huonoin elokuva, jonka olet nähnyt?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Kaappari
P.S. haihurrikaanin kuuluu olla huono
Ja siinä se erittäin hyvin onnistuu. Minä odotin että se olisi ollut sillai huono, että on siinä kaikessa paskuudessaan ihan hyvä. No ei ollut.
Se Julia Roberts-leffa, jossa se matkustelee ja syö pizzaa ja menee Intiaan. Mikä sen nimi onkaan?
Ota kiinni jos saat. Piti lopettaa kesken tylsyyden vuoksi
Rocky Horror Picture Show. En tykkää musikaalistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota kiinni jos saat. Piti lopettaa kesken tylsyyden vuoksi
Totta!
kaikki noi "katasrofileffat" mitä tulee taas nyt telkkarista....
Vierailija kirjoitti:
Black Swan. Täysin epäuskottavat ja ärsyttävät henkilöhahmot, visuaalisuudesta plussaa
Miten ihmeessä näin p*ska leffa on pärjännyt oscareissa? Surkea elokuva. Ihan puistattaa.
Levottomat 3 tai mitäs me spartalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Se Julia Roberts-leffa, jossa se matkustelee ja syö pizzaa ja menee Intiaan. Mikä sen nimi onkaan?
Eat pray love?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eat pray love?
Kiitos, just se. Se oli niin pitkästyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Eat Pray Love on leffan nimi. Niin uskomattoman kliseinen ja typerä, että harvoin näkee. Syvälliseksi ja koskettavaksi varmaan tarkoitettu paikoitellen. Kaverini, joka valitsi leffan tykkäsi tästä kovasti. Joskus piti katsoa pätkä kun tuli telkkarista, että oliko se niin huono kuin muistin. Oli.
Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvelinkin, kun mammoilta kysyy HUONOINTA elokuvaa jonka olet KOSKAAN nähnyt, niin vastauksena tulee leffoja skaalalla kriitikoiden ylistämä/suuren budjetin yleisömenestys - keskitasoa huonompi "normileffa". Eli ei siis minkäänlaista suhteellisuudentajua tässäkään asiassa.
Nyt ei kyllä ymmärrä mitä koitat sanoa. Voisitko muotoilla uudelleen. Minä olen nähnyt paljon elokuvia ja huonoin nyt mieleeni tullut oli juuri tuo Eat Pray Love, en yhtään tiedä oliko se kriitikkojen suosikki vai ei, menestyikö se mitenkään hyvin vai ei. Minun mielestäni se oli ihan älyttömän huono elokuva, siksi sen mainitsin. Mitä vikaa suhteellisuudentajussani oli?
Huonoin näkemäni leffa on Jean Van Dammen Street Fighter jonka valitettavasti katsoin leffateatterissa seurueessa niin etten päässyt poiskaan. Ainoa leffa josta olen tiennyt jo alkutekstien aikana että tämä leffa on paskaakin paskempi.
Vierailija kirjoitti:
Terence malick : tree of life. Niin paska ja niin monella tavalla!
TÄMÄ. Hirveää tekotaiteellista paskaa, ja en mitenkään vieroksu taiteellisia elokuvia.
Cabin in the woods, tuli äskettäin telkkarista niin katsoin. Sen jälkeen oli naama kipeä facepalmailun takia.
Levottomat 3. Ainoa leffa, jota katsoessani olen punastunut häpeästä - häpeästä leffan tekijöitä kohtaan. Ja olin vielä yksin :D
Amélie
Karmeinta tekotaiteellisinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt.
Peltirumpu