Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3552)

Vierailija
761/3552 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kiihoittavimmista kokemuksista järjesti ex tyttö-ystävä vuosien takaa. Sillä oli kuukautiset ja mua halutti kuin hormooneilla ja piristeillä viritettyä siitossonnia. Teki siis ihan sairaasti mieli seksiä. (Selvyyden vuoksi en ole ikinä käyttänyt hormooneita tai piristeitä).

En vihjaillut vaan kerroin että mieli tekisi vaikka sulla on vuoto. Tämä pyysi odottamaan hetken ja sitten makkariin. Siellä neito oli perse pystyssä alushousut vedettynä sen verran alas että vain b rappu näkyi. Pyysi laittamaan paljon liukkaria ja varovasti.

Tein kuten pyydettiin. Oikeasti en ole koskaan niin hitaasti työntynyt mihinkään. Pysähdyinkin hetkeksi ja kysyin sattuuko? Joo mutta jatka oli vastaus. Tilanne oli yllättävyydessään niin kiihottava että taisin tulla minuutissa.

oli muuten eka kerta kun painoin ns. pimeälle puolelle. Se ei sillain ole mun juttu mutta se yllätys oli se mikä siitä teki niin mieleen jäävän jutun.

Vierailija
762/3552 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin yhtenä iltana että kiusottelemalla saa miehen ihan villiksi. Se haluaa aina seksiä ja vähänkin pitempi suudelma johtaa siihen.. Juu ollaan nuoria...

Suudeltiin sohvalla ja miehen kädet alkoi seikkailla mun vartalolla. Se yritti saada mua siinä selälleen mutta mä karkasin siltä ja se jahtasi mua ympäri kämppää. Välillä se sai mut kiinni ja taas suudeltiin ja taas mä pääsin karkuun. Väliin maattiin jo lattialla ja mä pääsin taas livahtamaan. Kiihottavaa leikkiä.

Mä päätin yllättää sen ja menin pöydälle makaamaan. Ei mennyt kauaa kun mies tajus tilanteen ja veti mun housut puolittain pois. Rakasteltiin ekaa kertaa niin. Lähellä huippua mies halusi tulla kokonaan mun päälle mutta mä estelin koska se pöytä keikkui jo aika lailla. Mies tuli siitä huolimatta ja saatiin yhtä aikaa ihan tajuton orkku..

Oli tähän asti kiihottavin kokemus... piristää iltaa tommoset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
764/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tulee mieleen kun yläasteen kasilla ja ysillä rakasteltiin poikaystävän kanssa koulupäivän päätyttyä jääkiekkokaukalon takana ojan penkalla. Vaikka ympärillä oli metsää ja kaukalon laita meidät olisi voinut löytää ihan helposti mutta ei sitä silloin niin kauheasti miettinyt... Voi sitä kiihkon määrää eikä kortsujakaan aina ollut. 

Vähän sama mut mä olin lukion ekalla ja jätkä abi. Mentiin koulupäivän jälkeen rakastelemaan kuvaamataidon luokan takaoven lähelle sellaseen kellariluiskaan. Siinä kovalla betonilla vaan maattiin.. tai siis mä makasin jätkän alla.. Ihania muistoja... Mulla on joskus niin ikävä häntä ♥

Vierailija
765/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
766/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muumeja ja runkkasin.

Vierailija
767/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pano parturi-kampaamossa. Parturituolissa ja takahuoneen sohvalla.

Kerro nyt ihmeessä missä ja miten ?? Siis tuntemattoman parturin kanssa vai ?

Vierailija
768/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloryhole kirjoitti:

Olin pissalla vessassa ja siinä vessojen välissä oli gloryhole reikä. Kuulin kyllä että seinän toisella puolella on joku niin päätin työntää sormen siintä reiästä. Heti perään sieltä tulikin jo seisokissa oleva kulli. :D Vahvan humalatilan saattelemana päätin sitten once in a life time hengessä ottaa suihin. Se oli erittäin kiihottava ja jännittävä kokemus. Kyrpä oli melko pieni ja laukesi aika nopeasti, sylkäisin mällit pois ja lähdin takaisin bilettämään. en ole kertonut tästä kenellekkään.

olitko siis naisten vessassa vai oletko nainen ? 

Vierailija
769/3552 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tarinoista itseä kiihottaa eniten nuo ns kielletyt tai seksi tuntemattoman kanssa. Kertokaa lisää noita ! Esim juuri pikaiset jossain tanssilavan vieressä miehen kaverin kanssa.. voi että sitä olisi tuhma fiilis sen jälkeen kävellä takaisin tanssipaikalle kuumat spermat reisille valuen :D

N

Vierailija
770/3552 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
771/3552 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täysin tuntematon. Pari vuotta käynyt sielä parturissa. Juttu ollut aina vähän levotonta ja parturi ollut minua kohtaan vähän ehkä liian iloinen. Sitten kerran tuli itsellä sellainen olo että haluan panna tuota kunnolla. Parturi jotenkin vaistosi sen ja hänen käytös muuttui, tuli lähemmäs ja ja oli kosketusta enemmän. Maksaessani hän oli posket punaisena. Varasin jo parin viikon päästä uuden ajan. Ilta-aika kyseessä. Olin käynyt juuri suihkussa kun menin sitten ja olo levoton ja mietin että pyydänkö kahville. No asia eteni siten että hiuksissa ei paljoa ajettavaa ollut ja tilanne muuttui suuteluksi kun nousin tuolista. Paljoakaan ei puhuttu.

Vierailija
772/3552 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jouyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täysin tuntematon. Pari vuotta käynyt sielä parturissa. Juttu ollut aina vähän levotonta ja parturi ollut minua kohtaan vähän ehkä liian iloinen. Sitten kerran tuli itsellä sellainen olo että haluan panna tuota kunnolla. Parturi jotenkin vaistosi sen ja hänen käytös muuttui, tuli lähemmäs ja ja oli kosketusta enemmän. Maksaessani hän oli posket punaisena. Varasin jo parin viikon päästä uuden ajan. Ilta-aika kyseessä. Olin käynyt juuri suihkussa kun menin sitten ja olo levoton ja mietin että pyydänkö kahville. No asia eteni siten että hiuksissa ei paljoa ajettavaa ollut ja tilanne muuttui suuteluksi kun nousin tuolista. Paljoakaan ei puhuttu.

Vau kerro lisää :DDD...? Ei ole koskaan tuollaista lähellekkään sattunut missään parturissa. Kertokaa muutki te jotka ootte pannu jotain asiakaspalvelijaa tai putkimiestä yms miten tilanteeseen on päädytty

Vierailija
773/3552 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tajusin pitäväni poikkeuksellisen kovasti sukkahousuista ja pitkistä sukista. Minusta se oli aivan hirveän pervoa ja ajattelin että olen vähän sairaskin. Ajauduin sitten muutamaksi kuukaudeksi salaisiin seksihetkiin erään erittäi virillin ja minua huomattavasti vanhemman rouvan kanssa. Hänelle sitten tulin tästä fetissistäni pikkuhumalassa kertoneeksi. Nainen otti saman tien esille sukkahousunsa ha kehoitti laittamaan jalkaan. Sain suikkarin sukkiksissa ja niin kovan orgasmin hyvin nopeasti että luulin jotain pallien takaa repeävänkin. Samalla sain kuulla että en ole mitenkään sairas vaan minulla on ihan normaaleja fetissejä.

Paria vuotta myöhemmin sukkisfetissi ei ollut vielä helpottanut yhtään vaan päinvastoin. Olin jopa saanut ostettua parit ihan omatkin, joita vasta opettelin pitämään kodin ulkopuolella. Taas pienessä humalassa ajauduin lähikontaktiin, mutta erään vanhemman miehen kanssa. Menin hänen luokseen jatkoille ja aika pian mies hamuili jo housun etumustani. Jännitin kun oli ne sukkikset ja hetken jo halusin pois. Ajattelin siinä tyhmänä että saan ne jotenkin livautettua samalla pois kun farkutkin. No enpä saanut. Häpesin aivan valtavasti kun mies sitten huomasikin mitä oli jalassa. Houkutteli ottamaan kaikki muut pois ja vain sukkikset jalassa sitten istuin sohvassa häpeästä ja himosta täristen. Laukesin jokseenkin heti kun mies veti esinahkani taakse. Panetuksen, häpeän ja tunteen että olen erityishaluttava yhteisvaikutus oli niin voimakas.

Vierailija
774/3552 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
775/3552 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin kaverilla istuttiin ja juopoteltiin. Kaverin muija alkoi sitten tenttaamaan että ollaanko koskaan harrasteltu homoseksiä. No mä olin vähän vaikeena kun kaverin muija tiesi että olin. Kaveri ei sitä tiennyt. Sitten se alkoi ehdotteleen että pussailtais noin niinkuin miesten kesken. Ja sitten että runkkailtais. Halusi nähdä miltä näyttää kun mies runkkaa toista miestä. No siinä pikku kännissä sitten lähdettiin ehdotuksiin mukaan ja muija haki oikein liukkaria että voidaan toisia runkata ihan rasvan kanssa. Kiihotuin kyllä aika tavalla ja muijakin oli ihan liekeissä. No muija siinä sitten että voisinko ottaa kaverin munan suuhun kun halus nähdä suikkarin ottoa. No pienen empimisen jälkeen otin. Kaveri laukesi lähes sekunneissa ja muijansa oli revetä kiihotuksesta. Ilta jatkui perinteisempänä kolmen panona sitten aamuun saakka.

Vierailija
776/3552 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mulla oli pari vuotta nuorempi poikaystävä joka meidän seurustelun alkaessa oli vielä neitsyt. Hän oli ihan hulluna minuun ja kävi kuumana koko ajan mikä tuntui nuorena tyttönä tietysti ihanalta kun hän himoitsi niin kovasti. Kun rakastelimme eka kerran hän oli jotenkin niin jännityksen, kiihkon ja pienen kömpelyyden vallassa ja se oli tosi suloista. Olimme hänen huoneessaan ihan perinteisesti sängyllä. Hän repi innokkaasti mun housuja pois ja se mun päälle tuleminen oli jo niin ihanaa kun hän asetteli siinä itseään, ei suudellut tai kosketellut kiimoissaan vaan halusi nopeasti sisään. Jatkossa vähitellen sitten "opetin" hänelle muutakin, vaikka tuotakin harrastettiin poikaystävä kun siitä tykkäsi niin paljon. Rakasteltiin tosi usein ja meillä oli monta kertaa hurjan kiihkeää ja välillä myös tosi hauskaa.....

En tiedä oliko tuo silloisen poitsun eka kerta kiihottavin kokemukseni mutta top 5:ssa ainakin. Siinä on sitä jotain kun mies ei hillitse itseään ollenkaan ja ottaa sut :)

Vierailija
777/3552 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vasta tapahtui yllättävän kiihottava juttu vaikkei se lopulta tapahtunut. Olin lähellä kokeilla kahden naisen kanssa. En tiedä mitä tekisin toiselle kun hoitelen yhtä. No en tiedä vieläkään kun jäi kokematta. Juotiin kolmestaan kahden naisen kanssa niin laitoin toisen puhumaan tutumpaa kolmen juttuun.

Oikeasti kimpat ei ole kummankaan juttu, siitä on joskus puhuttu. Sen verran innokasta toimintaa oli kahdestaan sen jälkeen että ilmeisesti pelkkä ajatus kiihotti molempia. Pelkästään se että sain toisen naisen puhumaan naista sänkyyn molempien kanssa tekee musta aika äijän.

Naisten olen kuullut juttelevan puhelimessa tuon jälkeen. Eli niillä on välit kunnossa niin tulevaisuudessa voi tapahtua omasta mielestä hurjia asioita. Saishan siinä luvalla toista jos en muuta osaisi. Ajatuksen tasolla juttuja mutta sanotaan mahdollista vaikkei kimpat ole mulle mikään innostavin juttu. Luulen että itseä kiinostaa saada sitä toista ihan vaan siksi että uusi mulle siinä touhussa.

Ihan vapaaehtoisesti kärsin juomisen karmeat seuraukset kun noin estoja alentava aine saa jopa mut miettimään juttuja joita en selvänä ikinä ehdottaisi. Positiivista että tulevaisuudessa uskallan ehdotella melkoosia touhuja.

Vierailija
778/3552 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
779/3552 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia kokemuksia teillä. Laittakaa lisää tulemaan!

Vierailija
780/3552 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin luokan järjestyksenvalvojina tms. tytön kanssa jolloin saatiin olla välitunnit sisällä. Tyttö kertoili mitä äiti oli kertonut kouluajoistaan ja miten silloin annettiin karttakepistä näpeille. Istuin pulpetissa ja hän halusi kokeilla sitä minuun. Epäröin mutta kun hän lupasi vain vähän ja kevyesti niin suostuin. Harmittaa jälkikäteen että epäröin niin paljon. Iskut eivät tuntuneet ja niitä olisi saanut olla paljon enemmän.

Tuon kun pääsisi kokemaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi