Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
1181/3551 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vähän aikaa sitten kuuman nuorenmiehen kanssa tosi lähekkäin sohvalla ja katselimme elokuvaa. Jalkamme ja käsivartemme koskettivat - minä en muista koko elokuvasta mitään, kun mietin vaan, että haluaisin mennä panemaan sen pojan kanssa. Hän ei siirtänyt jalkaansa tai kättään, joten kosketus ei tainnut ainakaan haitata häntäkään.

Vierailija
1182/3551 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten menimme vaimon kanssa kuumana kesäsunnuntaina kahdestaan anoppilaan. Lapset olivat murkkuiässä ja kotona seksin harjoittaminen rauhassa oli välillä tosi hankalaa.

Kun naitatti, Matkalla aloin hivellä vaimon paljasta reittä ajaessani ja hän kuumeni, kuten minäkin. Vein käden ihan sinne asti pikkuhousuihin asti...hän laski vähän ...oli ihan märkä ja ei siinä sitten auttanut kuin etsiä joku metsätie, jossa olisi rauhaa. Onneksi löytyi paikka. Takalaatikossa sattui olemaan joku huopa ja niin menimme vähän matkaa metsään , kiihottuneina jo valmiiksi kumpikin, housut pois ja vaimo antautui mättäällä  hame ylhäällä...Oli tosi kiihottava pikainen nainti ja vaimo laukesi äänekkäästi ennen minua. Onneksi kukaan ei tullut :)

Monta kertaa on muisteltu sitä, kun on rakasteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3551 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaista oli se, kun olimme isolla porukalla kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja mentiin yhden tyypin luo saunomaan. No naiset eivät lähteneet saunaan, vaan me mentiin miesporukalla sinne ja sitten pihalle jäähdyttelemaan. Yksi nainen siinä nosteli mun pyyhettä ja katseli, että mitä olisi tarjolla. Laitettiin vaatteet päälle ja jatkettiin baarikierrosta. Siinä nainen supatteli korvaan, että jos karataan porukasta, kyllä se mulle sopi. Muut jäivät baariin ja me lähdettiin nussimaan, oli kyllä hyvä pano ja luultavasti paras suihinottaja mitä olen kohdannut. Myöhemmin otettiin kyllä uusiksikin pitemmän kaavan kautta.

t. pevo-kake

Siis tietenkin pervo-kake

Vierailija
1184/3551 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (m), veljeni ja hänen vaimonsa nukuimme mökillä samassa huoneessa. Veljeni ja hänen vaimonsa alkoivat hyväilemään toisiaan kun luulivat minun jo nukkuvan. Kuulin kuinka he alkoivat rakastella. Se oli niin kiihottaavaa, että minunkin piti alkaa hyväilemään penistäni. Masturboin hitaasti samalla kun vilkuilin sivu silmällä ja kuuntelin heidän aika hiljaista mutta intiimiä rakastelua. Sitä jatkui kymmenkunta minuuttia. Jonkin ajan kuluttua kuulin kuinka veljen vaimo sai orgasmin, kuului sellaista erittäin vaimeaa voihkintaa. Kohta sen jälkeen kuulin kun veljeni laukesi vaimonsa sisään. En voinut itse enää pidätellä, vaan laukesin itsekin omaan sänkyyn, oli niin kiihottava tilanne että minultakin tuli paljon spermaa. Kaikki hiljenivät vähäksi aikaa, kuului vielä huokauksia. Vähän ajan päästä hekin alkoivat nukkumaan. Aamulla en maininnut asiasta mitään.

Vierailija
1185/3551 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun viikon takainen treffikumppani ilmestyi työpaikalle. Hipsimme hiljaa tyhjällään olevaan toimistoon. Mies nisti syliinsä, asetti pöydälle istumaan. Nuoli pilluni aivan märäksi ja sen jälkeen pani niin että työpöytä kolisi kunnolla seinää vasten. Kuka tahansa olisi voinut kuulla tai tulla ovesta sisään. Kiinnijäämisen mahdollisuus vielä lisäsi panoksia.

Vierailija
1186/3551 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnijäämisen riski tosiaan lisää kiihottavuutta.

Seurustelin taannoin naisen kanssa joka oli uskovaisesta perheestä. Päihteet olivat luonnollisesti kiellettyjä, samoin paljastavat asut, meikkaamistakin isäpappa katsoi karsaasti.

Kerran vanhukset lähtivät kaupungille asioille ja sanoivat viipyvänsä tunnin pari.

Tyttöystäväni pyysi että kävisin kävelyllä ja tulisin 20 minuutin päästä. Että nyt leikitään.

Kun tulin, hän odotti täydessä tällingissä, huulet hehkuen, korkkareissa ja sukkanauhoissa.

Koskaan naiminen ei ole tuntunut yhtä kiihottavalta kuin silloin.

Vierailija
1187/3551 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies josta olin kauan haaveillut eksyi lakanoihini ja sattumalta ilman että olin hänelle kertonut mieltymyksistäni, toteutti erään seksifantasiani lähes yksityiskohtaisesti.

Erittäin kiihottavaa seksiä, harmi että jäi ainoaksi kerraksi.

Vierailija
1188/3551 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä kirjoitti:

Minä (m), veljeni ja hänen vaimonsa nukuimme mökillä samassa huoneessa. Veljeni ja hänen vaimonsa alkoivat hyväilemään toisiaan kun luulivat minun jo nukkuvan. Kuulin kuinka he alkoivat rakastella. Se oli niin kiihottaavaa, että minunkin piti alkaa hyväilemään penistäni. Masturboin hitaasti samalla kun vilkuilin sivu silmällä ja kuuntelin heidän aika hiljaista mutta intiimiä rakastelua. Sitä jatkui kymmenkunta minuuttia. Jonkin ajan kuluttua kuulin kuinka veljen vaimo sai orgasmin, kuului sellaista erittäin vaimeaa voihkintaa. Kohta sen jälkeen kuulin kun veljeni laukesi vaimonsa sisään. En voinut itse enää pidätellä, vaan laukesin itsekin omaan sänkyyn, oli niin kiihottava tilanne että minultakin tuli paljon spermaa. Kaikki hiljenivät vähäksi aikaa, kuului vielä huokauksia. Vähän ajan päästä hekin alkoivat nukkumaan. Aamulla en maininnut asiasta mitään.

Perkele Jake, mä arvasin. Vaihdoin nimittäin ne lakanat silloin.

Vierailija
1189/3551 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaista oli se, kun olimme isolla porukalla kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja mentiin yhden tyypin luo saunomaan. No naiset eivät lähteneet saunaan, vaan me mentiin miesporukalla sinne ja sitten pihalle jäähdyttelemaan. Yksi nainen siinä nosteli mun pyyhettä ja katseli, että mitä olisi tarjolla. Laitettiin vaatteet päälle ja jatkettiin baarikierrosta. Siinä nainen supatteli korvaan, että jos karataan porukasta, kyllä se mulle sopi. Muut jäivät baariin ja me lähdettiin nussimaan, oli kyllä hyvä pano ja luultavasti paras suihinottaja mitä olen kohdannut. Myöhemmin otettiin kyllä uusiksikin pitemmän kaavan kautta.

t. pevo-kake

miks kake oot pervo?

