Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Maalainen tulossa kaupunkiin.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Pääsee, mutta ei se mitenkään nopeampaa tai kätevämpää ole kuin bussillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Saanko ihan uteliaisuuttani kysyä, että mikset googlannut? Olisit saanut oikeaa tietoa aikatauluineen ja hintoineen. Aiotko luottaa nyt tähän av-mammojen tietotoimistoon?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ainoa bussi, joka ajaa näin nopeasti on Finnairin oma (maksaa muistaakseni 6,30e). Ei pysähdy matkalla, viihtyisä bussi. Ja tosiaan, vaikka kyljessä onkin Finskin mainokset, sitä saa tietenkin käyttää kuka vain. Muilla busseilla (600- ja 400-sarja kestää vähintään 45min)...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saanko ihan uteliaisuuttani kysyä, että mikset googlannut? Olisit saanut oikeaa tietoa aikatauluineen ja hintoineen. Aiotko luottaa nyt tähän av-mammojen tietotoimistoon?

Olen törmännyt tähän av-etuliitteeseen aiemminkin. Kertokaas nyt joku, että mistä se on lyhenne? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ainoa bussi, joka ajaa näin nopeasti on Finnairin oma (maksaa muistaakseni 6,30e). Ei pysähdy matkalla, viihtyisä bussi. Ja tosiaan, vaikka kyljessä onkin Finskin mainokset, sitä saa tietenkin käyttää kuka vain. Muilla busseilla (600- ja 400-sarja kestää vähintään 45min)...

Joo Finskin bussi on todella hyvä, käytän sitä useammin kuin junaa koska junassa ei ole matkalaukuille mitään hyvää paikkaa. Ja hintakin on lähes sama (seutulippu 5,50).
Nuo paikallisbussit kannattaa kiertää kaukaa. 615 ole ennen loistava mutta nykyään niin järkyttävän hidas ja aina täynnä.

Vierailija

Eivätkö maalaisetkaan osaa itse hakea tietoa netistä? On se kumma, kun AV:lle osataan tehdä aloituksia, mutta netistä tiedon hakeminen on täysin ylivoimaista...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tähän av-etuliitteeseen aiemminkin. Kertokaas nyt joku, että mistä se on lyhenne? :D

No kurkkaappa mikä tämän palsta nimi on...

Vierailija

Tähänkin ihan asialliseen ketjuun piti tulla kaksi elämäänsä kyllästynyttä v****lijaa räkyttämään siitä, että miksi tällaista täällä edes kysytään, kun voisi googlettaakin. Kyllä mulle oli noista asiallisista vastauksista iso apu. Tietenkin seuraavaksi googletan tarkat tiedot.

AP

Vierailija

AP voi katsoa löytyy esimerkiksi VR:n sivuilta lippua Helsingin lentokentältä Helsinkiin. Kyseinen testi kestää noin 20 sekuntia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ihan asialliseen ketjuun piti tulla kaksi elämäänsä kyllästynyttä v****lijaa räkyttämään siitä, että miksi tällaista täällä edes kysytään, kun voisi googlettaakin. Kyllä mulle oli noista asiallisista vastauksista iso apu. Tietenkin seuraavaksi googletan tarkat tiedot.

AP

Kerro sitten ihan omin sanoin, että miksi piti ensin kysyä täältä? Ihmettelen vain tällaisia kysymyksiä, kun usein vastaukset ovat ihan mitä sattuu. Joko tahallaan tai ihan tietämättömyyttä.

Eri asia on kysyä vaikka kokemuksia parhaasta tavasta siirtyä kentältä keskustaan.