Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut viime yönä :D?
Joo ihanasti takaapäin. Ja aamullakin oli "ihan huulilla", kun lastenhuoneen ovi kolahti..
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut viime yönä :D?
Pysytääns otsikossa näin juhannuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä yönä joku aika sitten oltiin poikaystävän kanssa ison rakennuksen pihalla jossa tehtiin jonkinlaista julkisivuremonttia. Lähellä oli muitakin rakennuksia mut tuumailtiin että niiden telineiden ym. tilapäisten rakennelmien takana oltais piilossa katseilta. Kylällä oli hiljaista mut kaiken varalta. Miehellä panetus oli kova ja olin luvannut että saa tulla mun suuhun. Olin aika ujo ja ajattelin että jos antaisin hänen panna mua olisi vaikeampi keskeyttää ajoissa jos joku yllättäisi meidät. Vaikka hän kyllä yritti puhua mua ympäri.
Poikaystävä laski housujaan ja mua alkoi kiihottaa kun näin kuinka hänen seisokkinsa ponnahti ihan pystyyn vaikka en ollut vielä edes koskenutkaan siihen. Kyykistyin ja otin peniksen pään suuhun. En ehtinyt montaa kertaa liikuttamaan päätäni kun hän alkoi uudestaan anella että saisi tulla sisääni ja vetäytyi suustani. Nousin ylös ja hän yritti heti työntää vartalollaan mua selälleen. Hyvin lyhyen mietinnän jälkeen olin mukana kun kuulemma työntelisi muutaman työnnön vaan. Lopulta mies ei malttanut lopettaa kesken vaan alkoi vain kiihdyttää. Enkä kyl minäkään siinä vaiheessa enää olisi halunnut keskeyttää...
Niinpä me rakasteltiin nopeasti ihanaan loppuun asti siellä tellinkien ja sermien keskellä maaten puulaverin päällä. Jostain kuulu kyllä jotain ääniä mutta onneksi ketään ei näkynyt. Oli tosi kiihottavaa nähdä ensin se seisokki joka oli niin ”valmiina” ja sit se miehen kiihko tarttui minuunkin. Julkinen paikka vain lisäsi kiihottavuutta :)
Saiko lopulta laueta suuhun?
Ei hän halunnut. Olisi kyl saanut jos olisi halunnut. Olis tullut vähempi sotkua :D vaikkei se nyt niin haittaa kun se tuntuu minustakin ihanalle kun tulee sisään ja ne ihan viimeset työnnöt on niin herkkua... Mies sanoi joskus että vaikka mun suu tuntuu hyvältä niin sisälle laukeaminen tuntuu kuulemma sata kertaa paremmalta..
Se muuten tosiaan tuntuu hyvältä ja kiihottavalta, kun saa paljaalla nussia spermat naisen sisään. Se hetki kun se siemen syöksyy sykäyksittäin sinne pehmeään kalua puristavaan ja hyväilevään onkaloon. Myös se ajatus kiihottaa, että nainen antaa siittimen roiskia sisäänsä ne himonsiemenet ja antautuu niille.
Parasta on pikaisesti työnnellä sykkivää penistä jossain erikoisessa paikassa syvälle naiseen ja laskea sisään ja sen jälkeen spermojen valuminen kuumasta pimpistä housuihin tai pikkareihin juuri kun ylös nousee seisomaan. Lisää yleisiä kertomuksia
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten menkää lähäriin vasta loppua kohti... me ollaan niin kun mies käy salilla ja on aika iso ja painava ja joskus alkuaikoina mua alkoi sattua kovalla alustalla kun oltiin siinä koko ajan (vaikka kyl nykyään ollaan taas koska se tuntuu vaan niin hyvältä eikä millään malteta vaihtaa asentoa)
Ei mekään malteta♥ kouluaikoina mentiin vessaan ja jotenkin vaan mahduttiin päällekkän vaikkei mies saanut jalkoja kunnolla suoraksi. Ne oli niin kiihottavia ja oltiin nopeita. Nykyäänkin harvoin tehään jotain muuta..
Oltiin leikkimökissä meidän pihassa. Mies teki meidän kummitytölle ite sellasen ja menin katsomaan kun tyttö oli tulossa meille viikonlopuksi. Pienessä tilassa kahestaan ja suuteluksi ja näykkimiseksi se meni. Hetken päästä oltiin jo mökin lattialla. Mies ei oikein mahtunut sinnekkään ja koko ajan oli pieni jännitys jos joku tulisi tai näkisi tieltä mitä me puuhattiin. Tie ei ole ihan vieressä mutta ei kauheen kaukanakaan siitä paikasta..
Vessapanot on kyllä jotain ihan tajuttoman kuumaa... me vaan vääntäydytään jotta saadaan miekkosen kanssa suudeltua seksin aikana kun meilläki on pituuseroa ja sitten huohotellaan päälletysten jälkihehkuissa jossain ja tulee mieleen kai tähän helpompiaki konsteja olis muttakun se on niin ihanaa ja kiihkeää tuntee sen painon ja jokaisen liikkeen ja olla niin lähellä toista kun voi:)
Sain matchin tinderissä reilusti yli 15 vuotta vanhemman naisen kanssa ja jo pelkkiä kuvia katsomalla näin, että minkä perässä nainen oli. Mulla ei ollut siinä vaiheessa kokemusta kuin yhdestä naisesta. Kirjoittelu meni nopeasti seksiin ja siihen, että milloin voitaisiin tavata. Ongelma oli siinä, että nainen oli lähdössä takaisin kotiinsa satojen kilometrien päähän vielä samana iltana.
Sovimme tapaamisen keskustan kahvilaan. Olin ensimmäisenä paikalla ja hetken kuluttua näin kuinka sensuelli noin viisissäkymmenissä oleva nainen tulee sisään kahvilaan. Pikainen tervehdys ja halaus. Sen jälkeen kysymys olikin vain siitä, että missä. Meillä oli aikaa vajaat kaksi tuntia, joten mun asunto oli poissa pelistä ajan puutteen vuoksi. Hätä kuitenkin keinon keksii ja eikun varaamaan huonetta läheisestä hotellista. Kiire yhdistettynä haluun ja omaan kokemattomuuteeni teki tilanteesta äärimmäisen kiihottavan.
Ovi kiinni, vaatteet pois ja pikaisesti suihkuun. Suihkussa olin koko ajan kulli pystyssä ja tuntui siltä, että laukean pelkästä ajatuksesta. Suihkun jälkeen jäin käytävälle kuivailemaan itseäni kalu pystyssä. Nainen käveli oman suihkunsa jälkeen alasti mun ohi ja kosketti sitä ihanan kiusoittelevasti. Seurasin häntä sängyn päätyyn ja painauduimme kiihkeään suudelmaan. Koskettelin kiimaisena naisen tissejä ja lopulta siirryin suutelemaan nännejä.
Ekalla kerralla nainen tuli mun kullin päälle istumaan. Olin ihan mielettömän kiihottunut ja tunsin sen, että en tule kestämään kauaa. Multa tuli varmaan jo viidennen työnnön jälkeen. Tuntui siltä, että orgasmi vaan jatkui ja jatkui, kun laukesin isot lastit kortsuun. Sit hetki lepoa ja suutelemista, kunnes nainen aloitti runkkaamaan mun kalua uudestaan. Sitten ihanaa seksiä kaikissa mahdollisissa asennoissa.
Tennispelin jälkeen rakasteltiin kentän lähellä rakennusten ja pensaiden suojissa...
Pelattiin sekaneluria kaveripariskunnan kanssa myöhään illalla ja koko pelin ajan tunsin että jotain tapahtuisi. Naljailtiin toisillemme ja jossain kohtaa näytin kieltä miehelle ja hän vaan virnuili ja tauolla alettiin suudella kun olisi pitänyt mennä puoltenvaihtoon. Lopussa kun kaverit oli jo lähteneet etittiin piilopaikka ja mies tuli nopeasti päälle. Rakasteltiin pikaisesti samalla kun yritettiin katsoa ettei kukaan näe. Kotona rakasteltiin heti eteisessä uudestaan ensin seinää vasten ja lopulta matolla.. Suihkussa ei jaksettu enää alkaa vaikka mieli olisi tehnyt ja molemmat nukahdettiin melki heti kun päästiin sänkyyn.. Aamulla mies sanoi ettei koskaan ole ollut niin kiihottunut ja sanoin samaa.
Mä olen huomannut mun poikaystävässä myös sen miten kiihottunut hän on jalkapallomatsin jälkeen. Me rakastellaan lähes poikkeuksetta aina silloin kun hän tulee pelistä. Monta kertaa on pitänyt saada jo pelipaikalla jos olen ollut katsomossa ja sitten on löydetty joku hiljainen paikka lähistöltä. Huomaan itsekin syttyväni aivan eri lailla kun toinen on niin hurjan haluissaan ja tykkään olla hänen allaan. Se vaan kiihottaa siinä tilanteessa. Pelin ollessa vielä kesken mietin jo tulevaa ja ajatuksenakin kiihottaa hänen voimansa ja vartalonsa päälläni ja se stamina.....
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut mun poikaystävässä myös sen miten kiihottunut hän on jalkapallomatsin jälkeen. Me rakastellaan lähes poikkeuksetta aina silloin kun hän tulee pelistä. Monta kertaa on pitänyt saada jo pelipaikalla jos olen ollut katsomossa ja sitten on löydetty joku hiljainen paikka lähistöltä. Huomaan itsekin syttyväni aivan eri lailla kun toinen on niin hurjan haluissaan ja tykkään olla hänen allaan. Se vaan kiihottaa siinä tilanteessa. Pelin ollessa vielä kesken mietin jo tulevaa ja ajatuksenakin kiihottaa hänen voimansa ja vartalonsa päälläni ja se stamina.....
Mua kiihottaa ajatella teitä nussimassa ottelun jälkeen tyhjentyneen futiskatsomon alla
Vierailija kirjoitti:
Mua kiihottaa ajatella teitä nussimassa ottelun jälkeen tyhjentyneen futiskatsomon alla
Itse asiassa tuo on tapahtunut mutta vain yhden kerran ja meinattiin jäädä kiinni.
Onko joku tänään saanut spermoja sisään yleisellä paikalla? Oletko koskaan saanut random miehen lasteja sisään ikäänkuin " ohimennen"
Vierailija kirjoitti:
Onko joku tänään saanut spermoja sisään yleisellä paikalla? Oletko koskaan saanut random miehen lasteja sisään ikäänkuin " ohimennen"
Otsikossa on kysymys. Pysy aiheessa. Ei pilata tätä parasta ketjua hölmöilyllä.
aamulla mies puristi pari kertaa tissitä ja väänti päälle, työnsi samalla kovettuneen siittimensä sisään ja liikutti sitä pari minsaa edestakaisin ennenkuinlaukesi korahdellen ja lähti töihin minä myös
Istuin sohvalla puoliksi makuulla jalat viltin alla, kun miespuolinen kaverini tuli siihen viereen istumaan. Meitä oli huoneessa useampi ihminen, ja istuskelimme ja makoilimme pitkin huonetta telkkaria katsoen. Tämä kaveri otti viltin alla nilkastani kiinni aika lujaa ja alkoi hiljaa kutittaa jalkapohjaani. Tavallisesti olisin kiljunut ja potkinut kuin mieltä vailla - kutian todella helposti - mutta tällä kertaa jostakin syystä olin ihan hiljaa ja annoin hänen hivellä jalkapohjaani, ja se olikin aivan mielettömän kiihottavaa! En ole koskaan ennen kokenut sellaista. Hän ei edes katsonut minuun enkä minä häneen, katsoimme sitä elokuvaa ja hän jutteli muiden kanssa niitä näitä - minä olin sen verran pökerryksissä, etten oikein pystynyt sanomaan mitään. Sitten kun hän lopetti, kumpikaan ei sanonut mitään, mutta muutama merkitsevä katse tuli vaihdettua. Ainakaan vielä ei olla tehty mitään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kun mies tekee tota että kesken minkä tahansa arkisen puuhan tulee kohti, suutelee koko ajan samalla kun mä pakitan ja lopulta painaa mut seinää vasten. Meillä se monesti menee vaan tosi pian panemiseksi kun kumpikaan ei millään malta olla ilman. Naidaan seisaallaan melki loppuun asti ja sit mies tulee mun päälle kun laskeudutaan lattialle ja siinä sit lähärissä ollaan ne viimeiset ihanat työnnöt...
Tykätään molemmat siitä kun voidaan jäädä hetkeksi loikoileen likikkäin ja pussaileen, tai sitten vaan noustaan ja jatketaan sitä juttua mikä jäi kesken aikaisemmin. Meillä on useesti aika simppeliä mut tosi spontaania seksiä. Mua kiihottaa niin tajuttomasti ne miehen eleet ja olemus kun hän tavallaan dominoi vähän:)
Mua kiihottaa kun poikaystävä tekee mulle tota ja se johtaa aina siihen että rakastellaan seinää vasten mut sillä erolla että lopussa hän kantaa mut sänkyyn tai mä peruuttelen sinne samalla kun hän suutelee mua taukoamatta. Kiihottaa nähdä se täysi vähän nykivä erektio kun mä oon selälläni ja hän siinä riisuu mua ja lopulta maltamattomana laskeutuu päälle. Alla on silloin niin ihana olla kun mies tietää mitä tekee eikä arastele ja ujostele. Eksän kaa meidän roolit meni täysin päinvastoin...
Vierailija kirjoitti:
Mulla kiihottavimmat kokemukset liittyy aina yllättävyyteen. Esim. mies haluaa yhtäkkiä mua jossain ihan sopimattomassa paikassa ja ottaa heti tilaisuuden tullen. Tai mä viettelen hänet vaikka jossain juhlissa ja sitten piipahdetaan veskissä pikaisella. Yksi päivä oltiin mun serkun luona kylässä ja muiden vieraiden varastaessa huomion päädyttiin liinavaatekomeroon. Hän olisi halunnut tulla mun päälle, mutta siellä ei oikein mahduttu makoileen ja jouduttiin olla seisaaltaan. Tultiin silti ihanaan nopeaan orkkuun ja naamat punaisena palattiin takaisin muiden seuraan:)
Huh.. pikaiset on joskus aivan uskomattoman tajuttoman kiihottavia. Kerran touhuiltiin tädin kylppärissä yksien juhlien aikaan vähän vastaavaan malliin. Ei liioin mahduttu makaamaan mutta voi pojat miten kiihkeetä se oli. Lopussa mies liimautui mua vasten työnteleen ja huohotteleen ja orkkujen jälkeen kumpikaan ei pystynyt liikkumaan mihinkään varmaan moneen minuuttiin
Se on musta niin kuumaa..kiihottavaa..seksikästä hakee asentoa jossain pienessä tilassa johon hätinä mahdutaan kahestaan.. yritetään makuullaan ja sit seisaalteen jotenkin ja se tunne sit kun toinen pääsee vihdoin työntyyn syvälle.. ne huokaukset ja kaulan puremiset.. ja pystyy paneen niin et molemmat tulee nopeaa.. aahh.....
Vähän nuorempana otettiin kaverin kanssa vuorotellen toisiltamme suihin kesäisenä aamuyönä keskellä avointa luontopolkua. Todella kiihottavaa ja jännittävää. :D
Tää oli kuin jostain vuoden -83 Kallesta, sillä erotuksella että ei ollut tinderiä eikä puhuttu ”lähäristä” 😂