1190/3551 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäinen iltapäivä maaseudulla, sukulaiset erinäisiä askareita tekemässä pihalla. Istuttiin silloisen naisystäväni kanssa sylikkäin, silleen että nainen oli sivuttain sylissä kesämekko päällä, ja itselläni rennosti verkkarit. Siinä sitten vaivihkaa siirsin verkkareita hänen selkäpuoleltaan itseltäni alemmas ja kaivoin heijarini vapauteen, siirsin pikkuhousuja sivulle ja naiseni siinä sitten nojasi hieman eteenpäin ja olevinaan noukki maasta jotain, ja ujutin kaluni paikoilleen. Tunsin ja kuulin kuinka kuului kiva litinä ja liukas kolonen oli jo valmiina hommiin. Siinä sitten ryhri suoristui ja vehje liukui kivasti syvälle ja istuskeltiin muina miehinä ja naisina siinä sitten. Lantionpohjan lihaksilla hoidettiin hommaa ilman ulospäin näkyvää liikettä. Varmaan 10min jatkettiin tätä ja tuntui kuin jatkuvasti olisi ollut tuloillaan. Paikallaan ollessa mulkku sykki ja seisokki oli kivenkova, ja naisystäväni välillä liikutteli pienin liikkein lantiotaan sivuille. Välillä kuin asentoa korjatakseen hän nosti itseään ylös ja painoi taas vehkeen pohjaan asti oikein kunnolla. Välillä piti olla paikoillaan ettei lasti lähtisi liikkeelle. Tavattoman kiihottava hetki. Tiedätte varmaan arvon herrat sen fiiliksen kun on aivan rajoilla, ja pelkkä oman mulkun sykkivä liike saa aikaan sen että tekee liian hyvää vaikka ei haluaisi vielä ampua.. No siinähän sitten kävi niin että lasti lähti sisälle vähän yllättäen ja nainenkin sitten sai omansa kun huomasi että minulta tuli. Olihan se hieman hankalaa yrittää pitää yllä normaalin oloista tilaa että "ihan vaan ollaan tässä näin", mutta hyvin se onnistui kun oikein yritti. :P Hankalaa oli saada itsemme pois siitä koska piti hieman varoa ettei tulisi kauhea "sotku". Olihan mun verkkareiden vyötärönauha hieman kosteahko ja vehjekin piti heittää suoraan boksereihin sellaisena kun se nyt siinä tilassaan sattui olemaan, ja naikkonen nykäisi pikkarit eteen heti ettei tulisi lisäongelmia. :D Piti siinä sitten lähteä vähän siistiytymään posket punaisena, mutta kukaan ei huomannut onneksi mitään.

Paljonkin kiihottavia kokemuksia mutta tässä ainakin yksi.

Vierailija
1191/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokumiesvaan kirjoitti:

Kesäinen iltapäivä maaseudulla, sukulaiset erinäisiä askareita tekemässä pihalla. Istuttiin silloisen naisystäväni kanssa sylikkäin, silleen että nainen oli sivuttain sylissä kesämekko päällä, ja itselläni rennosti verkkarit. Siinä sitten vaivihkaa siirsin verkkareita hänen selkäpuoleltaan itseltäni alemmas ja kaivoin heijarini vapauteen, siirsin pikkuhousuja sivulle ja naiseni siinä sitten nojasi hieman eteenpäin ja olevinaan noukki maasta jotain, ja ujutin kaluni paikoilleen. Tunsin ja kuulin kuinka kuului kiva litinä ja liukas kolonen oli jo valmiina hommiin. Siinä sitten ryhri suoristui ja vehje liukui kivasti syvälle ja istuskeltiin muina miehinä ja naisina siinä sitten. Lantionpohjan lihaksilla hoidettiin hommaa ilman ulospäin näkyvää liikettä. Varmaan 10min jatkettiin tätä ja tuntui kuin jatkuvasti olisi ollut tuloillaan. Paikallaan ollessa mulkku sykki ja seisokki oli kivenkova, ja naisystäväni välillä liikutteli pienin liikkein lantiotaan sivuille. Välillä kuin asentoa korjatakseen hän nosti itseään ylös ja painoi taas vehkeen pohjaan asti oikein kunnolla. Välillä piti olla paikoillaan ettei lasti lähtisi liikkeelle. Tavattoman kiihottava hetki. Tiedätte varmaan arvon herrat sen fiiliksen kun on aivan rajoilla, ja pelkkä oman mulkun sykkivä liike saa aikaan sen että tekee liian hyvää vaikka ei haluaisi vielä ampua.. No siinähän sitten kävi niin että lasti lähti sisälle vähän yllättäen ja nainenkin sitten sai omansa kun huomasi että minulta tuli. Olihan se hieman hankalaa yrittää pitää yllä normaalin oloista tilaa että "ihan vaan ollaan tässä näin", mutta hyvin se onnistui kun oikein yritti. :P Hankalaa oli saada itsemme pois siitä koska piti hieman varoa ettei tulisi kauhea "sotku". Olihan mun verkkareiden vyötärönauha hieman kosteahko ja vehjekin piti heittää suoraan boksereihin sellaisena kun se nyt siinä tilassaan sattui olemaan, ja naikkonen nykäisi pikkarit eteen heti ettei tulisi lisäongelmia. :D Piti siinä sitten lähteä vähän siistiytymään posket punaisena, mutta kukaan ei huomannut onneksi mitään.

Paljonkin kiihottavia kokemuksia mutta tässä ainakin yksi.

Kerro näitä lisää, nää on mehukkaita.

1192/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos, hankala vaan yht'äkkiä kertoa kokemusta joka olisi jollain tapaa viihdyttävää tai sen erikoisempaa luettavaa, koska itse tilanne on voinut olla melko simppeli mutta kiihottava, joten en tiedä osaako siitä kirjoittaa järkevää tekstiä itsessään.

Mulla oli kerran naisystävä joka oli todella herkkä laukeamaan, ja sen kustannuksella tuli joskus kujeiltua.

Esimerkiksi aivan normaali seksi, jossa nainen on ratsailla. Nainen on todella kosteana ja ilman mitään sen ihmeempää suutelua tai muuta härnäystä, asetin mulkkua hänen vaolleen ja kerkesin työntyä hitaasti (siis hän laskeutui) noin puoleen väliin ja naiseni puristaa olkapäistäni voimalla ja pitää itseään paikallaan kuin patsas. Tiedän mistä on kyse, ja noin 3 sekunnin kuluttua työnnyin lujasti häneen pohjaan saakka hänen lanteistaan kiinni pitäen. Polvet puristuivat aina tiukasti mun kylkiä vasten ja rutistus hartioilta oli kuin hierontaa. :) Se oli mun mielestä aika kiihottavaa, en aina antanut hänen saada orgasmia vaan kiusoittelin pitkään. Se oli kyllä melkoista taiteilua mutta joskus onnistui ihan kivasti. Yleensä riitti kun oli päässyt hänen sisälleen kunnolla hitaasti ajan kanssa, ettei varpaat olleet jo kippurassa, ja hivutti kämmenen hänen selkäpuolelle liikuttaen hitaasti keskisormea peppua kohti.. Kun tai jos sinne asti kerkesi ja painoi kevyesti peppureiän kohdalla sormella samalla vain ollessani paikallaan hänen sisällään, niin orkku tuli heti. Good times, en ole ikinä törmännyt ihan niin orgasmiherkkään ihmiseen. Hän koki muutenkin voimakkaita orgasmeja.

1193/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jatkaa edelliseen viestiin juttua, mutta "tekstin pituus on liian pitkä", joten jatkan sen tähän:

Eräs kiihottava hetki.. Oltiin itäisessä suomessa kesäisenä iltapäivänä ihan vaan road tripillä, kierreltiin eri kaupunkeja, ja yövyttiin välillä hotellissa. Siinä ajellessa ja jutellessa tuli molemmille sellainen hetki että alkoi himottamaan aikalailla. Nainen kosketteli jalkaani ja reiden sisäpinnalta aivan haaruksista, ja tottahan siinä alkaa paikat jäykistyä kun toinen vielä pieni hymynkare kasvoilla katselee silmiin siinä vieressä.. Farkut kävi ahtaaksi melko vikkelästi ja pitäähän oloa helpottaa nappia avaamalla. Ajeltiin melko vähäliikenteisellä pikkutiellä ja nainen otti pikkarit pois. Kesämekko (lyhythelmainen) siis päällä joten helpohko homma ihan vaan lantiota nostamalla ja hartiat penkkiin tukien. Tässä vaiheessa kyselin jo että pitäisikö etsiä joku sopiva sivutie, mutta vastaus oli että ei ihan vielä. Hän kääntyi polvilleen sivuttain apukuskin puolelle ja tiedättehän... Tässä vaiheessa ja vähän aikaisemminkin kävi mielessä että ei tämä nyt ihan turvaseksiä ole ilman turvavyötä ja liikkeellä, mutta 80 alue ja autoja tuli vastaan noin kerran minuutissa tai harvemmin.

Olihan se aika kiihottava tilanne kaikinpuolin. Ihan tuosta vaan molemmilla heräsi halut, nainen peppu pystyssä ilman pikkuhousuja vieressä ja pää mun sylissä. Hän nuoleskeli kalun vartta ja piti varresta kiinni kädellään tiukasti, välillä hellitti otetta että sai nuolaistua oikein kunnon mitalta, sillä istuessa ja farkut jalassa ei oikein pysty ottamaan kunnon asentoa. Eikä siinä niitä farkkuja nyt oikein vielä mihinkään oltu alemmas vedelty.  Himotti aivan vietävästi kun hän imeskeli ja pyöritteli kieltään terskan ympärillä. Hetken tätä jatkuttua siirsin käden hänen takapuolelleen ja yritin sormella ujuttautua hänen herkulleen. Tunsin kuinka hän oli jo aivan märkänä. Huomasin jonkin ajan päästä levähdyspaikan, ja käänsin auton sinne. Sellainen ei mikään moottoritien varressa oleva, vaan pienempi. Muutamia puita ja puskia tien ja levärin välillä.

Avasin turvavyön ja siirsin penkin taakse, housuja alemmas, ja samalla naiseni jatkoi ahnasta touhuaan.  Jotenkin niin kiihottavaa vain olla ja nauttia, nähdä hänen siro naisellinen kätensä kaluni ympärillä ja nainen joka osaa tehdä aloitteen oikeista asioista oikeaan aikaan.

Vedin hänen kesämekkoaan kohti hänen yläselkäänsä ja paljas peppu pystyssä kaunis hoikka vyötärö. Aloin sormella hyväilemään häntä ja huomasin että hän oli suorastaan valuvan märkänä. Siis koko vako oli jo ihan liukas ja kosteutta oli valunut klitorikselle asti. Tämä sai aikaan tunteen joka kulki koko vartaloni läpi ja tuntui että lasti alkaa lähtemään pelkästään jo sen takia kuinka kiihottava se tilanne oli.

Sanoin hänelle että tulee syliin. Hieman hankalaahan siinä on hyvää asentoa löytää, selkänojaa hieman taakse, ja ei muuta kuin jalkapohjille tilaa penkin reunoilta ja kyykky asennossa kulli sisälle. Ainakaan luiston kanssa ei ollut ongelmaa, koska vehkeen sisälle työntyessä kuului aikamoinen loiske ja litinä. Hän piteli toisella kädellään niskani takaa kiinni ja toisella tukea niskatuesta. Siinä sitä sitten mentiin.. Ei tullut kauhesti kiinnitettyä huomiota mitä ympärillä tapahtuu koska tilanne oli mitä oli. Kauaa ei tarvinnut yrittää kun hekuman huippu lähestyi. Sinänsä jännä että naiseni laukesi juuri kun aloin sanomaan että nyt tulee. Jännä tunne kun halataan toisiamme tiukasti sylikkäin, lasti pulppuaa pohjaan, molempien elimet vääntelehtii toisissaan kiinni ja samalla henkilöauto ajaa ohitsemme pysähtyen 15m meidän eteen. Sanoin että älä liiku, esitä kuollutta. xD Eihän siinä muuta ollut kuin että halasimme toisiamme, sylikkäin, autossa, epäilyttävän näköisessä asennossa..

Vierailija
1194/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hervo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. pevo-kake

miks kake oot pervo?

Tykkään seksistä ja välillä tulee pervoiltua :)

t. pervo-kake

Vierailija
1195/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun jutut on mainioita!

T: toinen orgasmiherkkä nainen

Vierailija
1196/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun, Jokumiesvaan.

Pahoitteluni, Kake 😂

1197/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää sun jutut on mainioita!

T: toinen orgasmiherkkä nainen

Älä nyt kiusaa.. Haikeudella muistelen niitä hetkiä.

Vierailija
1198/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokumiesvaan kirjoitti:

Yritin jatkaa edelliseen viestiin juttua, mutta "tekstin pituus on liian pitkä", joten jatkan sen tähän:

Eräs kiihottava hetki.. Oltiin itäisessä suomessa kesäisenä iltapäivänä ihan vaan road tripillä, kierreltiin eri kaupunkeja, ja yövyttiin välillä hotellissa. Siinä ajellessa ja jutellessa tuli molemmille sellainen hetki että alkoi himottamaan aikalailla. Nainen kosketteli jalkaani ja reiden sisäpinnalta aivan haaruksista, ja tottahan siinä alkaa paikat jäykistyä kun toinen vielä pieni hymynkare kasvoilla katselee silmiin siinä vieressä.. Farkut kävi ahtaaksi melko vikkelästi ja pitäähän oloa helpottaa nappia avaamalla. Ajeltiin melko vähäliikenteisellä pikkutiellä ja nainen otti pikkarit pois. Kesämekko (lyhythelmainen) siis päällä joten helpohko homma ihan vaan lantiota nostamalla ja hartiat penkkiin tukien. Tässä vaiheessa kyselin jo että pitäisikö etsiä joku sopiva sivutie, mutta vastaus oli että ei ihan vielä. Hän kääntyi polvilleen sivuttain apukuskin puolelle ja tiedättehän... Tässä vaiheessa ja vähän aikaisemminkin kävi mielessä että ei tämä nyt ihan turvaseksiä ole ilman turvavyötä ja liikkeellä, mutta 80 alue ja autoja tuli vastaan noin kerran minuutissa tai harvemmin.

Olihan se aika kiihottava tilanne kaikinpuolin. Ihan tuosta vaan molemmilla heräsi halut, nainen peppu pystyssä ilman pikkuhousuja vieressä ja pää mun sylissä. Hän nuoleskeli kalun vartta ja piti varresta kiinni kädellään tiukasti, välillä hellitti otetta että sai nuolaistua oikein kunnon mitalta, sillä istuessa ja farkut jalassa ei oikein pysty ottamaan kunnon asentoa. Eikä siinä niitä farkkuja nyt oikein vielä mihinkään oltu alemmas vedelty.  Himotti aivan vietävästi kun hän imeskeli ja pyöritteli kieltään terskan ympärillä. Hetken tätä jatkuttua siirsin käden hänen takapuolelleen ja yritin sormella ujuttautua hänen herkulleen. Tunsin kuinka hän oli jo aivan märkänä. Huomasin jonkin ajan päästä levähdyspaikan, ja käänsin auton sinne. Sellainen ei mikään moottoritien varressa oleva, vaan pienempi. Muutamia puita ja puskia tien ja levärin välillä.

Avasin turvavyön ja siirsin penkin taakse, housuja alemmas, ja samalla naiseni jatkoi ahnasta touhuaan.  Jotenkin niin kiihottavaa vain olla ja nauttia, nähdä hänen siro naisellinen kätensä kaluni ympärillä ja nainen joka osaa tehdä aloitteen oikeista asioista oikeaan aikaan.

Vedin hänen kesämekkoaan kohti hänen yläselkäänsä ja paljas peppu pystyssä kaunis hoikka vyötärö. Aloin sormella hyväilemään häntä ja huomasin että hän oli suorastaan valuvan märkänä. Siis koko vako oli jo ihan liukas ja kosteutta oli valunut klitorikselle asti. Tämä sai aikaan tunteen joka kulki koko vartaloni läpi ja tuntui että lasti alkaa lähtemään pelkästään jo sen takia kuinka kiihottava se tilanne oli.

Sanoin hänelle että tulee syliin. Hieman hankalaahan siinä on hyvää asentoa löytää, selkänojaa hieman taakse, ja ei muuta kuin jalkapohjille tilaa penkin reunoilta ja kyykky asennossa kulli sisälle. Ainakaan luiston kanssa ei ollut ongelmaa, koska vehkeen sisälle työntyessä kuului aikamoinen loiske ja litinä. Hän piteli toisella kädellään niskani takaa kiinni ja toisella tukea niskatuesta. Siinä sitä sitten mentiin.. Ei tullut kauhesti kiinnitettyä huomiota mitä ympärillä tapahtuu koska tilanne oli mitä oli. Kauaa ei tarvinnut yrittää kun hekuman huippu lähestyi. Sinänsä jännä että naiseni laukesi juuri kun aloin sanomaan että nyt tulee. Jännä tunne kun halataan toisiamme tiukasti sylikkäin, lasti pulppuaa pohjaan, molempien elimet vääntelehtii toisissaan kiinni ja samalla henkilöauto ajaa ohitsemme pysähtyen 15m meidän eteen. Sanoin että älä liiku, esitä kuollutta. xD Eihän siinä muuta ollut kuin että halasimme toisiamme, sylikkäin, autossa, epäilyttävän näköisessä asennossa..

Onko nää jutut sulle oikeesti tapahtunut joskus vai onko sulla vain hyvä mielikuvitus? Aikamoiseen herkkuun oot kyl käsiksi päässyt, missä toi herkkupala nyt on?

Vierailija
1199/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinun, Jokumiesvaan.

Pahoitteluni, Kake 😂

Nou hätä, mä pärjään aina.

t.pervo-kake

Vierailija
1200/3551 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. pevo-kake

Annahan vinkkejä hyvästä suihinotosta. Mitä siinä "pitää" tehdä, mistä mies tykkää ja mistä menee ihan sekaisin?