Elämä lyhyenä miehenä
Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.
-M24
Kommentit (127)
Hazaa ja muut lyhyyttään surkuttelevat miehet, miten esimerkiksi viestin 34 kirjoittaja kuulostaa ihan tasapainoiselta ja itseensä tyytyväiseltä tyypiltä? Ottakaa mallia niin saatte ehkä joskus naisen.
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä veikkaat, jos 158-senttinen mies on äkkipikainen, päällekäyvä ja käyttäytyy kuin koko maailma olisi häntä vastaan, niin tekeekö mieli tutustua lähemmin? Täysin mahdollista että on puolustuskannalla pituutensa vuoksi, mutta valitettavasti itse teen 180 asteen käännöksen kun tällainen henkilö tulee vastaan.
Implikoitko, että tuollaisen puutarhatontun riehunta aiheuttaisi muuta kuin pienen hymynkareen suupieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä.
Vielä ei ole näkynyt :D
Tule baareihin ja katso loppuyöstä kuinka rumia ovat ne naiset, jotka eivät silloinkaan kelpaa miehille. Siinä näet.
Rumuus on aika subjektiivista. Toisekseen, voit vaikuttaa meikeillä, koruilla ja pukeutumisella vetovoimaasi huomattavasti rumaa/lyhyttä miestä paremmin. Se kun äiti sanoi, että olet hyvä tuollaisena, niin se ei välttämättä ole totta suhdetta etsiessä. Croksit ja nykäsfarkut jätät seuraavaksi kotiin. Pistä verkkosukkaa päälle niin aivan sama millainen kotka olet, aivan varmasti useampi ukko kulli pystyssä olisi lähdössä saatille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stop whining
Ihminen on siitä jännä laji, että pystymme ulkoistamaan voimankäytön. Mies ei tarvitse pituutta eikä lihaksia, kunhan niitä on jollain tyhmemmällä miehellä.
Totta, ja Vladimir Putinin vallalla ja statuksella varustettuja miehiä on tasan muutama per sukupolvi. Olisiko jotain realistisempia esimerkkejä?
Tom Cruise?
:D
No joo, silloin pitäisi olla puolet naamasta leukaa. Mutta leukaa on helpompi kasvattaa kuin pituutta...
Häh? Tomppahan on täysi chinlet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä.
Tule baareihin ja katso loppuyöstä kuinka rumia ovat ne naiset, jotka eivät silloinkaan kelpaa miehille. Siinä näet.
Rumuus on aika subjektiivista. Toisekseen, voit vaikuttaa meikeillä, koruilla ja pukeutumisella vetovoimaasi huomattavasti rumaa/lyhyttä miestä paremmin. Se kun äiti sanoi, että olet hyvä tuollaisena, niin se ei välttämättä ole totta suhdetta etsiessä. Croksit ja nykäsfarkut jätät seuraavaksi kotiin. Pistä verkkosukkaa päälle niin aivan sama millainen kotka olet, aivan varmasti useampi ukko kulli pystyssä olisi lähdössä saatille.
Olen kasvoistani ruma ja tästä syystä miehet pitävät minua rumana. Se on kasvojen mittasuhteiden epäsymmetria, joka tekee minut rumaksi.
Siksi sillä ei ole ollut koskaan mitään merkitystä, että vartaloni on hyvä, pukeudun siisteihin naisellisiin mekkoihin (viihteellä siis) ja käytän korkokenkiä. Meikkaan huolellisesti ja kivasti, hiukseni ovat pitkät ja hyvinhoidetut. Ei ikinä vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.
Haha, ei likimainkaan.
Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa.
Miesten varioiva maku takaa kaikille suht terveille naisille lokoisat olot.
Miehille rumia naisia ei olekaan ns. olemassa. Olemme näkymättömiä.
Juu, justiinsa.
Naisetko siltä cp-vammaiselta prostituoidulta persettä ostivat?
Jos joku löytää naisen, joka ei saisi mieltä 24 tunnissa jos ilmoittautuisi ns. markkinoille, niin kyllä mä kaffeet tarjoan.
Validi pointti. En kauheasti naisena ulisisi.
Tarkoititko validi SHEIMAUS? *tirsk* Eivät naiset ulise tällä palstalla, vaan miehet.
Aloittaja, sinun pituutesi merkitsee JOILLEKIN naisille jotain. Monille ei yhtään mitään.
Juttele ihmisten kanssa ystävällisesti jatkossa, niin tilanteesi saattaa muuttua paremmaksi.
Haha, puhut sheimauksesta, mutta kehotat aloittajaa juttelemaan ihmisille ystävällisesti. Olisit yhtä hyvin voinut käskeä käymään suihkussa :D
Pahoittelen, ettet kyennyt ymmärtämään viestiäni.
Naurettavat ja toistuvat sheimaajaviestit ovat niin koomisia, että herjasin niitä.
Ap:n kannattaa jatkossa olla ystävällinen naisia kohtaan, niin hän voi löytää itselleen puolison ja hyvin todennäköisesti löytääkin. Pituusulina ja uhriutuminen on turhaa, koska vain osa naisista tuijottaa miehen pituutta. Esimerkiksi minä pidän lyhyistä miehistä, koska olen itse lyhyt.
Ymmärsin viestisi täydellisesti. On todella ylimielistä esittää, että tuntemattoman ihmisen ongelma olisi, että hän ei ole ystävällinen ihmisille. On kohteliasta olettaa, että vastapuoli on normaaleilla käytöstavoilla, empatiakyvyllä ja sosiaasilla taidoilla varustettu yksilö, ellei muuta tule ilmi.
Tykkään hulluna yhdestä hätinä 160 cm mittaisesta miehestä. Hänessä on vain sitä jotain. En varmaan unohda koskaan. Itse saan vaikka minkä pituisen kun olen nätti, siitä ei siis ole kiinni...kunpa osaisin unohtaa hänet :-(
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.
Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.
Erottiin sitten ihan muista syistä.
Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!
Tätä nyt ei vaan voi yleistää kaikkiin naisiin. Paria viestiä aiemminkin on nainen, jolle pituus todellakin oli ongelma. Pituusvaatimushan on yleisimpiä naisten kriteereitä. Varmaan paljon vähemmän on naisia, jotka odottavat mieheltä esim. tarkalleen tietynlaista kehonrakennetta (esim. pakko olla lihaksikas) tai tietynlaista pukeutumistyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvoistani ruma ja tästä syystä miehet pitävät minua rumana. Se on kasvojen mittasuhteiden epäsymmetria, joka tekee minut rumaksi.
Siksi sillä ei ole ollut koskaan mitään merkitystä, että vartaloni on hyvä, pukeudun siisteihin naisellisiin mekkoihin (viihteellä siis) ja käytän korkokenkiä. Meikkaan huolellisesti ja kivasti, hiukseni ovat pitkät ja hyvinhoidetut. Ei ikinä vientiä.
Jos pelkkää kullia haet, niin ei sun kasvoilla ole juuri merkitystä sen suhteen. Ei se nätti naama siinä päällimmäisenä mielessä ole kun lähdetään metsästämään. Varsinkin jos runkosi on kunnossa, kuten mainostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkää kullia haet, niin ei sun kasvoilla ole juuri merkitystä sen suhteen. Ei se nätti naama siinä päällimmäisenä mielessä ole kun lähdetään metsästämään. Varsinkin jos runkosi on kunnossa, kuten mainostat.
On merkitystä. Miehet eivät ole koskaan iskeneet minua baareissa. Yhden kerran elämässäni olen kelvannut irtoseksiin (minä tein taas aloitteen), mies ilmoitti seksin jälkeen miten rumana minua piti.
Ettekö te tiedä, että jokaiselle miehelle on annettu kaksi metriä pituutta ja kukin käyttää sen miten parhaaksi näkee. Eli 165-senttisellä jää 35 senttiä käytettäväksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen ylipainoinen (100kg) yksinhuoltaja jolla on neurologinen poikkeavuus ja myös yhdellä neljästä lapsestani on.
Joo, varmaan jonkun työttömän alkoholistin tähän rinnalle saisi viidenneksi lapseksi, mutta ns. Kunnon miehet, edes ne tavalliset juoksee kyllä kovaa karkuun.
Ja joo, munaa naisena saa aina, ei välttämättä omasta ikäluokasta, mutta 20+ ihan komeat ja lihaksikkaat nuoret miehet kiimoissaan painaa kyllä oikein mielellään. Niihin sitten turvaudun mieluummin kuin kalja-peraan.
Tätähän se todellisuus on, että satakiloisetkin naiset saavat puutteessa olevia komeita ja lihaksikkaitakin miehiä sänkyyn, mutta silti väitetään etteivät naiset ole kummoisessa etulyöntiasemassa seksiseuran suhteen. Sehän onkin realistista, että joku todella lihava tai epävarma mies saisi ikinä sänkyyn jotain hyväkroppaisia ja kasvoista kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.
-M24
Ei tällaisilla valituskirjoituksilla petiseuraa saa. Sori että oot kääpiö. T. Tosimies 190cm
Itse olen 175cm hyvännäköinen nainen. Nopeasti ajateltuna olen ollut aina kiinnostunut lyhyemmistä miehistä, mutta tarkemmin ajateltuna se pituus ei ole ollut se juttu, vaan luonne. Nimittäin monet lyhyemmät miehet komppaavat pituuttaan itsevarmuudella, supliikilla hurmaamisella jne. Olen itsekkin aika itsevarma ja vahva tapaus, joten monet lyhyet miehet ovat nähneet minussa haasteen ja tulleet iskemään, ja nimenomaan heidän upea luonteensa on minuunkin kolahtanut. Lisäksi ovat olleet ilkikurisen poikamaisia, pilkettä silmäkulmassa. Kun on lyhyt kroppa, se on helposti sopusuhtaisempi ja lihaksikkaampi pienellä vaivalla, eli myös siitä plussaa ;)
Oma mieheni on juurikin edellä kuvatun luonteinen ja näköinen, ja olemme olleet naimisissa jo 6 vuotta.. Hän on pituudeltaan 167cm, eli 8cm minua lyhyempi. Eikä tunnu missään negatiivisessa mielessä. Ja jos tähän nyt joku lyhyt tulee itkeen että "ei kaikki lyhyet miehet oo supliikkeja tai itsevarmoja", niin se on vähän voi voi. En kelpuuttaisi heidänlaisiaan miehiä pitkänäkään. Asenne ratkaisee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen ylipainoinen (100kg) yksinhuoltaja jolla on neurologinen poikkeavuus ja myös yhdellä neljästä lapsestani on.
Joo, varmaan jonkun työttömän alkoholistin tähän rinnalle saisi viidenneksi lapseksi, mutta ns. Kunnon miehet, edes ne tavalliset juoksee kyllä kovaa karkuun.
Ja joo, munaa naisena saa aina, ei välttämättä omasta ikäluokasta, mutta 20+ ihan komeat ja lihaksikkaat nuoret miehet kiimoissaan painaa kyllä oikein mielellään. Niihin sitten turvaudun mieluummin kuin kalja-peraan.
Tätähän se todellisuus on, että satakiloisetkin naiset saavat puutteessa olevia komeita ja lihaksikkaitakin miehiä sänkyyn, mutta silti väitetään etteivät naiset ole kummoisessa etulyöntiasemassa seksiseuran suhteen. Sehän onkin realistista, että joku todella lihava tai epävarma mies saisi ikinä sänkyyn jotain hyväkroppaisia ja kasvoista kauniita naisia.
No ei saa ei. Mutta mies kuin mies saisi kyllä kivan naisen rinnalleen elelemään tasaveroista elämää, koska naiset taas haluaisivat oikeasti jakaa sen elämän toisen kanssa, ei vaan paneskella. Mikä tässä on se niin iso vaikeus ymmärtää?
Seksi on aina naiselle riski aivan eri tavalla kuin miehelle. Nainen on yleensä heikompi, ja 99% seksuaalisesta väkivallasta on miesten naisiin kohdistamaa. Eli naisella on riski tulla pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. Tautiriski on naisilla suurempi, koska naisiin tarttuu taudit helpommin, kiitos suuren limakalvopinta-alan. Puhumattakaan sitten raskausriskistä. Ja täälläkin usein horistusta "maineen menettämisestä" ja "huonoksi vaimomatskuksi" päätymisestä, jos harrastaa seksiä ilokseen.
Siksi naiset eivät lähtökohtaisesti vaan paneskele menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei saa ei. Mutta mies kuin mies saisi kyllä kivan naisen rinnalleen elelemään tasaveroista elämää, koska naiset taas haluaisivat oikeasti jakaa sen elämän toisen kanssa, ei vaan paneskella. Mikä tässä on se niin iso vaikeus ymmärtää?
Seksi on aina naiselle riski aivan eri tavalla kuin miehelle. Nainen on yleensä heikompi, ja 99% seksuaalisesta väkivallasta on miesten naisiin kohdistamaa. Eli naisella on riski tulla pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. Tautiriski on naisilla suurempi, koska naisiin tarttuu taudit helpommin, kiitos suuren limakalvopinta-alan. Puhumattakaan sitten raskausriskistä. Ja täälläkin usein horistusta "maineen menettämisestä" ja "huonoksi vaimomatskuksi" päätymisestä, jos harrastaa seksiä ilokseen.
Joo en tuota ole kieltänytkään. Se ei poista kuitenkaan sitä faktaa, että esim. nainen joka harrastaa paljon irtosuhteita on luultavasti paljon tyytyväisempi naisena kuon miehenä, koska jos hän olisi mies ei hän luultavasti saisi seksiä juurikaan ja silloin kuin saisi olisivat kumppanit jotain ihan eri tasoa kuin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.
Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.
Erottiin sitten ihan muista syistä.
Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!
Tätä nyt ei vaan voi yleistää kaikkiin naisiin. Paria viestiä aiemminkin on nainen, jolle pituus todellakin oli ongelma.
Okei. Ongemasi ei olekaan siis se, että lyhyenä miehenä et saa naista, vaan se, ettet lyhyenä miehenä saa KAIKKIA naisia.
Kasva hei edes siltä mieleltäsi aikuiseksi, itkupilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en tuota ole kieltänytkään. Se ei poista kuitenkaan sitä faktaa, että esim. nainen joka harrastaa paljon irtosuhteita on luultavasti paljon tyytyväisempi naisena kuon miehenä, koska jos hän olisi mies ei hän luultavasti saisi seksiä juurikaan ja silloin kuin saisi olisivat kumppanit jotain ihan eri tasoa kuin naisena.
Eikä sinun argumenttisi sitä faktaa, että nainen joka ei harrasta paljon irtosuhteita vaan etsii kumppania tositarkoituksella olisi ihan varmasti paljon tyytyväisempi miehenä kuin naisena. Koska jos hän olisi mies hän varmasti löytäisi rinnalleen naisen, joka ei etsi pelkkää seksiseuraa vaan vakavaa suhdetta.
Sanoin tuossa aiemmin kutsuneeni kaveria tasku-adonikseksi, josta kaveri loukkaantui. Sitten joku haukkui mut burgeriksi(?). Selvitän sen verran että ko kaveri humalassa mulle valitti kun on lyhyt ja naiset ei tykkää, ja sitä hämmästelin kun mielestäni hyvän näköinen pakkaus. Varattu tosin (vaikka naiset ei tykkää???) joten en ole mitään iskuyrityksiä tehnyt.
Ylipainoisista naisista oli jo pitkä keskustelu eilen.