Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ounou, kriisi lakkiaisasun kanssa

Vierailija
29.05.2016 |

Miten saada 18-vuotias teinityttö uskomaan, ettei naruolkaiminen tiukka mekko näytä siistiltä ja asialliselta ylioppilaan päällä? Oli tilannut mekon netistä ja tuloksena vielä se, että on lisäksi odotettua lyhyempikin... ei kuitenkaan suostu etsimään toista mekkoa. Annanko olla vain?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh... Tuo mekko näyttää ihan sellaiselta seksikkääksi tarkoitetulta yömekolta. Ihan kamalan lyhyt, en käyttäisi tuollaista varmaan edes klubilla ja olen myös tämän kevään ylioppilas. En ymmärrä miksi ap olet antanut tyttäresi tilata tuon. Tyttäresi antaa itsestään kyllä huonon kuvan tuossa mekossa.

Oma mekkoni on tässä http://www.karenmillen.com/row/womens/clothing/dresses/floral-print-min…

Ihan kamala tätimekko ja tätikuosi. Edes minä en pukisi tollaista ylleni, ja olen vain vähän alta kolmenkympin. Voisin odottaa viisikymppisen äitini pukevan tollaisen päälleen. Ei ole 18-/19-vuotiaalle sopiva.

Minusta tuo on oikein kaunis mekko ja sopii kesäjuhliin nuorelle :)

Vierailija
62/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt? Ja tarkoittaako tiukka liian pientä vai hyvin istuvaa?

N.15cm polven yläpuolelle loppuu helma. Koko on ihan sopiva, mutta malli vähän sellainen bilemekko. 

Ap

Vaikuttaa siltä, että ongelma on nimenomaan äidillä. Tuollaisiahan ne nykyään on nuorten naisten mekot. Jos kolttu miellyttää juhlan sankaria niin eiköhän se ole pääasia. Et sinäkään varmaan pukisi juhlaasi päälle mekkoa, jossa et itse ollenkaan viihdy ja vain sen vuoksi, että joku muu sitä vaatii?  Ja jos kokokin on sopiva, eikä mikään pari numeroa liian pieni makkarankuori, niin mikä muka on ongelma? Eikä tuo pituuskaan vielä edusta mitään roiskeläppäosastoa. Uskon, että tyttäresi on oikein nätti lakkiaispäivänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt? Ja tarkoittaako tiukka liian pientä vai hyvin istuvaa?

N.15cm polven yläpuolelle loppuu helma. Koko on ihan sopiva, mutta malli vähän sellainen bilemekko. 

Ap

Löytyi linkki kyseiseen mekkoon. Onko kukaan mun kanssa samaa mieltä siitä, että parempiakin löytyisi..? 

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/nly-one-1115…

Ap

No nyt on näkymät! Ei missään tapauksessa uikkareissa yo-juhliin. Oheistiedoissa kerrotaan, että malli on 175 cm pitkä ja käyttää kokoa X-small, ja kun ottaa vielä huomioon sen, että kuvassa on poseerausasento, lyhyempi ja vähänkin pulskempi ylioppilasneito saattaa olla mekossa aika roisi näky.

Vierailija
64/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, asia saatiin kuin saatiinkin ratkaistua. Päiväksi löytyi toinen mekko ja tyttö tykästyi siihen niin paljon, että mahdollisesti ei vaihda illallakaan tuohon. Eli kriisi on ohi ja rauha laskeutunut! 

En näyttänyt ketjua kuitenkaan lapselleni, vaikka moni sitä ehdottikin. En nimittäin halua hänen saavan sellaista käsitystä ,että minä uskoisin hänen olevan prostituioitu ja typerä yhden vaatekappaleen takia, kuten moni täällä asian näki. 

Ap

Vierailija
65/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tilanne selvisi :) Hyviä juhlia teille ja onnea ylioppilaalle ja vanhemmille!

Vierailija
66/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, asia saatiin kuin saatiinkin ratkaistua. Päiväksi löytyi toinen mekko ja tyttö tykästyi siihen niin paljon, että mahdollisesti ei vaihda illallakaan tuohon. Eli kriisi on ohi ja rauha laskeutunut! 

En näyttänyt ketjua kuitenkaan lapselleni, vaikka moni sitä ehdottikin. En nimittäin halua hänen saavan sellaista käsitystä ,että minä uskoisin hänen olevan prostituioitu ja typerä yhden vaatekappaleen takia, kuten moni täällä asian näki. 

Ap

Mistä löysitte mekon? Mulla ei ole vieläkään mitään päälle pantavaa ja perjantaina on valmistujaisjuhla :( Tilatakaan ei ehdi ja mieluiten kokeilisin ennen ostamista, että varmasti istuu. 

Vierailija
67/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä löysitte mekon? Mulla ei ole vieläkään mitään päälle pantavaa ja perjantaina on valmistujaisjuhla :( Tilatakaan ei ehdi ja mieluiten kokeilisin ennen ostamista, että varmasti istuu. 

Pohjoisesplanadin Haloselta, kannattaa käydä katsomassa. Siellä on ihan älyttömän paljon erityylisiä mekkoja. Ja varmasti muissakin Halosen liikkeissä :)

Ap

Vierailija
68/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli maailmanloppu taas lähellä..

Vierailija
69/69 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että tilanne selvisi :) Hyviä juhlia teille ja onnea ylioppilaalle ja vanhemmille!

Kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä