Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalo paljon parempi kuin naama

Vierailija
30.05.2016 |

Otsikossa siis ongelmani. Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen? Olen vieläpä kolmekymppinen, eli naama alkaa vuosi vuodelta rupsahtaa. Kroppa kuitenkin pysynyt timminä, kiitos aktiivisen urheilun.

Ainakin jos tähän palstaan on uskominen, niin ulkonäkö on naisen tärkein valtti. Oikeastaan aika ikäväkin ajatus...

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naamallas tai ulkonäöllä ylipäätään ole mitään merkitystä meille miehille. Jos oot fiksu ja mukava, äiti ainesta niin halutaan sut. Jos sulla on vain ulkonäkö ja opinnot mielessä niin ei kiinnosta. Jussi 33v

Siis minulla ei ole vain ulkonäkö mielessä, enkä jaksaisi omaan ulkonäkööni aivan kohtuuttoman paljoa panostaa. Enemmänkin ärsyttää ajatus että pitäisi joka päivä pakkeloida raskaasti tms, koska sitten se pakkeli pitäisi vaivautua myöskin poistamaan ennen kun lähtee lenkille jne. Joku ripsiväri nyt ei yleensä kovin paljoa juostessa leviä mutta raskaampi meikki sitten helpommin.

Jotenkin olen onnistunut törmäämään todella pinnallisiin miehiin. Toki itsekin olen siinä mielessä pinnallinen, että toivoin ettei mies aivan susiruma ole. Mutta kyllä moni "rumiluskin" on komistunut siinä vaiheessa kun on ensin ihastunut...

Vierailija
182/183 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla miehillä on kyllä ihan ruokottoman huonoja kuvia tinderissä. Sellaisia pönötyskuvia joissa näytetään mielenterveyspotilaalle tai sarjamurhaajalle. Naiset taitavat ylipäätään vähän enemmän panostaa niihin kuviin?

Niin... aika vähän se kuva tai ulkonäkö taitaa lopulta merkitäkkään...

Tai sitten naiset yksinkertaisesti on vähemmän pinnallisia kuin miehet? Olen itsekin antanut sydäntä jos mielenkiintoisesti kirjoitettu profiiliteksti vaikka olisikin vähän huonommat kuvat. Keskivertomies taas taitaa katsella lähinnä kuvat ja jos ei niiden perusteella sytytä niin turha sitä tekstiäkään on lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla miehillä on kyllä ihan ruokottoman huonoja kuvia tinderissä. Sellaisia pönötyskuvia joissa näytetään mielenterveyspotilaalle tai sarjamurhaajalle. Naiset taitavat ylipäätään vähän enemmän panostaa niihin kuviin?

Niin... aika vähän se kuva tai ulkonäkö taitaa lopulta merkitäkkään...

Tai sitten naiset yksinkertaisesti on vähemmän pinnallisia kuin miehet? Olen itsekin antanut sydäntä jos mielenkiintoisesti kirjoitettu profiiliteksti vaikka olisikin vähän huonommat kuvat. Keskivertomies taas taitaa katsella lähinnä kuvat ja jos ei niiden perusteella sytytä niin turha sitä tekstiäkään on lukea...

Aika harvalla naisella ainakaan on mitään muuta tekstiä kuin paikkakunta. Oman kokemuksen mukaan, jos on, niin luen ja sen perusteella teen sitten lopullisen päätöksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme