Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1541/3550 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat please, lopettakaa nämä tarinat, en pysty olla lukematta ja halkean himosta näitä lukiessa!!!!!!! :-)

Vierailija
1542/3550 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä työpaikalla. Minua muutaman vuoden vanhempi miespäällikkö. Meillä oli vain muutaman viikon kestänyt seksisuhde.

Menin hänen huoneeseensa työpäivän jälkeen, otin alushousut pois, vedin hametta ylös, hän laski housujaan ja istuin hänen sylissään, oltiin viattomasti työskentelemässä peräkkäin. Oli niin jännittävää että saimme nopeasti orkut, mutta samaan aikaan ovelle ilmestyi kuin pimeästä miespuolinen siivoushenkilö joka tuijotti meitä, minä pomppasin ylös lattialle seisomaan samalla kun hän kiskaisi minun hametta alas ettei alapääni näy. Mällit valahtivat minun sisältä suoraan hänen palleilleen kun pomppasin ylös ja hän veti nopeasti housujen vetoketjun kiinni. Siinä naamat punaisina yritimme olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, työskenneltiin vaan :D

Taas pamahti seisokki tätä lukiessa :d kiihottavinta kun molemmat tulee niin nopeasti kun pikainen pano yllättävässä paikassa ja mällien valuminen toisen syliin kruunaa kaiken. Taisit kiihottaa sitä liikaa kun tyhjeni todella äkkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3550 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähäissä vaimon kanssa ja tuli siskoaankin tanssitetuksi. Aluksi yritin pitää kesämekollista tyttöstä kauempana kun housuissani seisoi niin että sattui. Mutta löytyihän se paikka missä vaimon sisko pääsi istahtamaan kovan kalun päälle.

Vierailija
1544/3550 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaisan avioeron jälkeen teki mieli alkaa toteuttaa niitä salaisimpia toiveita, eli jotenkin tyttöilevät miehet olivat aina kiinnostaneet:) Tällaisen nätin tyttöilijän netistä löysin ja vietimme mukavia viikonloppuja kotonani. Mutta molempia kuitenkin kiinnosti sellainen juttu, että "pariskuntana" menisimme jonkin kaupungin hotelliin viikonlopuksi, missä meitä ei taatusti tunnettaisi.

Lopulta sitten matkustimme erääseen keskisuuren kaupungin hotelliin. Komea 185-senttinen kaverini peruukkeineen tälläytyi sitten korkkareineen täydelliseksi parimetriseksi naiseksi:) Minä 180-senttinen pysyttelin miehenä, molemmilla aurinkolasit häveliäästi päässä. Käsi kädessä lähdettiin kaupungille, ja rantapuiston penkillä avoimesti suudeltiin. Mutta oli hirveän kiihottavaa näin avoimesti liikuskella - ja suurin osa ihmisistä kyllä varmaan tajusi hommamme nimen, meitä se vaan huvitti ja kiihotti:) Illan lopuksi sitten sängyssä leikkien ohella naureskelimme porukoiden ilmeille meidät nähtyään:)

Tällaista irroittelua suosittelen, ei ainoastaan meidän tapaisillemme vaan myös aviopareille arjesta irrotteluun! Siis jotenkin rohkeissa pukeissa jonnekin toiseen kaupunkiin!

Vierailija
1545/3550 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eronnut isä tapaili aikoinaan eronnutta naista jolla oli poika, minua vuoden vanhempi. Oltiin siis teinejä.

Asuimme eri kaupungeissa. Olimme käymässä tuon naisen ja pojan luona. Isä ja nainen lähtivät kaupungille kauppoihin, se poika oli varmaan luullut että minä lähdin heidän mukaan vaikka olin toisessa makuuhuoneessa lukemassa. Olin huomannut pojan katselevan minua kiinnostuneena, rintojani, peppuani. Oli ujon oloinen, joka sai puolestaan minulla aikaan sellaista rohkeaa ylimielistä asennetta.

Kesken lukemisen kuulin jotain ähkimistä hänen huoneestaan.

Avasin ovensa, kävelin sisään koputtamatta ja näin miten hän veti käteensä, toisessa kädessään oli aikuisten lehti jossa kuva naisesta jolla miehen kalu suussa. Hän säikähti, punastui. Minä nappasin naureskellen lehden hänen kädestään ja sanoin että tällaistako harrastelet, että miltä tuo tuntuisi oikeasti, oletko miettinyt? Poika katseli minua ihmeissään eikä saanut sanaa suustaan, ja minä riisuin paidan ja rintsikat ja kysyin että pitääkö näkemästään. Nyökkäili hermostuneena. Kumarruin puoleensa ja aloin nuolla, imeä kaluaan. Se oli aika iso ja kova kuin mikä. Kysyin että näinkö haluat minun tekevän sinulle, kuten tuo lehden nainen tekee. Imin kunnes laukesi suuhuni. Tunsin olevani nälkäinen pikkul u t k a :D

Seuraavalla kerralla kun tavattiin muutaman viikon kuluttua tuon pojan kanssa, niin livahdimme yhdessä talon pesutupaan ja otin taas suihin ja hän nuoli minua. Katsoimme lehdestä mallia ja teimme myös muuta sieltä opittua.

Isä ja nainen lakkasivat seurustelemasta joitakin kuukausia tuosta. Aika kamalaa jos olisivat päättäneet mennä naimisiin.......!

Vierailija
1546/3550 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuorempana tuli tehtyä kaiken laista.

Olimme baari-ikäisiä. Kaverini oli eräänä perjantai-iltana meidän pihassa huutamassa että olenko lähdössä kaupungille. Olivat tulleet hakemaan minua hieman etuajassa.

Nojasin yläkerran avoimeen ikkunaan, kurkistin verhojen välistä ja yritin pitää pokkaa, ja huusin takaisin että "tulen ihan kohta!" Olin kieltämättä "tulossa", sillä poikaystäväni oli käymässä ja otti minua siinä ikkunan luona takaapäin! Saimme rajut jännitysorkut, hyvä ettei mennyt jalat alta =D

Vierailija
1547/3550 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavin kokemus oli kun Ruisrockin jatkoilla 62v av mamma istui naaman päälle ja hiivainen vagina oli nuoltavana naaman edessä. Välillä pieraisi että sai raitista ilmaa.

Tämän kun pääsisis kokemaan. Aaaaah...

Vierailija
1548/3550 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa poikaystävä, jonka suudelmia janoaa vieläkin. Hänellä oli tapa näykätä mun alahuulta joka kerta pusun lopuksi, mikä oli tajuttoman kiihottavaa ja hän sai mut kiihottumaan helposti. Taitava imeen kaulaa ja naitiin vähän milloin missäkin. Kerrankin yhtenä syys-talviyönä oltiin aluksi lähikaupan takapihalla tiiliseinää vasten mä pojan sylissä mutta pian hän oli jo päälläni asfaltilla. Hän hoki mun nimeä ja sanoi "...sulla on niin ihana pi**u". Kehui kyllä aina muutenkin, kauneutta noin yleensä, mun silloisia pitkiä hiuksia, mutta tuo oli eka muttei kyllä viimeinen kerta kun hän seksin aikana innostui kehumaan.

Nykyään tuntuisi ehkä vähän liialliselta, tai en tiedä, riippuu kai vähän miehestä, mutta silloin nuorena ei mikään ollut niin ihanan kuuloista, kehut tuli just siinä herkimmässä kohdassa ja tuntui ihanalta ja tosi tosi kiihottavalta silloin. Tilannekin kiihotti ja se hänen itsevarmuus ja rentous rakastella mua muina miehinä kaupan takana,  Apua...  varmaan oon tulossa vanhaksi, mutta noissa hetkissä oli vaan sitä jotain....

Vierailija
1549/3550 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikaystäväni kanssa ja hän hipelöi minua pöydän alla. Seurueessa istui pari meidän yhteistä kaveria ja oli todella vaikeaa jutella ja samaan aikaan yrittää pidätellä huokauksia ja tahattomia voihkeita. He lähtivät tanssimaan ja mies ilmaisi halunsa kokeilla yökerhon henkilökunnan vessaa. Itse en niin ajatuksesta heti innostunut, mutta suostuin, kun toinen niin intoili. Olin töissä paikassa ja livahdettiin salaa toiselle puolelle. Säätämistä se oli, kun mies halusi kasvokkain ja minä en puolestani suostunut makaamaan lattialla. Jotenkin siinä pääsin puolimakuulle pöntön kannen päälle, nojasin niin taakse kuin pystyin ja mies polvistui eteeni. Hän nojasi minuun niin, että oli melkein ylläni, vaikkei aivan kunnolla pystynyt tulemaan siihen samalla tavalla kuin painaudutaan oikeasti lähetyssaarnaajaan... 

Hänen valtavassa kiihkossaan se oli nopeaa ja sain todella kovan orgasmin jännityksen ja kiinnijäämisen pelon sekopäisessä kiimassa yhtä aikaa miehen kanssa. Pahinta tai parasta riippuen omasta tai miehen näkökulmasta oli, kun valuin spermaa mekkoni alla. Jouduin sullomaan paperia pikkuhousuihin ja se tuntui häntä kovasti huvittavan. Samoin, kun yritin puristaa jalkojani yhteen miehen alkaessa uudestaan hyväilemään minua haaroista ollessamme taas pöydässä. Hän kuiski kaiken lisäksi vielä kaikkea mahdollista kiihottavaa korvaani.

Vierailija
1550/3550 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä otti suihin autoa ajaessa, Eräs toinen imi kullia ja oli niin märkänä että nesteet valui ja kiikkui pillun huulilta, sai vielä orgasmin ilman koskettelua samaisessa tilanteessa. Tuo edellä mainittu oli kyllä melkoisen kiihottavaa, taisipa saada sen vielä kun otti syväkurkkua.

Toisaalta taas kiihottavat tilanteet ei aina vaadi minkäänlaista aktia itsessään. Olin kerran lääpälläni erääseen tosi hyvännäköiseen hoikkaan ja hyvärunkoiseen naiseen. Istuskeltiin baarissa ihan vaan parilla juomalla, ja hän alkoi jalallaan kosketella minun säärtäni.. Silleen kiusoittelevasti liikutteli jalkaa pitkin, tiedätte kyllä. Myöhemmässä vaiheessa istuttiin sylikkäin, sivuttain 45 asteen kulmassa oli mun päällä ja keinutteli lantiota hitaasti ja huomaamattomasti mun vehkeen päällä, ja joo, ei todellakaan jäänyt epäselväksi että seisokki oli kova..

Vierailija
1551/3550 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikoina makasin pojan alla ulkogrillikatoksen takana koulun takapihalla. Ajateltiin, ettei meitä kukaan näe ja kun takanamme oli vain metsää tuumittiin, ettei siellä ketään ole. Ei olisi voitu olla enempää väärässä, sillä siellä oli Jukolan viestin tapainen suunnistuskisa ja otsalamppuja alkoi vilkkua siimeksessä. Yritin sanoa, että lopetetaan, mutta hän vain suuteli mua rajusti ja jatkoi kovaa. Äänet läheni ja juuri kun poika laukesi kuultiin kova pamaus. Katoksen päällä ollut suojapelti rojahti ilmeisesti maahan ja meille tuli kiire. Housut kainalossa ja vaan pikkuhousut yllä ja tottakai ihan mäihässä juoksin pojan perässä piiloon toiselle puolelle koulua kellarin ovelle samalla, kun valokeila valaisi meidän tietä. Jäin ihan lähelle ja juostessa tuntui jännä kihelmöinti ja syke, vähän kuin puolikas orkku ja mulla oli työ jatkaa juoksua, halusin vaan koskettaa ja viedä sen loppuun. Suunnistajat huutelivat jotain ja naureskelivat meille. Silloin ei niin huvittanut, mutta nykyään ollaan naureskeltu eksän kanssa tapaukselle monet kerrat. Noloa, mutta jostain oudosta syystä äärimmäisen kiihottavaa.

Vierailija
1552/3550 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mikään ole sen kiihotavampaa kun nuolla hyväntuoksuista pim*saa. Kun pikkuhiljaa nuolee alhaalta ylös, välillä klitorista kevyesti imaisten, välillä häpyhuulia nuollen, on seisokki kokoajan aivan pystyssä kovana, ja tyttöystävä märkänä ja valmiina ottamaan mut sisään. Vaikka itse yhdyntä tuntuu taivaalliselta ja ne lopputyönnöt vie melkein tajun, on nuolemisessa hyvin spesiaali tunne.

Kiihottavista kiihottavin tapaus oli, kun olimme tytön kaverilla yötä ja jäimme makaamaan leveälle sohvalle, samalla tuo kaveri ja hänen poikaystävä painuivat sänkyyn. Riisuin tyttöystävän farkut ja pikkuhousut vain puoliksi pois, että hän saisi toisen jalan vapaaksi ja jalat levälleen ja upposin haaroihin. Koko tilanne oli uskomaton. Miten nopeasti hän kiihottui, kiemurteli selällään ja puri huultaan, lantio kohoili. Hän kostui todella paljon ja miten halukas hän oli antamaan mun panna yhtäkkiä siinä vaatteet päällä, vaikka kaverit olivat viereisessä huoneessa. Säädin telkkarin ääntä isommalle, avasin vain pelkästään vetskarini ja rakastelimme nopeasti.   

Miehenä tykkään nuolla ja suorastaan juoda ja imeä naista jos pidän hänestä. Voin vakuuttaa, että puhdas mutta kiihottunut hyväilyä odottava ruusu naisella, josta pitää ja arvostaa on niin ihana, että en voi parempaa tietää. Nykyisen ihanan naisystäväni kanssa olen "keksinyt" senkin, että saatan samalla, kun nuolen ja tyydytän häntä, tyydyttää kullia työntelemällä sitä lakanaa ja hänen jalkojaan vasten. Ekalla kerralla hän itse laittoi sen ihanan koipensa lähelle kaluani ja kosketti sitä kerran, kun tyydytin häntä suulla, koska en liian kiihotuksen takia pystynyt olemaan sisällä ilman, että laukean ennen aikojani. Kuumotuin niin, etten voinut ollenkaan hillitä itseäni, lopulta oli pakko taivuttaa kivikovaa seisokkia alaspäin, joka sekin sattui hieman, sillä olin niin kovana, ja työntyä häneen touhareiden kostuttamalla nupilla. Koko vartaloni oli mukana työnnöissäni, naiseni allani tiukasti ja hänen kätensä ylhäällä käsissäni. Klassista, kovaa seksiä rakastavin, himokkain suudelmin ryhditettynä. Se yö oli taianomainen kokemus uusintoineen. 

Vierailija
1553/3550 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kolmikymppisenä seurustelin 10 vuotta nuoremman tytön kanssa, jonka tapana oli kiusoitella mua joka kerta siihen pisteeseen, että tunsin kuinka levikset repeää, oli pakko päästää kulli vapauteen ja halu saada p*llua oli valtava. Hän liikutti kättä hiljaa peniksen ympärillä pelkästään kahdella sormella, nahka oli kireänä ja sormet liukuivat edestakaisin. Seisoi niin pystyssä upean kovana. Jos olisin tai hän olisi hipaissut tai edes puhaltanut punaisena helottavaan, paisuneeseen hepin päähän puhumattakaan suun hyväilystä, olisin lauennut heti. Joskus hän kiusoitteli jaloillaan. Kerran olimme mummolassa ja istuin pyörivässä lepotuolissa. Hän oli vastapäätäni sohvalla ja mummo keittiössä. Käännyin ja hän ojensi vaivihkaa jalkansa mun puolelle ja kohta varpaat kiusasivat suoraan jalkovälissä. Ei kestänyt kauaa kun tunsin, että pian tulee housuihin, jos hän ei lopeta. Nojasin taakse, huokailin, anelin..

Livahdettiin kellariin sillä välin, kun mummo viipyi vessassa, siellä oli vanha sohva varastossa. Oli vaikeaa pidätellä farkkujen hangatessa matkalla rappuja alas ja vetoketju tuntui aukeavan itsekseen. Vai avasinko sen, en oikein enää tajunnut mitä tein. Vaakatasoon piti päästä, sohva oli pehmeä ja tyttö kaunis, kostea ja liukas. Olisin halunnut 'kostaa', härnätä häntä, nautin siitä mutta nyt en malttanut. Muistan sen maatajärisyttävän orgasmin, kun tuntui että spermat lähtivät jostain selkäytimestä syvälle ihanaan pimppaan, joka sykki tytön voihkiessa hiljaa. Montaa työntöä en kestänyt ja tajuni hämärtyi. Paperi oli kortilla ja pyyhittiin vaan vanhoihin ikkunaverhoihin...

Siinä oli sitten selittämistä mummolle. Muistaakseni keksin, että kävimme katsomassa öljypoltinta kun tuli yhtäkkiä niin kylmä. Paremminkin kuuma.

Vierailija
1554/3550 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikakaverini kanssa saunassa ja hän tulee yhtäkkiä lähelle ja rupee suuteleen ja kosketteleen. Yleensä me vaan saunotaan ja jutellaan ja rakastellaan muualla. Mulle tulee tunne, että hän on tosi kiihottunut. Kysynkin että mikä on ja saan vaan hyrinää ja suudelmia vastaukseks. Toisen kiihko sytyttää ja mäkin alan vaistomaisesti siinä hyväillä häntä. Hän pyytää mut syliin ja hetkisen soviteltua ollaan sisäkkäin. Puukiuas tuottaa mietoa lämpöä ilman vettä ja hetken päästä hän rupee pukkimaan vauhtia altani. Lopulta ollaan ylälauteella pitkittäin mä hänen alla niin lähellä toisiamme kuin päästään. Kietoudutaan ja rakastellaan loppuun. Ihana orgasmi siellä lämmössä.

Vierailija
1555/3550 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin kertausharjoituksista ja hyökkäsi kimppuun. Suuteli ja imi kaulaa niin että mun oli pakko taivuttaa päätä ihan taakse, repi paitani ja rintsikat auki ja näykki tissejä. Riuhtoi mun housut alas samalla avaten omat housunsa. Kantoi makkariin ja pani mua niin huolella ja kovaa etten ollut koskaan ennen kokenut mitään sellaista. Jokin siinä asenteessa vaan kiihotti niin vietävästi kun hän ei ollut saanut olla mun lähellä käytännössä viikkoon oli kauhea halu ja ikävä ja voi pojat sen silloin tunsi ja huomasi. Taas toisella kertaa saatan mennä vaan miehen päälle tai syliin ja lähtee sitten mun aloitteesta. Parasta on kun vaan toimitaan eikä mieti liikaa. Kyllä sen huomaa ainakin näin pitemmässä suhteessa jos ja kun toinen lähtee mukaan ja jatkuu sitten siitä. 

Vierailija
1556/3550 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittava kertomus kertausharjoituksen aiheuttaman eron jälkeisestä intohimosta. 

Takavuosina  työskentelin norjalaisten kanssa. Heillä on erityinen sympatia ja kiinnostus suomalaisiin ja myös Suomen historiaan. Ehkä yksi syy on isoveli Ruotsi, johon molemmilla kansakunnilla viha-rakkaussuhde. Usein yhteispohjoismaisissa kokouksissa suomalaiset ja norjalaiset kokoontuivat yhteen (baarin viereen) ja kertoivat ilkeitä vitsejä ruotsalaisista..

Norjassa on kirja "Finskevitser" jonka sain lahjaksi. Jutuissa on kaksi pääteemaa: suomalaisten miesten  ("Pekka") kova ryyppääminen (ei ihme) ja suuret seksikyvyt (lähinnä määrä, ei laatu).  Pari esimerkkiä kirjasta:

- Pekka tuli Talvisodasta ja ovelta kuului koputus. Vaimo avasi oven, ja siellä seisoi Pekka vodkapullo molemmissa käsissä. Vaimo kysyi: "Miten koputit ovea", kysyi vaimo . "Pian tiedät" vastasi Pekka

- Pekka II palasi myös Talvisodasta. Seuraavana päivänä naapurin Kalle kysyi, mitä Pekka ensiksi teki. Pekka vastasi: "Varmaan arvaat. Mutta sen jälkeen otin sukset pois jalasta."  

Vierailija
1557/3550 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja viattomana neitosena uimahallissa uimassa uimalasien kanssa. Eikös jollakin tuntemattomalla miehellä ollut kulli pullahtanut uimahousujen lahkeesta ulos ja sain ihailla sitä, kun se heilahteli veden alla miehen uintiliikkeiden tahdissa. En ollut silloin vielä koskaan nähnyt oikeaa kullia ja kun se vielä noin yllättäen tarjoiltiin minun nähtäväkseni, niin järjettömän kiihottavaahan se oli. Vieläkin kostun, kun muistelen.

Vierailija
1558/3550 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella kun kaksi kaveria pani 18v hoikkaatyttöä kimpassa samalla kun itse panin hänen kaveria tietäen et kohta vaihtuu vuorot ja saan panna vuorostani tuota todella pientä pyllyä.

Sama kiimainentila tuli pariviikkoa myöhemmin vastaavan tosin silloin samainen kiima pylly sai neljää miestä useaan otteeseen samana viikonloppuna.

Tätä samaista naista ollaan pantu kohta 15vuotta ja aina viisari värähtää kun hänet näkee ja tietää et kohta saa taas kunnon pillua panna ja todennäköisesti pyllyä myös

Vierailija
1559/3550 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja viattomana neitosena uimahallissa uimassa uimalasien kanssa. Eikös jollakin tuntemattomalla miehellä ollut kulli pullahtanut uimahousujen lahkeesta ulos ja sain ihailla sitä, kun se heilahteli veden alla miehen uintiliikkeiden tahdissa. En ollut silloin vielä koskaan nähnyt oikeaa kullia ja kun se vielä noin yllättäen tarjoiltiin minun nähtäväkseni, niin järjettömän kiihottavaahan se oli. Vieläkin kostun, kun muistelen.

Kyllä se mies ihan tietoisesti sen teki, mutt kiva että nautit

Vierailija
1560/3550 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutin höyrysaunassa. Vastapäätä tuli istumaan nuori nainen. Töllötti kulliani ihan huolella. Ilmeestä päätellen kiihottui. Tykkäsi tuijottaa ja katsella. En ollut huomaavinani. Välillä hieman muutin asentoani, että kulli ja pallit liikahtelivat. Nainen katseli silmät kiiluen.

En ole mikään itsensäpaljastelija, mutta tuo tilanne oli kiihottava, muistelen sitä usein.

Onneksi sain pidäteltyä erktion :D