Vartalo paljon parempi kuin naama
Otsikossa siis ongelmani. Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen? Olen vieläpä kolmekymppinen, eli naama alkaa vuosi vuodelta rupsahtaa. Kroppa kuitenkin pysynyt timminä, kiitos aktiivisen urheilun.
Ainakin jos tähän palstaan on uskominen, niin ulkonäkö on naisen tärkein valtti. Oikeastaan aika ikäväkin ajatus...
Kommentit (183)
Tuota en naisissa ymmärrä, että kun ei löydy seurustelukumppania niin en sitten harrasta seksiäkään. Sehän on vähän niinkuin menisi perse edellä puuhun. Jos harrastaisi sitä seksiä, niin tulisi kontaktia miesten kanssa ja voisi jopa alkaa se seurustelu. Minulla miehenä kaikki seurustelut ovat alkaneet yhden illan jutuista. Siis seksistä. Nettideittailuakin joskus kovasti harrastin, mutta siitä ei poikinut seksiä kummempaa. En valittanut siitäkään, se kun ei sulkenut pois sitä että hain seurustelukumppania jatkuvasti samalla kuitenkin.
En tietenkään tarkoita, että pitäisi harrastaa sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä muutenkaan, vaan niiden kanssa joiden kanssa muutenkin voisi seksiä ajatella. Siitä voi nauttia kaiketi muutenkin, vaikkei kaveri sitten koukkuun jäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippaleipäaivoilla se "tavalliselta näyttävä nainen" voi näemmä sisäistää todella hyvin ulkoisen kulttuuripaineen, siis todellisuudekseen. Oikeaksi todellisuudekseen. Hah!
Miesten torjunnat ja kritiikki ovat täyttä totta.
Miesten torjunnat? Oon aina ihmetellyt tätä, että lähestyykö naiset miehiä ja torjuvatko miehet? Mua ei ole kertaakaan kukaan nainen lähestynyt ja ikääki on "jo" 35v
Niin, torjunnat. Tunteiden tunnustaminen/treffeille pyytäminen johtavat pakkeihin. Baareissa miehet nyrpistävät nenäänsä ja häipyvät paikalta jos menee ihan normaalisti heittämään jotain kevyttä (asiallista) juttua. Huipentuma oli kerran se kun yksi mies lähti karkuun kun kysyin reittiohjeita ollessani eksyksissä :D
Minua ei ole miehet lähestyneet itse, joten on ollut pakko olla itse aloitteellinen.
dgdgdfg kirjoitti:
Tuota en naisissa ymmärrä, että kun ei löydy seurustelukumppania niin en sitten harrasta seksiäkään. Sehän on vähän niinkuin menisi perse edellä puuhun. Jos harrastaisi sitä seksiä, niin tulisi kontaktia miesten kanssa ja voisi jopa alkaa se seurustelu. Minulla miehenä kaikki seurustelut ovat alkaneet yhden illan jutuista. Siis seksistä. Nettideittailuakin joskus kovasti harrastin, mutta siitä ei poikinut seksiä kummempaa. En valittanut siitäkään, se kun ei sulkenut pois sitä että hain seurustelukumppania jatkuvasti samalla kuitenkin.
En tietenkään tarkoita, että pitäisi harrastaa sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä muutenkaan, vaan niiden kanssa joiden kanssa muutenkin voisi seksiä ajatella. Siitä voi nauttia kaiketi muutenkin, vaikkei kaveri sitten koukkuun jäisikään.
En ole saanut irtoseksistä mitään. Miehiä yhden illan jutuissa kiinnostaa parin minuutin sisään-ulos -liike. En ole keksinyt mitään syytä miksi alentaisin itseni tietoiseksi miesten runkkualustaksi. Mieluummin on ilman kuin harrastaa sellaista "seksiä".
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa siis ongelmani. Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen? Olen vieläpä kolmekymppinen, eli naama alkaa vuosi vuodelta rupsahtaa. Kroppa kuitenkin pysynyt timminä, kiitos aktiivisen urheilun.
Ainakin jos tähän palstaan on uskominen, niin ulkonäkö on naisen tärkein valtti. Oikeastaan aika ikäväkin ajatus...
Jos kasvot ovat alun perin olleet kauniit, niin ei ne niin paljoa rupsahda että ainakaan minua karkoittaisi. Pahempi tilanne niillä, joilla kroppa on kunnossa mutta kasvoissa on jotain perustavanlaatuisesti epäviehättävää (esim. jykevä leuka tai leuattomuus, leveä nenä, mulkosilmät, turpeat huulet, jne.). Hörökorvat vielä saa hiusten taakse piiloon, mutta moni muu ongelma ei ratkea ilman meikkivirtuoosia tai kirurgin veistä.
Voi kuule, nauti kauniista ja terveestä vartalostasi. Oletko etsinyt miehiä väärästä paikasta? Sinulle löytyy varmasti urheilullinen mies jonka kanssa paljon yhteistä. Kyllä ne miehetkin tajuaa, että sisin on tärkein, ja jos olet muuten hieno persoona niin varmasti mies löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippaleipäaivoilla se "tavalliselta näyttävä nainen" voi näemmä sisäistää todella hyvin ulkoisen kulttuuripaineen, siis todellisuudekseen. Oikeaksi todellisuudekseen. Hah!
Miesten torjunnat ja kritiikki ovat täyttä totta.
Miesten torjunnat? Oon aina ihmetellyt tätä, että lähestyykö naiset miehiä ja torjuvatko miehet? Mua ei ole kertaakaan kukaan nainen lähestynyt ja ikääki on "jo" 35v
Niin, torjunnat. Tunteiden tunnustaminen/treffeille pyytäminen johtavat pakkeihin. Baareissa miehet nyrpistävät nenäänsä ja häipyvät paikalta jos menee ihan normaalisti heittämään jotain kevyttä (asiallista) juttua. Huipentuma oli kerran se kun yksi mies lähti karkuun kun kysyin reittiohjeita ollessani eksyksissä :D
Minua ei ole miehet lähestyneet itse, joten on ollut pakko olla itse aloitteellinen.
Eipä naiset ole baarissakaan tulleet heittämään juttua. Välillä tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin av-mammat
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset vaan itsetunnon kohotusta! Nyt kampaajalle, hoidata kulmakarvat, iho, käy jossain sellaisessa meikkaus opetuksessa yms. Aika harva on häkellyttävän kaunis ja harva on luonnostaan tuhottoman rumakaan. Suurin osa on siltä väliltä. Ei ne miehetkään kaikki oli prinssejä.
Todellako luulet, että esim. kasvojen ruma luusto ja huonot mittasuhteet jotenkin korreloivat meikkaustaitojen, ihon kunnon ja kulmakarvojen hoitamisen kanssa? Samalla logiikalla kauniskasvoinen nainen on myös automaattisesti hyvä meikkaamaan.
Nämä ovat juuri näitä neuvoja, mitä saa, kun kertoo olevansa ruma. Käy kampaajalla/ huolehdi ihosta ja hygieniasta/ opettele meikkaamaan/ uusi koko garderobi jne. Itse omistan valtavan määrän meikkejä ja ihonhoitotuotteita, käyn kampaajalla kerran kuussa, kosmetologilla ja erilaisissa kauneushoidoissa säännöllisesti, pukeuden klassisen tyylikkäästi. Silti mikään edellä mainituista asioista ei vaikuta minut rumaksi tekevään asiaan, eli kasvojeni mittasuhteisiin ja luustoon, ei sitten millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tämän keskustelun jälkeen enää avautua kokemuksistani.
Kun kertoo avoimesti kokemuksistaan millaista kohtelua on saanut, kyseenalaistetaan oma kokemus. Samaan aikaan muissa ketjuissa avoimesti kommentoidaan miten tietyn näköiset naiset kelpaavat vain panoksi paremman puutteessa.
Niinpä!
Ehkä jonkun tavismiehen on täydellisen mahdotonta asettua tavisnaisen rooliin, koska naiset harvemmin kadulla huutelevat yhtään kenellekään törkeyksiä.
Tuo on niin totta. Miehenä mulle ei o kukaan nainen koskaan "huutanut" tai kommentoinut yhtään mitään. Miehet sitä vastoin on. Ei siis mitään ulkonäköön liittyvää tai negatiivista mut muuta "kevyttä läppää". Voin hyvin kuvitella miten nämä samat kaverit sitten kommentoivat naisten ulkonäköä ja ei välttämättä aina niin mukavalla tavalla.
- Behind every joke there is always some truth.
dgdgdfg kirjoitti:
Itse en ainakaan saa irtoseksistä yhtään mitään. Muutenkin epämiellyttävä ajatus sekstailla sellaisen ihmisen kanssa jota ei vielä tunne. Toki olen joskus harrastanut seksiä jo parin/muutamien treffien jälkeen, mutta kyllä siinä on silloin ollut selvä molemminpuoleinen vetovoima jo. Ja koskaan ei ole jäänyt vain yhteen seksikertaan, vaikka kaikki jutut ei seurusteluksi edeneetkään.
Luulen että aika monella naisella on sama juttu. Me naiset kun emme laukea napista painamalla, ja halut ei välttämättä syty ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kertoo avoimesti kokemuksistaan millaista kohtelua on saanut, kyseenalaistetaan oma kokemus. Samaan aikaan muissa ketjuissa avoimesti kommentoidaan miten tietyn näköiset naiset kelpaavat vain panoksi paremman puutteessa.
Niinpä!
Ehkä jonkun tavismiehen on täydellisen mahdotonta asettua tavisnaisen rooliin, koska naiset harvemmin kadulla huutelevat yhtään kenellekään törkeyksiä.
Tuo on niin totta. Miehenä mulle ei o kukaan nainen koskaan "huutanut" tai kommentoinut yhtään mitään. Miehet sitä vastoin on. Ei siis mitään ulkonäköön liittyvää tai negatiivista mut muuta "kevyttä läppää". Voin hyvin kuvitella miten nämä samat kaverit sitten kommentoivat naisten ulkonäköä ja ei välttämättä aina niin mukavalla tavalla.
Ja sitten kun suuttu tuosta ilkeästä ivailusta, niin on vaan huumorintajuton haahka. Ei todellakaan naurata kuunnella paskaa ulkonäöstään päivästä toiseen.
Mieti JAmie Lee Curtisia. Tehnyt monta leffaa. Ei kovin kaksninen naamaltaan, mutta mikä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Ja sitten kun suuttu tuosta ilkeästä ivailusta, niin on vaan huumorintajuton haahka. Ei todellakaan naurata kuunnella paskaa ulkonäöstään päivästä toiseen.
Niin ja monet miehet vielä esittää asiansa naurahdellen "tää on vaan huumoria". Mutta kun elämä ei o pelkkää komediaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tuomittu, tänne näin ja heti!
Sellaista ei ole olemassakaan kuin timmi, treenattu, hyvävartaloinen, ruma nainen. Jos vartalo on hyvä, "kauneudella" ei sinänsä ole niin väliä. Ellet bisnesmiehen edustusvaimoksi halua.
-m38
Vierailija kirjoitti:
Jos nykyisin monet nuoret miehet ihailevat pitkiä ja lähes anorektisen hoikkia mallinaisia, mitä biologiaa siinä on?
Ei miehet pitkiä ihaile, vaan naiset. Miehet eivät ole ikinä ihaillut pitkiä naisia, hoikkia kylläkin.
Koska naiset on solipsisia, te luulette että miehet ajattelevat samoin kuin te, vaikka todellisuus on toinen.
http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MessagesPerWeek.png
Tuossa yksi esimerkki miesten preferensseistä. 5'2" on 157cm, 5'10" on 177cm.
Vierailija kirjoitti:
Mieti JAmie Lee Curtisia. Tehnyt monta leffaa. Ei kovin kaksninen naamaltaan, mutta mikä kroppa.
Kyseessä on näyttelijä, ei malli! Naisia muutenkin pitäisi arvostella osaamisensa eikä ulkonäkönsä perusteella. Monilta näyttelijöiltä loppuu työt heti kun tulee "liikaa" ikää. Suomessakin kirjoitetaan paljon enemmän miesrooleja kuin naisrooleja.
Mutta ettei nyt eksytä aiheesta, niin hyvä vartalo on tärkeämpi kuin nätti naama.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ettei nyt eksytä aiheesta, niin hyvä vartalo on tärkeämpi kuin nätti naama.
Kenen mielestä on, kenen mielestä ei...
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta huolestu. Onhan sinulla upea vartalo. Eivätkä suinkaan kaikki miehet välitä blow jobista.
Jotenkin kummasti tästä kommentista laski halut antaa kenellekään miehelle suuseksiä... Taidan olla ikuisesti sinkku ja yksin.