Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1561/3550 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keskustelu, näitä on kiva lukea ja monista tarinoista juolahtaa jotain oman elämän juttuja mieleen. Vaikeepa sanoa mikä olis kiihottavin, koska oon tosi seksuaalinen nainen ja nauttinu monessa tilanteessa tosi paljo. Mutta kenties tätä ketjua lukee joku muuki ku minä sillä ajatuksella että tarinoita saa tulla niin paljo ku hyviä juttuja riittää ;)

Ensimmäisen poikaystävän kanssa oli mahtavaa seksiä. Eräs mieleenpainuvista seksikerroista oli se, kun hän oli ostanut käsiraudat. Menin hänen asunnolleen, hän riisui vaatteeni ja laittoi käteni selkäni taakse rautoihin, ohjasi minut polvilleen ja työnsi kullinsa suuhuni. Hän piti päästäni kiinni, kun otin häneltä suihin ja katselimme molemmat tätä tapahtumaa isosta peilistä. Sen jälkeen hän kaatoi minut sängylle, nuoli ja nai niin että laukesin. Jos kädet olisi olleet vapaana, olisin takertunut häneen kiimaisesti, nyt piti vain olla ja nauttia raudoissa kiimasta rimpuillen. Ah, mahtava muisto!

Vierailija
1562/3550 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessaani noin parikymppinen oli kesätyöpaikassa pomoni todella hurmaava herrasmies, vaikka olikin iältään 60 tietämillä. Hän kehui usein ulkonäköäni, seisoi tavanomaista lähempänä, nosti olalta valahtaneen rintaliivien olkaimen, vei minut lounaalle, antoi joskus autokyydin kotiin, ajelutti minua ympäri työpisteitä ja saattoi autossa laskea käden reidelleni, tuoksutteli hiuksiani kun hoitoaine kuulemma tuoksui niin hyvältä... Paljon pieniä hienovaraisia juttuja. Olin joskus hänen seurassaan ihan märkä, mutta mitään sen kummempaa ei kuitenkaan tapahtunut. Fantasioin hänestä työpäivien jälkeen, kirjoittelin fantasioitani jopa vihkoon. Harmi, että sen hävitin muuttaessani nykyisen mieheni kanssa yhteen. Vaikea sanoa mitä pomolla loppuviimein oli mielessä, hänen katseensa näytti siltä että hän halusi minua, mutta joutui tukahduttamaan halunsa. Luultavasti saman hän saattoi aistia minusta, heh ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/3550 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies - 76 kirjoitti:

Katsella kun kaksi kaveria pani 18v hoikkaatyttöä kimpassa samalla kun itse panin hänen kaveria tietäen et kohta vaihtuu vuorot ja saan panna vuorostani tuota todella pientä pyllyä.

Sama kiimainentila tuli pariviikkoa myöhemmin vastaavan tosin silloin samainen kiima pylly sai neljää miestä useaan otteeseen samana viikonloppuna.

Tätä samaista naista ollaan pantu kohta 15vuotta ja aina viisari värähtää kun hänet näkee ja tietää et kohta saa taas kunnon pillua panna ja todennäköisesti pyllyä myös

Mistä löysitte tuon naisen ja mistä tuo lähti?? Ei ole tullut vastaan sellaista joka kunnolla haluaisi miehiä peräjälkeen ja näyttäisi sen

Vierailija
1564/3550 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kyllä ihan pelkkiä miesten fantasioita. Esimerkiksi löysä kulli ei naista kiihota.

Vierailija
1565/3550 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen kanssa suihkussa. Ei vielä varsinaisesti seurusteltu ja tuo oli meidän ensimmäinen yhteissuihku. Mies kietoi minut itseensä, suuteli rajusti ja alkoi pestä minua palasaippualla. Liukkaat, levottomat mutta kiireettömät kädet matkasi, hivelivät selkää ja hän suuteli niskaani. Rinnat saivat erityisen pitkän käsittelyn, samoin pakarat ja sormet seikkailivat välillä vain hipaisten etupuolelta, ei enempää. Penis oli uljaana tanassa alaselkääni vasten ja tunsin sen aina vähän väliä nytkähtävän. Hän suuteli kaulaani pitkään ja hartaasti näykkien molemmilta puolilta. Samalla harjoitellen työntöjä peppuani vasten. En voinut kuin voihkia kun kuulin miehen huohottavan hiljaa, en yleensä pidä niin ääntä mutta nyt en voinut mitään. Pyysin häntä tulemaan sisääni. Mies piti ohjat, aina kun yritin koskettaa hänen kaluaan hän kahlitsi käteni käsissään seinää vasten. Sain ensimmäisen orgasmin kaikesta siitä kosketuksesta vaikka yritin 'säästää' sitä. Hän erkaantui vähitellen minusta ja kaappasi kaksi paksua kylpytakkia pukuhuoneen puolelta, heitti ne lattialle ja sitten hän itsevarmoin elkein kellisti minut niiden päälle. Antauduin sinä iltana hänelle täysin.

Vierailija
1566/3550 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen poikaystävän kanssa poikaystävän äidillä yökylässä. Oltiin päivällä siivosti, mutta kyllä molempia panetti ja illan tullen koitimme käydä kiltisti nukkumaan, koska äiti nukkui seinän takana ja äänieristys oli huono. En kuitenkaan malttanut olla kiehnäämättä läpimärkänä poikkiksen vieressä ja kun huomasin hänen mahtavan seisokkinsa, sitä oli pakko vähän hipelöidä. Emme ehtineet päästä kunnolla hommiinkaan vielä, kun poikaystävältä lensi siinä kiimassa jo ensimmäinen lasti käteeni. Ei yleensä ollut omia aikojaan tulevaa mallia, oli vaan niin kiimoissaan, ettei pystynyt pidättelemään. Eihän sitä sitten enää malttanut olla kiltisti, vaan riisuin pikkarit ja annoin poikkiksen työntyä sisääni. Koitettiin olla hiljaa, mutta huokailuja pääsi, poikkiksen kalu hieroi minua niin ihanasti sisältäpäin. Nousin vielä ratsaille ja naitiin lopulta niin, että sänky natisi. Seuraavan lastin sain pilluuni. Olen aika varma, että puuhailumme kuultiin.

Vierailija
1567/3550 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies - 76 kirjoitti:

Katsella kun kaksi kaveria pani 18v hoikkaatyttöä kimpassa samalla kun itse panin hänen kaveria tietäen et kohta vaihtuu vuorot ja saan panna vuorostani tuota todella pientä pyllyä.

Sama kiimainentila tuli pariviikkoa myöhemmin vastaavan tosin silloin samainen kiima pylly sai neljää miestä useaan otteeseen samana viikonloppuna.

Tätä samaista naista ollaan pantu kohta 15vuotta ja aina viisari värähtää kun hänet näkee ja tietää et kohta saa taas kunnon pillua panna ja todennäköisesti pyllyä myös

Mistä löysitte tuon naisen ja mistä tuo lähti?? Ei ole tullut vastaan sellaista joka kunnolla haluaisi miehiä peräjälkeen ja näyttäisi sen

Ihan tarkkaa en tiedä mistä kaverini tuon toisen naisen alkujaan löysi, pari vuotta he olivat jo moottoripöyriemme tarakoilla istuneet, ja eiköhän se pyllyn hellyys johtunut ihan muusta kuin kyydissä istumisesta

