Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3553)

Vierailija
781/3553 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nurkan takana salaa pussailu... ei edes tehty muuta. Kielletty rakkaus monessakin mielessä.

Vierailija
782/3553 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleenjäävin kokemus oli, kun oltiin vaimon ja hänen ystävänsä kanssa mökillä elokuun loppupuolella jo muutamia vuosia sitten. Päivän ja alkuillan aika oltiin otettu muutamia lasillisia viiniä, ruokailtu ja lämmitetty savusauna. Savusaunaan mentiin porukalla illan hämärtäessä 'pienoisessa' humalassa. 

Lauteilla istuttiin niin, että olin naisten välissä. Vaimo alkoi hämärässä saunassa hyväilemään kaluani ja jonkin ajan kuluttua tunsin myös vaimon ystävän käden haaroissani. Naiset hyväilivät todella kovana olevaa kaluani samalla jutellen muita asioita. En kuitenkaan uskaltanut mennä asiassa sen pidemmälle, kuin  kokeilla ja hyväillä heidän kosteina olevia pimppejä. Tilanne päättyi tuossa tilanteessa. kun mentiin porukalla uimaan. Vaimon kanssa oli kyllä kiihkeää panemista yön aikana.  Asiasta sen enempää seuraavana päivänä eikä sn jälkeenkään ole samalla porukalla puheltu. 

Todennäköisesti pidemmälle mennessä olisi jäänyt jopa huonot muistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/3553 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoja kirjoitti:

Mieleenjäävin kokemus oli, kun oltiin vaimon ja hänen ystävänsä kanssa mökillä elokuun loppupuolella jo muutamia vuosia sitten. Päivän ja alkuillan aika oltiin otettu muutamia lasillisia viiniä, ruokailtu ja lämmitetty savusauna. Savusaunaan mentiin porukalla illan hämärtäessä 'pienoisessa' humalassa. 

Lauteilla istuttiin niin, että olin naisten välissä. Vaimo alkoi hämärässä saunassa hyväilemään kaluani ja jonkin ajan kuluttua tunsin myös vaimon ystävän käden haaroissani. Naiset hyväilivät todella kovana olevaa kaluani samalla jutellen muita asioita. En kuitenkaan uskaltanut mennä asiassa sen pidemmälle, kuin  kokeilla ja hyväillä heidän kosteina olevia pimppejä. Tilanne päättyi tuossa tilanteessa. kun mentiin porukalla uimaan. Vaimon kanssa oli kyllä kiihkeää panemista yön aikana.  Asiasta sen enempää seuraavana päivänä eikä sn jälkeenkään ole samalla porukalla puheltu. 

Todennäköisesti pidemmälle mennessä olisi jäänyt jopa huonot muistot.

Ei herraisä miten kykenit jättämään tuollaisen tilaisuuden välistä tai miten kykenit ylipäänsä vastustamaan kiusausta :D .. ei olisi onnistunut minulla varsinkaan kun on hyväillyt molempien pimppejä

Vierailija
784/3553 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee mieleen kun yläasteen kasilla ja ysillä rakasteltiin poikaystävän kanssa koulupäivän päätyttyä jääkiekkokaukalon takana ojan penkalla. Vaikka ympärillä oli metsää ja kaukalon laita meidät olisi voinut löytää ihan helposti mutta ei sitä silloin niin kauheasti miettinyt... Voi sitä kiihkon määrää eikä kortsujakaan aina ollut. 

Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥

Oi♥.. tuli niin mieleen oma lukioaika. Heti ekana päivänä katseet kohtasivat ja se oli menoa sitten. Miehenalku oli viimeisellä luokalla (oli vielä luokat lukiossa, eli olen kai vanha..) ja mä tulin peruskoulusta. Koulut oli eri paikoissa, tulin pienemmältä paikkakunnalta isompaan kaupunkiin tai no kauppalaksi noita sanottiin joskus, Ei siis mikään Tampere tai Helsinki, mutta kuitenkin isompi kuin mun kotipitäjä.

