Vartalo paljon parempi kuin naama
Otsikossa siis ongelmani. Olenko tuomittu ikuiseen sinkkuuteen? Olen vieläpä kolmekymppinen, eli naama alkaa vuosi vuodelta rupsahtaa. Kroppa kuitenkin pysynyt timminä, kiitos aktiivisen urheilun.
Ainakin jos tähän palstaan on uskominen, niin ulkonäkö on naisen tärkein valtti. Oikeastaan aika ikäväkin ajatus...
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin kyllä mieluummin vähän plösön ja kauniskasvoisen kun toisinpäin.
Mutta makuja on monia ja moni ehkä arvostaa toisinpäin.Plösö kauniskasvoinen kelpaa suhteeseen. Naamastaan tavis hyväkroppainen kelpaa seksiin, mutta ei mihinkään muuhun.
Moni muu nainen voi varmasti vahvistaa tämän?
En ymmärrä. Olen nainen, aina ollut hoikka, peppuani kehutaan koko ajan. Naamasta minua on sanottu rumaksi (toki jotkut ovat nätiksikin sanoneet), en todellakaan ole kauniskasvoinen vaan ihan tavallinen. Ja sinkkuna en ole ehtinyt pitkien parisuhteisen välissä olla paria kuukauttakaan, sinkkunakin tosi paljon vientiä. Yksi tuttuni, joka on naamastaan todella erikoisen näköinen/ruma mutta kropaltaan treenattu ja luonteeltaan aivan ihana on hyvännäköisen, älykkään miehen kanssa pitkässä parisuhteessa. En usko, että ongelmanne johtuvat naamastanne. Deittailetteko? Asetatteko kumppaniehdokkaalle jotain ihan pintapuolisia kriteereitä, kuten tietty tutkinto tai ammatti? Oletteko Tinderissä? Miten käyttäydytte tuntemattomien seurassa? En tarkoita, että "huonoon" pitäisi tyytyä, mutta kokemusteni mukaan tavallinen naama ei estä ihanan kumppanin saamista. Ja asun Helsingissä, jossa miehiä on vielä vähemmän kuin naisia.
Ovatko nämä liian korkeita kriteerejä?: mies luotettava ja ei kohtele ala-arvoisesti, puhuu äidinkielenään suomea ja suunnilleen omanikäiseni.
Ei (vaikka äidinkieleni nyt ei olekkaan suomi) mutta tuskin tuossa on oikeat kriteerisi.
Väitätkö että noita edellisen kommentin mainitsemilla ominaisuuksilla varustettuja miehiä olisi jossain paljonkin vapaana? Anteeksi, mutta meinasin kuolla nauruun. Hyvät miehet on jo varattu.
dgdgdfg kirjoitti:
Tuota en naisissa ymmärrä, että kun ei löydy seurustelukumppania niin en sitten harrasta seksiäkään. Sehän on vähän niinkuin menisi perse edellä puuhun. Jos harrastaisi sitä seksiä, niin tulisi kontaktia miesten kanssa ja voisi jopa alkaa se seurustelu. Minulla miehenä kaikki seurustelut ovat alkaneet yhden illan jutuista. Siis seksistä. Nettideittailuakin joskus kovasti harrastin, mutta siitä ei poikinut seksiä kummempaa. En valittanut siitäkään, se kun ei sulkenut pois sitä että hain seurustelukumppania jatkuvasti samalla kuitenkin.
En tietenkään tarkoita, että pitäisi harrastaa sellaisten kanssa, jotka eivät miellytä muutenkaan, vaan niiden kanssa joiden kanssa muutenkin voisi seksiä ajatella. Siitä voi nauttia kaiketi muutenkin, vaikkei kaveri sitten koukkuun jäisikään.
Olisikohan tässä syy? Naiselle irtoseksin harrastaminen on paljon vaarallisempaa kuin miehelle.
Mä monesti mietin, että miten kukaan uskaltaa ikinä lähteä kenenkään tuntemattoman miehen matkaan. Itse olen mielummin täysin ilman seksiä kuin otan mitään turhia riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten oppia elämään ikuisesti sinkkuna, katkeroitumatta?
Ei mitenkään :(
Up!
Miten täytätte sinkut pe iltanne?
Vierailija kirjoitti:
No eikös se just ollut Iltalehdessä, että 65% miehistä katsoo ensin naisen vartaloa (tissit, peppu, sääret).
Minä katson ensin naisen kasvoja ja sitten vasta vartaloa. M34
Tindertreffit tänään tiedossa. Kohtuullisen edustavat kuvat olen kuitenkin tinderiin valinnut, toivottavasti mies ei pety. Kuvia ei siis ole photaroitu, mutta olen ottanut sellaisesta kuvakulmasta että tiedän näyttäväni paremmalle kuin mitä oikeasti olen. Saa nähdä miten käy...
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tämän keskustelun jälkeen enää avautua kokemuksistani.
Kun kertoo avoimesti kokemuksistaan millaista kohtelua on saanut, kyseenalaistetaan oma kokemus. Samaan aikaan muissa ketjuissa avoimesti kommentoidaan miten tietyn näköiset naiset kelpaavat vain panoksi paremman puutteessa.
Hei, ei alistuta noiden laasalaisten vuoksi. Naisten yksinäisyydestä puhutaan mediassa hyvin vähän, lähinnä tartutaan yksinäisten miesten ongelmiin. Mutta mikään ei muutu jos vaikeista kokemuksista aina vaietaan.
Miksei naiset saisi puhua sinkkuuden raskaudesta? Aina vaan syytellään nirsoudesta.
168, kerro miten treffit meni, toivottavasti hyvin.
170, mun puolesta saa puhua. Mun mielestä puhuminen sinkkuudesta niiden kohdalla, jotka haluaisivat olla parisuhteessa on ylipäätään tabu. Enemmän puhutaan siitä kuinka sinkkuus on ihanaa ja vapautta, muttei siitä kuinka valitettavan moni joutuu elämään yksin tahtomattaan.
- eräs mies
Vierailija kirjoitti:
168, kerro miten treffit meni, toivottavasti hyvin.
170, mun puolesta saa puhua. Mun mielestä puhuminen sinkkuudesta niiden kohdalla, jotka haluaisivat olla parisuhteessa on ylipäätään tabu. Enemmän puhutaan siitä kuinka sinkkuus on ihanaa ja vapautta, muttei siitä kuinka valitettavan moni joutuu elämään yksin tahtomattaan.
- eräs mies
Mies perui treffit, ei nähty ollenkaan :(
Eipä ole tuosta treffienperujasta mitään sitten kuulunut... No uutta matoa koukkuun.
Jotenkin pelkään "paljastuvani" jos näen jonkun tindermiehen livenä. Tai siis pelkään, että mies pettyy ulkonäkööni. Vartalo näkyy myös joissain kuvissa, ja kuvat vastaavat siltä osin mielestäni täysin todellisuutta, en ole mitenkään poseerannut tms kuvissa, mutta kyllä niistä näkyy että olen hoikka ja urheilullinen. Mietin vaan paria kasvokuvaa, että onko liian edustavista kuvakulmista otettu. Toisaalta kyllähän kaikki näyttää joka tapauksessa livenä erille, kun ei kuvasta näe kuin sen yhden pysähtyneenä olleen ilmeen.
Mitä mieltä olette?
Hei olisi kiva saada mielipidettä tuosta kuva-asiasta. Varsinkin miehet, vastatakaa kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tuosta treffienperujasta mitään sitten kuulunut... No uutta matoa koukkuun.
Jotenkin pelkään "paljastuvani" jos näen jonkun tindermiehen livenä. Tai siis pelkään, että mies pettyy ulkonäkööni. Vartalo näkyy myös joissain kuvissa, ja kuvat vastaavat siltä osin mielestäni täysin todellisuutta, en ole mitenkään poseerannut tms kuvissa, mutta kyllä niistä näkyy että olen hoikka ja urheilullinen. Mietin vaan paria kasvokuvaa, että onko liian edustavista kuvakulmista otettu. Toisaalta kyllähän kaikki näyttää joka tapauksessa livenä erille, kun ei kuvasta näe kuin sen yhden pysähtyneenä olleen ilmeen.
Mitä mieltä olette?
Mun mielestä turha huoli. Mieti miten paljon ihmisillä on "salattavaa" pinnan alla. Pääkopan sisällä tai kehossa jotain mitä ei haluta muille näyttää. Olet kuitenkin itsesi esitellyt ja jonkinlaisen kuvan se toinen saanut. Lisäksi kroppa kunnossa niin sen perusteella voi vetää jotain johtopäätöksiä sun elämäntavoista, ei kaikki kuitenkaan ole sen naaman perään.
Mulla itseasiassa tuli yks Tindermätsi kaupassa vastaan :D oli paljon kauniimpi mitä kuvissa. Mut tuskin tunnisti mua vaikka katsoi ja vastaan käveli. Eipä siinä sen kummempaa ollut. Poistuin Tinderistä myöhemmin.
Uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Takaa kuin Marilyn Monroe, edestä kuin Esa Pakarinen.
*reps*
Aika monilla miehillä on kyllä ihan ruokottoman huonoja kuvia tinderissä. Sellaisia pönötyskuvia joissa näytetään mielenterveyspotilaalle tai sarjamurhaajalle. Naiset taitavat ylipäätään vähän enemmän panostaa niihin kuviin?
Ei sun naamallas tai ulkonäöllä ylipäätään ole mitään merkitystä meille miehille. Jos oot fiksu ja mukava, äiti ainesta niin halutaan sut. Jos sulla on vain ulkonäkö ja opinnot mielessä niin ei kiinnosta. Jussi 33v
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla miehillä on kyllä ihan ruokottoman huonoja kuvia tinderissä. Sellaisia pönötyskuvia joissa näytetään mielenterveyspotilaalle tai sarjamurhaajalle. Naiset taitavat ylipäätään vähän enemmän panostaa niihin kuviin?
Niin... aika vähän se kuva tai ulkonäkö taitaa lopulta merkitäkkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauniit kasvot, mutta huono kroppa. Ei ole helppoa tämäkään.
Kroppaa voi sentään treenata. Tai voi huijata oikealaisella vaatetuksella. Kasvojen luustoon taas ei oikein meikkikään auta, jos ei ole syntyjään siro nenä ja sulokkaat poskipäät.
Ei se kropankaan luusto treenillä muutu. Leveät hartiat, olematon vyötärö ja kapea lantio. Naama aika nätti, mutta eipä pahemmin miehiä kiinnosta. Olen ajatellut, että olisi pitänyt nuorena panostaa ammattiurheiluun, kun sillä saralla olen lahjakas ja olisi ollut mielekästä sisältöä elämään.
Ei (vaikka äidinkieleni nyt ei olekkaan suomi) mutta tuskin tuossa on oikeat kriteerisi.