huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (185)
Ytimessä eli The Core. Jampat porautuvat maan ytimeen, räjäyttävät muutaman ydinpommin ja surffaavat aallonharjalla takaisin maan pinnalle. Ziizus.
En osaa sanoa mikä olisi huonoin elokuva jonka olen nähnyt, koska niitä on niin helvetin paljon ja vaikea sanoa mikä niistä olisi paskin. Elokuva johon eniten petyin oli kyllä Avengers 2 sekä uusi Captain America.
Random Hearts http://www.imdb.com/title/tt0156934/
Niin puuduttava, että melkein kipeää teki. Imdb:n arvion mukaan muutama muukin on jakanut kokemukseni.
The Room http://www.imdb.com/title/tt0368226/
En ole koskaan nähnyt mitään niin vaivaannuttavaa. Pakko oli kyllä katsoa loppuun asti että uskoisi silmiään.
Nolottavaa vähän tunnustaa, mutta Star Wars. En ole koskaan jaksanut katsoa puolta tuntia kauemmin vaikka useamman kerran yrittänyt. En usko, että se nyt on varsinaisesti Star Warsin huonoutta, vaan mun kyvyttömyyttä päästä siihen maailmaan.
Paskinta kuraa nämä kolme:
1.Tuntematon sotilas
2. Tuntematon sotilas
3. Tuntematon sotilas
Se salkkarileffa, missä ne on merellä. Jouduin vastentahtoisesti katsomaan koko elokuvan, i-h-a-n j-ä-r-j-e-t-t-ö-m-ä-n HUONO. Hirveä myötähäpeä surkeasta näyttelemisestä ja typerästä juonesta, tuli ihan paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Joku Twilight-parodia. En jaksanut edes ekaa Twilight-leffaa katsoa kokonaan, ja kun tämä ei ollut edes sen veroinen niin kesken jäi.
Olikohan se Vampyyrien imussa (Vampires Suck)? Aika väsynyt leffa,ja toisaalta Twilightit itsessään on niin koomisia,että niistä on turha tehdä parodiaa.
Huonoimmat leffat on yleensä sellaisia,joista ei osaa sanoa,onko ne tarkoituksella koomisia vai huonosti tehtyjä,esimerkiksi Snakes on a Plane.
Hahah :D! Katsoin trailerin ja vaikuttaa niin huonolta, että olis melkein pakko nähdä :D!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt mitään niin vaivaannuttavaa. Pakko oli kyllä katsoa loppuun asti että uskoisi silmiään.
Ihan oikeasti nukahdin elokuvateatterissa kun mentiin katsomaan yö museossa 2. Olin järkyttävän väsynyt jo mennessä mutta silti...
Muuten, elokuvien huonoudella mässäilyyn parasta viihdettä ovat youtubesta löytyvät Honest Trailerit :D Tässä tosin isketään vyön alle hyviäkin leffoja, mutta joka tapauksessa!
Suosikkini "Honest trailer: Twilight":
p.s. kannattaa tsekata koko saaga
T. strippileffaa kommentoinut
makethejp kirjoitti:
Käyttäjä162 kirjoitti:
makethejp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita matalan budjetin tekeleitä ihan valtava määrä. Katsokaapa vaikka äskettäin julkaistu Kindergarten Cop 2, pääosassa Dolph Lundgren. Itse en tosin kyennyt katsomaan loppuun asti.
Ei menestyminen ole pudjetista kiinni vaan siitä että esim ymmärretään kuinka ihmisen aivot toimivat, oivalletaan uutta ja ihminen talutetaan yhä syvemmälle elokuvan maailmaan. esim saw-elokuvat (pieni budjetti ja menestynyt)
En minä sitä viestittänytkään. Sanoin vain että muutaman tonnin rahoituksella kyhättyjen B-elokuvien kerhosta löytyy näitä oikeasti niin huonoja elokuvia, että ne ovat oikeastaan hyviä. Eihän raha tässäkään sanele hyvyyttä mutta pelkästään tuotantoarvojen takia sitä soisi vähän taustalla olevan.
Juu. Itse en esim mitään kovin toiminnallisista jenkki scifi-ufo-leffoista niinkään pidä: ei kykene samaistumaan = ei herätä tunteita, ei ole kosketuspintaa.
Tietysti näissä on olemassa aina se rahoituskysymyskin: eli työryhmän seisottaminen maksaa. Miten mahdollistettiin aikaana se että esim Tankki täyteen -tv-sarjaa kyettiin kuvaamaan vain muutama minuutti päivässä (tai jotensakin näin se muistaakseni oli).
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää 2.
Mun mielestä molemmat Sinkkuelämää-elokuvat olivat surkeita,aivan kuin olisi otettu Sinkkuelämää-jakso ja vain venytetty se kestämään yli kaksi tuntia.Ja kuinka kauheasti niitä molempia odotettiin aikoinaa kavereiden kanssa,se teki pettymyksestä vielä suuremman :D
Vierailija kirjoitti:
Se salkkarileffa, missä ne on merellä. Jouduin vastentahtoisesti katsomaan koko elokuvan, i-h-a-n j-ä-r-j-e-t-t-ö-m-ä-n HUONO. Hirveä myötähäpeä surkeasta näyttelemisestä ja typerästä juonesta, tuli ihan paha olo.
Iltasanomien elokuva-arvio tästä oli otsikoitu "Tuskaa paatissa" 😁
Vierailija kirjoitti:
Hahah :D! Katsoin trailerin ja vaikuttaa niin huonolta, että olis melkein pakko nähdä :D!
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin upea leffa!!! Olen katsonut monta kertaa, ja joka kerta nauranut epäuskon vallassa. Siis tähän elokuvaanhan liittyy todella paljon outoja käänteitä ja tuo päänäyttelijä / ohjaaja on itsessään todella mystinen ja kummallinen persoona, jonka menneisyys ja bisnekset ovat enemmän tai vähemmän hämärän peitossa.
Tytär pakotti katsomaan Twilight -elokuvat. Sitä pönöttämisen määrää, näyttelijät eivät olisi voineet olla enää jäykempiä, vaikka olisivat seisoneet rivissä.