huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (185)
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa. Ei sitä kestä selvinpäin eikä sitä kestä ei-selvinpäin.
Lapsena joku tsekkoslovakialainen vaha-animaatio muistaakseni Tuhkimosta.
Vierailija kirjoitti:
Terence malick : tree of life. Niin paska ja niin monella tavalla!
Ah tämä. Olen yrittänyt katsoa muitakin Malickin leffoja, mutta ei ne vaan iske. Olen vaan Malickin kanssa ihan eri aaltopituudella.
Aika vähän katson elokuvia, joiden voin päätellä jo juonen perusteella olevan sellaisia, etten pidä niistä (esim. Hangover-elokuvat jne.). Silti karmein pettymys oli, kun menin katsomaan ennakkonäytöksessä Rakkautta koleran aikaan. Teoriassa elokuva on kaikkea sitä, mistä mun "pitäisi" pitää, mutta se on ensimmäinen ja tähän asti viimeinen elokuva, kun meinasin lähteä kävelemään teatterista ekan 15min jälkeen. Eikä se siitä parantunut, oli aina vaan naurettavampi. Elokuvalle en anna uutta mahdollisuutta, mutta kirja kaiketi on lukemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Cabin in the woods, tuli äskettäin telkkarista niin katsoin. Sen jälkeen oli naama kipeä facepalmailun takia.
Tälläkin palstalla moni varoitti, ettei kannata katsoa. :D
Luokkakokous ja Kulman kundit. En osaa päättää kumpi oli huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kun olen nähnyt niistä vain alkusekunnit. Aina jos elokuva alkaa paljaalla perseellä ja ähinällä, poistum paikalta.
Samoin. Ja eipä tarvitse nykyaikana montaa elokuvaa katsella ;-)
Transporter 2. Satuin kanavasurffaamaan ja jäin katsomaan hetkeksi. Järkyttävää kliseistä soopaa. Mutta enpä taida olla kohderyhmääkään..
Tuuli nousee-niminen anime. Oli niin huono, että nauroin hysteerisenä loppuelokuvan ajan, kävin sen katsomassa siis leffateatterissa. Toki myös Kauhea kankkunen-tyyppiset elokuvat on yhtä lailla täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cabin in the woods, tuli äskettäin telkkarista niin katsoin. Sen jälkeen oli naama kipeä facepalmailun takia.
Tälläkin palstalla moni varoitti, ettei kannata katsoa. :D
Sehän olikin kieli poskessa tehty.
Voivoi, niitähän on niin paljon, vaikea erotella huonointa.
Hymypoika
Pussikaljaelokuva
Veijarit
Katastrofikytät (The Other Guys)
Sisko tahtoisin jäädä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terence malick : tree of life. Niin paska ja niin monella tavalla!
Ah tämä. Olen yrittänyt katsoa muitakin Malickin leffoja, mutta ei ne vaan iske. Olen vaan Malickin kanssa ihan eri aaltopituudella.
Aika vähän katson elokuvia, joiden voin päätellä jo juonen perusteella olevan sellaisia, etten pidä niistä (esim. Hangover-elokuvat jne.). Silti karmein pettymys oli, kun menin katsomaan ennakkonäytöksessä Rakkautta koleran aikaan. Teoriassa elokuva on kaikkea sitä, mistä mun "pitäisi" pitää, mutta se on ensimmäinen ja tähän asti viimeinen elokuva, kun meinasin lähteä kävelemään teatterista ekan 15min jälkeen. Eikä se siitä parantunut, oli aina vaan naurettavampi. Elokuvalle en anna uutta mahdollisuutta, mutta kirja kaiketi on lukemisen arvoinen.
Rakkautta koleran aikaan? Onko tämä uusi jatko-osa Linklaterin Rakkautta-leffoille?
Luokkakokous ehdottomasti!! Kamalaa täysin mielikuvituksetonta sontaa
Joku Twilight-parodia. En jaksanut edes ekaa Twilight-leffaa katsoa kokonaan, ja kun tämä ei ollut edes sen veroinen niin kesken jäi.
Vierailija kirjoitti:
Se Julia Roberts-leffa, jossa se matkustelee ja syö pizzaa ja menee Intiaan. Mikä sen nimi onkaan?
Joo, mä taisin jaksaa peräti 30 min ja luovutin. Oliliian tylsää edes silittämisen oheistoiminnoksi!
Vaikea sanoa kun olen nähnyt niistä vain alkusekunnit. Aina jos elokuva alkaa paljaalla perseellä ja ähinällä, poistum paikalta.