Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?

Vierailija
30.05.2016 |

Omasta mielestä radalla

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltirumpu

Vierailija
22/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappari

P.S. haihurrikaanin kuuluu olla huono

Ja siinä se erittäin hyvin onnistuu. Minä odotin että se olisi ollut sillai huono, että on siinä kaikessa paskuudessaan ihan hyvä. No ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Julia Roberts-leffa, jossa se matkustelee ja syö pizzaa ja menee Intiaan. Mikä sen nimi onkaan?

Vierailija
24/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiinni jos saat. Piti lopettaa kesken tylsyyden vuoksi

Vierailija
25/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocky Horror Picture Show. En tykkää musikaalistakaan.

Vierailija
26/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kiinni jos saat. Piti lopettaa kesken tylsyyden vuoksi

Totta!

Vierailija
27/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki noi "katasrofileffat" mitä tulee taas nyt telkkarista....

Vierailija
28/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Black Swan. Täysin epäuskottavat ja ärsyttävät henkilöhahmot, visuaalisuudesta plussaa

Miten ihmeessä näin p*ska leffa on pärjännyt oscareissa? Surkea elokuva. Ihan puistattaa.

Vierailija
29/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat 3 tai mitäs me spartalaiset.

Vierailija
30/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Julia Roberts-leffa, jossa se matkustelee ja syö pizzaa ja menee Intiaan. Mikä sen nimi onkaan?

Eat pray love?

Vierailija
31/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eat pray love?

Kiitos, just se. Se oli niin pitkästyttävä.

Vierailija
32/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vailla menneisyyttä.

Vierailija
33/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Eat Pray Love on leffan nimi. Niin uskomattoman kliseinen ja typerä, että harvoin näkee. Syvälliseksi ja koskettavaksi varmaan tarkoitettu paikoitellen. Kaverini, joka valitsi leffan tykkäsi tästä kovasti. Joskus piti katsoa pätkä kun tuli telkkarista, että oliko se niin huono kuin muistin. Oli.   

Vierailija
34/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.

Vierailija
35/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.

Nyt ei kyllä ymmärrä mitä koitat sanoa. Voisitko muotoilla uudelleen. Minä olen nähnyt paljon elokuvia ja huonoin nyt mieleeni tullut oli juuri tuo Eat Pray Love, en yhtään tiedä oliko se kriitikkojen suosikki vai ei, menestyikö se mitenkään hyvin vai ei. Minun mielestäni se oli ihan älyttömän huono elokuva, siksi sen mainitsin. Mitä vikaa suhteellisuudentajussani oli?

Vierailija
36/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin näkemäni leffa on Jean Van Dammen Street Fighter jonka valitettavasti katsoin leffateatterissa seurueessa niin etten päässyt poiskaan. Ainoa leffa josta olen tiennyt jo alkutekstien aikana että tämä leffa on paskaakin paskempi.

Vierailija
37/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terence malick : tree of life. Niin paska ja niin monella tavalla!

TÄMÄ. Hirveää tekotaiteellista paskaa, ja en mitenkään vieroksu taiteellisia elokuvia.

Vierailija
38/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cabin in the woods, tuli äskettäin telkkarista niin katsoin. Sen jälkeen oli naama kipeä facepalmailun takia.

Vierailija
39/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat 3. Ainoa leffa, jota katsoessani olen punastunut häpeästä - häpeästä leffan tekijöitä kohtaan. Ja olin vielä yksin :D

Vierailija
40/185 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amélie

Karmeinta tekotaiteellisinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi