja pyöreä, mutta seurustelen parhaillaankin ja ottajia on riittänyt. Sekä lyhyempiä että pidempiä. En ole ikinä ajatellut olevani jotenkin liian lyhyt tai huomannut että se olisi vaikuttanut siihen, kiinnostutaanko minusta vai ei. Hyvännäköinen en ole, ehkä se söpö poikamaisuus sitten vetoaa.
Otan asian huumorilla, ei ole elämää suurempi asia. Olen lyhyt enkä kasva vaikka jauhaisin asiasta vuosikausia. Tapailetko vääränlaisia naisia? On naisissakin se tietty kasti, jotka odottavat täydellisyyttä joka saralla ja joku pikkujuttukin muodostuu ihan ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi. Olen näköjään aika onnekas, kun kohdalleni ovat sattuneet ne ei-turhamaiset tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeeei helvetti, taas tätä ruikutusta siitä mystisestä rumasta naisesta, joka ei saa miestä :DD
Kas kun ei ole ikinä tullut vastaan, vaikka tässä ollaan jo 30 vuotta maailmaa katseltu. Aina kun bongaat naisen, josta ajattelet ulkoisesti, että tuon kimpussa ei ehkä ole sataa muuta miestä samaan aikaan niin eiköhän joku saatanan hunksi tai monaconprinssi kurvaa jostain nurkan takaa ja lähtee tämä nainen kainalossa pois. Fakta.
Tämän minäkin olen huomannut! Joskus suorastaan ihmetyttää, että mistä niille riittää niitä miehiä kun en mielestäni mitään hirveitä alfoja tuolla kadulla juurikaan näe. Mutta auta armias kun kiinnostut jostain naisesta - olipa minkänäköinen tai ikäinen tai statuksinen tahansa - niin joku adonis sillä jo on. Siksi varmaan niitä ei näy katukuvassa kun kaikki on niiden mammojensa kanssa kyhnäämässä haha.
Eikö tuo nimenomaan todista sen, että katsot vain kaikkein kauneimpia naisia, koska he ovat varattuja. Suomi on pullollaan sinkkunaisia, mutta he ovat sinulle näkymättömiä.
Lyhyiden miesten kannattaisi lähestyä kaikkia naisia noin omasta pituudesta ja siitä alaspäin. Monet 150 cm naiset kompensoivat ottamalla 190 cm miehen. Ei se toimi niin, että mitä lyhyempi nainen niin sitä enemmän mahdollisuuksia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.
Haha, ei likimainkaan.
Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa.
Miesten varioiva maku takaa kaikille suht terveille naisille lokoisat olot.
Miehille rumia naisia ei olekaan ns. olemassa. Olemme näkymättömiä.
Juu, justiinsa.
Naisetko siltä cp-vammaiselta prostituoidulta persettä ostivat?
Jos joku löytää naisen, joka ei saisi mieltä 24 tunnissa jos ilmoittautuisi ns. markkinoille, niin kyllä mä kaffeet tarjoan.
Validi pointti. En kauheasti naisena ulisisi.
Tarkoititko validi SHEIMAUS? *tirsk* Eivät naiset ulise tällä palstalla, vaan miehet.
Aloittaja, sinun pituutesi merkitsee JOILLEKIN naisille jotain. Monille ei yhtään mitään.
Juttele ihmisten kanssa ystävällisesti jatkossa, niin tilanteesi saattaa muuttua paremmaksi.
Miehen pituus ei mitenkään määrää haluttavuutta ainakaan minulle. Olen monesti ollut järjettömän ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Itse olen 170, miehet olleet 160 paikkeilla. Persoona on tärkein ja ei se timmi kroppakaan haittaa. Harmittaa vaan ne tapaukset jotka jää sitä omaa pituutta valittamaan ja jauhamaan. Ei kiinnostaisi jos niitä ei kiinnostaisi. Kerran sanoin hyvän näköiselle kaverille että sä olet tollanen tasku-Adonis. Loukkaantui :(
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti luuleeko joku, että kaikilla naisilla on helppo löytää kumppani tai edes seuraa baarista! Kyllä ne miehet aina pyörii niiden kauniiden naisten ympärillä & me tavallisemmat ollaan ihan ilmaa. Ei aina, mutta useimmiten näin.
Enpä ole huomannut.
Meillä on töissä monen näköisiä naisia ja kyllä ne pelimiehet kiertää vonkaamassa ne kaikki läpi noin viikon sykleissä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.
-M24
Oli miten vaan, suurin osa pakeista tulee täysin muihin asioihin vaikuttamattomien geneettisten piirteiden perusteella. Ihmiset valitsee puolisonsa tiedostomatta niin, että geenit on mahdollisimman kaukana toisistaan. Too late to do anything about your genes now.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.
Haha, ei likimainkaan.
Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa.
Miesten varioiva maku takaa kaikille suht terveille naisille lokoisat olot.
Miehille rumia naisia ei olekaan ns. olemassa. Olemme näkymättömiä.
Juu, justiinsa.
Naisetko siltä cp-vammaiselta prostituoidulta persettä ostivat?
Jos joku löytää naisen, joka ei saisi mieltä 24 tunnissa jos ilmoittautuisi ns. markkinoille, niin kyllä mä kaffeet tarjoan.
Validi pointti. En kauheasti naisena ulisisi.
Tarkoititko validi SHEIMAUS? *tirsk* Eivät naiset ulise tällä palstalla, vaan miehet.
Aloittaja, sinun pituutesi merkitsee JOILLEKIN naisille jotain. Monille ei yhtään mitään.
Juttele ihmisten kanssa ystävällisesti jatkossa, niin tilanteesi saattaa muuttua paremmaksi.
Haha, puhut sheimauksesta, mutta kehotat aloittajaa juttelemaan ihmisille ystävällisesti. Olisit yhtä hyvin voinut käskeä käymään suihkussa :D
Jos mies on 170 cm pitkä, niin hänhän on aika pitkä. Jos olet esim. 167 cm pituinen nainen, niin olisit suurin piirtein sen mittainen, jos olisit syntynyt mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Susta en tiedä, mutta mulla ei ainakaan seisoisi esim. kun katsoo hänen pulskimpia aikojaan http://www.elitereaders.com/obese-woman-drops-110-kilos/
Totta, ja Vladimir Putinin vallalla ja statuksella varustettuja miehiä on tasan muutama per sukupolvi. Olisiko jotain realistisempia esimerkkejä?