Vierailija

Miehellä on siis joku ihmetapa loukata mua vitseillään. Hän vitsailee usein siitä miten hänen elämänsä oli rennompaa ja mukavampaa ilman mua. Myös yksi hänen lempivitsailunaiheensa on, että hän ei halua lapsia kanssani :o Kuulostaa oudolta, tiedän. Olen sanonut miehelle että alkaa ihan oikeasti kuulostamaan siltä ettei haluakaan, mutta mies kieltää asian. Tulee vaan väkisin mieleen et onko vitsissä aina osa totuutta :( Mies tietää että nämä "vitsit" sstuttavat mua, mutta vaikuttaa vaan siltä ettei hän pysty hillitsemään itseään...

• ylös 75
  • alas 0

Sivut

Kommentit (38)

No eihän kukaan heitä ilmoille tuollaisia vitsejä, ellei siinä olisi totuuden siemen.

Voi olla, että miehellä on sellainen parisuhteen malli, että siinä kuuluu vaan olla möllöttää ja kärsiä. Jos hänen vanhempiensa avioliitto on ollut sellainen, hän ehkä itsekin toistaa samaa kaavaa. Eli ajattelee, että tässä nyt vaan pitää olla ja valittaa, vaikka oikeasti ei viihdykään.

Vastuutontahan tuollainen on, ja tosi lapsellista. Itse en jaksaisi kuunnella tuollaista vaan ehdottaisin asumuseroa. Mies voisi sitten ihan vapaalta jalalta miettiä rauhassa, miten haluaa jatkaa, vai haluaako ollenkaan.

Nää on just näitä "akka jätti" miehiä,  joille mikään ei ole koskaan hyvin. 

• ylös 94
  • alas 1
Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
No eihän kukaan heitä ilmoille tuollaisia vitsejä, ellei siinä olisi totuuden siemen.

Voi olla, että miehellä on sellainen parisuhteen malli, että siinä kuuluu vaan olla möllöttää ja kärsiä. Jos hänen vanhempiensa avioliitto on ollut sellainen, hän ehkä itsekin toistaa samaa kaavaa. Eli ajattelee, että tässä nyt vaan pitää olla ja valittaa, vaikka oikeasti ei viihdykään.

Vastuutontahan tuollainen on, ja tosi lapsellista. Itse en jaksaisi kuunnella tuollaista vaan ehdottaisin asumuseroa. Mies voisi sitten ihan vapaalta jalalta miettiä rauhassa, miten haluaa jatkaa, vai haluaako ollenkaan.

Nää on just näitä "akka jätti" miehiä,  joille mikään ei ole koskaan hyvin. 

En mäkään jaksaisi kuunnella :( Oon sanonut monta kertaa miehelle, että hänen vitsit satuttaa, mutta ei auta... Joskus on luvannut ettei enää vitsaile, mutta aina se vaan jatkuu. Ei kuulema halua erotakaan. Ei olla naimisissa, eikä edes asuta yhdessä. Ap.

• ylös 36
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vitt*ile takaisin vaikka pienestä munasta ja huonosta panotaidosta. Luulisi ymmärtävän?

• ylös 52
  • alas 6
Vierailija

Muut naiset, miltä teistä tuntuisi jos mies vitsailisi ettei halua lapsia kanssasi? Miehen mielestä suutun mitättömistä pikkujutuista. Ap.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

No ei se enää ole mikään vitsi tai läppä jos olet jo useasti sanonut että tuollaiset puheet satuttaa etkä jaksa tuollaista enää kuunnella.

Kun järkevä puhe ei auta niin ala heittämään samanlaista paskaläppää takaisin ja jos mies suuttuu niin ihmettelet vaan silmät pyöreänä että näinhän se mieskin sulle puhuu...

Mutta ihan näin aikuisten oikeasti miksi olet miehen kanssa joka puhuu sinulle rumasti????

Jos minun mieheni kertoisi elämänsä olevan parempaa ilman minua niin kertoisin ukolle missä on ovi!

• ylös 52
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muut naiset, miltä teistä tuntuisi jos mies vitsailisi ettei halua lapsia kanssasi? Miehen mielestä suutun mitättömistä pikkujutuista. Ap.

Mikä tuossa on se vitsi? Joko haluaa tai ei halua. En tajua mikä tuossa pitäisi naurattaa.

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Jos minulle piruillaan/vittuillaan/länkytetään paskaa niin yleensä kyllä suutun tai loukkaannun.