Jätkä teki aloitteen ja lähestyi mua, jo tokana päivänä hän suuteli. Koulu alkoi maanantaina, muistaakseni ja seuraavana viikonloppuna menetin neitsyyteni hänelle. Ennemminkin oli jo lähellä sillä hän käytti kaikki tilaisuudet hyväkseen kiihottaakseen mua. Voi luoja niitä suudelmia, sitä seksiä, sitä kiihkoa. Ei maltettu koulussakaan, rakasteltiin vessoissa ja joskus tyhjissä luokissa... kellariluiskaa meillä ei ollut, mutta varmaan olisi oltu sielläkin, ja joo kirjaston invawc:ssäkin.. Olin heti mukana. Hän jotenkin sai minut aivan täysin lumoihinsa. Kiinni ei jääty ihme kyllä, ainakaan en tiedä että kukaan olisi nähnyt.

Arvosanat jäi mulla sinä vuonna aika mataliksi, eikä hänenkään kirjoitukset mitenkään hyvin menneet jostain kummasta syystä. Romanssi kesti puolitoista vuotta ja sitten perheeni ja minä mukana muutimme toiselle puolelle Suomea. Olin katkera vanhemmilleni ja riuduin ikävässä, soiteltiin aluksi joka päivä, mutta jotenkin se vain sit hiipui, liekki sammui niinkuin siinä Mariskan laulussa. Iso arpi jäi sydämeen ja nyt melki nelikymppisenä uskon, että meidät oli tarkoitettu toisillemme. Haikeana muistelen...

Vierailija
785/3553 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uip

Vierailija
786/3553 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ainakin kaks pariskuntaa meidän lukiolta jotka on tehneet sitä kouluaikana. Toinen niistä ollaan mä ja mun poikaystävä. Kyllä sitä kiihkoa on vaikea ylittää kun ollaan vähän kielletyllä alueella ja toisaalta kun kaikki jutut jotenkin on niin pinnalla tunteet ja kaikki. Näin jälkikäteen on huvittavaa muistella niitä vessasäätöjä. Ei oikein tiedetty mitään muuta kuin haluttiin olla päällekkäin ja jätkä oli aika hurmaavan malttamaton. Siellä maattiin lattialla ja se halu oli jotain aivan tajutonta. Nyt ei tulisi mieleenkään maata jossain suht ahtaassa veskikopperossa, mutta silloin se oli kiihottavinta seksiä mitä voi kuvitella kun pääsi siinä niin lähelle toista. Tosi ihania muistoja:)

Vierailija
787/3553 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä 2000... Vuokrattiin mökki pariksi viikoksi kaveripariskunnan kanssa ja jäätiin sinne lopulta muutamaksi päiväksi kahdestaan kun kaverit joutui lähtemään kotiin työjuttujen takia. Sadekelit alkoi justiin sopivasti ja eipä siinä sitten muuta paljon tehtykään kun naiskenneltiin. Ei lapsia, ei häiriötekijöitä, mitä nyt puhelin väliin soi ja piti jotain syödä ja saunoa mutta taas palattiin petiin. Hyvin aika kului vaikka ilmat oli mitä oli. Oli ikimuistoinen loma. Sen jälkeen on sitten kesälomailtu lasten kanssa...esikoinen kun sai alkunsa siellä:)

Vierailija
788/3553 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
789/3553 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän vanha takavetoinen luisupulkka farmari Volvo ja sen takaosa silloin joskus. Rakasteltiin siellä kun ei oikein kummankaan kotiin voitu mennä. Aina pyöri porukkaa ja oveen koputeltiin vähän väliä kun oltiin jomman kumman huoneessa. Sen jälkeenkin on ollut kiihkeetä mutta ei niin kiihottavaa kuin siinä autossa. Harmi ettei sitä enää ole meillä :))

Vierailija
790/3553 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisupulkka.... :D :D

Vierailija
791/3553 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän jo tuonne noloimmat/kamalimmat lankaan, mutta nyt kun ajattelee olihan se aika kiihottavaakin, ainakin silloin kun oltiin niin nuoria...

Molemmat oltiin kokemattomia, eikä siihen aikaan ollut mitään nettivideoita. Jotenkin siinä vaisto vei tytön päälle. Ei mitään suuseksiä, mitä nyt toisiamme hilplailtiin, suudeltiin ja maattiin siinä vielä vaatteet päällä mun sängyssä. Seisoi ihan sykkivän kovana koko ajan ja aloin yhtäkkiä tuntea että nyt tulee ja painuin pari kertaa lujasti tyttöä vasten. Tyttö kuiskasi vienosti, tuliko sulta. En kehdannut myöntää vaan nousin ylös ja vedin pitkää t-paitaa alemmas peittääkseni farkkujen edustan, mikä oli muuttunut tummansiniseksi mälleistä ja kiiruhdin vessaan. Tottakai hän arvasi tilanteen, mutta oltiin niin ujoja, ettei asiasta puhuttu mitään. Jatkettiin vaan pussailua kun sain housut vaihdettua....

Vierailija
792/3553 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa on ollut paljon kiihottavia tilanteinta, mutta tämä muutaman viikon takainen ilta on jäänyt erityisen hyvin mieleen ja välillä muistellen saa olla housut kosteana.

Mieheni tykkää erilaisista seksiasuista ja uusista alusvaatteista. Olin vetäissyt päälleni koulupuvun tapaisen asusteen, verkkosukat ja stringit. Miehelläni alkoi heti housuissa pullottaa minut nähtyään, käski pyörähtää ympäri, hieroi persettä ja rintoja, ja suuteli kiihkeästi.

Makkarin puolella käskin hänet laittaa minut käsirautoihin ja pitsisen nauhan silmien eteeni. Itse en yleensä tällaisista kiihotu ja tunnen että minua olisi häpäisty, mutta kun näin miten kovana miehen kalu oli niin kiihotuin sen verran, että annoin mennä.

Hetken otin mieheltäni suihin ja oletin, että siitä alettaisiin suoraan panemaan mutta yllättäen mies otti vibran esille ja alkoi kiusaamaan sillä klitaani. Olin tuloillaan, kunnes mies käski pidätellä. Kohta hän alkoi nuolemaan ja käytti edelleen vibraa kaverina, eikä mennyt kauaa kun sain tajunnan räjäyttävän orgasmin ja pian perään tuli toinen.

Orkkujen jälkeen menin nelinkontin sängyn reunalle ja hitaasti mieheni laittoi kalunsa sisälle. Siinä sitten naitiin välillä rauhallisella ja välillä nopealla tahdilla. Loppua kohden mies otti hiuksistani kiinni ja nopeutti tahtia, jolloin sain kolmannen orgasmin (lämpenen oikeastaan joka kerta kun hiuksistani vedetään) ja melkein perään mieskin tuli.

Mieheltä tavaraa tuli kiitettävästi ja itsekin olin jalat ihan velttona mutten koskaan aiemmin ole ollut niin märkänä kuin tuona iltana.

N23

Vierailija
793/3553 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli ilman muuta parhaimpia seksikokemuksia. Oikeastaan seksi mieheni kanssa on erinomaista, mutta eilinen oli jotenkin se potenssiin miljoona.

Mies tulee yleensä töiden jälkeen luokseni. Maattiin kumpikin sängyllä kyljellään ja katsottiin toisia. Pussailtiin ja suudeltiin lopulta intohimoisemmin. Jossain vaiheessa mies kysyikin, että rakastellaanko.

Oli kiihottavaa, miten mieheni puristeli ja laittoi rintojani yhteen. Sai oikein sellaisia voimakkaita sykähdyksiä. Eikös tuo ollutkin ihan innoissaan riisumassa liivejä ja käymässä kovin kiihkoissaan imemään nännejäni. Oli kiihottavaa nähdä omat tissit niin isoina. Miehen ylävartaloa ja käsivarsia oli aivan ihanaa katsoa, sytyin niistä tosi paljon.

Seksin ajan mies oli todella hellä ja huomioiva. Välillä katsoi niin määrätietoisesti niillä bambisilmillään ja muutenkin nautti siitä, että nautin. Olin koko ajan aivan litimärkä ja miehen munakin osui ja hieroi oikealla tavalla.

(Olin kuolla siihen, kun mies sanoi seksin aikana että hän on halunnut minua koko päivän. Itselleni on äärimmäisen tärkeää halujen sanoittaminen, vaikka tähän asti mies onkin näyttänyt ne moitteettomasti.)

Niin voimakkaita haluja ja tunteita kummallakin. Siihen päälle miehen ääntely ja tyytyväisyys seksin aikana. <3

Vierailija
794/3553 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme 60-luvulla teini-iässä tyttöystäväni kanssa juhannuksena leirintäalueella Sopu-teltassa. Se oli ensimmäinen kerta jolloin makasimme yhdessä alastomina, vaikka olimme kevään mittaan lempineet kiihkeästi vaatteet päällä. Emme uskaltaneet mennä yhdyntään, mutta suutelimme ja hyväilimme kiihkeästi. Kaikkein kiihottavinta oli kun rupesin imemään hänen häpyään. Aivan ihanaa oli juoda hänen raikkaasta hyväntuoksuisesta lähteestään raakaa munanvalkuaista muistuttavaa limaa ylempää ja alempaa emättimestä tulevaa hapanta nestettä. Hän runkkasi minut kuten jo ennenkin keväällä. Hän opetti pari viikkoa myöhemmin kuinka hänetkin hyväillään orgasmiin.

Ensitapaamisestamme on tulevana uunnavuonna tasan 50 vuotta ja tämä tyttö on ollut vaimoni lähes yhtä kauan. Vielä vaan nautimme toisistamme!

Vierailija
795/3553 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää julkisia paikkoja! Kiihottaa eniten

Vierailija
796/3553 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniakin, mutta tässä kaksi mitkä tuli päällimmäisenä mieleen.

Minulla oli aikanaan suhde naimissa oleva rouvan kanssa ja harrastimme muutaman kerran kuukaudessa seksiä, milloin missäkin. Aika usein tapasimme fillari- tai kävelylenkillä ja vuodeanjan mukaan harrastimme seksiä autossa tai luonnon helmassa. Mutta se kun ajattelin hänen menevän kotiin miehensä luokse pillu valuen minun spermaani oli tajuttoman kiihottava ajatus.

Toinen on ihan tätäpäivää. Olen paljon työmatkoilla ja eräs naispuolinen ystäväni, joka myös matkustelee töidensä puolesta ja hänen miehensä myös eli rouva on paljon yksin viikolla. Hän soittaa varsin usein iltaisin kun tietää että olen vapaa työhommista jaa puhellaan työ- ja harrastusasioista.

Sattui soittamaan kerran juuri kun olin tullut suihkusta ja makailin alasti hotellihuoneen sängyllä jonka myös hänelle kerroin hänelle. Jatkoimme jutustelua ja se oli, yllättävää kyllä, kiihottavaa. Puhelun jälkeen meni hetki ja hän soitti uudelleen, kertoi myös makailevansa sängyllä alasti. Jatkoimme keskustelua ihan muusta asiasta mutta herranjestas että olin kiihoittunut puhelun aikana ja sen jälkeenkin.

Tämä sama kuvio toistuu nykyään muutaman kerran kuukaudessa, hän soittaa minulle ja kysyy olenko alasti, vastaa kyllä ja hän kertoo olevansa alasti myös. Sitten keskustelemme muuta mutta aina sama efekti, joka ikinen kerta olen kiihottunut niin että munaan sattuu. Ja se kun tiedän että toisessa päässä ilmeisesti koetaan asia samalla lailla vain lisää kiihotusta.

Puolisomme tuntevat toisensa ja muutaman kerran vuodessa tapaamme porukalla mutta tästä emme puhu tietenkään sanallakaan. Asiasta ei muutenkaan puhuta, ei sanallakaan ole parin vuoden aikana puhuttu mutta soitellaan silti alasti toisillemme. Puhelun aikana ei millään meinaa ajatukset pysyä kasassa ja aiheessa, ei hänelläkään.

En osaa sanoa mikä asiassa on. Ystäväni on minua kymmenkunta vuotta nuorempi, ihan ok näköinen jne mutta ei mikään supermissi ja tai erikoisen seksikäs, hyvännäköinen ja muodokas kyllä.

Vierailija
797/3553 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy jakaa tällainen. Miesystäväni kanssa meillä on ihanaa seksiä.

Yhden kerran oli aivan erityisen kiihottavaa, jotenkin olimme kumpikin virittäytyneet tähän ja valmiiksi aivan järjettömän kiihottuneita. Mies antoi minulle ensin ihanaa suuseksiä, pitkään ja huolellisesti, sillä hän nauttii siitä vähintään yhtä paljon kuin minä.

Sen jälkeen pyysin häntä laittamaan tapin peppuuni. Rakastan sitäkin vaihetta, kun hän lämmittelee ja öljyää minua huolellisesti hyväillen. Kun tappi oli paikallaan, hän viimein työntyi takaapäin sisääni.

