Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lyhyenä miehenä

Vierailija
30.05.2016 |

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm mies. Moni nainen esii pitkää miestä, minä puolestani etsin lyhyttä naista. Naisen on oltava minua selvästi lyhyempi, myös korkokengissä. En kehtaa katsoakkaan pitkiä naisia päin. Häpeän kaupan kassajonossa. Reppu selässä minua luullaan koululaiseksi. Yläasteikäisetkin ovat minua kaksi päätä pidempiä. Itsetunto tässä kieltämättä vähän kärsii. Vituttaa.

Vierailija
82/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut miehen pituus. Olen itsekin hyvin pieni ja siro, ja pitkien miesten kanssa saa koko ajan olla varpaillaan että näkee kasvot :D Mutta siis pituus tai lyhyys ei ole ollut minkäänlainen kriteeri koskaan, vaan reiluus, ystävällisyyys, kohteliaisuus, fiksuus, älykkyys, hyvä itsetunto, elämän ilo, kokkaustaidot, se, että on kiinnostunut asioista ja elämästä, asioista tietäminen (tyhmää/mustavalkoisesti ajattelevaa miestä en kestäisi), söpöys, söpö, ihana hymy ja silmät. Siisti pukeutuminen, tykkään tietystä pukeutumistyylistä. Vaikka munkin kriteerit ovat osin myös hyvin pinnallisia, en ole miehen pituutta koskaan edes ajatellut kriteerinä. Ihan muut asiat painaa vaakakupissa, kuten mun listasta huomaa. 

Ihan huuhaata se, että "kaikki" naiset preferoisivat pitkiä miehiä. Ehkä monet äänekkäät preferoivat, ja se on jonkinlainen klisee, muttei ollenkaan koko totuus. Hattu korkealle, ap, loppujen lopuksi sen oikean löytäminen voi olla ihan yhtä tuskaista vaikka olisit 30 cm pidempi. Yhdenyön seuraa ehkä saa helpommin, jos nuo äänekkäät laumat pitävät pitkistä miehistä. Mutta ehkä et juuri sen tyyppisen naisen kanssa haluaisikaan parisuhteeseen pysyvämmin. Ja loppupeleissä on ihan sama, kuinka monta lyhytaikaista hoitoa nuorella miehellä on ollut esim 19-25 -vuotiaana. Niiden suuri määrä tuntuu statusta lisäävältä teiniporukoissa, mutta itse asiassa sitten vakavaa suhdetta etsiessä niiden suuri määrä onkin jo huono puoli, miehenkin maine voi olla "hyvien/kilttien" naisten silmissä pilattu, jos hoitoja on ollut liikaa.

Lopulta siis tuo menestys lyhyissä suhteissa ei tee onnelliseksi. Lopulliseen onneen vaikuttaa se, jos onnistuu löytämään itselleen hyvän parisuhteen sitten vähän vanhempana. Ja sen pysyvän suhteen löytäminen on meille kaikille yhtä vaikeaa, niin pitkille kuin lyhyille, kaiken näköisille ja tapaisille. 

Lisäksi, mitä vanhemmaksi naiset tulevat (siis tossa n. 25-vuoden jälkeen) he alkavat arvostaa miehessä yhä enemmän esimerkiksi korkeaa koulutusta, hyviä tuloja, ammatillista asemaa jne. Teinit eivät sellaisista oikein ymmärrä, mutta aikuiset kyllä. Ja aikuisten kanssa siihen pysyvään parisuhteeseen sitten ryhdytään.

Lue esim lääkäriksi, lentäjäksi tai muuhun ns vetävään ammattiin, naiset pyörivät jaloissa, vaikka olisit millainen! Nähty on! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.

Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.

Erottiin sitten ihan muista syistä.

Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!

Tätä nyt ei vaan voi yleistää kaikkiin naisiin. Paria viestiä aiemminkin on nainen, jolle pituus todellakin oli ongelma.

Okei. Ongemasi ei olekaan siis se, että lyhyenä miehenä et saa naista, vaan se, ettet lyhyenä miehenä saa KAIKKIA naisia.

Kasva hei edes siltä mieleltäsi aikuiseksi, itkupilli.

Et muuten tiedä edes mun sukupuolta... Mä heitin vaan yhden kommentin tähän ketjuun, en valittanut mistään. Mietipä nyt pari kertaa oikein ajatuksella, että kumman meistä pitäisi kasvaa mieleltään aikuiseksi?

tsemppiä vaan sullekin.

Vierailija
84/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta miespuolista kaveria jotka ovat itseäni (177,5 cm pituudeltani ja mies olen) vähintään 10 - 15 senttiä lyhyempiä ja useimmat heistä ovat parisuhteessa. Aina löytyy joku, jolle pituus ei ole ratkaiseva tekijä.

Vierailija
85/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 155 cm mies. Hänellä on hyperspermia ja hän on nussinut ainakin tuhatta naista New Yorkissa. Kaikki haluavat häntä. No mutta ei tässä ehdi enempää turinoimaan, lastenhoitajalla on jotain asiaa.

Terv. Hellu

Vierailija
86/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 165 cm mies. Moni nainen esii pitkää miestä, minä puolestani etsin lyhyttä naista. Naisen on oltava minua selvästi lyhyempi, myös korkokengissä. En kehtaa katsoakkaan pitkiä naisia päin. Häpeän kaupan kassajonossa. Reppu selässä minua luullaan koululaiseksi. Yläasteikäisetkin ovat minua kaksi päätä pidempiä. Itsetunto tässä kieltämättä vähän kärsii. Vituttaa.

Työkaverini on sinun mittaisesi, hänen vaimonsa taas on minun mittaiseni eli 180 cm.

Molemmat vaikuttavat tyytyväisiltä.

Vierailija
87/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.

Haha, ei likimainkaan. 

Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa. 

Ei saa parisuhdetta. Siitä tässä on kyse. Oletan, että ap:kin puhuu parisuhteesta, ei vain sänkyseurasta.

Tein tänään kauppareissulla isossa marketissa tutkimusta. Katselin pariskuntia sillä silmällä ja totesin, että keskimäär. puolet miehistä oli n. 170 tai vähän alle ja kyllä heillä se kumppani oli messissä.

Itse olen 167 ja mieheni on saman pituinen. Tein nuorena mallin töitä ja muutenkin olin suosittu ja olisin saanut minkä kokoisen hyvänsä, mutta rakaistuin ihan tavalliseen pieneen mieheen ja olemme olleet yhdessä kohta 50 vuotta.

Hän on ollut hyvässä asemassa työelämässä eikä ole koskaan rypenyt itsesäälissä.

Lapsemme ovat kasvaneet  176-186 cm pitkiksi.

Kyllä on todella pinnallista, jos koko ratkaisee rakkauden.

t.mummeli

Vierailija
88/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.

Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.

Erottiin sitten ihan muista syistä.

Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!

Tätä nyt ei vaan voi yleistää kaikkiin naisiin. Paria viestiä aiemminkin on nainen, jolle pituus todellakin oli ongelma.

Okei. Ongemasi ei olekaan siis se, että lyhyenä miehenä et saa naista, vaan se, ettet lyhyenä miehenä saa KAIKKIA naisia.

Kasva hei edes siltä mieleltäsi aikuiseksi, itkupilli.

Et muuten tiedä edes mun sukupuolta... Mä heitin vaan yhden kommentin tähän ketjuun, en valittanut mistään. Mietipä nyt pari kertaa oikein ajatuksella, että kumman meistä pitäisi kasvaa mieleltään aikuiseksi?

tsemppiä vaan sullekin.

No olipa eka tai viideskymmenes viestisi ja olitpa mies, nainen tai simpanssi, niin kerro, miksi ihmeessä tämän avauksen tehneen lyhyen miehen pitäisi saada KAIKKI naiset?

Vierailija
89/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

There's no easy way out. 

Sinun pitäisi ryhtyä menestyjäksi tai tosi-tv -luuseriksi. 

Monet valtionpäät ovat lyhyehköjä, samoin yllättävän moni yritysjohtaja. Näyttelijöissäkin on lyhyitä miehiä. 

On totta, että pitkä mies etenee helpommin ja suurin osa keskijohdosta onkin pitkiä miehiä, tietysti myös monet toimitusjohtajat. Mutta yllättävän usein siellä aivan ylimmän kaapin päällä istuu lyhyehkö mies. 

Amerikkalaistutkimus osoitti taannoin, että 10k lisää palkkaa vastaa naisten silmissä joitain senttejä lisää pituutta. Naiset oikeasti viehättyvät miehen asemasta, vallasta ja statuksesta ihan siinä missä miehen komeasta ulkomuodostakin. Katso vaikka miten voit olla mikä tahansa räkänokka, mutta jos olet juhlittu urheilusankari, tie taivaisiin on auki naisrintamalla. Sama se on bisneksessä, vaikka naiset ovatkin sitten hiukan erilaisia kuin ne urheilijoiden naiset. Mutta eivät välttämättä huonolla tavalla erilaisia. 

Erittäin harva mies saa laadukkaita naisia / paljon naisia vaikka olisi miten komea ja pitkä jos ei samalla omaa jonkinlaista statusta. Se on niin harvinaista, ettei siihen ole realistista pyrkiä jos geenilotto ei ole suonut täyttä kymppiä. 

Vierailija
90/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

There's no easy way out. 

Sinun pitäisi ryhtyä menestyjäksi tai tosi-tv -luuseriksi. 

Monet valtionpäät ovat lyhyehköjä, samoin yllättävän moni yritysjohtaja. Näyttelijöissäkin on lyhyitä miehiä. 

On totta, että pitkä mies etenee helpommin ja suurin osa keskijohdosta onkin pitkiä miehiä, tietysti myös monet toimitusjohtajat. Mutta yllättävän usein siellä aivan ylimmän kaapin päällä istuu lyhyehkö mies. 

Amerikkalaistutkimus osoitti taannoin, että 10k lisää palkkaa vastaa naisten silmissä joitain senttejä lisää pituutta. Naiset oikeasti viehättyvät miehen asemasta, vallasta ja statuksesta ihan siinä missä miehen komeasta ulkomuodostakin. Katso vaikka miten voit olla mikä tahansa räkänokka, mutta jos olet juhlittu urheilusankari, tie taivaisiin on auki naisrintamalla. Sama se on bisneksessä, vaikka naiset ovatkin sitten hiukan erilaisia kuin ne urheilijoiden naiset. Mutta eivät välttämättä huonolla tavalla erilaisia. 

Erittäin harva mies saa laadukkaita naisia / paljon naisia vaikka olisi miten komea ja pitkä jos ei samalla omaa jonkinlaista statusta. Se on niin harvinaista, ettei siihen ole realistista pyrkiä jos geenilotto ei ole suonut täyttä kymppiä.

Samoilla linjoilla. Tavallisen miehen on koko lailla turha yrittää vedota naisiin ulkonäöllään. Siinä hommassa pitää oikeasti olla 1/1000. Siksi hunksit myyvät proteiinijauhoja sivubisneksenä henkensä pitimiksi. Ei mummot tippaa. 

Vierailija
91/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Ap itse sitten haeskele vähän lyhyempiä naisia? :) Taskuvenuksia!

Kyllähän mies toisaalta voi ansioitua ihan muilla seikoilla kuin pituudella, mieti vaikka Arvo Ylppöä :) Mulle ainakin hyvät hoksottimet, kiva luonne, sopiva pilke silmäkulmassa plus venyvä ja paukkuva huumorintaju voisivat hyvinkin viedä jalat alta, vaikka mies olisi itseni pituinen! :)

Vierailija
92/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä veikkaat, jos 158-senttinen mies on äkkipikainen, päällekäyvä ja käyttäytyy kuin koko maailma olisi häntä vastaan, niin tekeekö mieli tutustua lähemmin? Täysin mahdollista että on puolustuskannalla pituutensa vuoksi, mutta valitettavasti itse teen 180 asteen käännöksen kun tällainen henkilö tulee vastaan.

Implikoitko, että tuollaisen puutarhatontun riehunta aiheuttaisi muuta kuin pienen hymynkareen suupieleen?

😂😂😂

Miksi tämä on saanut alapeukkuja, ketjun paras viesti!

Vierailija
93/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on lyhyitä miehiä haukuttu sitten eilisen. 

94/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 159 senttiä ja useinkin ihastun n. 170 pituisiin tai jopa lyhempiin miehiin. En edes haluaisi kovin pitkää miestä :D 170 on sopiva minulle :D

Vierailija
95/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itselleni miehen pituus ei ole tärkeää. Olen tapaillut itseäni (169cm) lyhyempiä sekä pidempiä. Nykyinen mieheni on minua seitsemän senttiä pidempi.

Mutta monelle miehelle (siis noille lyhyemmille) on ollut ilmeisesti kipeä paikka se, että käytän korkkareita ja olen siten heitä tosi paljon pidempi koska sain muutamaltakin tyypiltä pyynnön käyttämättä niitä. Rakastan korkkareita ja useimmat niistä ovat todella korkeilla koroilla (12cm ->). Sori vain, minä en muuta tyyliäni sen takia että jollakulla on jotain komplekseja pituudestaan ja tuossa on syy, miksi nuo suhteet kariutuivat aika nopeasti.

Vierailija
96/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ei varmasti ole helppoa. Hmm. Tässä asiassa taidan olla sitten se pinnallinen. Ei voi mitään, että yli 175cm sytyttää enemmän. Se on biologinen juttu. Tosin jos mies olisi muuten juuri minun makuuni, ei sillä olisi enää väliä vaikka pituus jäisikin 170cm. Sellaista ei vain ole vielä tapahtunut. Mutta koska olen itsekin lyhyt, niin tuollainen yli 190cm alkaa olla jo turhankin pitkä.

Vierailija
97/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkistä miehistä. Se ei tee minusta pinnallista eikä tarkoita että esineellistän miehiä. Saan pitää mistä haluan, saan antaa pakit ihan kenelle haluan ja saan sanoa sen ääneen.

Mikä sitten mielestäsi olisi pinnallista?

Ylemmälle kymmenen plussaa, juuri niin se on. Vastaan kuin kysymys olisi osoitettu minulle: Pinnallista (ja äärettömän luotaantyöntävää) on katsella ihmisiä yökkäillen, että kamalat housut, hyi vittu mikä kroppa, kauhea nenä jne. Pinnallista on antaa pakit siksi, että toisella on finni naamassa ekatreffipäivänä. Pinnallista on määritellä tarkka painoraja ihmiselle, esim. minä skippaan harkitsematta kahdesti miehet, jotka kehtaavat laittaa deittiprofiileihin tarkan maksimipainon naiselle. Ja joo muistan edelleen mitä sanoin treffailusta ja sen semmoisesta XD

Pinnallista on antaa pakit nenän muodon takia, jos se on normaali nenä mutta ei täytä ääliön vaatimuksia hyväksyttävälle nenälle.

Jne. Sellainen on pinnallista. Minäkin olen vaativa miesten suhteen, mutta minä vaadin KOKONAISUUTTA. Ei auta, vaikka mies on just eikä melkeen ulkoisesti minun mieltymyksiäni vastaava, jos on korvien välistä elämäm kolulainen. Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa. Ihmisinä hekin ovat arvokkaita, paitsi jotkut ovat kyllä niin outoja, etten tiedä... XD

Vierailija
98/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkistä miehistä. Se ei tee minusta pinnallista eikä tarkoita että esineellistän miehiä. Saan pitää mistä haluan, saan antaa pakit ihan kenelle haluan ja saan sanoa sen ääneen.

Ylemmälle kymmenen plussaa, juuri niin se on. Vastaan kuin kysymys olisi osoitettu minulle: Pinnallista (ja äärettömän luotaantyöntävää) on katsella ihmisiä yökkäillen, että kamalat housut, hyi vittu mikä kroppa, kauhea nenä jne. Pinnallista on antaa pakit siksi, että toisella on finni naamassa ekatreffipäivänä. Pinnallista on määritellä tarkka painoraja ihmiselle, esim. minä skippaan harkitsematta kahdesti miehet, jotka kehtaavat laittaa deittiprofiileihin tarkan maksimipainon naiselle. Ja joo muistan edelleen mitä sanoin treffailusta ja sen semmoisesta XD

Pinnallista on antaa pakit nenän muodon takia, jos se on normaali nenä mutta ei täytä ääliön vaatimuksia hyväksyttävälle nenälle.

Jne. Sellainen on pinnallista. Minäkin olen vaativa miesten suhteen, mutta minä vaadin KOKONAISUUTTA. Ei auta, vaikka mies on just eikä melkeen ulkoisesti minun mieltymyksiäni vastaava, jos on korvien välistä elämäm kolulainen. Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa. Ihmisinä hekin ovat arvokkaita, paitsi jotkut ovat kyllä niin outoja, etten tiedä... XD

"Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa."

Eli kyllä sinullakin on vaatimuksia millaisen miehen kelpuutat ulkonäön perusteella. Jotkut painorajat ja pituusrajat sinullakin on mitä ei enää passeli luonnekaan kompensoi. Vähän ristiriitaista viestiä sun kommentissa.

Vierailija
99/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko Kallonen kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Samoten luonteeltaan passeli mies ei iske, jos ulkoinen olemus ei nappaa."

Eli kyllä sinullakin on vaatimuksia millaisen miehen kelpuutat ulkonäön perusteella. Jotkut painorajat ja pituusrajat sinullakin on mitä ei enää passeli luonnekaan kompensoi. Vähän ristiriitaista viestiä sun kommentissa.

No totta helvetissä myös ulkonäkö merkitsee XD Ei tässä jeesustelemassa olla. IKINÄ en ole edes kysynyt miehen painoa tai asettanut mitään konkreettista "vähintään xx, enintään xx" -rajaa. Nevaeva. Mitä helkkaria se minua kiinnostaa, mitä vaaka näyttää. Miehen pitää näyttää hyvältä minun silmääni.

Vierailija
100/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on harhakuvitelmia miehien pituuksista. 170 cm voi saada 10 cm tai jopa 11cm lisän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme