Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista oli se, kun olimme isolla porukalla kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja mentiin yhden tyypin luo saunomaan. No naiset eivät lähteneet saunaan, vaan me mentiin miesporukalla sinne ja sitten pihalle jäähdyttelemaan. Yksi nainen siinä nosteli mun pyyhettä ja katseli, että mitä olisi tarjolla. Laitettiin vaatteet päälle ja jatkettiin baarikierrosta. Siinä nainen supatteli korvaan, että jos karataan porukasta, kyllä se mulle sopi. Muut jäivät baariin ja me lähdettiin nussimaan, oli kyllä hyvä pano ja luultavasti paras suihinottaja mitä olen kohdannut. Myöhemmin otettiin kyllä uusiksikin pitemmän kaavan kautta.
t. pevo-kake
Annahan vinkkejä hyvästä suihinotosta. Mitä siinä "pitää" tehdä, mistä mies tykkää ja mistä menee ihan sekaisin?
Aloita hellästi, kiusaamalla ja runkkaamalla kalua hitaasti. Välillä voit nuolla terskaa ja puristella palleja. Sitten vaan rohkeasti imet kullia, niin syvälle kuin saat sen. Välillä voi hieroa välilihaa ja runkata vartta. Loppua kohden lisäät imua/vauhtia ja jos mies tykkää, niin voit laittaa sormen anukseen. Jotkut pitävät, että orgasmi tehdään imemällä, jotkut tykkäävät enemmän kunnon käsityöskentelystä. Parasta tietenkin olisi, jos itse olet alasti ja samalla hyväilisit rintojasi ja märkää pilluasi välillä. Lopussa voisit vaikka työntää märän vakosi miehen naamalle ja sanoa, että nyt mulle!
t. pervo-kake
Pervo-Kakekin olet omalla suoralla tavallasi lopulta aika kiehtova. Pidä vaan oma linja ;-)
Jokumiesvaan, voin niin helposti kuvitella itseni tuohon paikalle. Melkein jo ajatus riittää, tiedät kyllä mihin...
Tuo autojuttukin on niin hyvä. Just noin sen pitää mennäkin.
T: se toinen herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaista oli se, kun olimme isolla porukalla kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja mentiin yhden tyypin luo saunomaan. No naiset eivät lähteneet saunaan, vaan me mentiin miesporukalla sinne ja sitten pihalle jäähdyttelemaan. Yksi nainen siinä nosteli mun pyyhettä ja katseli, että mitä olisi tarjolla. Laitettiin vaatteet päälle ja jatkettiin baarikierrosta. Siinä nainen supatteli korvaan, että jos karataan porukasta, kyllä se mulle sopi. Muut jäivät baariin ja me lähdettiin nussimaan, oli kyllä hyvä pano ja luultavasti paras suihinottaja mitä olen kohdannut. Myöhemmin otettiin kyllä uusiksikin pitemmän kaavan kautta.
t. pevo-kake
Annahan vinkkejä hyvästä suihinotosta. Mitä siinä "pitää" tehdä, mistä mies tykkää ja mistä menee ihan sekaisin?
Aloita hellästi, kiusaamalla ja runkkaamalla kalua hitaasti. Välillä voit nuolla terskaa ja puristella palleja. Sitten vaan rohkeasti imet kullia, niin syvälle kuin saat sen. Välillä voi hieroa välilihaa ja runkata vartta. Loppua kohden lisäät imua/vauhtia ja jos mies tykkää, niin voit laittaa sormen anukseen. Jotkut pitävät, että orgasmi tehdään imemällä, jotkut tykkäävät enemmän kunnon käsityöskentelystä. Parasta tietenkin olisi, jos itse olet alasti ja samalla hyväilisit rintojasi ja märkää pilluasi välillä. Lopussa voisit vaikka työntää märän vakosi miehen naamalle ja sanoa, että nyt mulle!
t. pervo-kake
Nuollaanko sitä terskaa siitä päältä vai sieltä niinku sivuilta? Miten kovasti palleja voi puristella ettei satu?
Vierailija kirjoitti:
Jokumiesvaan, voin niin helposti kuvitella itseni tuohon paikalle. Melkein jo ajatus riittää, tiedät kyllä mihin...
Tuo autojuttukin on niin hyvä. Just noin sen pitää mennäkin.T: se toinen herkkä.
Älä viitsi.. ;) Alkaa kohta pöytä kallistua ikkunaa kohti ja ei ole kiva kun monitori kaatuu lasia vasten.
Tekisi mieli vaihtaa yhteystietoja ja lähteä vaan villinä kesään. Baanalle ja nauttimaan siitä mitä kaikkea kaunista elämä voi tarjota. Hmmh..
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo autojuttukin on niin hyvä. Just noin sen pitää mennäkin.T: se toinen herkkä.
Älä viitsi.. ;) Alkaa kohta pöytä kallistua ikkunaa kohti ja ei ole kiva kun monitori kaatuu lasia vasten.
Tekisi mieli vaihtaa yhteystietoja ja lähteä vaan villinä kesään. Baanalle ja nauttimaan siitä mitä kaikkea kaunista elämä voi tarjota. Hmmh..
Hmmm....sade ropisee kattoon, on vähän vilu ja on sattumalta ylimääräistä aikaa...taidan mennä lämpimään suihkuun...? Vitsit kun olisi nyt seuraa siellä.
Onneksi ollaan täällä kiihottavien kokemusten palstalla ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vaihtaa yhteystietoja ja lähteä vaan villinä kesään. Baanalle ja nauttimaan siitä mitä kaikkea kaunista elämä voi tarjota. Hmmh..Hmmm....sade ropisee kattoon, on vähän vilu ja on sattumalta ylimääräistä aikaa...taidan mennä lämpimään suihkuun...? Vitsit kun olisi nyt seuraa siellä.
Onneksi ollaan täällä kiihottavien kokemusten palstalla ;-)
Joo, kiva.. Voisin ehkä olla sitämieltä että selänpesusta asiat hieman eskaloituisi.. Suihkussa on kyllä kiva olla kahdestaan. Nelikätisesti voisi hoitaa pesuhommat myös etupuolelta, ja muutenkin suihkun alla suudelmat on melko mukavia.. Niskalle, kaulalle.. Ja saattaisi tuntua jotain kuumaa ja kovaa alaselkää tai pakaraa vasten..
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vaihtaa yhteystietoja ja lähteä vaan villinä kesään. Baanalle ja nauttimaan siitä mitä kaikkea kaunista elämä voi tarjota. Hmmh..Hmmm....sade ropisee kattoon, on vähän vilu ja on sattumalta ylimääräistä aikaa...taidan mennä lämpimään suihkuun...? Vitsit kun olisi nyt seuraa siellä.
Onneksi ollaan täällä kiihottavien kokemusten palstalla ;-)Joo, kiva.. Voisin ehkä olla sitämieltä että selänpesusta asiat hieman eskaloituisi.. Suihkussa on kyllä kiva olla kahdestaan. Nelikätisesti voisi hoitaa pesuhommat myös etupuolelta, ja muutenkin suihkun alla suudelmat on melko mukavia.. Niskalle, kaulalle.. Ja saattaisi tuntua jotain kuumaa ja kovaa alaselkää tai pakaraa vasten..
Minulla on pesuhuoneessa myös sellainen puinen, pitkä, tukeva penkki ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokumiesvaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ollaan täällä kiihottavien kokemusten palstalla ;-)Joo, kiva.. Voisin ehkä olla sitämieltä että selänpesusta asiat hieman eskaloituisi.. Suihkussa on kyllä kiva olla kahdestaan. Nelikätisesti voisi hoitaa pesuhommat myös etupuolelta, ja muutenkin suihkun alla suudelmat on melko mukavia.. Niskalle, kaulalle.. Ja saattaisi tuntua jotain kuumaa ja kovaa alaselkää tai pakaraa vasten..
Minulla on pesuhuoneessa myös sellainen puinen, pitkä, tukeva penkki ;-)
Hmm.. Kuulostaa siltä että oikein mukavat tilat nauttia suihkusta.. ;) Laitapa viestiä kun kerkeät "kiireiltäsi".. ;) Varmistan vielä kysymällä että saitko postiosoitteen ja tuli oikealle henkilölle, ettei trolli klikkaillut välillä nuolta..?
Haittaako kun joku muukin näki sen sähköpostin?!
Kiihottavin kokemukseni on ollut lukea näitä kirjoituksia ja tajunnut miten paska yksi ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako kun joku muukin näki sen sähköpostin?!
Eikai se haittaa, aina voi blokkailla asiattomat pois.
Vierailija kirjoitti:
Pervo-Kakekin olet omalla suoralla tavallasi lopulta aika kiehtova. Pidä vaan oma linja ;-)
Kiitos sulle!
t.pervo-kake
Nyt on jokin väärinkäsitys täällä?
Minä en ole yhteystietojani tänne laittanut? Joku taitaa pilailla nyt?
T: suihkunraikas nainen
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jokin väärinkäsitys täällä?
Minä en ole yhteystietojani tänne laittanut? Joku taitaa pilailla nyt?T: suihkunraikas nainen
EDIT: Poistin viestin koska oletan että sait jo tarpeelliset kirjattua ylös. ;)
Kävikö se suihkunraikas nyt päikkäreille? ;)
Olin 19, kun menin hakemaan yhtä tyttöä ajelulle tms., mutta kotona olikin vain tämän 16-vuotias pikkusisko. Elettiin aikaa ennen kännyköitä, joten jäin odottamaan, josko isosisko tulisi kotiin.
Kesähelle.Ei kuulunut. Talossa ei muita kuin me. Pikkusisko P:llä oli vaaleat farkkusortsit ja pelkkä bikinien yläsosa. Ihana kroppa, pitkä vaalea tukka ponnarilla. Unelmien teini ja olinhan itsekin. Olimme silmäilleet jo aiemmin "jännästi" ja nyt tilaisuus.
Eteisessä tehdessäni lähtöä ajauduimme lähemmäs.... Painauduimme yhteen. Menin hänen taakseen. Suutelin kaulaa, kädet eksyivät pienille rinnoille ja lantiolle. Hieroin pieniä rintoja yhteen ja nipistelin nännejä.
P laittoi ulko-oven varuilta lukkoon...
Laitoin käden sortseihin, ja aloin sormettaa hellästi keskisormella bikien alta löytyvää kosteaa pillua. Samalla suutelin hänen niskaa ja painoin kovaa etumustani häntä vasten. Sormetin nopeammin koko sormella... hän voihki ja sai lopulta orgasmin. Tämän jälkeen tuli hupsista-olo molemmille. Pussailimme hetken ja lähdin pois.
Koskaan emme tavanneet näissä merkeissä, ja isosiskokin poistui kuvioista pian tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa on kyllä kiva olla kahdestaan. Nelikätisesti voisi hoitaa pesuhommat myös etupuolelta, ja muutenkin suihkun alla suudelmat on melko mukavia.. Niskalle, kaulalle.. Ja saattaisi tuntua jotain kuumaa ja kovaa alaselkää tai pakaraa vasten..
Poikaystävä tekee tuota, kiusoittelee ja onnistuu kiihottamaan mua joka kerta niin tajuttomasti. Viimeksikin kaikki alkoi saippuan pudottelusta ja lopulta rakasteltiin päällekkäin siinä suihkun alla lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Nää sun jutut on mainioita!
T: toinen orgasmiherkkä nainen
toista oli suolipalstan jänkäjoonas tai mikä olikaan...muistot vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pevo-kake
t. pervo-kake
Nuollaanko sitä terskaa siitä päältä vai sieltä niinku sivuilta? Miten kovasti palleja voi puristella ettei satu?
a) mitä vähemmän käsivispausta sitä parempi paras tekee pelkästään sulla
b) ei liikaa vauhtia misssäänvaiheessa ja lopussa pitää hidastaa!
c) syvält tuntuu hyvält juuresta hiljasia vetoja huulil ja sit sivurallatusta
d)suuhun/kurkkuun ei koskaan rinnoille selälle (ei mitään järkee) parhaal hetkellähän pitää olla tunne ympärillä
No kyllä nää on mulle tapahtunut ihan oikeasti, ja en koe asialliseksi kertoa kenenkään henkilötietoja eteenpäin. Se on kahden ihmisen välillä tapahtunut asia ja se siitä. :)