Oikeasti tuntui että olin kuolla nautinnosta ja kiihotuksen määrästä. Se tuntui niin järjettömän hyvälle, sain monta kertaa.

Lopuksi hän otti tapin pois pepustani ja työntyi sinne itse. Voi taivas miten ihanan alistunut ja nautinnollinen olo minulla oli ottaa pylly pystyssä rajusti. Sain useita orgasmeja. Mieskin laukesi peppuuni isommin kuin koskaan aiemmin. Ihanan intiimi kokemus.

Vierailija
798/3553 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto paras ketju tämä ja erityisesti tarinat julkiselta paikalta

Vierailija
799/3553 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää vaan olla tosi varovainen. Saa syytteen, seksuaalisesta häirinnästä. Paras pitää, himonsa/halunsa, omana tietonaan.

Vierailija
800/3553 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee mieleen kun yläasteen kasilla ja ysillä rakasteltiin poikaystävän kanssa koulupäivän päätyttyä jääkiekkokaukalon takana ojan penkalla. Vaikka ympärillä oli metsää ja kaukalon laita meidät olisi voinut löytää ihan helposti mutta ei sitä silloin niin kauheasti miettinyt... Voi sitä kiihkon määrää eikä kortsujakaan aina ollut. 

Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥

Täällä on monet jo avautuneet teinisekstailuistaan jotenka kaipa minäkin voisin. Ajattelen kuitenkin niitä kiihottavimpina kokemuksina tähän saakka, koska kiihkon ja panetuksen taso tuntui silloin olevan ihan eri luokkaa kuin nykyään päälle kolmekymppisenä. Ehkä en sitten vaan ole vielä kohdannut sitä oikeaa who knows tai sitten kohtasin hänet jo silloin kauan sitten...

Meidän koulussa ei ollut takaoviluiskaa tai kivenkoloja pihalla, mutta kemian ja matikan luokkien takana oli varastotila johon pääsi ulkopuolelta ahdasta "tunnelia" pitkin. En tiedä miksi, mutta koulusta jo pois päässeet kertoivat että siitä voisi mennä. Jokin ilmastointikuilu tai vastaava se oli, ja sitä käytettiin silloisen ihanan jätkän kanssa. Varasto oli täynnä sellaista tavaraa, ettei niitä ollut tarvittu opetuskäytössä enää vuosiin. Niinpä saatiin olla aika rauhassa.

Joskus joku toinenkin pari pyrki sinne, mutta meitä ei koskaan yllätetty housut kintuissa. Lattialla mekin maattiin. Ei edes tullut mieleen muuta ja poikaystävä halusi aina nähdä mun kasvot ja suudella, näin hän sanoi. Luotin häneen sataprosenttisesti ja tunsin oloni niin naiselliseksi hänen allaan, vaikea selittää. Vaikka seksi olikin ihan vaniljaa, se oli niin ihanan kiihkeää ja kuumaa, etten ole moista sen jälkeen kokenut. Kortsut oli ajoittain lopussa, kun niitä pöllittiin pojan isoveljiltä ja siskoilta, mutta silti naitiin, riskillä, tyhmiä oltiin tiedetään... 

Kasi ja ysiluokka oltiin kuin paita ja peppu. Lukion alussakin vielä vähän aikaa seukattiin, mutta sitten jätkän vei minulta mun vanhemmat jotka saivat tietää puuhistamme. Olin uskonnollisesta kodista ja sitä ei todellakaan katsottu hyvällä. Isä määräsi että muutamme eri paikkakunnalle ja että en saa nähdä poikaa enää koskaan. Näin sitten ikävä kyllä tapahtui, ja emme ole sittemmin kohdanneet, kun välimatkaa tuli heti useampi sata kilometriä. Eikä tietenkään ollut mitään someja, netti oli modeemiyhteydellä...

Olen ollut katkera kuten joku toinenkin täällä vastaavassa tilanteessa ollut, mutta toisaalta olen tavannut myös ihania tyyppejä hänen jälkeensä, enkä enää koskaan alistu perheen/suvun määräysvaltaan elämästäni. En vain ole tuntenut seksuaalisesti ketään hänenlaistaan... Joskus tekee niin mieli soittaa hänelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi