Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
1161/3551 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta stondaamisesta tuli mieleen kun mun poikaystävällä joskus turpoaa niin kovasti ja hän sanoo et tekee melkein kipeää ja sitten on pakko saada purkaa niin pian kuin vaan pystyy. Useesti yks kerta ei ees riitä...

Oltiin hänen kotikulmilla ja käveltiin puiston tapaisessa. En oo varma mikä paikka se ees oli kun sen verran uusi mulle. Halailtiin ja alettiin pussailla. Huomasin/tunsin housuista et siellä oli taas pystyssä, ehkä mun käsi oli jossain vaiheessa käynyt lähellä mutta sitä ei koskaan tarvita.... sen verran herkkä hän on. Mies huokasi et panettaa ihan hirveesti ja kyllä siinä mullakin oli paikat ihan kosteena kun alkoi tehdä niin mieli.

Siinä oli joku koppero minkä takana mentiin maihin puskien sekaan. Hänellä oli jopa vähän vaikeeta saada taivutettua mahassa ihan kii olevaa jättiseisokkia niin et saisi sen ohjattua muhun mutta lopulta se onnistui.

Tuntui niin tajuttoman hyvältä rakastella vaikka se paikka oliki kaukana mistään romanttisesta.

Muistan vieläkin meidän ekan pidemmän pyöräretken nykyisen miehen kanssa. -89 oltiin aika tuore seurusteleva pari ja lähettiin yks ihana aurinkoinen kesäinen aamu n. 20km siivulle hiekkatietä pitkin naapuripaikkakunnalle ihan vaan moikkaamaan kavereita. Mainitsemattakin varmaan selvää että elettiin vielä kanivaihetta ja tykättiin molemmat kovasti seksistä ja tuntui että kaikki vapaa-aika kului sängyssä. Mä kiihotuin helposti ja miehellä kanssa seisoskeli yhtenään ja tosi jäykkänä joka kerta. Ihanan näköistä katsella ja hän valitteli myös kipuja aina jos ei vähään aikaan päässyt purkautumaan.

Vaikka oltiin tehty se aikaisemmin aamulla jo kohtalaisen alkumatkasta mies alkoi sanomaan että hinkkaa niin että rupeaa seisottamaan ja on helvetin vaikee ajella. Ajelin hänen edessä ja hän sanoi että mun persustan keinuminen siinä satulassa ja auki hulmuava silloin tosi pitkä ja nätti luonnonvaalee tukka saa hänet ihan sekopäiseksi. Ei ollut mitään kypäriä tietenkään. Olin niin otettu ja kiihottunut ja pää alkoi olla täynnä pelkästään levottomia ajatuksia seksistä jossain pusikossa. 

Pysähdyttiin sillan kupeessa, parkattiin pyörät nojaamaan kaiteeseen ja mies kehui että kukaan ei näe kun mennään tonne alas, paitsi että ehkä toinen pyöräilijä tai kävelijä olisi voinut mutta sitä ei tullut tietenkään ajatelleeks. Lähettiin laskemaan alas kävellen kivistä polkua hämmästyttävän lähdepuron rantaan jonka vesi oli ihan täysin kirkasta. Hän suuteli ahnaasti ja riisui jo ennestään vähiä vaatteitani. Kohta oltiin melkein alasti kun ei hänelläkään paljoa riisuttavaa ollut. Se vaan oli niin yksinkertaista ja seksikästä kun nuorena halusi ja oli valmis ilman mitään esileikkejä ja poika äärimmäisessä himossaan tulee siihen kulli valmiiks kello kahdessatoista tosi suurena ilman mitään kosketusta ja avaa mun jalat leveemmälle että pääsee kunnolla makaamaan päälle. Se paikkakin oli jotenkin niin aah luonnon keskellä sammaleitten päällä puron solina vieressä.

Kun ei vaihdettu asentoa (ei oltais edes ehditty vaihtaa) tietysti mua vähän nipisteli ja moskaa oli joka paikassa mutta sitä ei oikeesti huomannut vasta kun jälkeenpäin ja siinä suhtellisen isossa purossa oli hyvä peseytyä...

Vierailija
1162/3551 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin raksan pukuhuoneessa ja työparin (mies 49v) kanssa oltiin jääty ylitöihin. Oltiin aivan hiestä märkiä ja likaisia: olimme piikanneet betonia ja kantaneet tavaroita. Yhtäkkiä mies (195cm/110kg, itse olen 169/62kg) nappasi kainaloiden alta kiinni ja paiskasi vasten pukukaappia. Urahteli ja murisi kun riuhtoi minulta vaatteet pois, itse vinkuin ja antauduin. Koitin sanoa että sälekaihdin on auki mutta mies vain tunkeutui minuun.

Se tunne kun hikinen kulli tunkeutui tiukkaan persereikääni oli niin kiihottavaa että haukoin henkeäni ja huusin kuin hyeena. Työparini puristi rajusti lanteitani ja antoi reisiensä läiskyä pakaroitani vasten kun hän työntyi sisääni uudestaan ja uudestaan. Mies näykki selkääni ja läimäytti persettäni niin lujaa seksin aikana että jäi punainen jälki. Lopuksi mies vetäisi kullin ulos ja luulin että hän laukeaa selkääni, mutta hän työntyikin sisään uudestaan ja laukesi sisälle persereikääni.

Kaaduimme likaiselle lattialle ja hyväilimme ja suukottelimme toisiamme. Kokemus oli todella kiihoittava ja meillä oli muutaman vuoden suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/3551 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalenkillä kerran törmäsin vastaavaan. Katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N28

Mun poikaystävä on muutaman kerran saanut mun suostuteltua tohon tai ei siinä paljon tarvi anella, suutelee vaa mut pyörryksiin:) ja sitten kun se aika nopeasti haluu panna jo kovempaa, sanoo että pitää mennä vaakatasoon ja tuntuu paremmalta tulla niin. Viimekskin vaikka yritettiin olla ettei meitä olis kukaan nähnyt. Sen verran hiljaisella paikalla oltiin nii silti se on aina mahdollista

Vierailija
1164/3551 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalenkillä kerran törmäsin vastaavaan. Katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N28

Mun poikaystävä on muutaman kerran saanut mun suostuteltua tohon tai ei siinä paljon tarvi anella, suutelee vaa mut pyörryksiin:) ja sitten kun se aika nopeasti haluu panna jo kovempaa, sanoo että pitää mennä vaakatasoon ja tuntuu paremmalta tulla niin. Viimekskin vaikka yritettiin olla ettei meitä olis kukaan nähnyt. Sen verran hiljaisella paikalla oltiin nii silti se on aina mahdollista

Vierailija
1165/3551 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin raksan pukuhuoneessa ja työparin (mies 49v) kanssa oltiin jääty ylitöihin. Oltiin aivan hiestä märkiä ja likaisia: olimme piikanneet betonia ja kantaneet tavaroita. Yhtäkkiä mies (195cm/110kg, itse olen 169/62kg) nappasi kainaloiden alta kiinni ja paiskasi vasten pukukaappia. Urahteli ja murisi kun riuhtoi minulta vaatteet pois, itse vinkuin ja antauduin. Koitin sanoa että sälekaihdin on auki mutta mies vain tunkeutui minuun.

Se tunne kun hikinen kulli tunkeutui tiukkaan persereikääni oli niin kiihottavaa että haukoin henkeäni ja huusin kuin hyeena. Työparini puristi rajusti lanteitani ja antoi reisiensä läiskyä pakaroitani vasten kun hän työntyi sisääni uudestaan ja uudestaan. Mies näykki selkääni ja läimäytti persettäni niin lujaa seksin aikana että jäi punainen jälki. Lopuksi mies vetäisi kullin ulos ja luulin että hän laukeaa selkääni, mutta hän työntyikin sisään uudestaan ja laukesi sisälle persereikääni.

Kaaduimme likaiselle lattialle ja hyväilimme ja suukottelimme toisiamme. Kokemus oli todella kiihoittava ja meillä oli muutaman vuoden suhde.

Naisen perse on kyllä himottava kaikinpuolin. Kiihottavasti kerrottu.

Vierailija
1166/3551 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen perse on kyllä himottava kaikinpuolin. Kiihottavasti kerrottu.

Mistä päättelit, että kyseessä on nainen? :)

Vierailija
1167/3551 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on nyt vähän toistoa ehkä, niin parista täällä kerrotusta tarinasta tulee väistämättä mieleen yksi keväinen ilta, kun odoteltiin miehen kanssa bussia Ruotsissa yhden pikkukaupungin keskustan lähellä, ei ihan keskustassa mutta kuitenkin asutusalueella.

Ympärillä odotteli muutamia ihmisiä, mutta meidän huomio kiinnittyi siinä nuoreen pariin, joka suuteli kiihkeästi ja halaili toisiaan. Kuiskin puolitosissaan miehelle, että nuo panee kyllä ennen kuin bussi ehtii tulla. Tyttö näytti nätiltä, hänellä oli parikymppisille tyypillinen tiukka vaatetus ja alaselkään ulottuva täysin ruskea, latvoista vähän kihara tukka. Poikakin oli tummatukkainen ja komea, tyttöön verrattuna raamikas ja isokokoinen. Hän antoi siinä kaikkien nähden käsiensä valua tytön pienelle pyllylle ja puristeli pakaroita. Tyttökään ei välittänyt mitään meidän tai muidenkaan uteliaista katseista vaan näytti nauttivan pojan puristelusta ja suuteli poikaa koko ajan takaisin. Pojan jalka oli tytön jalkojen välissä ja hän liikkui hitaasti ylös-alas tyttöä vasten.

Olin lähellä mennä sanomaan heille, että hillitsisivät vähän himojaan, mutta mies nykäisi mut hihasta takaisin. Vaikka näky pakosta kiihotti niin se myös tosissaan kiusaannutti. Pari suuteli taukoamatta ja välillä poika näykkäili tytön korvaa ja kaulaa. He supisivat jotain ruotsiksi ja yhtäkkiä poika tarttui tyttöä kädestä ja he siirtyivät ehkä n. kolmenkymmenen metrin päähän vähän sivummalle ison sähkömuuntajakopin taakse, jonne ei nähnyt kunnolla kuin yhdestä suunnasta. Mies oli hämmästyttävän kiinnostunut nuorison kiihottuneesta touhusta ja sai mut puhuttua ympäri, ja niin sitten hiivittiin vaivihkaa vähän lähemmäs heitä.

Tyttö nojasi kopin seinää vasten ja poika ryhtyi tositoimiin. Hän kiskoi tytön farkkuja alemmas, hänen kätensä hyväilivät tytön vartaloa kaikkialta, hän suuteli tytön kaulaa ja tyttö taivutti päätään taaksepäin ja levitti jalkojaan sen minkä seisaaltaan pystyi ja minkä polvissa roikkuvat farkut antoivat periksi samalla, kun poika veti housunsa alas ja nähtiin, miten täysin pystyssä hänen kyrpänsä oli. Poika ei jäänyt miettimään hetkeäkään vaan nojautui tyttöön ja polvet koukussa työntyi kullillaan tytön jalkoväliin.

Huomasin samaan aikaan, että mies oli avannut vetskarinsa ja teki pientä liikettä takana nojaten minuun. Yritin torua häntä, mutta turhaan. Ei onneksi ollut ketään muita enää missään lähellä, paitsi se nuoripari. Kiimainen kolli ei kauan kestänyt nopeita työntöjä kun laukesi syvälle tytön sisään, eikä miehenikään kun purskautti lastinsa maahan. Jollain sairaalla tavalla se kiihotti mua, miten hän ja se poika tyttönsä kanssa laukesivat melki yhtäaikaa niin helposti, ja kävin ihan kuumana kun lopulta päästiin bussiin ja määränpäähän. Seksi mitä tuosta kokemuksesta seurasi oli aivan uskomatonta.

Vierailija
1168/3551 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla samassa hytissä kuin miehen vanhemmat. Vanhemmat nukkuivat alasängyissä, minä ja mies kiipesimme samaan yläsänkyyn. Aluksi mies hieroi sormilla ja kun sain orgasmin oli todella vaikeaa olla hiljaa. Tämän jälkeen runkkasin miestä mahdollisimman huomaamattomasti kunnes hän yllättäen tuli mun päälleni ja alkoi panemaan hiljaa... Olin siinä tilanteessa niin kuumana etten edes käyttänyt järkeä vaan olin heti menossa mukana. Aamulla toivoin ja toivon edelleen että miehen vanhemmat nukkuivat sen koko yön sikeästi.

Vierailija
1169/3551 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viime aikoina huomannut et kiusoittelu ja sellanen "katsoa saa muttei koskee" saa mun poikaystävän ihan tolaltaan. Oon tehnyt niin nyt kun on ollut helle et oon vaikka riisuutunut alasti ja sit mennyt hänen luo mut kun hän alkaa heti tietenki kosketteleen lähden pois tai sit annan suudella mut en mitään muuta ja karkaan häneltä. Tai sit oon pukenut jonkun nätin mekon ja avannut hiukset silleen viettelevästi ihan hänen lähellä ja sit tehnyt samaa. Hän alkaa jahdata mua yritän karkuun mutten tietenkään pääse kun tuo pelaa salibandyy puoliksi ammatikseen. Se on jännää miten pienillä eleillä saa toisen ihan kovaksi. Ja sit kun hän saavuttaa mut ne suudelmat ja otteet kun hän määrää tahdin ja on ihan sekaisin. Haluaa tulla nopeesti sisään ja päädyn sit vaikka matolle hänen alleen ja ne työnnöt on niin ihania kun hän ei pidättele yhtään. Hän on niin keskittynyt omaan nautintoon ja haluu vaan sen huipennuksen ja samalla ei varmaan edes huumassa tajuu et antaa sen mulleki siinä. Aaaahhh... Nää viime hellepäivät on olleet ihan mielettömän kiihottavia.

Vierailija
1170/3551 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden katselu, joskus päässyt todistamaan kun siellä on ryhdytty tositoimiin ja pakkohan siinä on ollut alkaa runkkailemaan. Toisinaan itsekin on tullut paukutettua oikein kunnolla takaapäin ikkunan edessä, niin että joku saattaa nähdä. 

Vierailija
1171/3551 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesällä miehelle kertomatta en pukenut pikkareita mekon alle, vaan paljastin asian vasta kun oltiin liikkeellä ja nostin vaivihkaa helmaa ylös.

Miehellä stondasi välittömästi ja hän kulki käsi tiiviisti peppuni päällä koko loppupäivän. Sormi saattoi välillä lipsahtaa etupuolelle, ja itseäkin kiihotti tilanne niin hirveästi, että pelkäsin valuvani mekon helmojen yli tai kastelevani mekon. Kotiin päästyämme koko päivän kiusoittelun jälkeen olin niin kiihottunut, märkä ja pimppi turpeana, että ihan pakotti. Esileikkejä ei tarvittu, mies vetäisi yhdellä liikkeellä mekon päältäni, heitti sängylle, levitin jalkani ja kun penis viimein työntyi sisään, se tunne oli nautinnollisinta ja ihaninta ikinä. Olin valuvan märkä klitoriksesta peppuun asti, penis liukui sisällä täydellisesti lisäten nautintoa hetki hetkeltä kunnes miehen vielä klitorista peukalollaan hyväilemällä saattoi minut orgasmiin. Pimppini voimakas syke ja puristus sai miehen laukeamaan ja tunsin valtavat kuumat lastit sisälläni.

Vierailija
1172/3551 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta työpaikan arkistoneidon kanssa..kuumaa tuhmaa tsättiä oli ollut paljon. Minä 40+ naimisissa, hän 30- seurusteli..

Lopuksi halusi, että tulen hänen suuhunsa..ensimmäistä kertaa elämässäni. Nieli kaiken ja puristi kaikki pisarat ja nuoli nekin..

Ei jäänyt ainoaksi kerraksi, mutta tuon muistan lopun elämääni.

Vierailija
1173/3551 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kun mieheni nuolee vittuani aivan himoissaan. Nautin, nautin.

Kiemurtelen ja työnnän märkää vittuani lähemmäs lähemmäs ja hän kiihottuu tästä vielä enemmmän, aaaaah!

Vierailija
1174/3551 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapureiden katselu, joskus päässyt todistamaan kun siellä on ryhdytty tositoimiin ja pakkohan siinä on ollut alkaa runkkailemaan. Toisinaan itsekin on tullut paukutettua oikein kunnolla takaapäin ikkunan edessä, niin että joku saattaa nähdä. 

Nuorena asuimme Helsingissä opiskelijoiden perheasunnossa, jossa talot olivat lähellä toisiaan. Vastapäätä alemmassa kerroksessa oli pariskunta, jotka varmaan aivan tahallaan jättivät makuuhuoneen verhot auki, kun harrastivat seksiä. Ihan normiseksiähän se oli, lähetyssaarnajaa tai nainen päällä, mutta tosi kiihottavaa, koska nainen oli kaunis ja muodokas. Sänky oli vielä ikkunan lähellä. Parvekkeemme oli sillä puolella eikä sitä voinut olla katsomatta, jos sattui näkemään. Varmaan muutkin näkivät kuin me.

Muutaman kerran nykyisen vaimon kanssa katsoimme seksiä vähän aikaa ja sitten kiihottuneina menimme itse sänkyyn. Me laitoimme kyllä verhot kiinni :)

Vierailija
1175/3551 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kesällä miehelle kertomatta en pukenut pikkareita mekon alle, vaan paljastin asian vasta kun oltiin liikkeellä ja nostin vaivihkaa helmaa ylös.

Miehellä stondasi välittömästi ja hän kulki käsi tiiviisti peppuni päällä koko loppupäivän. Sormi saattoi välillä lipsahtaa etupuolelle, ja itseäkin kiihotti tilanne niin hirveästi, että pelkäsin valuvani mekon helmojen yli tai kastelevani mekon. Kotiin päästyämme koko päivän kiusoittelun jälkeen olin niin kiihottunut, märkä ja pimppi turpeana, että ihan pakotti. Esileikkejä ei tarvittu, mies vetäisi yhdellä liikkeellä mekon päältäni, heitti sängylle, levitin jalkani ja kun penis viimein työntyi sisään, se tunne oli nautinnollisinta ja ihaninta ikinä. Olin valuvan märkä klitoriksesta peppuun asti, penis liukui sisällä täydellisesti lisäten nautintoa hetki hetkeltä kunnes miehen vielä klitorista peukalollaan hyväilemällä saattoi minut orgasmiin. Pimppini voimakas syke ja puristus sai miehen laukeamaan ja tunsin valtavat kuumat lastit sisälläni.

Tuo on aivan mielettömän kiihottavaa näin miehenä, kun nainen kiusoittelee, jättää pikkuhousut pois mekon alta, kun ollaan menossa rannalle, kauppaan tai vaan lenkille. Rouva tekee tuota joskus ja antaa sitten vain ohimennen pienen vihjeen tyyliin - mulla ei sit ole pikkareita, iskee silmää ja saattaa jotenkin samalla sukia tukkaa. Kivikovaksi siinä tulee niin helposti, ja voi luoja jos on kireät housut, kun mielikuvitus yhdistyy sopivaan hankaamiseen. Viimeksi oltiin rannalla ja seisotti niin pirusti, yritin peitellä sitä pyyhkeellä huonolla menestyksellä ja alkoi olla tosi tukalaa. Vielä, kun naiseni suuteli niin härnäävästi ja hymyillen näykkäsi vähän olkapäätäni. Lopulta oli ihan pakko mennä läheisen metsän reunaan ja erektion pyrkiessä ulos sortseista kellistin hänet pajupensaiden taakse. Vähän ajatutti, jos joku näkee tai varastaa meidän kamat rannalta sillä aikaa. Se kaikki ennakko ja kiusaaminen teki tehtävänsä, ja se nätti mekko tietenkin. :)  

Vierailija
1176/3551 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin parasta ja kiihottavaa, kun mieheni tullessa nukkumaan ottaa lusikkaan/kainaloon ja alkaa hipsuttelemaan. Stonde on valmiina persettä vasten ja hän hellästi sormenpäillä sivelee ensin käsivartta ja niskaa, siitä etenee rinnoille, vatsalle ja viimeisenä jalat. Tuntuu älyttömän kiihottavalta se hellä kosketus ja menen ihan kananlihalle siitä.

Aikansa hän antaa käsien vaeltaa muualla paitsi alakerrassa, mutta jossain vaiheessa hän avaa haarani ja sivelee nivusia, eikä siis edes pilluun siinä vaiheessa koske. Ihanaa kiusoittelua, kun odottaa että nyt hän alkaa hieromaan klitorsia tai sormettamaan, mutta vie kätensä pois. Etenimen jatkuu lopulta siten, että kokeilee sormella, hetken hieroo klitorsia ja taas vie kädet muualle kehoani. Hänen ilme on niin ihanaa katseltavaa, kun minä ääntelen mielihyvän takia ja vähän anelen menemään pidemmälle, mutta hän niin näyttää nauttivan kiusoittelustani.

