Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ounou, kriisi lakkiaisasun kanssa

Vierailija
29.05.2016 |

Miten saada 18-vuotias teinityttö uskomaan, ettei naruolkaiminen tiukka mekko näytä siistiltä ja asialliselta ylioppilaan päällä? Oli tilannut mekon netistä ja tuloksena vielä se, että on lisäksi odotettua lyhyempikin... ei kuitenkaan suostu etsimään toista mekkoa. Annanko olla vain?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin. Sen juhlathan ne on.

Vierailija
2/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Häpeää kuvaansa sit seuraavat 50 vv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani mentiin mekko ostamaan äidin kanssa. Minä valitsin, äiti maksoi. Hintaa oli enemmän kuin mitä maksaa netistä tilattu, mutta pituutta tarpeeksi ja kaikki oli tyytyväisiä.

Vierailija
4/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tarjoat uuden mekon ja lähdet tytön kanssa sitä etsimään. Jos ei sittenkään löydy, niin anna olla. Ei kukaan sinua pahalla katso, vaikka häntä katsoisikin :D 

Vierailija
5/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyt? Ja tarkoittaako tiukka liian pientä vai hyvin istuvaa?

Vierailija
6/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.15cm polven yläpuolelle loppuu helma. Koko on ihan sopiva, mutta malli vähän sellainen bilemekko. 

Ap

Vierailija
7/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että tarjoat uuden mekon ja lähdet tytön kanssa sitä etsimään. Jos ei sittenkään löydy, niin anna olla. Ei kukaan sinua pahalla katso, vaikka häntä katsoisikin :D 

Ei ole kuulemma aikaa lähteä mun kanssa kaupoille, on muuta menoa. Pitää koettaa vielä suostutella...

Ap

Vierailija
8/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kymmenen vuoden kuluttua ei ole mitään väliä sillä, mitä tytöllä oli päällään lakkiaisissaan.  Ei merkkaa enää viikonkaan jälkeen tapahtumasta.

Vierailija
9/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.15cm polven yläpuolelle loppuu helma. Koko on ihan sopiva, mutta malli vähän sellainen bilemekko. 

Ap

Löytyi linkki kyseiseen mekkoon. Onko kukaan mun kanssa samaa mieltä siitä, että parempiakin löytyisi..? 

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/nly-one-1115…

Ap

Vierailija
10/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Kymmenen vuoden kuluttua ei ole mitään väliä sillä, mitä tytöllä oli päällään lakkiaisissaan.  Ei merkkaa enää viikonkaan jälkeen tapahtumasta.

Totta tämäkin. Mutta tavallaan haluaisin silti ihailla omaa tytärtäni lakitustilaisuudessa ja juhlissa sen sijaan että tahtoisin ennemmin kääntää katseen toisaalle.  Eihän tuo mekko ruma tietenkään ole, muttei mikään kauniskaan.

Ap

Vierailija
11/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske laittamaan peittävät, paksut, värilliset sukkahousut niin sukulaisten ei tarvitse katsella ylioppilaan haaroväliä eikä tule virtsatientulehdusta viileässä kesäillassa.

Vierailija
12/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annoit tilata ton jo, niin oma vika

Vierailija
13/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievä mekko. Ehdota, että laittaa päivällä jonkun bleiserin, niin päivälook kelpaa mihin tai kenelle vain.

Vierailija
14/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä ihan karsee mekko yo-juhliin, nyt ymmärrän harmisi kun laitoit kuvan.

Vierailija
15/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosa tosiaan on aika... miten sen nyt nätisti sanoisi... Pituus ei ole mikään ongelma, jos se tosiaan on n. 15 cm polven yläpuolelle. Suostuisiko tyttö hankkimaan mekon lisäksi boleron tms. edes lakituksen ajaksi?

Vierailija
16/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske laittamaan peittävät, paksut, värilliset sukkahousut niin sukulaisten ei tarvitse katsella ylioppilaan haaroväliä eikä tule virtsatientulehdusta viileässä kesäillassa.

Tätä on ap melko varmasti turha edes ehdottaa mekkovalinnasta päätellen.

Vierailija
17/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Löytyi linkki kyseiseen mekkoon. Onko kukaan mun kanssa samaa mieltä siitä, että parempiakin löytyisi..? 

Ap

Tuo mekko sopisi minusta ennemminkin prostituoidulle. Ei tyttö missään tapauksessa voi pukeutua noin paljastavasti ylioppilasjuhlaan.

Vierailija
18/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Rehellisesti sanottuna toi on hirveä ja etenkin yo-juhlissa. T. toinen nuori nainen

Vierailija
19/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalahan tuo on aikuisen ihmisen mielestä. Jonain päivänä vielä näen jonkun teinin kulkevan pelkässä nyörissä lantiolla, "koska mä vaaan voin niiin tehdä ja tää on vapaa maa!"

Vierailija
20/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttösi on hoikka, mekko on varmasti ihan hyvä. Sanoisin kuitenkin, että lapsi on jo aikuinen. Hänellä on oikeus päättää itse omista vaatteistaan. Plus juhlat ovat hänen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan