Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1521/3550 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfbondage shibari + jalat yhteen. Sitten kyynärpäät ja ranteet, lopuksi vielä jalat koukkuun samalla köydellä.

Vierailija
1522/3550 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selfbondage shibari + jalat yhteen. Sitten kyynärpäät ja ranteet, lopuksi vielä jalat koukkuun samalla köydellä.

Täh... miten ittensä saa köytettyä ja miten siitä pääsee irti?

En ole asiantuntija  ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/3550 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssissa oltiin pari vuotta sitten telttailemassa. Tajuttoman kiihkeetä ja samalla kamalaa ja ihanaa, kun piti yrittää olla hiljaa. Mies kävi aivan mahdottoman kuumana koko reissun, oli jatkuvasti suutelemassa ja koskemassa. Tuntui, että sillä seisoi pelkästä katseesta, eikä tuntunut saavan tarpeeksi mua vaikka vähän väliä pantiin. Musan kuuntelu jäi vähemmälle huomiolle. Ei silti yhtään harmita, en vaihtais hetkeäkään pois.

Vierailija
1524/3550 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla yhden naisen uimapuvun lahkeista pilkisti häpykarvoitusta..

Vierailija
1525/3550 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh... miten ittensä saa köytettyä ja miten siitä pääsee irti?

En ole asiantuntija  ;D

Netistä löytyy... Mutta on siinä haasteensa!

Vierailija
1526/3550 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ihastukselta munaa.

Näin tylsä olen; kaikki jännittävät rietastelut jäivät kauas taakse kokemusten kiihottavuudessa sen jälkeen, kun sain ihastukselta lähärissä munaa.

Olin niin jännittynyt, etten edes kostunut ollenkaan samaan malliin kuin normaalisti kostun, mutta silti se oli tähänastisen elämäni kiihottavin kokemus jolle runkkasin pitkään.

Vierailija
1527/3550 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään kiihottavin kokemus koske omaa puolisoa?

Mulla:

Riidan jälkeen seksi mieheni kanssa. Käskytti, kovat otteet, heitteli ympäriinsä ja pani kovaa niskasta kiinni pitäen. Oikeastaan se on tällaista aika usein meillä. Ihan pelkkä katse häneltä vie multa polvet alta. Huh...

N46

Eiköhän tuo loppujen lopuksi ole se, kun 15-vuotiaana pääsi tulevalta vaimolta vaatteet riisumaan ja älysi että nyt se tapahtuu.

Ja tähän lisämausteena käsky olla tulematta sisään kun eihän meillä mitään ehkäisyä ollut

M, 38

Vierailija
1528/3550 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun lukiossa mentiin sen aikaisen tyttöystävän kanssa invavessaan minä pystyyn kiihottuneena käytävällä suutelun jäljiltä. Ovi lukkoon, painavia suudelmia ja likka istumaan käsienpesualtaan päälle ja niin paljon kuin pystyi taaksepäin makuulle nojaamaan peiliin ja minä siihen päälle. Kaikkein ihanin asento. Parempi kuin kovalla lattialla varsinkin hänelle, jossa tosin oltiin pari kertaa ennen tuota. Ei yleensä tarvinnut tai keretty esileikkiä enempää. Silloin meni helposti kolmekin kertaa peräkkäin ja se kielletyn tunne vaan lisäsi nautintoa. Nopeita yhdyntöjä, hurjia orgasmeja...

Täällä sama, mutta alkoi jo yläasteella. Yhden pojan kanssa käytiin paneskelemassa invavessassa ja liikuntasalin varastossa varmaan kymmeniä elle yli sata kertaa. Orkut oli tosiaan räjäyttäviä teininä, melkein lähti taju. Naama punaisena tunnille :)

Pikaisiakin oli panot monesti, housut nilkkaan ja poika puski sisään.

Joskus kesäaikaan oli lyhyt hame päällä. Piti puristaa jalkoja yhteen ettei naimisen tuoksut leviäisi luokkaan :)

Kiihottavia muistoja... Voi nuoruutta... N 30 risat

Lastit sisällä innokasta opiskelua :D valuiko lattialle?

Vierailija
1529/3550 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin taas että sormeilisit mulle orgasmin työpaikan vessassa. Koskettaisit rintojani ja aiheuttaisit ilotulituksen sisälleni. Työntyisit sisälleni vartaloni kouristellessa jatkuvista orgasmeista.

Vierailija
1530/3550 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin taas että sormeilisit mulle orgasmin työpaikan vessassa. Koskettaisit rintojani ja aiheuttaisit ilotulituksen sisälleni. Työntyisit sisälleni vartaloni kouristellessa jatkuvista orgasmeista.

Fantasiat toiseen ketjuun, kiitos.

Vierailija
1531/3550 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavin kokemus oli kun Ruisrockin jatkoilla 62v av mamma istui naaman päälle ja hiivainen vagina oli nuoltavana naaman edessä. Välillä pieraisi että sai raitista ilmaa.

Vierailija
1532/3550 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena miehenä annoin yöpaikan eräälle tuntemattomalle tytölle ja hinasin sen aika aikaiseen himaan ja ehdin nussia sille mälliä reikään 12 kertaa ennenkuin lähti kotionsa. kyllä nuorena jaksoi painaa.

Vierailija
1533/3550 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi oikein kellekään kaverille kertoa, ei fb mutta näin mahtava juttu. Olen siis lopulle 50 oleva miehenalku ja vastikään menin eka kertaa naimisiin. Vaimoni 33 vuotias ja meillä oli ihana 25-vuotias morsiusneito joka vaimoni hyvä ystävä. No ihana vaimoni oli järkännyt morsiusneidon mulle huomenlahjaksi ja ah sitä tohinaa kun oli kunnon kolmen kimppa hääaamuna. Takaapäin nuorta misukkaa samaan aikaan kun vaimoni hieroi eturauhastani niin avot. Eipä paljon onnellisemmaksi voi mies tulla :)

Vierailija
1534/3550 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme miehen kanssa Juha Tapion keikalla. Hänen kummitäti oli antanut liput lahjaksi ja päätimme uteliaisuutta mennä katsomaan, vaikka musiikkimaku on meillä molemmilla eri. Esitys oli ihan hyvä, varmaan, sillä juuri mitään en tuosta keikasta muista. Muistan sen, miten kuumat väreet meni läpi koko kehon melkein koko ajan, kun mies kosketteli mua hiuksiin, silitteli pehmeästi ja siirteli pois edestään, kun antoi niskapusuja. Suoristi aaltoilevia pitkiä suortuvia. Tunsin välillä, kun hän painautui kiinni pippelin takapuoltani vasten. Mulle hiuksiin sillain hellästi koskeminen on melkein sama kuin laittaisi kättä jalkoväliin, jos mies sen tekee. Nyksä tietää sen varsinkin halutessaan seksiä. Eroottinen lataus oli mieletön ja kotona eteisessä revittiin vaatteita toisiltamme. Onneksi ei ollut paljon riisuttavaa. Mies kaatoi mut haluissaan huohottaen eteisen matolle ja puski päälle ja malttamattomana sisään. Rakasteltiin ehkä kiihkeimmin koskaan. Koko se odotus palkittiin ja jälkeenpäin kumpikaan ei pystynyt liikkumaan pitkiin aikoihin. Makasimme lattialla, mies jäi mun päälle henkäilemään ja siinä vahdattiin toisiamme.

Vierailija
1535/3550 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, ei kai sen edes pitäisi, mutta kun varattu tyttö jonka kanssa aloin seurustelemaan tunnusti nolona tulleensa silloisen poikaystävänsä sängystä suoraan minun sänkyyni kun ihastelin miten märältä tuntui, se kiihotti todella paljon.

Vierailija
1536/3550 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverin kanssa entisen kouluni vessassa kun koulun salissa oli bänditapahtuma.. Menimme toiseen päähän koulua. Hiljaiselle käytävälle vievää ovea ei saanut lukkoon emmekä lukinneet itseämme ahtaaseen koppiin vaan rakastelimme siinä lattialla minä selälläni hänen allaan ... oli kyllä aika jännät paikat ja kieron kiihottavaa kun ajattelin että teimme jotain todella kiellettyä. Näin jälkeen päin ajateltuna ihmettelen miten uskallettiin! Vaikka ketään ei näkynyt lähellä olisi joku silti voinut tulla sinne emmekä me välttämättä olisi kuulleet läheneviä askelia tms ääniä musan takia.

Vierailija
1537/3550 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ole sen kiihotavampaa kun nuolla hyväntuoksuista pim*saa. Kun pikkuhiljaa nuolee alhaalta ylös, välillä klitorista kevyesti imaisten, välillä häpyhuulia nuollen, on seisokki kokoajan aivan pystyssä kovana, ja tyttöystävä märkänä ja valmiina ottamaan mut sisään. Vaikka itse yhdyntä tuntuu taivaalliselta ja ne lopputyönnöt vie melkein tajun, on nuolemisessa hyvin spesiaali tunne.

Kiihottavista kiihottavin tapaus oli, kun olimme tytön kaverilla yötä ja jäimme makaamaan leveälle sohvalle, samalla tuo kaveri ja hänen poikaystävä painuivat sänkyyn. Riisuin tyttöystävän farkut ja pikkuhousut vain puoliksi pois, että hän saisi toisen jalan vapaaksi ja jalat levälleen ja upposin haaroihin. Koko tilanne oli uskomaton. Miten nopeasti hän kiihottui, kiemurteli selällään ja puri huultaan, lantio kohoili. Hän kostui todella paljon ja miten halukas hän oli antamaan mun panna yhtäkkiä siinä vaatteet päällä, vaikka kaverit olivat viereisessä huoneessa. Säädin telkkarin ääntä isommalle, avasin vain pelkästään vetskarini ja rakastelimme nopeasti.   

Vierailija
1538/3550 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa! Toissapäivänä kävi meidän vakio mies kylässä jolta saan aina intohimoista seksiä ja hyvät jälkiliukkaat. Tämä vieras tulee ns. valmiiseen pöytään. Oma mies lämmittää mut valmiiksi kunnes vieras saapuu kylään ja sen jälkeen odottaa muna pystössä sohvalla kunnes vieras on valmis. Yleensä n.2-3minuuttia niin on pussit tyhjennetty. Sit vieras ulos ja oma saa jatkaa nauttia. Niin ihanan kiihoittavaa aina.

Vierailija
1539/3550 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa! Toissapäivänä kävi meidän vakio mies kylässä jolta saan aina intohimoista seksiä ja hyvät jälkiliukkaat. Tämä vieras tulee ns. valmiiseen pöytään. Oma mies lämmittää mut valmiiksi kunnes vieras saapuu kylään ja sen jälkeen odottaa muna pystössä sohvalla kunnes vieras on valmis. Yleensä n.2-3minuuttia niin on pussit tyhjennetty. Sit vieras ulos ja oma saa jatkaa nauttia. Niin ihanan kiihoittavaa aina.

Saisinpa oman vaimoni suostumaan tuohon. Miten teillä alkoi , kumpi teki aloitteen?

Vierailija
1540/3550 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työpaikalla. Minua muutaman vuoden vanhempi miespäällikkö. Meillä oli vain muutaman viikon kestänyt seksisuhde.

Menin hänen huoneeseensa työpäivän jälkeen, otin alushousut pois, vedin hametta ylös, hän laski housujaan ja istuin hänen sylissään, oltiin viattomasti työskentelemässä peräkkäin. Oli niin jännittävää että saimme nopeasti orkut, mutta samaan aikaan ovelle ilmestyi kuin pimeästä miespuolinen siivoushenkilö joka tuijotti meitä, minä pomppasin ylös lattialle seisomaan samalla kun hän kiskaisi minun hametta alas ettei alapääni näy. Mällit valahtivat minun sisältä suoraan hänen palleilleen kun pomppasin ylös ja hän veti nopeasti housujen vetoketjun kiinni. Siinä naamat punaisina yritimme olla kuin mitään ei olisi tapahtunut, työskenneltiin vaan :D