Vartalo paljon parempi kuin naama
Otsikossa siis ongelmani. Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen? Olen vieläpä kolmekymppinen, eli naama alkaa vuosi vuodelta rupsahtaa. Kroppa kuitenkin pysynyt timminä, kiitos aktiivisen urheilun.
Ainakin jos tähän palstaan on uskominen, niin ulkonäkö on naisen tärkein valtti. Oikeastaan aika ikäväkin ajatus...
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
No eikös se just ollut Iltalehdessä, että 65% miehistä katsoo ensin naisen vartaloa (tissit, peppu, sääret).
Onko näin? Muistatko oliko kyseessä suomalainen vai jonkun muun maalainen kyselytutkimus?
Vierailija kirjoitti:
Takaa kuin Marilyn Monroe, edestä kuin Esa Pakarinen.
No ei onneksi sentään. Mutta pyllyni on pyöreä kuin Marilynin.
Mulla on kauniit kasvot, mutta huono kroppa. Ei ole helppoa tämäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaat, jos oot akateeminen. Ei naamat kiinnosta
Pk-seutu on täynnä akateemisia naisia. Ei paljoa auta täällä päin akateemisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se kunhan ette olisi itse nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauniit kasvot, mutta huono kroppa. Ei ole helppoa tämäkään.
Kroppaa voi sentään treenata. Tai voi huijata oikealaisella vaatetuksella. Kasvojen luustoon taas ei oikein meikkikään auta, jos ei ole syntyjään siro nenä ja sulokkaat poskipäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se just ollut Iltalehdessä, että 65% miehistä katsoo ensin naisen vartaloa (tissit, peppu, sääret).
Onko näin? Muistatko oliko kyseessä suomalainen vai jonkun muun maalainen kyselytutkimus?
Men's Health -lehti oli lähteenä. Amerikkalainen? Meinaatko, että suomalaismiehet olisivat vähemmän tissi/peppu-orientoituneita :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkkunaisia aina syytetään nirsoudesta? Miksi pitäisi ottaa kuka tahansa? Mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa. Itse ainakin odotan, että löydän miehen jonka kanssa voi käydä vähän älyllisempiäkin keskusteluita, seksi toimii ja mies kohtelee minua kunnioittavasti.
Käytännössä jokainen ihminen joka jää yksin, jää yksin koska ei kelpaa kaikille eikä kelpuuta kaikkia. Kyllä jossain olisi joku hänelle omantasoinen kömpelö nörtti joka olisi ikionnellinen hänen kanssaan, mutta ap ei katso häneen päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkkunaisia aina syytetään nirsoudesta? Miksi pitäisi ottaa kuka tahansa? Mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa. Itse ainakin odotan, että löydän miehen jonka kanssa voi käydä vähän älyllisempiäkin keskusteluita, seksi toimii ja mies kohtelee minua kunnioittavasti.
No missä tällaiset puheenvuorot ovat, kun miehiä syytetään nirsoudesta? Se on aina silloin miehen oma vika, jos ei huoli ketä tahansa.
Sama kohtalo ja enpä saa enää miestä kun rupsahtaminen on jo alkanut. Nirsokaan en ole, en vain kelvannut kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Men's Health -lehti oli lähteenä. Amerikkalainen? Meinaatko, että suomalaismiehet olisivat vähemmän tissi/peppu-orientoituneita :)
Kyllähän noissa kansallisissa ihanteissa on eroa. Esimerkiksi jenkeissä rintoja suurennetaan, ranskassa taas pienennetään.
Sinun täytyy pukeutumisella korostaa hyvää kroppaasi. Varmasti löytyy miesehdokkaita.
Kun lähestyt 50. ikävuotta, miehet alkavat pörrätä ympärilläsi. Sinulla on edelleen se upea vartalo, ja kaikki muut ikäisesi naiset ovat sen verran rupsahtaneita, että olet kasvoiltasi heidän kanssaan samalla viivalla. Tiedän mistä puhun - nuorena minusta ei kiinnostunut kukaan.
Ei siinä ole mitään ikävää, että naisia rankataan ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Se on biologiaa ja sille on oikein hyvät perusteet.
Kunhan et katkeroidu ja osaisit erottaa toisistaan kaksi asiaa ne ovat: Asiat, joille voit tehdä mahd. jotain ja ne joille et voi tehdä - Kyllä minäkin miehenä voisin katkeroitua vaikka siitä, että olen keskimittaista miestä -varmaan ehkä jo naistakin lyhyempi e. en varmasti kelpaisi kaikille. Toisaalta en tiedä haluaisinko itse sellaista naista kumppanikseni, jonka ykkösprioriteetteja miestä hakiessaan/ arvioidessaan on miehen pituuskasvu. - Joten Ap mahdatko sinä haluta rinnallesi (aikuisen) miehen -tai vaikka naisen-, jonka ykkösprioriteetit kumppania valitessan / arvioidessa ovat tissit, peppu, sääret.(..)
En väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään väljä. Totta kai sillä on, koska ainakaan minä en kykene näkemään heti kenenkään pään sisälle. Mutta kaunein - tai vaihtehtoisesti komeinkaan ulkonäkö ei kanna pitkälle, jos sisältö on kovin vajaa tai puutteellinen; enkä nyt tarkoita sitä, että olisi tullut sen osoittamiseksi suorittaa, jokin tutkinto tai koulutus.
Niinpä summa summarum ulkonäköösi saatan ihastua, mutta sisältöön voin sitten rakastua ja kiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä jokainen ihminen joka jää yksin, jää yksin koska ei kelpaa kaikille eikä kelpuuta kaikkia. Kyllä jossain olisi joku hänelle omantasoinen kömpelö nörtti joka olisi ikionnellinen hänen kanssaan, mutta ap ei katso häneen päinkään.
En todellakaan ole mikään kömpelö nörtti. Vaan ketterä ja terävä. Nörttiys ei kyllä haittaa miehessä yhtään. Kömpelyys haittaa, en halua joutua odottelemaan miestä lenkkipoluilla.Olen kovassa kunnossa ja haluan että mies on edes kohtuullisessa. Pieni ylipaino tms ei haittaa. Mutta kömpelyys on turn off.