Mutta en todellakaan jakaisi elämääni miehen kanssa joka puhuisi minulle tuollaista paskaa ihan huvikseen...

• ylös 42
  • alas 0

Vierailija kirjoitti:
En mäkään jaksaisi kuunnella :( Oon sanonut monta kertaa miehelle, että hänen vitsit satuttaa, mutta ei auta... Joskus on luvannut ettei enää vitsaile, mutta aina se vaan jatkuu. Ei kuulema halua erotakaan. Ei olla naimisissa, eikä edes asuta yhdessä. Ap.

Saanko kysyä, minkä ikäisiä olette?

Oletteko puhuneet tulevaisuuden suunnitelmistanne? Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi suunnitelmiin ei kuulu vakava parisuhde, yhteen muuttaminen eikä perheen perustaminen. Ainakaan nyt, tai ainakaan ei sinun kanssa. 

• ylös 41
  • alas 0
Vierailija

Tjaa. Taitaisin sanoa miehelle, että otan tuon varoituksena. Joten kiitos kun olet niin ystävällinen, että annat ymmärtää, ettet ymmärrä antaa. Ja hei.

Oikeasti, aika jännä tuo ammattipellenäkemys, että eihän tämä nyt niin paha juttu ole. Eli myöntävät, että vähän paha sitten kuitenkin. Pitääpä kysyä omalta pelleltä, mikä hänen motiivinsa on jatkuvaan epätotuuksien julistamiseensa.

Eilinen tapeltiin koko päivä, kun tyyppi avasi aamun mukamas vitsikkäästi vinoilemalla että olen nukkunut pitkään, ja otin sen vittuiluna. En todellakaan halua avata päivääni arvoituksin tai miettien, mitä kello on ja paheksutaanko minua vai oliko tuo kätketty kiitos, kun heräsin hänen seurakseen niin varhain. Haluan edes herätä ensin rauhassa ennen aamun aivojumppaa. Läheisyysvammainen on oma pelleni.

Olen lähtenyt sille linjalle, että pitäköön rauhassa huumorintajuttomana, mutta minä en ala peittelemään toiminnan seurauksia, jos minua härnätään koko ajan. Minua ei laiteta häpeämään siksi, etten osaa reagoida oikein miehen vikaan, jota hän voi halutessaan korjata.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Oletko ihan suoraan, silmiin katsoen ja tiukasti sanonut:
"Nyt turpa kiinni, sä et ole hauska, eikä noi ole vitsejä. Jos ei kelpaa, voin poistua."
Tämä toimi meillä, oma miehenikin "vitsaili" suhteen alussa. Ensin kiltisti hymistelin, sitten pyysin lopetttamaan ja lopulta nostin kissan pöydälle ja sanoin miehelle suoraan.
Hän jopa jotenkin säikähti, ei ollut edes ajatellut todella satuttavansa, kuvitteli juttujensa oikeasti olevan hassuja vitsejä.
Pyysi minulta anteeksi, eikä sen jälkeen ole enää loukannut. Vitsaillaan kyllä edelleen ja osaan nauraa itsellenikin, mutta henkilökohtaisuuksiin menevät loukkaukset eivät ole vitsejä, eikä niitä tarvitse kuunnella.

• ylös 48
  • alas 0
Vierailija

Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletteko puhuneet tulevaisuuden suunnitelmistanne? Kuulostaa siltä, että poikaystäväsi suunnitelmiin ei kuulu vakava parisuhde, yhteen muuttaminen eikä perheen perustaminen. Ainakaan nyt, tai ainakaan ei sinun kanssa. 

Minä olen vähän alle kolmekymppinen ja mies vähän yli kolmekymppinen.

Ollaan puhuttu. Naimisiinmenon suhteen miehellä tuntuu olen aika selvät sävelet, haluaisi kuulema naimisiin aika pian, ei nyt heti, mutta ei jalua seurustella "ikuisuutta" (ollaan oltu yhdessä noin vuosi). Lapsiasiasta puolestaan en ole saanut selvyyttä :/ kun vitsailee ja sanon että alkaa kuulostaa ettei oikeastikaan halua niin kieltää. Sanoo usein myös että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista. Kuulema kuitenkin jos ollaan naimisissa, niin "ei sanoisi ei lapsille". Mut enpä tiedä mitä ajatella :( ap.

Vierailija kirjoitti:

Ollaan puhuttu. Naimisiinmenon suhteen miehellä tuntuu olen aika selvät sävelet, haluaisi kuulema naimisiin aika pian, ei nyt heti, mutta ei jalua seurustella "ikuisuutta" (ollaan oltu yhdessä noin vuosi). Lapsiasiasta puolestaan en ole saanut selvyyttä :/ kun vitsailee ja sanon että alkaa kuulostaa ettei oikeastikaan halua niin kieltää. Sanoo usein myös että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista. Kuulema kuitenkin jos ollaan naimisissa, niin "ei sanoisi ei lapsille". Mut enpä tiedä mitä ajatella :( ap.

Olette tosi nuoria vielä. Ehkä ei kannata vielä hötkyillä asian kanssa? Mies tuntuu olevan hieman ambivalentti tuon haluamisesta kanssa. Periaatteessa siis haluaa naimisiin ja lapsia, kun kavereillakin alkaa varmaan jo olla akka ja kakaroita, pitäähän sitä hänelläkin olla ettei vallan homoksi luulla.

Se, mitä oikeasti elämältä haluaa, taitaa olla ihan mysteeri miehelle itselleenkin. Älä vahingossakaan suostu, jos mies kosii. Vastaa vaikka vitsillä, jos asia tulee puheeksi.

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsiasiasta puolestaan en ole saanut selvyyttä :/ kun vitsailee ja sanon että alkaa kuulostaa ettei oikeastikaan halua niin kieltää. Sanoo usein myös että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista. Kuulema kuitenkin jos ollaan naimisissa, niin "ei sanoisi ei lapsille". Mut enpä tiedä mitä ajatella :( ap.
Kuuntelepa, mitä hän sanoo lapsiasiasta: ei, ei, ei!

Alkaa vituttaa minuakin :( Ei jumalauta: "ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista". Sinunko pitäisi ottaa SIKA säkissä?

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Mies on kanssasi, koska ei halua olla yksin. Odottaa että löytää jonkun paremman. Sinun kanssasi ei halua enempää vakiintua, siksi vitsailee noista lapsiasioista yms. Jätä mies rannalle ruikuttamaan, löydät kyllä paremman ja fiksumman!

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiasiasta puolestaan en ole saanut selvyyttä :/ kun vitsailee ja sanon että alkaa kuulostaa ettei oikeastikaan halua niin kieltää. Sanoo usein myös että ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista. Kuulema kuitenkin jos ollaan naimisissa, niin "ei sanoisi ei lapsille". Mut enpä tiedä mitä ajatella :( ap.
Kuuntelepa, mitä hän sanoo lapsiasiasta: ei, ei, ei!

Alkaa vituttaa minuakin :( Ei jumalauta: "ensin mennään naimisiin ja sitten vasta puhutaan lapsista". Sinunko pitäisi ottaa SIKA säkissä?

Olen kyllä sanonut miehelle, että en voi mennä naimisiin jos en tiedä mitä hän tulevaisuudelta haluaa. Mut joo, jos ei osaa päättää eikä halua lapsia MUN kanssa niin saa sit etsiä naisen kenen kanssa haluaa... Tuntuu kyllä pahalta :( ap.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä itse haluat parisuhteelta ja sen tulevaisuudelta. Ymmrärän miehen näkökannan, että lapset tulevat vasta avioliiton jälkeen, mutta se on aivan eri asia kuin asiasta puhuminen ja suunnitteleminen ennen avioitumista! Mahdollisesti avioliiton jälkeen mies edelleen jahkailee lapsiasialla ja jossain vaiheessa huomaat olleesi 10 vuotta parisuhteessa ihmsien kanssa, joka ei koskaan ole halunnut lapsia.

Voiko kyse lisäksi olla siitä, että mies ei välttämättä halua kyseisiä asioita (tai ole varma suhteestanne), mutta kokee että tietyssä iässä ne asiat pitää tehdä? Ja sitten onkin se vaihe, jossa kavereille voi valittaa että akka mäkättää ja lapset on tiellä. Ettei tavallaan ota vastuuta omasta elämästään, päätöksistään ja onnellisuudestaan.

Eikä sinun tarvitse tai kannata sitä odottaa, että mies olisi eron kannalla. Siihen riittää se, että itse toteat ettet halua kyseisen ihmisen kanssa jatkaa. Sinä olet oikeutettu siihen, että yhdessä voitte pohtia ja suunnitella tulevaisuutta ja siihen, että voit olla varma kumppanin tunteista. Miehelle tietenkin on kivaa pitää sinua varpaillaan sillä, että vitsailee tuollaisia ja panttaa oikeaa mielipidettään. Haluatko itse kuitenkaan sellaista kohtelua?

• ylös 13
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.