Vierailija
1568/3550 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies - 76 kirjoitti:

niin että aloititte panemaan sitä hänen ollessa 3 vuotias

Vierailija
1569/3550 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisserkun häissä oli minua (16v) vanhempi (20v) serkkuni sukulaistyttö. Tanssimme pirtissä muutaman kappaleen illan aikana. Välillä kävimme jäähyllä aitassa, johon Päivi oli majoittunut. Hänellä oli siellä oma pullo, kun ei kehdannut talon viinoja niin paljon juoda. Minun nukkumapaikkani oli saunalla. Kävimme sielläkin välillä pulloa vajuttamassa, samalla kun tein petini sinne valmiiksi. Totesimme molemmat, että liian kuuma on nukkumapaikaksi ja Päivi ehdottikin, että nukkuisin hänen vieressään. Peti on kuulemma riittävän leveä kahdellekkin. Yöllä häiden jälkeen aitassa tyhjensimme loput pullosta ja kävimme nukkumaan. Päivi vaihtoi yöpaitaan siinä minun silmien edessä ja vaikka hämärää olikin, näin hänen kauniit rintansa joiden nännit nöpöttivät kauniisti. Omissa alushousuissa pullisteli tietenkin myös ja häveliäästi selkä tytön suuntaan ujuttauduin peiton alle. Päivi kysyi olinko koskaan suudellut tyttöä. Vastasin suudelleeni useitakin, vaikka vasta yhen kerran olin päässyt pussailemaan. Päivi tuli puoliksi päälleni ja alkoi suudella suulle, kaulalle ja korvalehteäkin imaisi suuhunsa. Yritin vastata parhaani mukaan suudelmiin. Päivi nosti polvensa päälleni ja sanoi, mikäs kova sulla täällä on? En osannut vastata mitään, ehkä vähän ynisin jotain. Päivin käsi lähti vaeltamaan kohti alushousujani samalla suudellen koko ajan. Käden saavuttaessa kohteensa jännitin pakaroita ja reisiä niin, että kipeää teki. Meinaako se tosiaan koskea siihen, ajattelin. Ja koskihan se, käden sukeltaessa housujeni sisään ja tarttuessa mulkun varteen, vapisin, päässä kohisi, voi eiiiii. Täältähän se kova löytyikin, Päivi sanoi ja laittoi sormensa varren ympärille ja liikutteli niitä edes takas  vartta pitkin. Tunsin kihelmöintiä varpaan kynsissä asti ja samalla tunsin lastin lentävän. Uuuuh.... voi ei, se tuli jo äääh. voi he*vetti. Päivi "lypsi" vielä muutaman kerran, pyyhki kätensä mahaani, suuteli vielä kerran ja sanoi, hyvää yötä.

Vierailija
1570/3550 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran rakasteltiin miehen luona tämän vanhempien vanhassa sängyssä kämppäkaverin ja sen tyttökaverin ollessa sopivasti poissa. Jotenkin se natina ja sängyn äänet sai hyrräämään ihan uusilla kierroksilla. Ikänä en ole kokenut vastaavaa. Mä kiemurtelin ja kohottauduin suudelmaan, mies innostui koko ajan enemmän, laskeutui aivan kii painaen mut alas ja voi luoja hän n*ssi kovaa. Kaikki äänet kiihotti, molemmat voihkittiin. Pian melkein yhtäaikaa sanottiin - mä tuun. Uskomatonta seksiä ja uusinnan jälkeen oltiin aivan poikki, eikä jaksettu lähteä enää leffaan sinä iltana kuten oli alunperin suunnitelma.

Vierailija
1571/3550 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lihaksikkaista naisista. Fantasiani on aina ollut, että pääsisin oikein lihaksikkaan mimmin reisien väliin puristuksiin. Tämän fantasiani toteutin, kun muutama viikko sitten kävin nujuamassa pienen, mutta lihaksikkaan mimmin kanssa.

Hän oli ulkomaalainen ammattikehonrakentaja, mutta nyt kauden ulkopuolella aivan mielettömän sopivassa kunnossa. Hänen palveluksiin ei kuulunut seksi, mutta se ei ajatuksena ollutkaan, vaan paini, dominointi yms.

Voin sanoa, että session aluksi hänen lihaksia hivellessä olo oli kuin pikkupojalla jouluna. Aivan mieletön vartalo, ruskettunut ja lihaksikas. Mimmi oli 155cm pitkä, mutta lihasta oli aivan mielettömästi. Jossain vaiheessa siirryttiin sängylle ja mimmi nappasi reidet pään ympärille ja hiukan puristi. Tuntui, että pää irtoaa ja oli pakko taputtaa pois pinteestä. Sanoi käyttäneensä 20% voimastaan.

Siinä kokeiltiin erilaisia juttuja ja yritin mm. päästä hänen altaan pois ihan tosissaan, mutta turhaan. Hän pystyi dominoimaan minua aivan suvereenisti. Aivan mieletön kokemus. Hän istui munan päällä ja voin sanoa, että muna pullisteli aivan hulluna shortseissa.

Jossain vaiheessa hän nappasi kiinni pullottavasta kalusta ja kysyi, että haittaako. Olin todella yllättynyt (kun tämmöisiä palveluja ei nimenomaan ollut tarjolla) ja sanoin hämmästyneenä, että ei haittaa. Lihaksikkaalla kädellä puristeli aikansa ja sitten tempaisi shortsit ja alushousut pois. Totesi, että ”ooh, big one”, johon sanoin, että ”taidat sanoa kaikille saman”. Hän sanoi nähneensä paljon ja sanoi, että on ihan tosissaan.

Siinä hän puristeli oikein huolella ja ihmetteli, että aika kovaa kestät. Sitten se runkkasi hauis pullistellen ja välillä kaksin käsinkin. Jossain vaiheessa se nappasi pään reisiväliin ja jatkoi runkkaamista. Nauroi, että aina päätä puristettaessa kalu tulee kovemmaksi ja isommaksi. Jossain vaiheessa hän kääntyi ns. ratsastusasentoon ja puristi kalua sisäreisien lihaksillla niin kovaa, että oli pakko pyytää vähän hellittämään.

Nautin aivan mielettömästi. Yllättävää kyllä, en tullut. Se sanoi, että tykkää, kun on kestävyyttä ja sanoi tuon käyneen hyvästä hauistreenistä.

Hän on tulossa uudelleen Suomeen taas kesällä. Nyt kisakunnossa. Täytynee käydä ottamassa uusinta.

Vierailija
1572/3550 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh mahtavaa

Vierailija
1573/3550 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
1574/3550 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin kaverilla yökylässä ja yöllä vessassa käydessäni kurkkasin makkariin, jossa tuolloin vähän yli nelikymppinen leskirouva nukkui. Toinen jalka oli koukussa ja yöpaidan helma oli noussut sen verran, että näin häpyhuulet ensimmäistä kertaa livenä. Se kuva tallentui verkkokalvoilleni niin, että vuosia ajattelin aina kaverin äidin vulvaa runkatessani ja sille ajatukselle tulin aina nopeasti.

Vierailija
1575/3550 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
1576/3550 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istutin höyrysaunassa. Vastapäätä tuli istumaan nuori nainen. Töllötti kulliani ihan huolella. Ilmeestä päätellen kiihottui. Tykkäsi tuijottaa ja katsella. En ollut huomaavinani. Välillä hieman muutin asentoani, että kulli ja pallit liikahtelivat. Nainen katseli silmät kiiluen.

En ole mikään itsensäpaljastelija, mutta tuo tilanne oli kiihottava, muistelen sitä usein.

Onneksi sain pidäteltyä erktion :D

Missäpäin höyrysaunat on vastapäätä? Naurettavaa kun sekasaunoja ei ole enää ollenkaan

Vierailija
1577/3550 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä olin kaverilla yökylässä ja yöllä vessassa käydessäni kurkkasin makkariin, jossa tuolloin vähän yli nelikymppinen leskirouva nukkui. Toinen jalka oli koukussa ja yöpaidan helma oli noussut sen verran, että näin häpyhuulet ensimmäistä kertaa livenä. Se kuva tallentui verkkokalvoilleni niin, että vuosia ajattelin aina kaverin äidin vulvaa runkatessani ja sille ajatukselle tulin aina nopeasti.

Mahtava tilanne ja tuuri. Olen halunnut teinipojasta asti panna yhden kaverin äitiä. Ehkä vielä joskus

Vierailija
1578/3550 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle jokin aika sitten Satisfyerin ja se onkin ollut mukava lelu vaimon ei niin helposti saatavien orgasmien apuna. Yleensä hän hoitaa itseään ensin ja joudun siinä odottelemaan ja hiplailemaan ajan kuluksi.

Eilen kävi toisin. Vaimo aloitti ihan normaalisti lelunsa kanssa, mutta alkoi pikkuhiljaa hivuttamaan kättään kalulleni. Jonkin aikaa malttoi pelkällä kädellä, mutta sepä ei riittänytkään. Suihinotoksihan se lopulta meni. Samalla koko ajan myös itseään hoitaen. Välillä joutui keskittymään molemmilla käsillä itseensä, mutta kalu pysyi koko toimituksen ajan suussa. Lopulta sai orgasmin minun ollessa suussa. Sen jälkeen tietysti vaatimalla vaati, että pimpsaankin on kalua saatava. Ja kukapa minä olen siinä tilanteessa kieltäytymään.

Muistan lopun elämääni tämän suorituksen ja kyllä oli vaimokin yhtä hymyä session jälkeen.

Tähän asti vaimon on pitänyt todella keskittyä orgasmien saamiseen, eikä siinä ole mitään ylimääräistä juuri voinut olla. Nyt tuli kerralla muutos tilanteeseen. Oli todella kiihottavaa olla suussa samalla kun tunsi vaimon nauttivan ja kiihottuvan. Ei se suihinotto olekaan niin vastenmielistä. Tai no, ei se vaimolle ole vastenmielistä ollut aiemminkaan.

T: multitaskaajan onnellinen mies

Vierailija
1579/3550 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas paikkana seurakuntatalon alakerran kerhotiloihin laskeva kulkuväylä, luiska kait sitten, missä oli osa tasaista kiveä pyörätuoli-ihmisiä varten, osa portaita. Isoskerhon jälkeen makasin siinä monta kertaa poikaystävän alla ja rakasteltiin kiihkeästi lähetyssaarnajassa. Niin kiihottavaa silloin 16-vuotiaana ja muistan vieläkin, miten voimakkaita ja ihania ne orgasmit oli ihan perusseksissä. Jokin siinä jännityksessä ja paikassa kiehtoi, vaikka sängyssä, kun sinne asti kerettiin, oli toki pehmeämpää. 

Noissa nuoruuden kiihkeissä panoissa on paljon sellaista mitä vielä vanhempanakin muistelee. Oli kieltämättä ihanaa tuntea toisen vartalo yllä kiinni omassani ja yhtäaikaa se mieletön stamina, kiihkeys ja hellyys, suudelmat ja valtavat orgasmit. Tunsin itseni niin seksikkääksi kun poikakaverini halusi rakastella koko ajan ja melkein joka kerta mun päällä siinä kaikkein läheisimmässä asennossa. Paikalla ei niin ollut väliä eikä sitä siinä huumassa aina tullut valittua niin järkevästi. Kirjaston ovisyvennyksessä oltiin kerran kun kirjasto oli jo mennyt kiinni ja turhaan yritettiin ovea saada auki. Omistavien suudelmien kautta päädyin hänen alle betonirappuselle ja rakasteltiin nopeasti. Epäilemättä näyttiin jossain kamerassa, mutta ketään ei näkynyt muuten missään lähellä. Uskomaton jännitys sekä yhdistettynä se tunne kun pakko saada molemmin puolin tekee noista hetkistä ikimuistoisia vaikka paljon ihanaa on tapahtunut sittemminkin♥   

Mun poikaystävä on just tollanen joka kerta. Makaa vielä niin tiukasti mun päällä riippumatta siitä missä ollaan etten mä pysty paljoa liikkumaan mut en voi valittaa sillä saan aivan uskomattomia orkkuja. Joskus tulee monta ihan peräkkäin, joskus alussa ja sit uudestaan ihan lopussa. Hän panee kovaa heti alusta, eikä hellitä missään vaiheessa ennen kuin mä oon saanut ja sit vielä kiihdyttää entisestään ennen kuin itse saa... Kysyin viimeks tosi kiihottavan kylppärilattiaseksin jälkeen, kuinka hän nyt niin innoissaan oli. Vastasi jotenkin näin että, sä kiihotat mua niin paljon. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa ja oon ihan koukussa tohon mieheen ja meidän seksiin :)

Vierailija
1580/3550 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asento perinteinen ihana lähetyssaarnaaja, mikä kiihottaa yhä hänen kanssaan eniten, mutta paikka oli outo. Olin parisen kymmentä vuotta sitten lukioaikaisen poikaystäväni, nykyinen mies siis, kanssa hyppytunnilla ruotsin luokan lattialla (miksi: en tiedä, vaikka pöydälläkin olisin voinut maata tai olla vaikka sylikkäin tuolissa). Halut oli valtavat, kirjastoon ei jaksanut lähteä, vessa ei houkutellut yhtään, vaikka tuo yritti mua puhua invavessaan sitkeästi. Hän kokeili olisiko jonkun luokan ovi jäänyt sattumalta auki, ruotsin sattui jostakin syystä olemaan ja alettiin ensin suudella sitä vasten. Mä nojasin selkääni oveen, suudeltiin ja kosketeltiin, tai lähinnä hän koski muhun, kättä haaroihin, suuta kaulalle ja niin poispäin. Oli muutenkin malttamaton ja aloitteellinen ja tykkäsi johtaa tapahtumia seksiosastolla, kuten nykyäänkin, en valita, se kiihotti ja kiihottaa yhä niin pirusti. Tuntui silloin, että jalat menee alta kun halutti niin. Poika nykäsi kahvasta ja melkein kaaduttiin. Naurukohtauksen jälkeen katottiin, ettei kukaan näe, sujahdettiin luokkaan ja laitettiin ovi lukkoon. Opettaja tai vaikka siivooja olisi tietysti voinut tulla koska tahansa sinne, mikä kävi kyllä mielessä mutta vain käväisi.

Valtavien ja kiihkeiden suudelmien jälkeen hän laski mut lattialle ja otti housut multa puoliksi pois. Muistan vieläkin, miten hän veti lahkeeni vaan tennarin läpi rikkoen mun pikkarit. En jäänyt kuiteskaan niitä pahemmin murehtimaan vaan levittelin jalkojani minkä pystyin. Hurjassa kiihkossa ja jännityksessä poika avasi vetkarinsa ja ylöspäin käyrä, kaunis erektio pääsi vapauteen, olin tuntenut sen nojatessani oveen. Hän laski itsensä nopeasti mun päälle, nosti mun kädet ylös mun pään ylle (ihanaa kun tekee tota vieläkin...) ja rakasteli kovaa siinä kovalla lattialla. Hetken päästä koko vartaloni kihelmöi kun laukesin ja hän tuli samalla lujaa karjahtaen syvälle muhun. Aloittelin silloin vasta seksielämää ja orgasmit oli todella herkässä ja ihanan rajuja.

Suudeltiin parit kiihkeät suukot ja noustiin ylös. Mä vedin vain kylmästi farkut jalkaan, vaikka koko alapää oli spermassa. Poistuttiin varovasti ensin kurkistaen, että reitti on selvä ja sitten mun pitikin juosta vessaan, poikkis jäi henkäilemään ja korjailemaan housujensa etumustaa. Voi että niitä aikoja <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi