Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
1221/3551 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa on kyllä kiva olla kahdestaan. Nelikätisesti voisi hoitaa pesuhommat myös etupuolelta, ja muutenkin suihkun alla suudelmat on melko mukavia.. Niskalle, kaulalle.. Ja saattaisi tuntua jotain kuumaa ja kovaa alaselkää tai pakaraa vasten..

Poikaystävä tekee tuota, kiusoittelee ja onnistuu kiihottamaan mua joka kerta niin tajuttomasti. Viimeksikin kaikki alkoi saippuan pudottelusta ja lopulta rakasteltiin päällekkäin siinä suihkun alla lattialla.

Meillä lähtee usein selän pesusta ja miehellä on pystyssä jo siinä vaiheessa kun pesen häntä yläselästä vaikka en koskisi lähellekkään lantiota ja antaa väliin suukkoja. Muutenkin siinä suihkussa on ihana suudella ja tuntea juuri se toisen kiihotus selässä ja huulet kaulalla kun hän pesee mua. Mäkin tykkään mennä makoileen lattialle sit yleensä siinä vaiheessa kun kumpikaan ei enää malta ja rakastella päällekkäin. Vaikka helpompiakin asentoja olis :)   

Vierailija
1222/3551 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa kun tavallaan liittyy noihin edellisiin, vaikkei ehkä kaikista kiihottavin seksikokemus olekaan. Oltiin miehen kaa riidelty edellisenä iltana ja hän lähti töihin aamulla ennen mua. Meidän duunivuorot yleensä menee aika hyvin yksiin mut tälläkertaa tulin kotiin ennen häntä. Oli jotenkin niin hikinen olo ja menin heti suihkuun. Vähän aikaa suihkuteltua kuulin kun mies tuli ulko-ovesta, ja ilmeisesti hän taas kuuli että olin suihkussa ja ilmestyi alasti ovelle. Tein hänelle tilaa ja huomasin että hän alkoi tosissaan kiihottua kun vaan vähän pussailtiin. Koko aikana ei puhuttu mitään siitä riidasta tai oikeastaan mistään muustakaan, suudeltiin vaan kovemmin ja kovemmin ja kädet vaelsi saippuan kera puolin ja toisin. Tajusin että hän pyrkii saamaan mut lattialle ja alkoi sanoakin että haluaa päälle. Olin vähän epäileväinen mutta suostuin kun mies niin kovasti (ja kovana) hinkui. Loppujen lopuksi ihana kokemus siinä alla lämmin vesi ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/3551 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin vähän epäileväinen mutta suostuin kun mies niin kovasti (ja kovana) hinkui."

Tässäpä tiivistyy koko tarina ja seksielämä.

Vierailija
1224/3551 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin vähän epäileväinen mutta suostuin kun mies niin kovasti (ja kovana) hinkui."

Tässäpä tiivistyy koko tarina ja seksielämä.

No ei nyt sentäs. Olen minäki välillä hinkumassa ja sitten tehdään mun mukaan :D

Vierailija
1225/3551 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieskin haluaa lattialle for some reason ja meillä on yks karvalankamatto jonka päällä ollaan rakasteltu monta kertaa. Melkein aina kun tullaan baarista tai jostain juhlista ollaan eka kerran siinä ja sit jatketaan sängyssä tai sohvalla. Joskus meen selälleen pöydälle niin että mies on siinä edessä. Se on jotenkin niin ihana huomata miten mies katselee mua ja kiihottuu. Pakko myöntää että mun parhaat orgasmit on tulleet silloin kun hän on valtavan kiihkoissaan, sen tuntee jo suudelmista ja kietoudun hänen kaulaansa kun hän puskee mut vartalollaan makaamaan ja tulee siihen päälle, suutelee rajusti eikä malta odottaa. Siihen vaan syttyy mukaan täysillä joka kerta:)

Viime viikolla sain aivan valtavan orkun kun tultiin kotiin kaverin synttäribileistä. Oli kyllä mun ihan kiihottavimpia kokemuksia.

Kyllä mä välillä kiipeen miehen päällekin tai pyydän häntä tulemaan takaa tai ollaan seinää vasten. Mun mielestä vaihtelu on ihanaa, vaikka joskus kun "löytää" oikein hyvän asennon ei siitä malta luopua hetkeksikään. 

Vierailija
1226/3551 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se käsien ylhäällä pitäminen ole aika yleistä. Sitäpaitsi naiset näyttää paremmalta niin kun rinnat nousee ja yläkropan muodot tulee jotenkin paremmin esiin.

Niin totta ja kiihottavinta on just kiusoitella ja kiihottaa samalla itteä ja naista. Häntä kuunnellen tietty ja herkällä tunnolla hänen eleitä ja liikkeitä. Kiihottavimmat kokemukset on mullekkin syntyneet noista kerroista, kun oon ite ollut superkiihottunut ja siinä toimii silloin vaan vaistojen varassa, ja usein huomaan piteleväni naista käsistä. Naiseni nauttii selvästi siitä kun ollaan lähekkäin, vaikka toki vaihdellaan välillä ja sit taas takaisin. Seksi on meillä tavallaan leikkiä joskin ollaan enemmän kiimassa kuin naureskellaan. Joskus kun nuolen häntä ja hän kikattelee, se saa mut vain enemmän kiihkoon:) Nousen ylemmäs ja suutelen häntä ahneesti ja samalla alan hivuttamaan itteäni sisälle....

Vierailija
1227/3551 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Kun nautin selälläni ja mieheni nuolee minua. Jokin minun isompi liikahdukseni tai äännähdykseni, ei edes tarvi kikattaa, saa hänet lähes välittömästi nousemaan päälleni ja tulemaan sisääni. Hän kiihottuu todella helposti ja saa nopeasti. Usein silti ehdin mukaan, koska nuollessa pääsen tarpeeksi lähelle. On niin äärimmäisen ihanaa laueta hänen kanssaan yhtä aikaa<3

Vierailija
1228/3551 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu. Kun nautin selälläni ja mieheni nuolee minua. Jokin minun isompi liikahdukseni tai äännähdykseni, ei edes tarvi kikattaa, saa hänet lähes välittömästi nousemaan päälleni ja tulemaan sisääni. Hän kiihottuu todella helposti ja saa nopeasti. Usein silti ehdin mukaan, koska nuollessa pääsen tarpeeksi lähelle. On niin äärimmäisen ihanaa laueta hänen kanssaan yhtä aikaa<3

Tuo naisen ihan lähelle huippua nuoleminen on ihanaa, kun sitten heti menee sisään. Opimme nuorena saamaan vaimolle orgasmin yhdynnässäkin sillä tavoin, kun sitä ei aiemmin tullut oikein millään muuten kuin nuolemalla tai sormilla. Kokeilkaa tuota....

Vierailija
1229/3551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa alkaa itsekin tiedostamaan miten sitä syttyykään pienistä jutuista. Esimerkiksi se kun rakastelen tyttöystävää ja jossain kohtaa tunnen, että haluan kontrtolloida tilannetta paremmin, etten laukeisi ihan vielä, pyrin nousemaan ylös ja kääntymään hänen päällensä. Se pieni vastustus kun hän yrittää aluksi pitää minut alhaalla, mutta sitten antaa periksi ja itsekin nauttii tilanteesta kun saa minut kiihottumaan enemmän. Huumassani jos nousen käsien varaan, se kiihottaa miten hän kohottautuu ylemmäs saadakseen suudelman, tai se kun hän puristaa minut tiukasti kiinni itseensä huipun lähestyessä.

Yhtenä iltana rakastellessa sain kaksi orgasmia/syöksyä lähes peräkkäin. Tyttöystäväkin oli ihan ihmeissään ja hänkin sai vielä toisen saman yhdynnän aikana. En tiedä miten se onnistui. Ehkä se auttoi asiaa kun emme olleet rakastelleet pariin päivään. 

Vierailija
1230/3551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina paha rasti kun yrittää pidätellä että vaimoki ehtis saamaan ja semmoinen pieni ihana huokauksen ja voihkauksen välimuoto kuuluu justiinsa hetkellä kun pitäis pinnistää ettei tule. Ja sitten tulee niin mahdoton orkku ja lasti ettei mitään järkeä. Tosta jatkuu sitten lyhyen huilin jälkeen toisella varvilla ja sekä itse ja että rouva tullaan. Joskus senki jälkeen jatketaan. Ihan kiihottavinta 

Vierailija
1231/3551 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Annahan vinkkejä hyvästä suihinotosta. Mitä siinä "pitää" tehdä, mistä mies tykkää ja mistä menee ihan sekaisin?[/quote]

Tässä yhden ja vain yhden miehen vastaus: Pidän kielen ja kitalaen tai poskien hankaavasta kontaktista enemmän kuin mistään muusta. Imeminen tuntuu jopa vähän epämiellyttävältä. Pahinta minulle on jos imet ja samaan aikaan painat peniksen nahkaa toiseen suuntaan. Jos käytät käsiä, liikuta niitä samaan suuntaan kuin suutakin: kireälle vedetty nahka tuntuu ikävänä nipistyksenä. Jotkut tykkäävät kevyestä tai jopa vähän kovemmasta kontaktista hampaiden kanssa, itse en siedä sitä lainkaan. Pelkkä nuoleminen ei oikein tunnu miltään, mutta kun terska on suun sisällä ja sitä kiusailee kielellä kitalakea vastaan, ollaan melko pitkälti taivaassa. Kiveksen ottaminen suun sisään hyvin hellästi tuntuu järjettömän hyvältä mutta ymmärrän vallan helposti että se on monille naisille jonkinmoisen kynnyksen takana.

Makuja on kuitenkin monia, eli parasta lienee keskustella kumppanin kanssa (villit veikkaukset, osa miljoona =) )

Vierailija
1232/3551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä tekee tuota, kiusoittelee ja onnistuu kiihottamaan mua joka kerta niin tajuttomasti. Viimeksikin kaikki alkoi saippuan pudottelusta ja lopulta rakasteltiin päällekkäin siinä suihkun alla lattialla.

Jos mä nojaan seinään ja mennään kasvotusten kun me tykätään suudella ja katsoa silmiin. Mies joutuu kannattelemaan mua sylissä ja sanoo ettei pääse työntymään niin hyvin kuin haluaisi. Meillä on pituuseroa joku 15cm ja tuntuu ettei onnistu niin että molemmat seistäisiin. Mulla tasapaino pettää siinä vaikka nojailen ja mies joutuu olemaan polvet ihan koukussa. Ainut mikä meilläkin toimii tosi tosi hyvin on päällekkäin mutkun se lattia on vaan niin kova....

En osaa sanoa mitään yksittäistä kertaa mutta kaikkein ihanimmat orgasmit on tulleet suihkussa. Lämmin vesi ja miehen vartalo märkänä siinä päällä... Kiusottelu on kivaa ja palasaippualla saa kiihottavaa leikkiä aikaiseksi :)

Vierailija
1233/3551 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä meilläkin toimii tosi tosi hyvin on päällekkäin mutkun se lattia on vaan niin kova....

kokeilkaa laittaa pyyhkeitä sun alle:) 

Vierailija
1234/3551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten menkää lähäriin vasta loppua kohti... me ollaan niin kun mies käy salilla ja on aika iso ja painava ja joskus alkuaikoina mua alkoi sattua kovalla alustalla kun oltiin siinä koko ajan (vaikka kyl nykyään ollaan taas koska se tuntuu vaan niin hyvältä eikä millään malteta vaihtaa asentoa) saan siinä niin helposti ja tykkään siitä läheisyydestä ja siitä miten mies selkeesti kiihottuu enemmän kun pääsee mun päälle

Vierailija
1235/3551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuvittelin etten kiihottuisi tai innostuisi moisesta, rakastelimme mieheni kanssa kirjaimellisesti puskassa. Olimme tulossa ystäväni kihlajaisjuhlista ja poikkesimme hieman syrjemmälle puiston reunaan orjantappura-aidan taakse. Moskia ja risuja oli tietenkin joka paikka täynnä, vaatteet aivan likaiset ja pitkät hiukseni aivan sekaisin, mutta ei haitannut. Kaikki se lataus purkautui, mies olisi halunnut jo ennen juhliin lähtöä. Hän seurasi valmistautumistani ja kerjäsi pusuja, vaikka olin juuri laittanut huulipunaa, nosteli mekkoani. Juhlissa seurasi minua sellaisella lasittuneella katseella. Olin mukana heti, kun hän alkoi suutelemaan keskellä puistoa.

Vierailija
1236/3551 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallossa joskus loppukesäisenä iltana vaimon kanssa ja aallonmurtajan isojen kivien päällä vähän sivummalla meriveden liplattaessa illan hämärässä nostin mekon helmaa ja vaimo meni kontilleen katse meren horisonttiin päin ja otin hänet siinä takaapäin.

M31

Vierailija
1237/3551 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uusi poikaystävä...

Mä rakastan sitä kun rakastellaan ensin rauhassa ja hellästi toisiimme kietoutuneina usein niin, että olen hänen allaan, joskus päälläkin, mutta kuitenkin vartalot ihan yhdessä ja sitten kuin salamaniskusta mies kiihdyttää työntönsä aivan äärimmilleen. Se miten hän painaa lantionsa kiinni minuun ja yhtäkkiä vaan panee niin vimmatusti ja kovaa ja syvään, eikä hellitä hetkeksikään. Se yllättää joka kerta ja vie mut nopeasti tajunnan räjäyttävään orgasmiin, vaikka en olisi lähellä sitä. Mies tulee aina siinä samalla ja jää hetkeksi työntelemään rauhassa ja hellittelemään.

Sellainen pieni arvaamattomuus, se kun ei pysty täysin lukemaan mitä toinen aikoo ja se tunne, kun mies ei pidättele ja kun hän melkein tietää paremmin kuin mä itse miten saada mut tulemaan rajusti on kiihottavinta mitä voi ajatella. 

Vierailija
1238/3551 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kun mies kerää mun pitkää tukkaa nyrkkiinsä ja ohjaa takaa kun suudellaan. Pieni tukistaminen on ihanaa ja se kun makaan miehen alla ja hän pitelee mun käsiä koukussa mun pään yläpuolella.

Meidän suhde on vielä suht tuore tapaus mutta yksi syy miks mulla on tällä hetkellä tosi pitkä tukka on kun mua kiihottaa niin vietävästi se miten mies tarttuu mun hiuksiin. Hän ei tee sitä liian kovaa. Hyväilee ja kietoo niitä kätensä ympäri ja kiskaisee niin että mun pää taipuu vähän taaksepäin ja imee kaulaa voimalla. Rakastellessa mua takaapäin kiskoo ja sysää mut joka kerta rajan yli. En pysty enää pidättämään ja mies laukeaa myös samantien.

Vierailija
1239/3551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uusi poikaystävä...

Mä rakastan sitä kun rakastellaan ensin rauhassa ja hellästi toisiimme kietoutuneina usein niin, että olen hänen allaan, joskus päälläkin, mutta kuitenkin vartalot ihan yhdessä ja sitten kuin salamaniskusta mies kiihdyttää työntönsä aivan äärimmilleen. Se miten hän painaa lantionsa kiinni minuun ja yhtäkkiä vaan panee niin vimmatusti ja kovaa ja syvään, eikä hellitä hetkeksikään. Se yllättää joka kerta ja vie mut nopeasti tajunnan räjäyttävään orgasmiin, vaikka en olisi lähellä sitä. Mies tulee aina siinä samalla ja jää hetkeksi työntelemään rauhassa ja hellittelemään.

Sellainen pieni arvaamattomuus, se kun ei pysty täysin lukemaan mitä toinen aikoo ja se tunne, kun mies ei pidättele ja kun hän melkein tietää paremmin kuin mä itse miten saada mut tulemaan rajusti on kiihottavinta mitä voi ajatella. 

Huh, tää oli kyllä sytyttävin kertomus koko ketjussa (ja kyllä, olen seurannut tätä alusta saakka). Tällaista actionia lisää, hyvät miehet!

Vierailija
1240/3551 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se oli viime yönä, tuntematon mies tinderistä, pari lausetta ehdin hänen kanssaan jutella kunnes sovittiin että hän tulee hakemaan minut ja ajetaan jonnekkin. Kun pääsin hänen autoonsa, tiesin että se oli menoa nyt enkä voisi sanoa hänelle ei. Hän vei meidät setänsä autokorjaamolle, öljyn ja dieselin katku vain kiihotti enemmän, ja se tieto että siellä ei ollut muuta kuin nahkasohva jossa hän oli päättänyt ottaa minut, suutelimme hetken seisaaltaan kunnes hän istui sohvalle ja veti minut syliinsä. Kopeloi niiiin röyhkeästi perseestä kunnes kysyi ''pitäskö vähentää vaatteita?'' ja kaatoi minut alleen, jossa otti loput vaatteeni ja kengät pois ja työntyi heti sisään. Pantiin lähärissä ja tulin kahdesti peräkkäin kunnes hänkään ei voinut enää pidätellä ja tuli syvälle pilluuni, jonka jälkeen vei minut kotiin <3