Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tunne yhtäkkiä kesken tapailun

Vierailija
10.11.2023 |

Olen tapaillut miestä nyt nelisen viikkoa, tosin emme ole tavanneet kun kerran viikossa. Mutta viestimme paljon.

Minulla tunne häntä kohtaan on ollut voimakas, mutta eilen erään vakavamman keskustelun jälkeen se yhtäkkiä muuttui. Hän vaikutt hieman haluttomalta keskusteluun, mutta oli kohtelias. Olin sitten itsekin kohtelias. Ehkä minulle tuli tunne onko hän vilpitön.

Tänään en jotenkin saa tunnetta takaisin ja minusta tuntuu että miehestä tuntuu samalta. Todella outoa.

Onko muille käynyt näin ja tuliko tunne vielä takaisin?

Meillä on tekemistä suunnitteilla/varattuna, enkä halua sanoa mitään ennen kuin tapaamme.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä viestimisellä on kyllä ihan mahdotonta sanoa mitään kenenkään tunnetiloista.

Vierailija
4/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku muu.

Vierailija
5/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epätavallista.

Olette tai toinen teistä on käyttäytynyt vieraskoreasti ja ehkä alkaa kyllästyttää, jos taustalla ei ole aitoa tykkäämistä.

Vierailija
6/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä viestimisellä on kyllä ihan mahdotonta sanoa mitään kenenkään tunnetiloista.

Paitsi omistani, minä en saa tunnetta miestä kohtaan takaisin ja mieskin on jotenkin vaisu. Kaikki ilman syytä. Olen aina hyvin herkkä poimimaan muiden tunteita.

Joskus se on vähän raskastakin.

Vierailija
7/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette harrastaneet irstautta?

Vierailija
8/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen livenä sitten näkee onko vetovoimaa vai ei. 

Vierailija
9/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun molemmat ovat miellyttäjäluonteita... 

Vierailija
10/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen livenä sitten näkee onko vetovoimaa vai ei. 

Kyllä, mutta minusta alkaa helposti tuntua että vedän tunteet pois, vaikka niitä olisikin, jos en luota 100% ja sitten kaikki kaatuu siihen.

Mutta ei auta kun odottaa tapaamista.

Vierailija
11/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun molemmat ovat miellyttäjäluonteita... 

Ehkä ollaankin, mutta olen hyvin tunteellinen.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
12/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteella käyvä epävarma nainen.

Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
13/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulette molemmat  viisaammaksi kun oikeasti tapaatte: 

noilla viesteillä ei viisaammaksi tule 

Vierailija
14/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on superempaatikko ja mies covert-tyyppiminen narsisti. Jo aika varhaisessa vaiheessa tulee tunne että jokin ei nyt täsmää.

Wow, tiedätkö, en halunnut sanoa mitään, mutta olen erittäin kiinostunut psykologiasta ja jonkin verran lukenutkin ja jotain tällaista epäilin. Että miehessä on jotain pielessä.

Hän vain vaikuttaa super mukavalta, mutta ehkä liiankin ja jokin ei täsmää.

Vierailija
15/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on superempaatikko ja mies covert-tyyppiminen narsisti. Jo aika varhaisessa vaiheessa tulee tunne että jokin ei nyt täsmää.

Wow, tiedätkö, en halunnut sanoa mitään, mutta olen erittäin kiinostunut psykologiasta ja jonkin verran lukenutkin ja jotain tällaista epäilin. Että miehessä on jotain pielessä.

Hän vain vaikuttaa super mukavalta, mutta ehkä liiankin ja jokin ei täsmää.

Mies lienee empaattisen oloinen ja erittäin hyvä keskustelija ja kuuntelija - aluksi. Hän ei kuitenkaan jaksa ylläpitää samaa roolia kovin pitkään, vaan se alkaa lipsua, tuntuu ettei mies enää oikein kuuntele tai vaihtaa aihetta.  Ikään kuin sieltä roolin väleistä alkaa *näkyä* jotain ihan muuta.

Mies lukee sinua tai sinut ja heijastaa sinut takaisin sinulle. Tulee tunne että olette samaa ihmistä. Nopeasti mennään syvälle.

Kääntöpuoli tuossa alun kuuntelemisessa on se että olemalla hyvä kuuntelija välttyy kertomasta mitään itsestään. Hän myötäilee kyllä kertomasi, mutta ei tuo mitään omaa keskusteluun.

Itselle tuo roolin lipsuminen alkoi aika varhain näkyä omituisissa väleissä esiin tulleina ääri-sovinistisina kommentteina, jotka ei yhtään istuneet siihen ihmiseen, joka hän siihen mennessä oli ollut.

Vierailija
17/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuon paremmin osaa edes kuvailla, niin anna olla.

Vierailija
18/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies lukee sinua tai sinut ja heijastaa sinut takaisin sinulle. Tulee tunne että olette samaa ihmistä. Nopeasti mennään syvälle.

Kääntöpuoli tuossa alun kuuntelemisessa on se että olemalla hyvä kuuntelija välttyy kertomasta mitään itsestään. Hän myötäilee kyllä kertomasi, mutta ei tuo mitään omaa keskusteluun.

Itselle tuo roolin lipsuminen alkoi aika varhain näkyä omituisissa väleissä esiin tulleina ääri-sovinistisina kommentteina, jotka ei yhtään istuneet siihen ihmiseen, joka hän siihen mennessä oli ollut."

Kyllä, hän ei ole kauheasti kertonut, huomautinkin tästä hänelle, mutta sovimme että puhumme sitten livenä enemmän.

Olen käsitellyt tätä asiaa paljon ja ennen minulla oli miellyttämisenhalu, vaikka olisinkin keksinyt että joku mies on myrkyllinen. Mutta nykyään tulee tämä tunne, että menetän kiinnostuksen. Minusta tämä on hyvä.

Vierailija
19/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tästä tulee kyllä mieleen, että ketjun aloittajalla on enemmän tunne-elämässään ongelmia, kuin kyseisellä miehellä. Ehkä mies on vain jaksanut olla kohtelias tähän asti vaikka pitää lätinöitäsi äärimmäisen tylsinä tai typerinä. Suurin osa miehistä pitää suurimman osan naisista jaaritteluiden kuuntelemista aivan uskomattoman tylsänä pakkopullana.

Vierailija
20/73 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä narsistin käytöstä jossa kuuman ja kylmän vaihtelua jatkuvasti. Luota intuitioosi. Jos jokin ei tunnu olevan oikein niin se se silloin ole oikein.

Onnittelut sinulle. Miten ihmeessä pystyit tuon aloituksen perusteella jo päättelemään, että mies on narsisti. Oletko kenties jonkun asteen lääkäri? Siis uskomatonta miten noita narsistikortteja heitellään kehiin kuin rukkasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi