Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3598)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana mulla oli poikaystävä jolle ei tuntunut koskaan riittävän mikään määrä seksiä ja erityisesti yhdyntä oli sen mielipuuhaa. Hänellä seisoi melkein koko ajan ja hän sai mut houkuteltua mitä jännimmissä paikoissa tekemään sitä. Tottakai nuorena sitä tunsi itsensä niin haluttavaksi ja seksikkääksi kun poika kiehnasi koko ajan. Hän nautti kiusoittelusta ja monesti sai mut kuumaksi pelkillä hipaisuilla. Ei tarvinnut nuolla vaikka sitäkin joskus sain. Ei ole vastaavaa hänen jälkeen tullut vastaan.
Yhtenä iltana oltiin ison rakennuksen sisäpihan kulmauksessa. Vaikea selittää miksi mut yritettiin kuitenkin ettei meitä oltais huomattu. En tiedä kuinka onnistui. Aina piti päästä makaamaan ja poika tietysti halusi olla mun päällä. Siinä rakasteltiin ja poika laukesi aika nopeasti. Silti mä ehdin myös saamaan ja usein hän huolehti siitä, pidätteli jos muuten ei onnistunut. Seisokki jäi päälle eikä yleensä kerran tuleminen sitä laskenut koskaan.
Sitten suunnattiin melkein juoksua mun kämpille ja hississä jo poika kävi niin kuumana. - justhan sä sait yritin härnätä mut hän vain suuteli mut hiljaiseksi. Ei päästy edes ovesta sisälle kun olin jo kokonaan hänen sylissä. Hän kantoi mut sohvalle ja rakasteltiin siinä maaten. Yhä vain seisoi vaikka jätkä laukesi ja sitten mua vietiin jo sängylle. Olin vielä jälkihehkuissa edellisestä orkusta kun sain taas uuden ja rajun loppukiihdytyksen jälkeen poika laukesi kolmannen kerran sinä iltana... ja puolen tunnin nokosten jälkeen suihkussa neljännen.
Kiihottavinta kokemusta on vaikea sanoa mutta tuo kyseinen ilta on ehdottomasti yksi niistä.
Tästä tulee niin mieleen mun entinen poikaystävä/mies. Tapasin hänet erään hyväntekeväisyysprojektin yhteydessä vähän alle kakskymppisenä ja se oli menoa heti ensimmäisistä katseista ja kosketuksissa oli sanoinkuvaamatonta sähköä heti alusta. Suudeltiin jo samana iltana kun aamupäivällä tavattiin ja siitä se sitten lähti. Kanivaihe kesti ja kesti, mies oli selvästi seksiriippuvainen, mutten silloin osannut niin ajatella. Jotenkin sovittiin yhteen myös halujen kanssa, vaikka ihan sitä tahtia ei enää varmaan jaksaisi tai mistä sitä tietää jos taas hänenlaisensa kohtaisin. Hän itse on valitettavasti jo pilven reunalla. Tämä mies osasi vongata vonkaamatta ei ehdotellut suoraan kuin joskus, kosketteli lukien mun reaktioita. Katseessa oli se jokin vähän salaperäinen pilke ja hän oli mahtavan upea, taitava suutelija. Mulla on melki eniten ikävä niitä painavia suudelmia, sitä tunnetta kun ympäröivä maailma katosi ja lopulta jalat sulivat alta, miksei sitä kiihkeää seksiäkin.....
Tuo kertomus on melkein kuin meidän yhdeltä yökyläilyreissulta kavereiden tykönä. Selibaatissa sen reilu puoli vuorokautta tuntui miehelle olevan ihan liikaa, housut pullotti edestä ja munkin teki niin mieli vain kun häntä katselin. Löydettiin kotimatkan varrelta kota tai laavu miksi niitä nyt sanotaakaan ja siellä rakasteltiin ensimmäisen kerran. Ei mitään pehmusteita tai patjoja, lautojen päällä maattiin. Vajaa 10 km jäljellä kuljettiin välillä suudellen kotiin ja sitten jatkui sohvalla ja sängyssä. Mies kaappasi ovella syliin ja halusi kantaa mua, hän tykkäsi kun olin aika pienikokoinen ja hoikka ja minusta se oli ah niin romanttista. Nuorena olin vain toisen ihmisen lumoissa ja tommoiset eleet kiihotti valtavasti.
Loppujen lopuksi harrastettiin seksiä sinä iltana ja yönä lähemmäs 10 kertaa. Toki parilla viimeisellä kerralla miehen tuleminen oli jo piukassa mutta hän selvästi nautti siitä. Ihanan liukasta ja kiivasta. Aamulla mentiin yhdessä suihkuun ja mua kiihotti pestä häntä puoliheijarissa. Mies sai helposti täyden erektion ja pantiin vielä kerran ennen kuin peseydyttiin kunnolla ja sitten piti lähteä töihin. Työtehokkuus ei vain ollut ihan parasta mahdollista...
Huvittavaa ja tyypillistä: "kiihottavin kokemuksenne" on muuttunut runkkari-Penttien fantasioiden foorumiksi. Miltä tuntui kun sperma valui pikkareissa? Lisää julkisilla paikoilla "tapahtuneita" panoja! EI, tässä ei kirjoiteta seksifantasioista, eikä seksinovelleja, vaan otsikon mukaisia asioita. Hävetkää! Olette pilanneet hienon ketjun ällöttävillä runkkumatsku-jutuillanne. Alkuketjussa oli hienoja kertomuksia ihmisten kiihottavista hetkistä. Harmittaa. Teille on omat fooruminne esim. itsetyydytys.net. Menkää sinne.
Vietin viime viikonlopun yhden ihanan miehen kanssa, jonka olin tavannut ja ihastunut jo vuosia sitten, mutta vasta nyt pääsimme olemaan kunnolla yhdessä. Mies oli vuosia ulkomailla työkomennuksella, ja minä puolestani kiinni projekteissa kotimaassa, enkä sillä välin paljon ehtinyt viettää ns. seuraelämää. Hotellit ja teltat eivät meitä houkutelleet, vaan rakastelimme aamuun asti miehen autossa, päällekkäin takapenkillä, sylikkäin etupenkeillä, kuinka vain mahduimme, välillä nukuimme ja herättyämme aikaisin aamulla nautimme retkieväitä läheisellä rannalla ja taas palasimme autoon rakastelemaan ja nukkumaan. Unohtumaton kokemus.
Lisää ! Kuinka moni on pannut ulkosalla tai rannalla tuntematonta tai vasta tapaamaansa uutta tuttavuutta??
Tää on tosi noloa mutta me intouduttiin yhen S-marketin/Abc:n portaikossa pari kuukautta sitten. Kello oli paljon ja alunperin piti käydä vaan nopeasti kaupassa. Pari kerrosta alempana abcilta tavallaan rappusten takana. Ei ollut mun idea ja yritin topuutella miestä mutta en onnistunut paljolti siksi että hän saa mut pienillä jutuilla aina kuumaksi ja kostuun. Nytkin hän tuli vetskari auki seisokki sojottaen ulkona siihen kii muhun suutelemaan kaulaa ja koskettelemaan. Järjettömän kiihottavaa tuntee se vaatteiden läpi ja se kun hän painoi sitä mua vasten samalla kun näykki mua. Ei kauaa kun alettiin rakastella päällekkäin makuullaan rappustasojen alla/takana. Yritettiin olla mahdollisimman matalana piilossa mutta nolointa oli kun molemmat oltiin sekaisin nautinnosta ja huomattiin vasta lähtiessä kamerakyltti. Onneks ei oltu kotipaikkakunnalla tai ihan lähelläkään sitä.
Oltiin uimassa miehen kanssa, minä riisuin bikinini ja uin alasti. Mies tuli pussailemaan ja käsi sormeili peppureikää veden alla. n22
Uimarannalla makoillessa vaimon viattomat hiplailut saivat halut heräämään ja kalun kovenemaan, joten pienen suostuttelun jälkeen käsipeli vietiin loppuun asti niin että tulin vatsalleni. Muutamien kymmenien metrien päässä käveli satunnaisesti ihmisiä, mutta niiden katseet olivat menosuuntaan rannalle. Oli todella kiihottava kokemus.
Oltiin yöllä just pantu ja mentiin sisäpihalle röökille Kalliossa. Siinä röökin aikana tyttö istui edessäni pihapöydän päällä mekossaan ja sanoi, että hänellä ei oo alkkareita ja heilutteli kulmakarvojaan ja levitti vähän jalkojaan. "Ai tässäkö sit?" kysyin, ja sain myöntävän vastauksen. Otti eteen samantien, mutta en kyllä kehdannut ryhtyä siinä hommiin. Mentiin rappukäytävään ja pantiin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävän kiihottavaa kokea toi.... Nykyinen mies tekee noin ja hänen huulet ei aina edes kosketa mua.. tunnen vain henkäyksen herkällä iholla.. hän tekee kiusaa niin ettei heti jatka vaan antaa mun odottaa leuka pystyssä ja saattaa tehdä monta enkelipusua kaulalle.. ennen kuin sitten lopulta päästää piinasta ja nopeesti suutelee sitä kovemmin... vaihtaa puolta ja näykkii.......
Tämä on yksi kiihottavimmista jutuista, jonka mies voi tehdä mulle esileikkien aikana. Niiiiiin kiihottavaa! Voi vain naisena taivuttaa päätä ja odottaa seuraavaa vaativaa kosketusta, tai sitä, tuleeko se vai tuleeko huulet vain lähelle. Tuntuu aivan kuin kihelmöivä sähkövirta kulkisi iholla, silloin voihkaisee tahdottomasti jo pelkästä odotuksesta..
Toissailtana rakastelimme alastomina, helteen kuumentamina, hikisinä pöydällä. Mä makasin selälläni ja mies seisoi edessäni. Hän tavallaan 'pakotti' mut makaamaan, sillä jos koetin nousta vähänkin ylemmäs, hän kumartui ylle ja suuteli raskaasti niin, että olin taas takaisin pöytää vasten. Hän leipoi rintojani, kuljetti sormiaan pitkin vatsaani, hyväili reisien sisäpintoja. Välillä työnnöt kiihtyivät ja taas rauhoittuivat. Hän varmasti tunsi kullissaan, miten lähellä jokaisen nopean syklin jälkeen olin, hän nautti kiusaamisestani ja samalla kiusasi itseään. Lopulta hän voihkaisi ja painautui nopeasti makaamaan päälleni. Tiiviin nylkytyksen jälkeen laukesimme täysin samaan aikaan. Tämän kesän ehdottomasti kiihottavin kokemus. Näin vain tähtiä...
Olen kirjoitellut tänne aikaisemmin, mutta tuo ilta löi laudalta edelliset kokemukseni.
Yksi kiihottava setti kävi nuorempana. Olin eronnut talvella tyttökaveristani. Seurustellessa oli tullut tutustuttua myös tytön opiskelukavereihin. Törmäsin seuraavana kesänä baarissa pariin näistä opiskelukavereista ja päädyttiin siitä jatkoille kämpilleni. Toista heistä nukutti suht nopeasti joten hän meni yksiöni parisänkyyn nukkumaan, toisen kanssa jäätiin vielä viettämään iltaa, kunnes mentiin mekin samaan sänkyyn. Siinä sitten tuli molemmille vähän sellaista läheisyyden kaipuuta, ensin polvet osuivat vahingossa peiton alla yhteen, sitten pikkuhiljaa sitä jalkaa ei enää siirrettykään pois kosketuksen jälkeen, vaan sen annettiin jäädä. Tunnelma alkoi kihelmöidä. Hän nosti polveaan korkeammalle, niin että reitemme olivat vastakkain. Sitten asetti kätensä vatsalleni ja silitteli hiukan. Tein saman hänelle. Sitten pikkuhiljaa silitellen käsi ryhtyi siirtymään kohti nivusiani. Voi luoja että mulla rupesi sykkimään alapäässä! Vihdoin hänen sormenpäänsä osui ensimmäisen kerran alushousujeni läpi tuntuvaan kovaan varteen ja silittely jatkui siitä pikkuhiljaa tiivistyen siihen, että vetäisin housujani alaspäin niin että hän sai jatkaa paljaan kalun silittelyä. Se muuttui pikkuhiljaa runkkaamiseksi. Voin kertoa, että oli todella kiihottavaa tulla siihen hitaaseen runkkaukseen, kun kyseessä oli ikäänkuin kielletty hedelmä ja tämän lisäksi vielä tän tytön vieressä nukkui toinen tyttö.
Homma jatkui seuraavana päivänä tytön luona, jossa hän ensimmäisenä otti multa suihin suihkussa ja sitten paneskeltiin useita kertoja. Hän kertoi olleensa muhun ihastunut jo pitkään, kun seurustelin.
Tänään mies laittoi peppuuni anustapin, nuoli pillua ja tuotti orgasmin käsin. Tuntui muuten voimakkaalta pepussakin. n22
Olin 15v kun tyttö polvistui eteen, veti farkut nilkkoihin ja hymyili. Otti palleista ja kullista kiinni. Kun otti terskan suuhun ja alkoi imeä, niin luulin pyörtyväni.
Siitä ei ole kauaa, kun ensimmäistä kertaa sain orgasmin sillä että mies nuoli varmaan 15-20 minuuttia.
Olimme 69-asenossa, minä päällä. Nuolin ja imin kalua eri tavoin, kunnes mieheni tuli suuhuni ja nielin. Hetken miehen toivuttua tuosta hän käänsi minut selälleen ja alkoi nuolemaan. Ihan kuin olisi sillä päättänyt nuolevansa orgasmiin asti.
Mutta oli ihanan tuhmaa tulla miehen suun ollessa koko tuon ajan irtoamatta kiinni. Varsinkin kun mies päästi niin kiihottuneen äännähdyksen sillä hetkellä, kun tulin. Sen jälkeenkin oli niin mielissään.
n22
Pöytäseksi-iltamme sai jatkoa viime viikonloppuna. Olimme pienessä hotellikylpylässä ja sen porealtaassa. Oli aikainen aamu, kylpylä oli juuri auennut ja olimme ensimmäiset asiakkaat. Toisin sanoen muita ei vielä näkynyt ja minun teki niin mieli. Kiehnasin miehen ympärillä, suutelin kiusaten ja koskettelin suoraan penistä veden alla ja tunsin sen kovettuvan ja kohoavan pienestä leikistäni. Näin miten vaikeaa miehelläni oli pidätellä himojaan, eikä hän kauaa pystynytkään olemaan ottamatta ohjia. Nojasin selkääni altaan reunaan ja kuohujen suojissa hän kyykkäsi, raotti alaosaani ja painautui sisääni. Poreet peittivät onneksi työntöjen luomat aallot sillä mies oli todella kiihottunut ja nojasi minuun. Mulla oli vaikeaa oman orgasmini lähellä pidätellä miestä laukeamasta altaassa. Onnistuin kuitenkin puhumaan ja suosuttelemaan hänet keskeyttämään ja mies nousi altaasta uimahousut korkeana telttana. Näky kiihotti minua, mutta onneksi edelleenkään ketään muita ei näkynyt koko kylpylässä, ehkä valvoja oli kahvilla tai jossain. Puimme ripeästi ja kohouma housujen alla erottui koko matkan huoneeseen asti. Siellä viimeistelimme välittömästi nautinnon sängyllä. Orgasmi oli aivan valtava, ehkä siksikin, että se jäi altaassa niin lähelle.
Olin poikaystävän avekkina hänen sukulaisen häissä. Varsinaisen ohjelman päätyttyä poikaystävä ajoi meidät juhlapaikalta hotellille, koska minun täytyi päästä hakemaan lääke. Hotellin huoneessa poikaystävä tuli taakseni, painautui kiinni, ja piti käsillä lantioltani kiinni. Meni ehkä kolme sekuntia, kun olin aivan märkä, ja minut kaadettiin sänkyyn ja otettiin KUNNOLLA, mutta hyvin hellästi ja nopeasti.
Sen jälkeen oli mukava palata juhliin:)
Ei nyt ehkä kiihottavin mutta nämä helteet saa mut ja miehen haluamaan. Viime yönä päätettiin keskeyttää mökin sängyssä rakasteleminen kun tuntui ettei mies pysy enää kunnolla päällä ja omaa ja ehkä miehen hikeä meni suoraan silmään. Siirryttiin pihalle jossa olikin mukavan "viileää". Oli jotenkin niin kiihottavaa katsoa kun mies raahaa patjaa täydessä erektiossa pihan perälle kuusien alle, jonka päällä sitten mentiin loppuun asti ja nukahdetiin siihen loppuyöksi. Ei ollut edes hyttysiä :)
Kiihottavinta tänä kesänä oli nussia alastomana takaapäin hiekkarannalla, mahtavasti tuuli hyväili palleja.
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Kun nautin selälläni ja mieheni nuolee minua. Jokin minun isompi liikahdukseni tai äännähdykseni, ei edes tarvi kikattaa, saa hänet lähes välittömästi nousemaan päälleni ja tulemaan sisääni. Hän kiihottuu todella helposti ja saa nopeasti. Usein silti ehdin mukaan, koska nuollessa pääsen tarpeeksi lähelle. On niin äärimmäisen ihanaa laueta hänen kanssaan yhtä aikaa<3
komppaan. Toinen mikä minua lämmittää, vaikka mies saisikin ennen minua, hän jaksaa huolehtia vaimonsakkin tarpeista. Tunnen olevani kuningatar siinä hetkessä.
Meillä homma toimii niin että mies nuolee minulle orgasmin oman orgasminsa jälkeen, usein tätä höystetään dildolla, on ihanaa saada vähän isompi täyte siihen loppuun. Kaunista minusta.
Juuri eilen kuulin naapuriasunnosta avoimen parvekkeen oven kautta hätäänryneen huudahduksen: ai luoja mun perse repeää, rakas sä runot mun reijän. Asiassa ei olis muuten mitään niin tavatonta, mutta toi voihkija oli naapurin mies... Vaimo tyynnytteli erikoisella äänellä jotain että sä totut kyllä...