Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?

Vierailija
30.05.2016 |

Omasta mielestä radalla

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, ettei kukaan ole vielä maininnut Miehet, jotka tuijottavat vuohia -elokuvaa? Ainoa pätkä, jonka katsomisen olen keskeyttänyt. Kaikki muut älyttömän surkeatkin leffat olen kitunut läpi, mutta tää vei ylenpalttisen huonouden kyllä ihan uudelle asteelle.

Vierailija
182/185 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno Turhapurot. Ai jumalauta ne on pitkäveteisiä ja se Uuno on niin mölli. Ainoo hyvä juttu on sen appiukon solvaukset.

Twilightit. Mä tykkäsin osittain kirjoista, mutta leffatoteutus oli kyllä 0/5.

Nälkäpeli sama, mutta niitä kirjoja oikein rakastin. Leffa ei ylttänyt lähellekään.

Kauhuelokuvat ei vaan ikinä aukee mulle. Niiden parodioille ehkä jaksan nauraa joskus.

(Musta on niin hassua, kun joku mainitsi sen Tuuli nousee ja joku Ota kiinni jos saat. Chiblit ja Catch me if you can on yksiä suuria lemppareitani! :D)

Lähes kaikki, jotka on lukeneet  aiheesta x tehdyn kirjan, ovat mollanneet samasta aiheesta tehdyn elokuvan. Pitääkö niitä elokuvia sitten katsoa, jos ne ovat aina niin paljon huonompia kuin kirja? Tai sitten yrittää katsoa se elokuva omana erillisenä tapauksena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno Turhapurot. Ai jumalauta ne on pitkäveteisiä ja se Uuno on niin mölli. Ainoo hyvä juttu on sen appiukon solvaukset.

Twilightit. Mä tykkäsin osittain kirjoista, mutta leffatoteutus oli kyllä 0/5.

Nälkäpeli sama, mutta niitä kirjoja oikein rakastin. Leffa ei ylttänyt lähellekään.

Kauhuelokuvat ei vaan ikinä aukee mulle. Niiden parodioille ehkä jaksan nauraa joskus.

(Musta on niin hassua, kun joku mainitsi sen Tuuli nousee ja joku Ota kiinni jos saat. Chiblit ja Catch me if you can on yksiä suuria lemppareitani! :D)

Pakko kysyä että mikä niiden twilightien toteutuksessa oli niin pielessä? Ne elokuvathan menee melkeen sanasta sanaan kirjojen kanssa . Luin ne aikoinaan että ymmärtäisin sen hypetyksen, en ymmärrä kyllä edelleenkään, yhtä huonoja ne kirjat on kuin ne elokuvatkin (nekin oli pakko sitten katsoa kaikki kuitenkin että voiko ne kaikki olla yhtä huonoja :D )

Vierailija
184/185 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Vierailija
185/185 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Himoshoppaaja-leffa on typerä. Joku kökkö suomalainenkin siinä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan