Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
721/3552 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuoruusvuosina kolmenkimppa. Oltiin kaverin ja silloisen kanssa ruotsinristeilyllä. No, aamuyöntunteina jutut meni levottomaksi. Hyttiin kun mentiin kaikilla oli jotenkin selvää miten tässä on käymässä. Oli mielettömän kiihottavaa katsella kuin poikaystävä antoi ytävälleni suuseksiä, väittäisin että tuo yksittäinen tapahtuma on kiihottavinta ikinä. Näin mm toisennaisen orgasimin läheltä =). Ja toisinpäin oli myös erityistä saada suuseksiä tietäen että minua katsellaan samalla sormettaen omaa klittaa. Aivan mieletöntä oli se. Ja "palkinnoksi" poikaystävä sai suuseksiä samaanaikaan kahdelta naiselta.

Vierailija
722/3552 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaveriporukalla mökillä, jossa kaikki nukkuivat samassa suuressa tuvassa. Nukuin erään miehen kanssa samassa sängyssä ja oltiin joskus aiemmin harrastettu seksiä, mutta tästä ei kukaan tiennyt. Jotenkin sattumalta herättiin kumpikin samaan aikaan yöllä ja maattiin siinä vastakkain, välillämme oli kuitenkin 10-20 cm ja meidän välillä oli ihan jäätävä sähkö. Kumpikin hengitti järkyttävän raskaasti ja mua ei oo ikinä himottanu niin paljoa eikä varmaan kyllä miestäkään. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3552 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten olin Anttilassa kesätöissä kassalla musa ja video-osaston vieressä. Siinä näin paljon nuorisoa ja tietenkin poitsuja jotka oli kovia flirttailemaan. Syytä en kyllä tiedä miks just mulle, mutta tuntuivat kovasti tykkäävän mun hiuksista, jotka on tosi pitkät ja pidin niitä silloin usein auki. Ehkä siks, en tiedä...

Yks niistä pojista mulle ihan vieras entuudestaan alkoi käymään tosi usein siellä osastolla, päivittäin monta kertaa. Oli kuulemma vapaalla ja tylsää niin tuli sitten mua katsomaan omien sanojensa mukaan. Kehu mua kauniiksi ja prinsessaksi ja muuta ja alkoi kysellä kaikkea, mitä teen illalla jne... Olin vaan että en mä nyt tiiä, ja yritin vähän hillitä häntä. Mutta hän vain kyseli ja kyseli. En tiedä mikä muhun meni mutta lopulta sitten sanoin hänelle, että tulisi illalla tänne ennen sulkemisaikaa niin keksittäisiin sit jotain. Nuoruus ja hulluus...

Olin siinä sitten lopettelemassa vuoroa kun tuo poika ilmestyi osastolle. Juttelin esimiesvartijan kanssa ja kerroin että haluaisin käydä rauhassa suihkussa ennen kotiin lähtöä. Hän sanoi että ei ongelmaa ja lupasi laittaa hälyt päälle sitten vasta kun olen lähtenyt. Asiakkaat alkoivat poistua ja jätkä saapui viimeisenä kassalle hurmaava hymy naamallaan ja kysyi mitäs me keksittäis tai jotain sinnepäin se oli. Huomasin vartijan kysyvän ilmeen, mutta viitoin vain hänet matkaan ja sanoin että poika on mun veli...

Sanoin että haluan mennä suihkuun ja pyysin poikaa seuraamaan mua. Ja niin me hiippailtiin pikkuhiljaa henkilökunnan tiloihin. Siihen aikaan ei vielä ollut kulkukortteja tai mitään ja vein hänet naisten puolelle, josta kollegat olivat jo poistuneet. En ehtinyt edes kysyä loppuun asti, että mitä sä halusit tehdä kun hän jo suuteli mua. Siinä sit yksi asia johti toiseen ja rakasteltiin pukkarin lattialla. Noustiin ja jätkä seurasi mua semmoiseen suht pieneen suihkukoppiin penis ihanasti ihan pystyssä ja siellä otettiin sit vielä uudestaan.

Oltiin just saatu vaatteet päälle kun oveen koputettiin ja vartijamies kysyi.. Onko kaikki hyvin. Joo tuun pian, huikkasin. Ja sit nopeasti kurkistin ovesta ettei kukaan näe ja poistuttiin poitsun kanssa hekilökunnan kulkureitistä ulos. Rakasteltiin vielä monta kertaa sen illan aikana, mutta seuraavana päivänä sain sit kutsun pomon luo ja nuhteet siitä että olin päästänyt ulkopuolisen henkilökunnan tiloihin ja potkut tottakai. Kamera oli näet bongannut meidät käytävällä.

Tosiaan tarina on täysin tosi ja pari vuotta ehdittiin seurustella ennen kuin hän menehtyi.

Vierailija
724/3552 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain syystä kiihottaa se ihan hitosti kun rakastellaan tyttöystävän kanssa monta kertaa päivässä tai peräkkäin ja sperman määrä vähenee mut orkku tuntuu vaan rajummalta joka kerralla. Lopulta se on ihan järjentöntä nautintoa kun penis nykii ja ulos tulee silti vaan pari tippaa ja sen orkun eteen joutuu jo tekemään vähän enemmän työtä. Se vaan tuntuu niin hyvältä joka kerralla, en tiedä miks. Olen vissiin poikkeus miesten joukossa kun yleensä sanotaan että lopulta voi tuntua jo kipeeltä jos tosi useesti rakastelee. Mulla ei tosiaankaan ole tota ilmiötä ja tuntuu että tyttöystävä tykkää kanssa.

Ennätys taitaa olla 10 kertaa saman vuorokauden aikana... Ollaan vielä suht tuore pari ja kai sit yhä kanivaiheessa. Noi "maratonit" on kiihottavimpia...

Vierailija
725/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi vessapanot on joskus ihan mielettömän kiihottavia. Vaikka kuulostaa ehkä likaiselta ja iljettävältäkin touhulta mut oikean miehen kanssa voi olla kiihottavimpien top vitosessa. Meillä harrastellaan silloin tällöin aina spontaanisti. Kivempi olla invavessassa kun siellä pääsee yleensä makoilemaan pöydälle. Joskus on maattu normaaliveskin lattialla mut se ei ollut niin kivaa varsinkin kun mä oon aina alla... 

Himot kun nousee niin välillä sit on vaan pakko mennä rakastelemaan vaikka monesti odotellaan kotiin asti ja sit ollaan heti eteisessä ekan kerran :) 

Miten te mahduitte makaamaan tavallisessa vessakopissa? Me yritettiin poikaystävän kaa kerran mut siitä ei tullut mitään.. tai no mä kyl mahduin kun oon hurjat 156cm mut poikkis ei millään. Se ei päässyt silleen kunnolla mun päälle ollenkaan :D Melkosta sähläystä... invavessat onkin sit aivan ihania kun on pakko saada. Eikä tosiaan yleensä tartte lattialla ees olla. Viime kerta oli tosi kiihottavaa kun oltiin molemmat niin himoissaan kun ei oltu nähty pariin viikkoon kun mä olin työssäoppimassa ulkomailla ja poikkis kotimaassa. Sinä iltana oltiin yhteensä varmaan 7 kertaa.. eka kerran kirjaston invavessassa heti melki sen jälkeen kun oltiin taas yhessä... :)

Joo invavessat on kyllä kiihottaneet ajatuksena aina. Miten te menette noihi vessoihi rakastelemaa? Katotteko vaan että reitti on selvä ja kävelette ensin toinen ja toinen perästä samaan vessaan vai suoraan vaan yhdessä kuin ei olisi mitään :D.. Siinä saattaa joku kattoa kun vastaan tulee sen jälkeen ja molemmat näyttää ihan saaneelta :D

Vierailija
726/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin tuntuu hyvälle kun rakastellaan uudestaan ja uudestaan ja sit lopuksi kun tulee vain pieni liru kortsun päähän tai sisään mut se silti sykkii monta kertaa ja voimalla vaikka ei enää tuu. Joku erityisen kiihottava juttu tollasessa "kassien tyhjentämisessä" on. Ehkä se on se palkinto kun kuitenkin joutuu jo vähän enemmän ponnistelemaan ja tosissaan panemaan viimeisillä kerroilla  En osaa sanoa muuttuuko mun orgasmit paremmiksi mut ihanalta tuntuu laueta vaikka kuinka monta kertaa. Eikä tuo kauniimpi puolisokaan ole moitiskellut. Päinvastoin hänellekään ei yleensä koskaan yks kerta riitä vaikka saakin helposti.

Kiihottavin kokemus liittyy kans tohon. Oltiin yhtenä iltana tyttöystävän kanssa anoppilassa kissanpennun "lapsenvahtina" ja siinä sit innostuttiin ensin sohvalla ja sit mentiin appivanhempien sänkyyn ja jatkettiin siellä. Ihan mieletön kiima ja koko ajan pieni jännitys päällä jos he palaisikin yhtäkkiä juhlista takaisin kotiin. Kuus kertaa muistaakseni kerettiin rakastella siinä 3-4 tunnin aikana. Lakanat meni vaihtoon ja anoppi oli ollut vähän ihmeissään apen mukaan kun sänky oli näyttänyt erilaiselta.. :)

Vierailija
727/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessapanot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi vessapanot on joskus ihan mielettömän kiihottavia. Vaikka kuulostaa ehkä likaiselta ja iljettävältäkin touhulta mut oikean miehen kanssa voi olla kiihottavimpien top vitosessa. Meillä harrastellaan silloin tällöin aina spontaanisti. Kivempi olla invavessassa kun siellä pääsee yleensä makoilemaan pöydälle. Joskus on maattu normaaliveskin lattialla mut se ei ollut niin kivaa varsinkin kun mä oon aina alla... 

Himot kun nousee niin välillä sit on vaan pakko mennä rakastelemaan vaikka monesti odotellaan kotiin asti ja sit ollaan heti eteisessä ekan kerran :) 

Miten te mahduitte makaamaan tavallisessa vessakopissa? Me yritettiin poikaystävän kaa kerran mut siitä ei tullut mitään.. tai no mä kyl mahduin kun oon hurjat 156cm mut poikkis ei millään. Se ei päässyt silleen kunnolla mun päälle ollenkaan :D Melkosta sähläystä... invavessat onkin sit aivan ihania kun on pakko saada. Eikä tosiaan yleensä tartte lattialla ees olla. Viime kerta oli tosi kiihottavaa kun oltiin molemmat niin himoissaan kun ei oltu nähty pariin viikkoon kun mä olin työssäoppimassa ulkomailla ja poikkis kotimaassa. Sinä iltana oltiin yhteensä varmaan 7 kertaa.. eka kerran kirjaston invavessassa heti melki sen jälkeen kun oltiin taas yhessä... :)

Joo invavessat on kyllä kiihottaneet ajatuksena aina. Miten te menette noihi vessoihi rakastelemaa? Katotteko vaan että reitti on selvä ja kävelette ensin toinen ja toinen perästä samaan vessaan vai suoraan vaan yhdessä kuin ei olisi mitään :D.. Siinä saattaa joku kattoa kun vastaan tulee sen jälkeen ja molemmat näyttää ihan saaneelta :D

Joo me ainaki tehdään just niin että katotaan ensin ettei ketään ole just siinä lähellä (tai vaikka jos kauempana on joku rullatuolityyppi niin ei mennä sit ollenkaan).. toinen meistä yleensä poikkis menee ensin ja mä sit pujahdan vähän ajan päästä niin että se näyttää siltä kun mentäis eri kerralla. Ja sama juttu sit kun tullaan pois.. ollaan varmasti saaneen näköisiä mut eipä tuo haittaa :)

Vierailija
728/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatetaan pujahtaa yhtäaikaa silleen vaan nopeesti invavessaan. Edellisiltana oltiin ja oli kyl yks kiihottavimmista ikinä. Maattiin lattialla ja sit vasta jälkeenpäin huomattiin että olis mahduttu ihan siihen lastenhoitotasolle. Oltiin niin kuumissaan ettei ees tullu mieleen. En kyl tiedä olisko se kestänyt meidän painoa kun mä nyt en hirveen iso ole mut poikaystävä on aika jässikkä.:)

Vierailija
729/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu että 6 viimeisintä on saman kirjoittajan tekstejä kirjoitusasun perusteella

Vierailija
730/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ovatko tarinat totta vai fantasiaa tai samalta kirjoittajalta. En ole kukaan edellisistä, mutta minun mielestäni se on yksi tämän langan viehätys. Antaa tilaa mielikuvitukselle ja virittelee hetkiin puolison kanssa.

Vierailija
731/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö...

Pitkän sinkkuajan jälkeen sain ihanaa seksiä......

Vierailija
732/3552 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän nuo invawc-tarinat nuorison jutuiksi, joten en ihmettele samanlaista kirjoitustyyliä. Minun kiihottavin kokemukseni vie myös nuoruuteen. Parikymppisenä liftasin erään kuorma-auton kyytiin ja rakastuin rekkamieheen päätä pahkaa pitkän matkamme aikana. Rakastelimme autossa kolmesti, muistaakseni ja seurustelimme puolisen vuotta. Vaikka erosimmekin riidoissa, niin olemme sittemmin sopineet välimme. 

Ihanaa aikaa, jota en koskaan unohda.

Vierailija
733/3552 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kirjoittavat nuorten kieltä eikä siinä mitään. Antaa tulla vaan lisää tarinoita.

Vierailija
734/3552 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ollut pitkään työmatkalla ja menin lasten kanssa häntä vastaan toisen kaupungin lentokentälle. Tarkoitus oli olla yötä vanhempieni luona. Illalla menimme lasten ja mieheni kanssa saunaan. Lapset lähtivät iltapalalle ja vanhempieni huolehtiessa lapsista, me saimme saunoa hetken mieheni kanssa kahdestaan rauhassa. Kun palasin saunaan, huomasin, että miehelläni seisoi. Minullakin teki mieli. Rakastelimme hipi hiljaa saunassa (välillä heitimme löylyä ja toivoimme sen peittävän lauteiden narinan), jonka jälkeen menimme suihkuun ja veden valuessa yllemme rakastelimme uudelleen. Oli siinä pokassa pitelemistä, kun tultuamme saunasta, äiti kysyi: "Oliko hyvät löylyt?" Oli! 

Vierailija
735/3552 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatetaan pujahtaa yhtäaikaa silleen vaan nopeesti invavessaan. Edellisiltana oltiin ja oli kyl yks kiihottavimmista ikinä. Maattiin lattialla ja sit vasta jälkeenpäin huomattiin että olis mahduttu ihan siihen lastenhoitotasolle. Oltiin niin kuumissaan ettei ees tullu mieleen. En kyl tiedä olisko se kestänyt meidän painoa kun mä nyt en hirveen iso ole mut poikaystävä on aika jässikkä.:)

Luulisi kyllä ettei sellanne vauvanhoitotaso kestä aikuisen painoa saati nussimista :D

Vierailija
736/3552 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä hoitotaso aikuisen painoa saati sitten kahden, sillä painoraja taitaa olla jotain 20 kg:n luokkaa. Ei ainakaan kannata kokeilla. Lattialla tai jos pesualtaan taso on iso, siinä mahtuu hyvin lähetyssaarnaajaan.

Kun mies palaa kotiin ja rakastellaan heti eteisessä. Voiko kiihottavampaa olla. Eilen kävi niin meillä, kun hän tuli takaisin muutaman päivän työreissulta. Olin laittanut meille ruoan, mutta söimmekin ensin toisiamme alkupalaksi :)

Vierailija
737/3552 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani tapasin viehättävän naisen ravintolassa ja menimme jatkoille hotellihuoneeseeni. Meillä oli hauskoja keskusteluja oluen ja viinin lipittelyn ohessa. Keskustelu ohjautui pikku vihjailuun seksistä, mutta jouduin tunnustamaan, ettei minulla ollut kondomeita sillä hetkellä, eikä hänelläkään, mutta koska pidän suuseksin antamisesta, vihjaisin naiselle suihkusta ja kiusoittelevasta hetkestä  sängyssä. Hän suostui ja nautimme toistemme pesemisestä ja koskettelusta suihkussa. Siirryimme sänkyyn ja hitaasti edeten ja molemmat samalla kiihottuen sain suudella ja nuolla häntä pitkään ja hartaasti kaikkialta. Itse olin purkautumisen partaalla moneen otteeseen, mutta oma tyydyttymiseni jäi vain siihen lähelle.

Aamulla herätessäni ihailin seuralaiseni kuulasta ihoa ja oloni oli äärettömän kiihottunut. Suutelin häntä selästä ja kuulin hänen hengityksensä muuttuvan. Hän kääntyi vatsalleen ja antoi minun suudella ja nuolla häntä niskasta, selästä, pakaroista ja sisäreisistä. Kieleni kiusoitteli hänen häpyhuuliaan ja  hän nosteli lantiotaan kasvojani vasten. Nousin istumaan hänen reisiensä päälle ja kostutin penikseni syljelläni. annoin sen likua hitaasti hänen pakaroidensa välissä ja luultavasti olisimme halunneet molemmat edetä pitemälle, mutta emme sitä tehneet, vaan nautimme siitä valtavasta kiihottuneisuuden tilasta.

Tuo kiusoittelu ja tulemattomuuteni on ehdottomasti minun kiihottavin kokemukseni.....

Vierailija
738/3552 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinani tapasin viehättävän naisen ravintolassa ja menimme jatkoille hotellihuoneeseeni. Meillä oli hauskoja keskusteluja oluen ja viinin lipittelyn ohessa. Keskustelu ohjautui pikku vihjailuun seksistä, mutta jouduin tunnustamaan, ettei minulla ollut kondomeita sillä hetkellä, eikä hänelläkään, mutta koska pidän suuseksin antamisesta, vihjaisin naiselle suihkusta ja kiusoittelevasta hetkestä  sängyssä. Hän suostui ja nautimme toistemme pesemisestä ja koskettelusta suihkussa. Siirryimme sänkyyn ja hitaasti edeten ja molemmat samalla kiihottuen sain suudella ja nuolla häntä pitkään ja hartaasti kaikkialta. Itse olin purkautumisen partaalla moneen otteeseen, mutta oma tyydyttymiseni jäi vain siihen lähelle.

Aamulla herätessäni ihailin seuralaiseni kuulasta ihoa ja oloni oli äärettömän kiihottunut. Suutelin häntä selästä ja kuulin hänen hengityksensä muuttuvan. Hän kääntyi vatsalleen ja antoi minun suudella ja nuolla häntä niskasta, selästä, pakaroista ja sisäreisistä. Kieleni kiusoitteli hänen häpyhuuliaan ja  hän nosteli lantiotaan kasvojani vasten. Nousin istumaan hänen reisiensä päälle ja kostutin penikseni syljelläni. annoin sen likua hitaasti hänen pakaroidensa välissä ja luultavasti olisimme halunneet molemmat edetä pitemälle, mutta emme sitä tehneet, vaan nautimme siitä valtavasta kiihottuneisuuden tilasta.

Tuo kiusoittelu ja tulemattomuuteni on ehdottomasti minun kiihottavin kokemukseni.....

Olipas kiihottavaa varmasti...Ei tullut mieleen hakea jostakin kondomeja? Minä kyllä olisin lähtenyt etsimään vaikka hotellin vessasta automaattia, jos tuollaine namu olisi ollut....Respoissakin on ollut joskus myynnissä...tiedän..

Vierailija
739/3552 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiihottavaa varmasti...Ei tullut mieleen hakea jostakin kondomeja? Minä kyllä olisin lähtenyt etsimään vaikka hotellin vessasta automaattia, jos tuollaine namu olisi ollut....Respoissakin on ollut joskus myynnissä...tiedän..

Mitä kiihottavaa siinä olisi ollut? Tuossahan oli juuri kiihottavaa tuo, kun ei menty loppuun. saisinpa minäkin kokea joskus tuollaisen...

N 33

Vierailija
740/3552 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiihottavaa siinä olisi ollut? Tuossahan oli juuri kiihottavaa tuo, kun ei menty loppuun. saisinpa minäkin kokea joskus tuollaisen...

N 33

Uskomaton itsehillintä sulla. Itse en olisi varmaan pystynyt jättää panematta, kortsu olisi etsitty jostain. Pidättäytyminen on silti äärimmäisen kiihottavaa. Aikoinaan teininä silloisen tyttöni kanssa oltiin parisen viikkoa siinä hilkulla. Maattiin usein päällekkäin tytön tai mun huoneessa, suudeltiin, kosketeltiin, nylkytettiin vaatteet päällä, tehtiin kaikkea muuta, mutta ei uskallettu aloittaa rakastella.

Jossain vaiheessa kiusaus kävi kuitenkin liian suureksi ja mä tein aloitteen kun oli pakko päästä sisään tai muuten olisi pallit rähjätäneet tai kulli haljennut. Tyttö kun osasi vielä kiusoitella äärettömän vähäeleisesti, mutta niin kiihottavasti ja kortsu löytyi onneksi isän yöpöydän laatikosta. Oltiin näet mun porukoiden (isommassa) sängyssä, sillä välin kun he olivat poissa kotoa.

Siitä eteenpäin tuntui että oltiin aina sisäkkäin kun vaan tilanne ja paikka sen sallivat :)

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi