Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
1281/3551 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ollut meininki meillä. Mukavaa vaihtelua ja kuumalla ilmalla viileämpää kuin sängyssä. Mies sanoo että häntä niin kovasti kiihottaa nähdä mun vartalo siinä pöydällä ja mua taas kiihottaa niin helkkaristi miehen kroppa ja se erektio jota se joutuu taivutteleen siinä asennossa kun seisoo mun edessä. Ja ne kädet mun iholla! Ei pysy meilläkään mies seisaallaan vaan kiipeää aina jossain vaiheessa kokonaan pöydälle ja laskeutuu makaamaan mun päälle ja sit koko pöytä natisee ja heiluu kun rakastellaan...

Pitkästä aikaa kans toinen pöydällä, oli järkyttävän hyvää vaikka näin kuuma onkin.

Vierailija
1282/3551 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa, mutta pelkkä himokas katse sai lähes laukeamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/3551 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun taso on laskenut aivan olemattomaksi verrattuna siihen mitä se oli aluksi. Lukekaa alkupäästä juttuja ja niiden sisältöä...Siellä on tosi kiihottavia tarinoita.

Vierailija
1284/3551 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on musta niin kuumaa..kiihottavaa..seksikästä hakee asentoa jossain pienessä tilassa johon hätinä mahdutaan kahestaan.. yritetään makuullaan ja sit seisaalteen jotenkin ja se tunne sit kun toinen pääsee vihdoin työntyyn syvälle.. ne huokaukset ja kaulan puremiset.. ja pystyy paneen niin et molemmat tulee nopeaa.. aahh.....

Mä todistin tollaista tilannetta parikymmentä vuotta sitten Serenassa. Olin siellä töissä, mut en halua kertoa tarkemmin. Siellä oli silloin kummalliset pukukopit, joita ei aina saanut kunnolla lukittua, ainakaan mä en saanut eikä myöskään nuoripari, ketkä mä yllätin sulkemisaikana kopin lattialla lähetyssaarnaajassa. Katselin vaan silmät pyöreinä, kun poika nousi muina miehinä kulli ihan tanassa hoikkaa mahaa vasten, sitten nolostuin aivan mahdottomasti ja änkytin jotain, samalla kun tyttö keräili itseään ylös tosi ahtaassa tilassa. He pyyteli anteeksi ja pahoittelivat niin kohteliaasti, etten raaskinut käräyttää heitä, olisi tietysti pitänyt. Olin itsekin 20 paikkeilla, vasta toisessa työpaikassani ja menin paniikkiin...

Jälkeenpäin olen miettinyt tota, et siinä olisi voinut periaatteessa joku lapsikin todistaa aktia, tosin sillä hetkellä ei ollut enään kuin yksi vanha mies paikalla. Toisaalta nyt vähän kiihottaakin ajatella sitä nuoren pariskunnan totaalisen estotonta kiihkoa ja sitä tunnetta, kun on vaan pakko saada ja järki katoaa tyystin. Kai sitä tässä iässä 40+ kaipaa vähän omaa nuoruutta, vaikkei mitään noin hurjaa ikään tullutkaan tehdyksi. En tolloin itse vielä seurustellut ja muistan, että olin salaa kade sille tytölle. 

Sori, tää nyt ei varsinaisesti liity otsikkoon ja varmasti laskee ketjun tasoa entisestään ;)  

Vierailija
1285/3551 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenrannalla kävelyllä työkaverin kanssa, tunteet alkoivat lämmetä, halailun ja suukottelujen jälkeen himot alkoivat hyrrätä molemmilla, kulli seisoi kuin viimeistä päivää, ei tarvinnut enempiä riisua kun hameen helmat ylös ja pöksyt pois, naitiin rantapenkalla takaapäin, oli kiihottavin tilanne koskaan 

Vierailija
1286/3551 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten perseiden tutkiminen legginsien (kalsareiden) läpi ja arvuuttelu että onko stringit jalassa. Monesti pikkuhousujen reunan erottaa naisen kävellessä ja sherlokoiminen tuottaa tulosta ja asiaan tulee selvyys.

Vierailija
1287/3551 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa istuessa naimisissa oleva vanhempi todella kaunis nainen otti suihin pimeässä baarin takapihalla loppuun asti samalla kun tämän mies lauloi karaokea sisällä baarissa. Tilanteesta erittäin kiihottavan teki se että hän oli niin himokas ja meidän  piti pitää kiirettä että keretään hoitaa homma loppuun ennen kuin biisi loppuu ja mies huomaa. Mieleen jäi todella hyvin se miten hän osasi käyttää suutaan ja kieltään ja ei mennyt montaa minuuttia kun laukesin paineella hänen suuhunsa ja hän vain jatkoi imemistä saadakseen viimeisetkin spermatipat ja mulla meinas jalat pettää alta. Monikaan naisista ei tiedä sitä miten paljon oragasmia voimistaa se kun sperman ryöpytessä jatkaa nopeaa käden ja suun liikettä eikä lopeta heti siihen. Sai kyllä hymyssä suin palata baaritiskille tämän jälkeen ja uusintaa odotellessa mikäli häntä vielä näen : )

M28

Vierailija
1288/3551 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ajellut kaikki karvani ja tullut suihkusta. Menin sohvalle pitkäkseni. Koska oli lämmin kesä, niin ikkunaverhot sekä ikkuna oli auki. Minulle tuli äkkiä erektio ja aloin hyväilemään penistäni ja toisella kädellä kivespussejani. Vasta paljaaksi ajellut kivespussit tuntuivat kiihottavalta ja niiden iho alkoi kiristyä kiihotuksen myötä. Jatkoin masturbointia, kun yhtäkkiä huomasin naapurin naisen tulleen parvekkeelle. Hän katseli samalla kun hyväilin itseäni. En pystynyt pidättelemään kauaa, vaan laukesin suoraan mahani päälle. Orgasmi tuntui mahtavalta kiveksiä myöten ja spermaa tuli sen verran paljon, että sitä valui sohvallekin. Naapurin nainen vain hymyili ja poistui parvekkeelta.

Vierailija
1289/3551 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiihottavimmista...

Vuosia sitten olin häissä vieraana ja siemailin boolia. Kiinnitin huomioni yhteen mieheen joka saapui yksin paikalle. Hän ei ollut mitenkään erityisen komea, mutta jokin hänessä viehätti. Hänkin huomasi minut ja vinkkasi silmää. Tuntui, että pikku huppelissa mekkoni alla alkoi kihisemään ja tuli tosi kuuma. Orkesteri soitti ja mies tuli hakemaan. Hän oli aivan loistava tanssittaja, en tiennyt enää miten jalkani menivät, soljuin vain käsivarsillaan. Tunsin miehen erektion ja jo kesken tanssin hän suuteli minua. Jatkoimme loppuun ja sitten oli pakko lähteä ulos. Päädyimme suudellen seurantalon takapihalle puskien taakse, jonne mies kellisti minut ja naimme. Se oli nopea, mutta niin ihana ja kiihkeä yhdyntä. Olimme kumpikin niin latautuneita ja vähän humalassa. Hämmentävintä oli, kun sitten menimme eri teitä vessoihin siistiytymään, en löytänyt häntä enää sen jälkeen. Hän katosi vessaan, karkasi ikkunasta? Yritin kysellä ihmisiltä, mutta kukaan ei ollut nähnyt häntä. Jälkeenpäinkin kyselin, enkä tiedä edelleenkään mitä tapahtui. Hän kertoi vain etunimensä, enkä ole löytänyt häntä somesta, enkä muualtakaan netistä. Ehkä hän oli kuokkavieras tai jotain...?

Niin kuin tuolla toisaalla jo sanoin, jäin vähän ikävöimään miestä, vaikka oli noin lyhyt "romanssi". Elämäni eittämättä hämmentävimpiä sattumuksia, jos tosi kiihottavakin.

Vierailija
1290/3551 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kiihottavimmista oli laivalla luksushytin parisängyssä, naitiin ruotsiin ja takaisin

Vierailija
1291/3551 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt etten ihastu tuohon mieheen. Minut laitettiin kuitenkin väkisin hänen kanssaan tekemään töitä. Huomasin meillä olevan paljon yhteisiä piirteitä. Aloitetaan samanlaisesta huumorintajusta, hieman erikoinen, yleensä älykästä sanaleikkiä. Ja kuinka hupaisa olikaan kun kumpikin samalla lailla nosti jalkansa pöydälle tai tuolille ja otti rennon lököasennon. Kerran tein sen vahingossa hame päällä. Hänen kiusoittelemisensa oli kiehtovaa, olihan meidän välillämme huomattavaa vetovoimaa. Kerran lyhyessä hameessa kumarruin nostamaan laatikosta jotain. Suorin jaloin. Annoin sanattomia vihjeitä. Käytin tilaisuudet hyväksi tulla mahdollisimman lähelle häntä. Kun hän nojasi seinään oven vieressä  viikkopalaverin aikana niin minun oli ihan pakko nojailla karmiin ja pitää kättäni vaivihkaa hänen lähellään. Olen varma että hän tunsi läheisyyden. Toinen miespuoleinen työkaveri halusi ilmeiseti samanlaista leikkiä mutta siirryin varoen kauemmas. Lopulta vihjailut päättyivät sanallisiin vihjailuihin. Eteni vaivihkaisiin kosketuksiin. Muistan vieläkin miltä hänen ensikosketuksensa tuntui. Kuinka kuuma se oli ja polte jäi tuntumaan hänen poistuttua paikalta. Tätä jatkui useita kuukausia. Ensimmäiset vihjailevat sähköpostit saivat aikaan käsittämättömän halun. En tiennyt että jotakuta voi haluta niin paljon. Tuntuu että pää räjähtää ja sisin on tulessa. Mutta kuitenkin oli vain kyettävä hillitsemään ja sammuttamaan itsensä. Kunnes kerran kosketin häntä kasvoista ja hän otti sormen suuhunsa. Näytin huulillani pyynnön "mennäänkö". Ja me menimme. Pahin kiihko sammutettiin lähetyssaarnaajassa. Hän tuntui aivan käsittämättömän hyvältä. Jo hänen elimensä kärki sai minut voihkimaan. Hän kiepsahti selälleen, minä hänen päälleen liikkumaan edes takaisin. Välillä ojentauduin ja annoin rintani hänen suunsa käsiteltäväksi. Pyörähdin polvilleni, hän taakseni. Toivoin hetken jatkuvan ikuisesti. Hetki loppui. Eikä niitä tule enää. Kosketuksen kaipuu jäi. Ja halu. Ja tunne kuinka haluaisin hänet rinnalleni, rinnoilleni, sisälleni, peppuuni, puremaan niskasta. Tilalla on inho ja tiukka hampaiden puristus yhteen jos joku muu haluaa koskettaa minua. Minä haluaisin läimäistä tätä koskettelijaa koskeehan hän sinne minkä olisin halunnut olevan tämän toisen yksityisaluetta.

Vierailija
1292/3551 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiihottavimmista...

Vuosia sitten olin häissä vieraana ja siemailin boolia. Kiinnitin huomioni yhteen mieheen joka saapui yksin paikalle. Hän ei ollut mitenkään erityisen komea, mutta jokin hänessä viehätti. Hänkin huomasi minut ja vinkkasi silmää. Tuntui, että pikku huppelissa mekkoni alla alkoi kihisemään ja tuli tosi kuuma. Orkesteri soitti ja mies tuli hakemaan. Hän oli aivan loistava tanssittaja, en tiennyt enää miten jalkani menivät, soljuin vain käsivarsillaan. Tunsin miehen erektion ja jo kesken tanssin hän suuteli minua. Jatkoimme loppuun ja sitten oli pakko lähteä ulos. Päädyimme suudellen seurantalon takapihalle puskien taakse, jonne mies kellisti minut ja naimme. Se oli nopea, mutta niin ihana ja kiihkeä yhdyntä. Olimme kumpikin niin latautuneita ja vähän humalassa. Hämmentävintä oli, kun sitten menimme eri teitä vessoihin siistiytymään, en löytänyt häntä enää sen jälkeen. Hän katosi vessaan, karkasi ikkunasta? Yritin kysellä ihmisiltä, mutta kukaan ei ollut nähnyt häntä. Jälkeenpäinkin kyselin, enkä tiedä edelleenkään mitä tapahtui. Hän kertoi vain etunimensä, enkä ole löytänyt häntä somesta, enkä muualtakaan netistä. Ehkä hän oli kuokkavieras tai jotain...?

Niin kuin tuolla toisaalla jo sanoin, jäin vähän ikävöimään miestä, vaikka oli noin lyhyt "romanssi". Elämäni eittämättä hämmentävimpiä sattumuksia, jos tosi kiihottavakin.

Kuumaa!... Mietin vaan mielikuvaa kun vieraan naisen kanssa pujahdat pikaisille ihan yllättäen ja tuollaisen ulkopanon jälkeen spermat pillussa valuen nainen vain palaa tanssimaan :). Tahtoisin vain että joku kuuma milf kesämekossa vilauttaisi vähän reisiä avaten mekon alle näkymää seuraavalla kerralla isommissa tanssijuhlissa :). Kiihottaa erityisesti se kun nainen spermat pillussa jatkaa matkaa tai sitä mitä nainen onkaan tekemässä esim tanssia tai vaikka kaupan sovituskopissa  :)

Vierailija
1293/3551 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana (muistaakseni 14v) autossa takapenkillä, kun olimme tulossa perheeni kanssa jostakin. 

Siskoni istui vieressäni, hän nytti nukkuvan. Muistan kuitenkin sen, ettei minulla vielä kasvanut karvoja.

Sain erektion, joten laitoin käden taskuun ja aloin liikuttelemaan kättä taskussa siten, että sain esinahan liikkumaan. Minulla oli vain pitkät kalsarit farkkujen alla. Jatkoin liikuttelua pitkän aikaa. Välillä keskeytin, kun luulin siskoni heränneen.

Kiihotuin hetki hetkeltä enemmän. Tunsin kuinka kalsareiden etuosa kastui vähitellen, jatkoin kuitenkin liikettä.

Tunsinorgasmin lähestyvän, joten jatkoin edelleen. Tunsin kuinka lämmintä purkautui kalsareiden sisälle. Siskonikin varmasti huomasi, kun nytkähtelin orgasmin purkaysten tahtiin.

Toivoin, ettei sperma tulisi farkuista läpi.

Matkaa kesti tämän jälkeen vielä peri tuntia.

Vierailija
1294/3551 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun homomiehenä sain ekalta ”heterolta” runkut. ”Homotutka” ei toiminut siis ollenkaan. Kun huomaa outoja signaaleja, että mitäs pirua tuo kaunis kultakutri oikeasti flirttailee häh? Vai kuvittelenko vain? Sehän on oikea naistennielijä. Tunnettu pelimies. Ja ennenkaikkea uskomattoman söpö, oikea märkä päiväuni. Se tietää, että oon homppi, miksi nämä oudot signaalit. Kunnes eräänä iltana saunotaan, niinkuin kaverit saunoo. Jostain syystä tunnelma on erilainen kuin aikasemmin, ajattelin ”ei voi olla” sähköinen ja yhtäkkiä homma päätyykin pieneen hiplailuun. Sauna on kuitenkin kuuma. Siirretään pukuhuoneesta penkki keskelle suihkuhuonetta. Istutaan siinä vastakkain. Suudellaan villisti. Runkataan toisiamme - villisti. Se otti jopa koeluontoisesti suihin multa. Lennätetään mällit toisiemme päälle ja pitkin lattioita. Se nopeus ja rajuus, yllättävyys koko jutussa. Se tekee tuosta yhden kiehtovimmista kokemuksista mitä mulle on tapahtunu.

Vierailija
1295/3551 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan mun toka poikaystävä kun olin lukion tokalla. Siinä mielessä että se pystyi panemaan mua monta kertaa peräkkäin. Mieletön stamina. Juu nuoria tietty oltiin mut silti ihan sellaista ei oo sattunut sittemmin kohdalle. Siis käytännössä taukoa ei ollut. Laukesi välillä ja jatkoi vaan. Ihana kyky. Oli 19v ja mä 17 eli pääsi keväällä ylioppilaaksi. Hän kiihottui joka kerta ihan täysille aivan paksuksi ja pystyyn kun vähän suudeltiin kovemmin. Ja mua taas kiihotti kun mä tunsin sen sillä hän yleensä nojaili muhun koko ajan enemmän ja piti jalkaa mun jalkovälissä. Ja saattoi lykkiä vaatteiden päälle. Vähän kun siinä vielä härnäsin enkä antanut aivan koko ajan suudella enkä päästänyt kaulalle kunnolla, tuli se hetki kun oli pakko päästä vessaan. Siellä meni helposti ja nopeasti kolmekin kertaa peräkkäin ilman ulosvetoja ja se kielletyn tunne vaan lisäsi nautintoa. Pillerit kun oli jo tullut hankittua piti sit pitää pikkarisuojaa tai tamponia lopun päivää. Siltiki pöksyt oli ihan märkänä koska mäihän määrä sen kahessa ekassa tulemisessa oli monasti aivan jotain älytöntä. Toisaalta sekin kiihotti olla sillälailla 'merkattuna'

Vierailija
1296/3551 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Ystävän (nainen) lähelläolo ja hänen valloittava hymynsä, hän tuoksui hyvälle sillä kertaa, itsekin olin käynyt pesulla. Simply the best!

Vierailija
1297/3551 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M567 kirjoitti:

Järvenrannalla kävelyllä työkaverin kanssa, tunteet alkoivat lämmetä, halailun ja suukottelujen jälkeen himot alkoivat hyrrätä molemmilla, kulli seisoi kuin viimeistä päivää, ei tarvinnut enempiä riisua kun hameen helmat ylös ja pöksyt pois, naitiin rantapenkalla takaapäin, oli kiihottavin tilanne koskaan 

Oletko kuullut Mokoman kappaletta Kuu saa valtansa auringolta? On muuten hieno kappale Mokomalta vuodelta 2006.

Vierailija
1298/3551 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin päättänyt etten ihastu tuohon mieheen. Minut laitettiin kuitenkin väkisin hänen kanssaan tekemään töitä. Huomasin meillä olevan paljon yhteisiä piirteitä. Aloitetaan samanlaisesta huumorintajusta, hieman erikoinen, yleensä älykästä sanaleikkiä. Ja kuinka hupaisa olikaan kun kumpikin samalla lailla nosti jalkansa pöydälle tai tuolille ja otti rennon lököasennon. Kerran tein sen vahingossa hame päällä. Hänen kiusoittelemisensa oli kiehtovaa, olihan meidän välillämme huomattavaa vetovoimaa. Kerran lyhyessä hameessa kumarruin nostamaan laatikosta jotain. Suorin jaloin. Annoin sanattomia vihjeitä. Käytin tilaisuudet hyväksi tulla mahdollisimman lähelle häntä. Kun hän nojasi seinään oven vieressä  viikkopalaverin aikana niin minun oli ihan pakko nojailla karmiin ja pitää kättäni vaivihkaa hänen lähellään. Olen varma että hän tunsi läheisyyden. Toinen miespuoleinen työkaveri halusi ilmeiseti samanlaista leikkiä mutta siirryin varoen kauemmas. Lopulta vihjailut päättyivät sanallisiin vihjailuihin. Eteni vaivihkaisiin kosketuksiin. Muistan vieläkin miltä hänen ensikosketuksensa tuntui. Kuinka kuuma se oli ja polte jäi tuntumaan hänen poistuttua paikalta. Tätä jatkui useita kuukausia. Ensimmäiset vihjailevat sähköpostit saivat aikaan käsittämättömän halun. En tiennyt että jotakuta voi haluta niin paljon. Tuntuu että pää räjähtää ja sisin on tulessa. Mutta kuitenkin oli vain kyettävä hillitsemään ja sammuttamaan itsensä. Kunnes kerran kosketin häntä kasvoista ja hän otti sormen suuhunsa. Näytin huulillani pyynnön "mennäänkö". Ja me menimme. Pahin kiihko sammutettiin lähetyssaarnaajassa. Hän tuntui aivan käsittämättömän hyvältä. Jo hänen elimensä kärki sai minut voihkimaan. Hän kiepsahti selälleen, minä hänen päälleen liikkumaan edes takaisin. Välillä ojentauduin ja annoin rintani hänen suunsa käsiteltäväksi. Pyörähdin polvilleni, hän taakseni. Toivoin hetken jatkuvan ikuisesti. Hetki loppui. Eikä niitä tule enää. Kosketuksen kaipuu jäi. Ja halu. Ja tunne kuinka haluaisin hänet rinnalleni, rinnoilleni, sisälleni, peppuuni, puremaan niskasta. Tilalla on inho ja tiukka hampaiden puristus yhteen jos joku muu haluaa koskettaa minua. Minä haluaisin läimäistä tätä koskettelijaa koskeehan hän sinne minkä olisin halunnut olevan tämän toisen yksityisaluetta.

Vau ! Olisi niin kiihoittavaa jos joku kuuma työkaverinainen levittelis koipia lyhyen hameen kanssa saati jos ei olisi pikkuhousuja alla ollenkaan. Nauttisin suunnattomasti joka aamu siitä kun pitää lähteä töihin :D. Kaipaan itse sitä intohimoa ja halua mitä nuorempana tuli joidenkin kanssa koettua ja tuntuu että nykyään vasta kolmekymppisenä on himot sammuneet

Vierailija
1299/3551 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau ! Olisi niin kiihoittavaa jos joku kuuma työkaverinainen levittelis koipia lyhyen hameen kanssa saati jos ei olisi pikkuhousuja alla ollenkaan. Nauttisin suunnattomasti joka aamu siitä kun pitää lähteä töihin :D. Kaipaan itse sitä intohimoa ja halua mitä nuorempana tuli joidenkin kanssa koettua ja tuntuu että nykyään vasta kolmekymppisenä on himot sammuneet

Mielestäni se on vain kumppanista kiinni. Olen vain tämän yhden miehen kanssa kokenut näin mielettömän kiiman, niin valtavan halun että se tuntui lähes sietämättömältä. Ja orgasmit veivät kohti ääretöntä ja sen yli, olivat oikeasti tajunnanräjäyttäviä.

Vierailija
1300/3551 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju lisää!