Jossain vaiheessa hän sitten alkaa kunnolla hieroa ja sormettaa, samalla kielen päällä nuolee nänniä. Tuntuu että taju lähtee kun niin hyvältä tuntuu ja tuossa vaiheessa olen reisiä pitkin märkänä. Orgasmiin asti ei vielä päästä, vaan jättää kesken, odottaa hetken ja sitten aloittaa klitorsin nuolemisen ja sormettamisen. Siinä ei tosiaan kauaa mene kun laukean ja ai että nuo orgasmit tuntuvat niin ihanille. Vielä tämän päätteeksi tulee seksiä harrastettua.

Tässä viime kerralla otin tuon episodian jälkeen mieheltäni hetken suihin, ja voin sanoa että melkoinen kanki hänellä oli enkä ihmettele jos on alkanut paikkoja pakottamaan. Sitten perus lähetyssaarnaajassa pantiin ja edelleen hänellä oli todella hellät otteet. Sain vielä tuossa vaiheessa toisen orgasmin, mieheltä lastia tuli ja PALJON.

Hitto että näitä lukiessa ja tätä kirjottaessa alkoi hirveästi panettamaan.

Vierailija
1177/3551 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tekemässä eroa huonosta parisuhteesta reilu 3v sitten. Seksi oli siihen asti ollut minulle hiukan pakkopullaa ja orgasmitonta aikaa, näin jälkikäteen ajatellen vääristä kumppaneista johtuen (ja poislukien muutamat kuumat yhden illan jutut). Olin salaisesti kiinnostunut eräästä hiukan nuoremmasta miehestä, ja olin ehkä aistinut vastaavaa hänen puoleltaan. Hän oli ollut todella ymmärtäväinen erotilanteeni suhteen, ja oli ihan ystävämielessä käymässä koska olin niin rikki eksäni uhkaavasta toiminnasta eroon liittyen. Asuin vielä eksäni kanssa samassa asunnossa, mutta hän oli reissun päällä tuolloin. 

Istuin tämän miehen kanssa sohvalla ja olimme jutelleet koko päivän (siis oikeasti yli 10h) kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kävimme myös puhuen läpi sitä vetovoimaa mikä välillämme oli, ja koska hän oli herrasmies, päätimme yhdessä että panemiseen ei edetä ennen kuin olen saanut oman asunnon ja eksän kunnolla pois kuvioista. Olin päättänyt etten lähde mihinkään fyysiseen toimintaan hänen kanssaan olosuhteista johtuen, mutta kuinka ollakaan olin ihan märkä koko ajan kun vain kuuntelin hänen puhettaan ja katselin hänen viimeisen päälle treenattua vartaloaan. Hän hivuttautui vähitellen lähemmäs istumaan ja kehui vaivihkaa ulkonäköäni, ilman mitään teennäisyyden häivää. Silitti hiuksia, kutitteli kaulalta ja laittoi kättä reidelle. Olin aivan järkyttävän kiihottunut, muistan edelleen kuinka piti keskittyä siihen etten voihki ääneen. Hän oli yhtä kiihottunut, oikein värisi kun koskin häneen ja toki tunsin myös valtavan erektion itseäni vasten. Vietimme silloin yön yhdessä sohvalla maaten enkä koskaan muista kokeneeni samanlaista huumaa. Seuraavat kolme viikkoa olivat niin tulisia, sama kiima jatkui ilman seksiä (okei myönnetään, käsipeliä harrastettiin tietysti puolin ja toisin lopulta). 

Kun pääsin omaan asuntoon ja sain jatkettua omaa elämääni, olivat edessä vielä ihanammat kokemukset. Heti ensimmäisessä yhdynnässä hänen kanssaan sain mielettömän orgasmin ensimmäistä kertaa elämässäni ilman omia käsiä. Vastineeksi tarjoilin hänelle suihinottoja ja laukeamisia suoraan suuhuni; oli niin kiihottavaa kun hän kertoi jatkuvasti kuinka nauttii minun itsevarmuudestani ja upeasta vartalostani eikä ole kokenut koskaan mitään vastaavaa. Näin on nyt jatkunut yli kolme vuotta, toki alkukiima hiukan tasoittunut mutta edelleen tämä ihana mies, kihlattuni nykyään, saa minut aivan seksipedoksi :)

Vierailija
1178/3551 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisessa ja seksipitoisessa parisuhteessa, todella löytänyt elämäni miehen. Siksi vähän nolottaa kirjoittaa tätä, mutta koen ihan mielettömän kiihottavaksi esimieheni. Hän on 50v (minä 26v) ja jollakin tavalla todella charmikas ja pidetty tyyppi työyhteisössämme. Meillä on hänen kanssaan luottamukselliset ja hyvät välit, tunnemme toisemme todella hyvin monen vuoden ajalta. Hänellä on myös lähes ikäiseni poika, jonka kanssa olen hyvä ystävä.

Pari vuotta sitten firman pikkujouluissa (yllätys...) alkoi aikamoinen kissa ja hiiri- leikki. Olimme molemmat humalassa, mutta hän avoimesti kehui ulkonäköäni ja vaivihkaa silitteli peppua, nuoli kaulaa ja katsoi syvälle silmiin. Olin järkyttynyt siitä että vastoin kaikkia odotuksiani en pitänyt tilannetta vastenmielisenä vaan päinvastoin, välillämme oli todella mieletöntä kemiaa.  

Tämän jälkeen olemme tavanneet vapaa-ajalla 3-4 kertaa työpaikan eri juhlien merkeissä. Olen jotenkin todella kiihottunut siitä, että vaikka miesvaltaisella työpaikallamme on todella monta hyvännäköistä ja näyttävää naista, minä olen se jota hänen katseensa hamuaa ja jonka seuraan hän hakeutuu. Hirvittävää myöntää, mutta nautin niin suuresti siitä että esimerkiksi kävelen hänen ohitseen ja näen kuinka hän tuijottaa pakaroitani. Tai kun tanssin hänen kanssaan, hänestä näkee että hän haluaisi koskea isohkoja rintojani mutta hillitsee itsensä. Pahinta oli kun hän oli vaimonsa kanssa (heilläkin onnellisen ja läheisen oloinen liitto, tunnen myös vaimon) samoissa juhlissa minun ja mieheni kanssa, herranjumala sitä flirtin määrää: halatessa niskan silitys ja pöydän ääressä vieressä istuessa käytti toistuvasti kättä sisäreidelläni. Kerran pidin hänelle " saarnan" siitä että tällainen peli ei vetele, mutta en varmaan ollut kovin uskottava koska en itse pysty lopettamaan tätä. Töissä olemme olleet normaalisti ja varmasti tulemmekin olemaan, toki jännitettä löytyy jos työolosuhteiden vuoksi työskentelemme lähekkäin. En myöskään usko että koskaan haluaisin mitään sen enempää hänestä, mutta koska olemme niin kiellettyjä hedelmiä toisillemme, en usko että tämä kutkuttava flirtti tulee loppumaan kummankaan puolelta.

Vierailija
1179/3551 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuorena törmäsin onnelassa itseäni huomattavasti vanhempaan naiseen. Oli todella kaunis. Tanssittiin ja nainen antoi ymmärtää että halua olisi silitteli kädellään etumustani. Minä puristelin tissejä ja peppua. Valomerkin jälkeen jäätiin pihalle juttelemaan. Hänfllä ei ollut mahdollisuutta lähteä mukaani ja hänen luokseen ei voinut mennä. Hänen miehensä oli tulossa hakemaan häntä.

Minua halutti kauheasti. Mentiin läheiseen puistoon. Hän avasi housuni ja kosketteli minua. Otti minulta suihin siellä puistossa.oli eka kertani kun sain suuhoitoa. Laikesin nopeasti hänen suuhun.

Vihdettii numeroita ja tavattii myöhemmin sesin merkeissä todella halukas ja estoton opetti todella paljon minulle.

Olin tuolloin 19. Hän varmaan 45-55.

Vierailija
1180/3551 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista oli se, kun olimme isolla porukalla kavereiden kanssa ottamassa kuppia ja mentiin yhden tyypin luo saunomaan. No naiset eivät lähteneet saunaan, vaan me mentiin miesporukalla sinne ja sitten pihalle jäähdyttelemaan. Yksi nainen siinä nosteli mun pyyhettä ja katseli, että mitä olisi tarjolla. Laitettiin vaatteet päälle ja jatkettiin baarikierrosta. Siinä nainen supatteli korvaan, että jos karataan porukasta, kyllä se mulle sopi. Muut jäivät baariin ja me lähdettiin nussimaan, oli kyllä hyvä pano ja luultavasti paras suihinottaja mitä olen kohdannut. Myöhemmin otettiin kyllä uusiksikin pitemmän kaavan kautta.

t. pevo-kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän