Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
741/3552 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä videoliikkeessä missä on katselukoppeja tein tutustumismatkan sinne, sillä olen monesti haaveillut nähdä vierestä miehen runkkaamista ja ehkäpä koskettelua.

Yhdessä kopissa mies runkkaili ovi avoinna, jäin katsomaan sitä. Hän kysyi halunko runkata häntä.

Mietin hetken ja otin hänen munansa käteeni. Se tunne kun vieraan miehen muna kädessä oli jotenkin sanoinkuvaamaton. Samalla kun runkkasin häntä niin olihan se pakko myös kosketella kiveksiä.

Oli kiva kuulla kuinka mies nautti siitä. Ei mennyt kauan kun hän laukesi.

Pitääpä mennä joskus uudestaan.

Vierailija
742/3552 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinani tapasin viehättävän naisen ravintolassa ja menimme jatkoille hotellihuoneeseeni. Meillä oli hauskoja keskusteluja oluen ja viinin lipittelyn ohessa. Keskustelu ohjautui pikku vihjailuun seksistä, mutta jouduin tunnustamaan, ettei minulla ollut kondomeita sillä hetkellä, eikä hänelläkään, mutta koska pidän suuseksin antamisesta, vihjaisin naiselle suihkusta ja kiusoittelevasta hetkestä  sängyssä. Hän suostui ja nautimme toistemme pesemisestä ja koskettelusta suihkussa. Siirryimme sänkyyn ja hitaasti edeten ja molemmat samalla kiihottuen sain suudella ja nuolla häntä pitkään ja hartaasti kaikkialta. Itse olin purkautumisen partaalla moneen otteeseen, mutta oma tyydyttymiseni jäi vain siihen lähelle.

Aamulla herätessäni ihailin seuralaiseni kuulasta ihoa ja oloni oli äärettömän kiihottunut. Suutelin häntä selästä ja kuulin hänen hengityksensä muuttuvan. Hän kääntyi vatsalleen ja antoi minun suudella ja nuolla häntä niskasta, selästä, pakaroista ja sisäreisistä. Kieleni kiusoitteli hänen häpyhuuliaan ja  hän nosteli lantiotaan kasvojani vasten. Nousin istumaan hänen reisiensä päälle ja kostutin penikseni syljelläni. annoin sen likua hitaasti hänen pakaroidensa välissä ja luultavasti olisimme halunneet molemmat edetä pitemälle, mutta emme sitä tehneet, vaan nautimme siitä valtavasta kiihottuneisuuden tilasta.

Tuo kiusoittelu ja tulemattomuuteni on ehdottomasti minun kiihottavin kokemukseni.....

Olipas kiihottavaa varmasti...Ei tullut mieleen hakea jostakin kondomeja? Minä kyllä olisin lähtenyt etsimään vaikka hotellin vessasta automaattia, jos tuollaine namu olisi ollut....Respoissakin on ollut joskus myynnissä...tiedän..

Mitä kiihottavaa siinä olisi ollut? Tuossahan oli juuri kiihottavaa tuo, kun ei menty loppuun. saisinpa minäkin kokea joskus tuollaisen...

N 33

komppaan. minulla kyllä oli tuon kaltainen juttu, olin kesälomareissulla kreetalla jossa tutustuin mieheen. Viimeisenä iltana homma meni kuin yhteisestä sopimuksesta hotelliin. Ja kaikki se mitä tapahtui ennen yhdyntää oli ihanaa, kaunista, hyvinkin tyydyttävää. Mutta juttu läsähti täysin aktissa, siinä särkyi jotain erityistä. Jos nyt saisin päättää niin en todellakaan päättäisi noin kaunista kuviota  yhdyntään. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/3552 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
744/3552 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinani tapasin viehättävän naisen ravintolassa ja menimme jatkoille hotellihuoneeseeni. Meillä oli hauskoja keskusteluja oluen ja viinin lipittelyn ohessa. Keskustelu ohjautui pikku vihjailuun seksistä, mutta jouduin tunnustamaan, ettei minulla ollut kondomeita sillä hetkellä, eikä hänelläkään, mutta koska pidän suuseksin antamisesta, vihjaisin naiselle suihkusta ja kiusoittelevasta hetkestä  sängyssä. Hän suostui ja nautimme toistemme pesemisestä ja koskettelusta suihkussa. Siirryimme sänkyyn ja hitaasti edeten ja molemmat samalla kiihottuen sain suudella ja nuolla häntä pitkään ja hartaasti kaikkialta. Itse olin purkautumisen partaalla moneen otteeseen, mutta oma tyydyttymiseni jäi vain siihen lähelle.

Aamulla herätessäni ihailin seuralaiseni kuulasta ihoa ja oloni oli äärettömän kiihottunut. Suutelin häntä selästä ja kuulin hänen hengityksensä muuttuvan. Hän kääntyi vatsalleen ja antoi minun suudella ja nuolla häntä niskasta, selästä, pakaroista ja sisäreisistä. Kieleni kiusoitteli hänen häpyhuuliaan ja  hän nosteli lantiotaan kasvojani vasten. Nousin istumaan hänen reisiensä päälle ja kostutin penikseni syljelläni. annoin sen likua hitaasti hänen pakaroidensa välissä ja luultavasti olisimme halunneet molemmat edetä pitemälle, mutta emme sitä tehneet, vaan nautimme siitä valtavasta kiihottuneisuuden tilasta.

Tuo kiusoittelu ja tulemattomuuteni on ehdottomasti minun kiihottavin kokemukseni.....

Olipas kiihottavaa varmasti...Ei tullut mieleen hakea jostakin kondomeja? Minä kyllä olisin lähtenyt etsimään vaikka hotellin vessasta automaattia, jos tuollaine namu olisi ollut....Respoissakin on ollut joskus myynnissä...tiedän..

Mitä kiihottavaa siinä olisi ollut? Tuossahan oli juuri kiihottavaa tuo, kun ei menty loppuun. saisinpa minäkin kokea joskus tuollaisen...

N 33

Uskomaton itsehillintä sulla. Itse en olisi varmaan pystynyt jättää panematta, kortsu olisi etsitty jostain. Pidättäytyminen on silti äärimmäisen kiihottavaa. Aikoinaan teininä silloisen tyttöni kanssa oltiin parisen viikkoa siinä hilkulla. Maattiin usein päällekkäin tytön tai mun huoneessa, suudeltiin, kosketeltiin, nylkytettiin vaatteet päällä, tehtiin kaikkea muuta, mutta ei uskallettu aloittaa rakastella.

Jossain vaiheessa kiusaus kävi kuitenkin liian suureksi ja mä tein aloitteen kun oli pakko päästä sisään tai muuten olisi pallit rähjätäneet tai kulli haljennut. Tyttö kun osasi vielä kiusoitella äärettömän vähäeleisesti, mutta niin kiihottavasti ja kortsu löytyi onneksi isän yöpöydän laatikosta. Oltiin näet mun porukoiden (isommassa) sängyssä, sillä välin kun he olivat poissa kotoa.

Siitä eteenpäin tuntui että oltiin aina sisäkkäin kun vaan tilanne ja paikka sen sallivat :)

M35

Juu, en minäkään kestäisi. Antaisin panna paljaalla. Se himo ja kiima kun yltyy molemmilla niin ei voi mitään. Ja oon keski-ikäinen heteronainen. Onneksi nyt ei oo niin riskiä raskautumisesta! Saa panna vapaammin.

Vierailija
745/3552 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pissalla vessassa ja siinä vessojen välissä oli gloryhole reikä. Kuulin kyllä että seinän toisella puolella on joku niin päätin työntää sormen siintä reiästä. Heti perään sieltä tulikin jo seisokissa oleva kulli. :D Vahvan humalatilan saattelemana päätin sitten once in a life time hengessä ottaa suihin. Se oli erittäin kiihottava ja jännittävä kokemus. Kyrpä oli melko pieni ja laukesi aika nopeasti, sylkäisin mällit pois ja lähdin takaisin bilettämään. en ole kertonut tästä kenellekkään.

Vierailija
746/3552 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodissamme oli muutama vuosi sitten putkiremontti. Isäntä oli töissä ja minulla oli vapaapäivä, katselin kun nuori ja komea putkimies persepystyssä ähelsi putkien kimpussa. Kutsuin hänet kahvitauolle, siinä kahvipöydässä vieressä istuessa laskin käteni hänen reidelle ja kehuin kuinka urheilullinen ja komea hänen vartalonsa on. Putkimies hieman punasteli siinä ja katseli kaula aukosta sisään. Käteni hivuttautui haaroväliin jossa tunsin kuinka kulli alkoi jäykistyä. Hän ei lainkaan estellyt, päinvastoin avasi jalkojaan enemmän. Tulkitsin sen hyväksynnäksi ja laskeuduin kontilleni hänen eteen. Vedin hänen housuja hitaasti alas samalla kokoajan silmiin katsoen. Hyväilin hänen kulliaan hetken käsillä ja sitten otin munan suuhun. Pilluni oli aivan läpimärkä kiihkosta, kävin nojaamaan pöytää vasten ja nostin hameen korviin, putkimiehen työntäessä kyrpänsä sisääni. Voi taivas kuinka hyvältä tuntui saada nuorta ja kovaa kyrpää. Hän nussi kovaa ja lopulta laukesi sisääni. Tunne oli upea. Muistelen sitä usein lämmöllä ja hyväilen itseäni.

Vierailija
747/3552 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten lauantaina päätin yllättää miehen. Hän oli käymässä kaverinsa luona auttamassa syysviljojen puinnissa. Mietin siinä läpi kaikki kynttiläviritykset, mansikat, kermavaahdot jne.., mutta sitten päädyin toisenlaiseen ratkaisuun. Soitin hänelle ja pyysin tuomaan maitoa kaupasta, ja samalla vaivihkaa sain tietää koska hän suunnilleen olisi takaisin kotona.

Sitten kun arvioin että noin vartin päästä hän olisi takaisin riisuuduin alasti, avasin hiukseni ja menin selälleen sänkyyn makaamaan. Luin kirjaa siinä hetken ja kohta mies avasikin jo oven ja koko kroppani alkoi kihelmöidä jännityksestä ihan kuin joskus teinityttönä, oli kyllä hurja tunne... Huikkasin "tuutko käymään täällä" ja mies ilmeisesti kuuli heti, että olin makkarissa ja ilmestyi oviaukkoon. Hänen ilmeensä oli ihan uskomaton kun hän näki minut siinä sängyllä. Pistin kaiken peliin, katselin häntä niin viettelevästi kuin osasin ja levitin vähän jalkojani. Suunnilleen siinä samalla sekunnilla hän riisui paitansa ja laski housunsa. Niiden alta paljastui uljas pysty seisokki ja suljin silmäni. Halusin aistia tilanteen muuten kuin katsomalla, olin niin tajuttoman kiihottunut, aivan märkä. Tunsin miehen painon päälläni ja kuulin miten hän murahti nimeni työntyessään minuun... 

Kiihottavin kokemukseni koskaan ja piristää suhdetta tuollaiset yllätykset. Siitä asti jätettiin kondomit pois ja rakastellaan monesti päivässä jos vaan ehditään. Minusta tuntuu että valun nykyään aina miehen spermaa mutta eipä tuo haittaa. Tamponit ja pikkarisuojat on keksitty :) Lakanoitakaan ei jaksa koko ajan vaihtaa, ja illalla on ihanaa jäädä miehen kainaloon, vaikka sitten ne kastuisivatkin. Jälkikasvua saa tulla jos on tullakseen ja sekin mahdollisuus tuntuu vaan kiihottavan meitä molempia lisää...

Vierailija
748/3552 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
749/3552 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin tuntuu hyvälle kun rakastellaan uudestaan ja uudestaan ja sit lopuksi kun tulee vain pieni liru kortsun päähän tai sisään mut se silti sykkii monta kertaa ja voimalla vaikka ei enää tuu. Joku erityisen kiihottava juttu tollasessa "kassien tyhjentämisessä" on. Ehkä se on se palkinto kun kuitenkin joutuu jo vähän enemmän ponnistelemaan ja tosissaan panemaan viimeisillä kerroilla  En osaa sanoa muuttuuko mun orgasmit paremmiksi mut ihanalta tuntuu laueta vaikka kuinka monta kertaa. Eikä tuo kauniimpi puolisokaan ole moitiskellut. Päinvastoin hänellekään ei yleensä koskaan yks kerta riitä vaikka saakin helposti.

Kiihottavin kokemus liittyy kans tohon. Oltiin yhtenä iltana tyttöystävän kanssa anoppilassa kissanpennun "lapsenvahtina" ja siinä sit innostuttiin ensin sohvalla ja sit mentiin appivanhempien sänkyyn ja jatkettiin siellä. Ihan mieletön kiima ja koko ajan pieni jännitys päällä jos he palaisikin yhtäkkiä juhlista takaisin kotiin. Kuus kertaa muistaakseni kerettiin rakastella siinä 3-4 tunnin aikana. Lakanat meni vaihtoon ja anoppi oli ollut vähän ihmeissään apen mukaan kun sänky oli näyttänyt erilaiselta.. :)

"Pussintyhjäys" on kaikista kiihottavinta. Kunnon seksiputki ja vaikka sitten viimeisellä kerralla saa jo tosissaan puristaa aahh miten hyvältä se tuntuu. Jälkeenpäin on molemmilla värkit hellinä mutta sekin vaan kiihottaa kun muistaa hyvin syyn miksi :) Eilen oltiin emännän kanssa tolleensa ja kumpikin on tänään ollut ihan hangon keksinä..

Vierailija
750/3552 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni edm vastaus tuli väärään ketjuun.

Kiihottavaa on seksi aina. Viimeksi saadessani useamman siemensyöksyn avovaimoani rakastellessani.

Vierailija
751/3552 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vaan tulemaan! älkää välittäkö näistä pertti jutuista.....

Vierailija
752/3552 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän ketjun lävitse ja kärvistelen oman seksuaalisen turhautumiseni kanssa. Siispä jaan tänne oman tarinani, vaikkakin se varmaan monista kuulostaa keksityltä seksinovellilta. Itsekin joskus ihmettelen, saattoikko moinen olla totta vai pelkkää fantasiaa.

Tämä tapahtui neljä vuotta sitten työpaikassani. Olin päässyt esimiesasemaan ja näyttämisen tarve oli kova. Sain aika nopaesti alaisteni joukkoon uudelleen kouluttautumassa olevan miehen, joka tuli suorittamaan meille harjoittelua. Koin heti tämän miehen uhkaksi, sillä häntä selkeästi ensinnäkin harmitti joutua työharjoitteluun ja varmasti raivostutti saada esimiehekseen itseään nuorempi nainen. Minä pelkäsin, että mies horjuttaa auktoriteettiani ja pilaisi sen mitä kovalla työllä olin saavuttanut. Näin jälkeen päin voin sanoa, että kolme kuukautta kyykytin tuota miestä minkä pystyin. Ja kolme kuukautta hän nieleskeli, jotta sai harjoittelunsa suoritettua puhtain paperein. Tämä asetelma loi välillemme melkoisen jännitteen.

Miehen harjoittelu päättyi ja vaihdoimme muodolliset hyvästit. Minä jäin jälleen kerran ylitöihin todistelemaan omaa kunnianhimoani. Talo oli tyhjennyt jo aika päivää sitten, kun työpaikan ovisummeri pärähti soimaan ja harjoittelimieshän siellä pyyteli avaamaan ovea kun oli unohtanut jotain työpaikalle. Yllätys oli melkoinen, kun hänellä oli mukanaan viinipullo. Päädyimme istumaan työhuoneeseeni ja jakamaan viinipulloa. Keskustelu ajautui työasioista henkilökohtaisiin ja sivusi seksiäkin. Jossain kohtaa mies sanoi minulle, että "sä olet just sellainen kiimainen pikkunarttu joka sietäisi saada ensin selkäänsä ja sitten kunnon panon". Siinä kohtaa minä lehahdin punaiseksi, nousin ylös ja käskin miestä poistua. Olin ihan valtavan kiihottunut jo noista sanoista. Mies nousi poistuakseen, mutta painoikin oven kiinni ja työnsi minut sitä vasten. Takaapäin hän suuteli niskaani, hieroi rintojani, paineli housujensa läpi pullottavalla erektiolla. Annoin tämän tapahtua.

Hän talutti minut niskasta kiinni pitäen työpöytäni luo ja painoi etukumaraan pöytää vasten. Hän nosti hameeni ja repi sukkahousuni alas. Sitten hän alkoi piiskata minua kädellään. Olin kuolla häepään, mutta samalla en ole kokenut mitään niin kiihottavaa. Jossain kohtaa mies vaihtoi piiskauksen takaapäin sormettamiseen ja lopulta otti minut takaa oikein kunnolla. Tuntui, että sessio kesti tosi kauan ja minä vain olin siinä alistuneena pylly pystyssä. Välillä mies antoi kieltä ja nai sitten taas oikein voimalla. Kerran hän liukasti peukalonsa vaossani ja survaisi sen anaaliin. Se tuntui ehkä kaikista pahimmalta (ja ehkä kiihottavimmalta) nöyryytykseltä. Lopulta mies tuli ja sen jälkeen hän auttoi vaatteet takaisin ylleni ja suuteli minua hellästi. Erosimme ihan hyvissä merkeissä, vaikken meinannut enää kehdata katsoa häntä silmiin.

Minulla on ollut kauan pieni raiskaus- ja alistamisfantasia. Mies jotenkin osasi lukea tätä todella hyvin ja mitän oikeaa hyväksikäyttöä tuossa ei ollut. Kondomikin oli ihan alusta asti mukana.  Nyt olen suhteessa ihanan miehen kanssa, mutta seksi on sellaista rauhallista ja kunnioittavaa tökkimistä. Haluaisin saada vielä joskus sellaisen käsittelyn, kuin tuolta harjoittelimieheltä ja välillä jopa mietin hänelle soittamista. Miestäni en kuitenkaan halua pettää, joten voin vain fantasioida hänestä :(

Vierailija
753/3552 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luona kaljoteltiin, polteltiin ja saunottiin. Parin käänteen jälkeen olin keittiön pöydällä selälläni, jalassani oli kaverin muijan mustat stayupit, pepussa kaverin kalu ja kaverin sen aikainen erittäin kaunis muija katsoo mua kauriin silmillään ja vetelee nahkaani ylös alas. Elämäni kovin orgasmi ja ikimuistoinen kokemus. Ehkä jopa kaikille.

Vierailija
754/3552 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuo kiihottavin kokemus liittyy justiinsa kortsun poisjättöön. Yks päivä päätettiin vaan miehen kanssa kokeilla ajatuksella, että jos mä alan odottaa niin sitten vaan perustetaan perhe, jos ei niin sitten jatketaan kahdestaan. Ollaan oltu kuitenkin yhdessä jo monta vuotta ihan nuoresta. Tähän asti on siis menty kumilla kun mä en ole uskaltanut alkaa syömään mitään hormoneja.

Ekan kerran kun rakasteltiin ilman mitään oli molemmille ihan taivaallista. Oltiin haluissaan kun oli ollut parin päivän tauko (meillä pitkä koska normaalisti rakastellaan joka päivä). Mä makasin miehen alla niinkuin yleensä koska saan siinä niin helposti kun ollaan ihan vastatusten. Mies laukesi mun sisään ja jäi sinne hetkeksi paikalleen ja sitten alkoi vaan uudestaan työnnellä. Ne äänet ja se liukkaus oli niin tajuttoman kiihottavaa ja oltiin lopulta kolme kertaa ihan peräkkäin. Kolmas kerta oli jo vähän pitempi mutta ihana sekin ja illalla vielä rakasteltiin kaks aika nopeaa kertaa ennen nukahtamista. Aamulla mentiin suihkuun ja siellä vielä rakasteltiin ennen kuin molempien piti lähteä töihin.

Tottakai paikat sotkeentui kun mieheltä tulee aika runsaasti ja paikoissa tuntui jälkeenpäin, mutta oli kaiken sen arvoista. Seksi on meilläkin lisääntynyt ja suhde voi sitä myötä entistäkin paremmin. Mä olen huomannut että mua jostain syystä kiihottaa se vaan enemmän kun mälliä on pitkin jalkoväliä ja lakanoita ja on ihanaa tuntea ne kullin sykkeet voimakkaammin kuin kortsun kanssa koskaan :)

Vierailija
755/3552 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
756/3552 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieleiseni viehättävän naisen baarikierroksella keski-Suomessa noin vuosi sitten. Hän oli niin ihanan siro ja hento. Olkapäät kapeat ja vartalo muutenkin hoikka ja tukka niin pitkä ja tuuhea. Sävy kastanjanruskea samoin kuin hänen tuikkivissa silmissään. Juuri sellainen nainen mistä eniten pidän. Hän vaikutti lisäksi elämäniloiselta ja mukavalta ja ajattelin mikä ettei voisihan sitä lähteä naisen kämpille kun hän sitä kovasti ehdotteli. Naukkailimme iltapalaa ja toisiamme siinä syömisen lomassa. Tanssimme tunnelmallisen musiikin tahdissa ja rakastelimme monta kertaa sen illan ja yön aikana. Aamulla kun heräsin hän oli kattanut aamiaisen ja istui pöytään kylpytakki yllään. Pian olimme jo lattialla tuon takin päällä ja rakastelimme jälleen. Saatiin lopulta jotain syödyksikin ja jäin hänen luokseen vielä toiseksikin yöksi.

Kiihottavin ja ihanin kokemukseni. Pariskuntahan meistä siinä tuli, vaikka välimatkaa oli alussa jonkin verran kun itse asuin etelä-Suomessa.

Vierailija
757/3552 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
758/3552 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihottavin kokemus on kaverin mutsi. Sanotaan vaikka leena joka ei ole oikea nimi. Enivei leena oli eronnut yli vuosi sitten ja kaverini oli isänsä kanssa vkl reissussa. Tämä soittaa että voinko tulla käymään hän haluaisi jutella. No minähän lupasin tulla kun leena on tosi mukava.

Olin siihen aikaan 17 ja sen ikäisenä katsoo kaikkia naisia sillä silmällä. Leena on ruskea hiuksinen hieman pullukka noin 160 cm. Perille päästyäni huomasin leenan siemailevan viiniä. Kysyi haluanko lasillisen vai mielummin olutta. Valitsin oluen kun en tykkää viinistä.

Istuin olohuoneen nojatuolissa ja hörpin olutta miettien mitä sillä on mielessä? Leena oli jotenkin hermostuneen oloinen ja höpötti niitä näitä. Sitten hän yhtäkkiä kysyi haluaisinko naida? Mulla meni pasmat ihan sekaisin. Sain soperrettua ää no joo. Hän pyysi mua nousemaan ylös tuolista.

Sitten hän tuli eteeni, avasi housuni ja polvistui. Seuraavaksi housuni vedettiin alas ja leena katseli hetken seisovaa munaani. Hän kosketteli sormillaan pallejani jotka nousivat kosketuksesta heti ja oli laueta jo siitä.

Toisella kädellä hän tarttui munani juuresta kiinni ja alkoi runkata samalla kun otti suihin. Sain nopeasti aivan tajuttoman orkun ja leena imi kunnes jouduin pyytämään että lopeta.

Jatkettiin naimalla useita kertoja sinä iltana. Se suikkari vaikka nopea olikin oli uskomattoman kiihottava. Ei siihen aikaan ollut käsitettä milf tai ainakaan minä en ollut sellaisesta kuullut.

Vierailija
759/3552 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pano parturi-kampaamossa. Parturituolissa ja takahuoneen sohvalla.

Vierailija
760/3552 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnuna oltiin leirikoulussa ysiluokalla. Samaan aikaa samassa leirikeskuksessa oli samanikäsiä oleva luokka joista tunsikin pari.. Alettiin viestittelemään yhden aika kuuman ( okei ihan vitun kuuman) jätkän kanssa. pääty siihen että kun ei mitään aktiiviteettejä ollut hommasim jätkän huoneeseeni..

siinä oltiin minä hänen päällään sängyssä ihan vaan juteltiin. tunsin sen kovettuvan kalun klitoristani vasten ja alko panettaa aivan saatanasti.. koska vieresessä huoneessa oli kaikki mun kaverit (aukinainen ovi oli vain välissä) hän otti mua kädestä ja ohjasi kylppäriin jossa sitten alkoi jäätävä nuoleskelu ja koskettelu ja päädyin ottamaan poskeen kunnes laukesi päälleni. nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän