Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Mun tulee mieleen kun yläasteen kasilla ja ysillä rakasteltiin poikaystävän kanssa koulupäivän päätyttyä jääkiekkokaukalon takana ojan penkalla. Vaikka ympärillä oli metsää ja kaukalon laita meidät olisi voinut löytää ihan helposti mutta ei sitä silloin niin kauheasti miettinyt... Voi sitä kiihkon määrää eikä kortsujakaan aina ollut.
Mä makasin monta kertaa poikaystävän alla voimistelupatjoilla koulun juhlasalin välinevarastossa. Livahdettiin viimeisen tunnin jälkeen sinne rakastelemaan ja lähdettiin aina pois ennen kuin talkkari teki kierroksen. Hän oli vanha mies joka noudatti aina tiettyjä aikatauluja.
Kiihottavinta ikinä kun kaikki oli vielä niin uutta ja halut valtavat :)
Viime yö yhden ihanan miehen kanssa. Hän oli täydellinen, otti mut niin varmoin ottein, huomioi, hyväili, rakasteli rajusti mutta samalla niin hellästi. Suuteli ja näykki ihanasti, kiihotti äärimmilleen ennen kuin tuli sisääni. Jäi lähelle, puhuttiin, pussailtiin ja taas rakasteltiin. En malta odottaa että nähdään taas huomenna...
Kaksi kiihottavinta kokemusta, joita en osaa pistää järjestykseen:
Siskon suuteleminen ja se, kun ensimmäistä kertaa pidin naisten farkkuja jalassani.
Oltiin luokan järjestyksenvalvojina tms. tytön kanssa jolloin saatiin olla välitunnit sisällä. Tyttö kertoili mitä äiti oli kertonut kouluajoistaan ja miten silloin annettiin karttakepistä näpeille. Istuin pulpetissa ja hän halusi kokeilla sitä minuun. Epäröin mutta kun hän lupasi vain vähän ja kevyesti niin suostuin. Harmittaa jälkikäteen että epäröin niin paljon. Iskut eivät tuntuneet ja niitä olisi saanut olla paljon enemmän.
Tottakai teiniajan kokemukset on olleet kiihkeitä ja kiihottavia, niitä on vaikea ylittää. Mulle sattui kuitenkin yksi poitsu kauppiksessa 23v:nä aikuisopiskelijana jota en unohda koskaan. Hän saattoi viedä mut vessaan rakastelemaan tuntien välissä ja mä vain seurasin... kaikki järki katosi ja siinä oltiin vain minä ja hän. Kaipaan häntä niin paljon.
Noi vessapanot on joskus ihan mielettömän kiihottavia. Vaikka kuulostaa ehkä likaiselta ja iljettävältäkin touhulta mut oikean miehen kanssa voi olla kiihottavimpien top vitosessa. Meillä harrastellaan silloin tällöin aina spontaanisti. Kivempi olla invavessassa kun siellä pääsee yleensä makoilemaan pöydälle. Joskus on maattu normaaliveskin lattialla mut se ei ollut niin kivaa varsinkin kun mä oon aina alla...
Himot kun nousee niin välillä sit on vaan pakko mennä rakastelemaan vaikka monesti odotellaan kotiin asti ja sit ollaan heti eteisessä ekan kerran :)
Mut vie hyvä suutelija helposti pidemmälle... tänä kesänä yks poju rakasteli mua puiston kulmauksessa puskien suojissa. Tosi kiihottavaa ku kuka tahansa olis voinut yllättää meidät.
Säädettiin sit koko kesä ja se muutti nyt syksyllä toiselle puolelle Suomea.. Toivotaan et vielä nähdään...
Armeijassa oli kyllä parikin todella kiihottavaa hetkeä. Oli päivä ku puolisot/perheet saivat tulla käymään vierailulla, ja tuli kahdenkeskinen hetki. Hiivittiin naiseni kanssa sotkun vieressä olevan futiskentän taakse metsikköön, sillä kentällä pyöri muitakin pareja, ihan selvästi siltä päivältä kielletyt hommat mielessään mutteivät uskaltaneet mennä hommiin. Me menimme ja otin tyttöni puuta vasten takaapäin, todella lujaa ja nopeaa, ei ollut varaa jäädä nautiskelemaan kun kiinnijäämisestä ois ollu kusessa!! Seuraavana päivänä marssittiin porukalla sotkun pihalle, palvelus oli vielä niin alussa että ne sotku käynnit oli harvinaista herkkua. Sitten alkoi huuto!!!
ASENTO!!! KUKA SAATANAN MORTTI KÄVI NUSSIMASSA FUTISKENTÄN VIERESSÄ!!??!! ASTU ASKEL ETEEN!!! PÄÄSETTE MUSSUTTAMAAN MUNKKIA JOS SYYLLINEN LÖYTYY!!! JOS EI NIIN SEISOTTE TÄSSÄ TUNNIN JA KÄVELETTE TAKASIN KASARMILLE!!!
Seisottiin pitkään... en helvetti tohtinu tunnustaa. Vaikka oishan siinä saanu tovereilta varmaan kunnioitusta. Jälkeenpäin käytiin monet kerrat sotkun vanhoissa puhelinkopeissa naimassa. Niiden vieressä oli bänditila niin rokki peitti nainnin äänet, lukkoja ei ollut niin riskit oli taas suuret mutta on se vain jotenkin mukavaa silloin.
T. Sodankylä 2001/2 Kranaatinheitinkomppanjan viestimies
Vierailija kirjoitti:
Teininä rakasteltiin illan pimeydessä bussikatoksen seinää vasten. Mun oli tarkoitus nousta linkkaan, mut kun sitä ei näkynyt eikä kuulunut kierähdettiin katoksen taakse. Poitsu oli niin halukas ja kiihottunut ja sai mut ihan kosteeksi. Huipun lähellä mentiin makuulle maahan ja poika laukesi eka kerran paljaana sisääni. Kortsuja ei kas ollut mukana eikä millään maltettu keskeyttää. Vauvaa ei kuitenkaan sillä kertaa tullut.. onneksi mut myöhemmin on sit pari putkahtanut...
Kiihkeää... niin kiivasta... kiinnijäämisen riski oli aika suuri vaikka tie oli hiljainen. Mun farkkutakkiin jäi vihreät tahrat muistoksi ja jälkeenpäin selvisi että olin katsonut aikatauluja väärin kun bussi tulikin puoli tuntia 'myöhässä' :D
En tiedä kiihottaako kiinnijääminen tai sen mahdollisuus mut ulkoilmaseksi on jotenkin jännää. Viime lauantai iltana oltiin poikaystävän kanssa ensin puistossa puskien takana ja sit vielä myöhemmin hiekkarannalla kuutamon valossa. Makasin vielä miehen alla jotenka moskaa ja hiekkaa oli aika tavalla mun vaatteissa ja pitkissä hiuksissa. Mut silti oli ihanaa. Tuntuu, että mies on aika innokas ja itekin siinä sitten syttyy... :)
Vierailija kirjoitti:
...
T. Sodankylä 2001/2 Kranaatinheitinkomppanjan viestimies
Sodankylän sotkussa oli kyllä 'perhehuone', jonka oven sai lukkoon jo 90- luvun alussa. Ja se oli tarkoitettu juuri tähän tarkoitukseen. Tuskin tuota on poistettu tuossa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Noi vessapanot on joskus ihan mielettömän kiihottavia. Vaikka kuulostaa ehkä likaiselta ja iljettävältäkin touhulta mut oikean miehen kanssa voi olla kiihottavimpien top vitosessa. Meillä harrastellaan silloin tällöin aina spontaanisti. Kivempi olla invavessassa kun siellä pääsee yleensä makoilemaan pöydälle. Joskus on maattu normaaliveskin lattialla mut se ei ollut niin kivaa varsinkin kun mä oon aina alla...
Himot kun nousee niin välillä sit on vaan pakko mennä rakastelemaan vaikka monesti odotellaan kotiin asti ja sit ollaan heti eteisessä ekan kerran :)
Itseäni on nuo julkiset vessat aina kiihottaneet panopaikkoina varsinkin ravintoloissa ja yökerhoissa niin että käy esim lounaalla ja välillä vetää pikaiset vessassa ja roiskii kuumat spermat pilluun valumaan ja se hetki on paras kun tulee naisen kanssa takaisin naisella spermat valuen ja se ettei kukaan tiedä tästä :)). Nykyinen naisystävä ei vaan ole kovin uskaliasta sorttia niin että julkisella paikalla innostuisi paneskelemaan ja parhainta onkin sellainen nainen joka osaa myös suoraan ottaa vain vaikka julkisesti missä vain ja milloin vain :))
Lisöö tarinoita hei !! Että olen aina pitänyt jostain syystä juuri seksistä julkisilla paikoilla. Jotenkin todella paljon kiihottaa se hetki kun laukeaa naisen sisään julkisesti ja jatkaa sitten esim matkaa tai sitä asiaa mitä oli tekemässä mutta naisella valuukin samalla spermat pillusta :). Pelkkä ajatuskin saa niin kovaksi että esim kotimatkalla nykyään baarista tullessa saatetaan tyttöystävän kanssa innostua uudelle kierrokselle heti perään. Kuitenkin kiihottavinta on seksi tuntemattoman kanssa julkisesti ja niitä panoja ja suihinottoja muistelee usein :)
Vierailija kirjoitti:
Miten te mahduitte makaamaan tavallisessa vessakopissa? Me yritettiin poikaystävän kaa kerran mut siitä ei tullut mitään.. tai no mä kyl mahduin kun oon hurjat 156cm mut poikkis ei millään. Se ei päässyt silleen kunnolla mun päälle ollenkaan :D Melkosta sähläystä... invavessat onkin sit aivan ihania kun on pakko saada. Eikä tosiaan yleensä tartte lattialla ees olla. Viime kerta oli tosi kiihottavaa kun oltiin molemmat niin himoissaan kun ei oltu nähty pariin viikkoon kun mä olin työssäoppimassa ulkomailla ja poikkis kotimaassa. Sinä iltana oltiin yhteensä varmaan 7 kertaa.. eka kerran kirjaston invavessassa heti melki sen jälkeen kun oltiin taas yhessä... :)
Menin baarista yh-äidin kanssa jatkoille. Sanoin matkalla että on kovat paineet ja paras ensin päästä ne ja sen jälkeen voitaisiin harrastaa seksiä. Nainen alkoi runkkaamaan ja ottamaan suihin heti kun päästiin sen kotiin. Kun alkoi nalli palamaan tartuin hiuksista kiinni ja aloitin lykkimään kullia kurkkuun ja sinne se lasti lensikin. Naikkonen nauraa kikatteli ja yski ehkä hieman hämillään, antoi oluen ja sanoi menevänsä vessaan ja suihkuun. Minähän olin saanut jo kaiken mitä halusin eli poistuin tyytyväisenä asunnosta heti kun kuulin suihkun äänen. Kävelin omaa kotia kohti olut kädessä ja hymy korvissa
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä päädyin +50v ladyn kanssa sänkyyn. Eteisessä nainen avasi vetskarini, kaivoi kalun esiin ja nuoleskeli sitä. "Olen aina halunnut kokeilla nuorta poikaa."
Näin itse nelikymppisenä kiihottavaa oli se, kun tuttu 18v neito tuli yllättäen iltakylään. Kovan pakkasen takia halusi jäädä yöksi, tuli viereen sänkyyn ja sain tuntea kuinka kostuneet pikkarit olivat.
Noissa suurissa ikäeroissa jotain syntisen kiihottavaa. :D
Mulla myös ikäeropanot jotenkin aina toimineet kiihottavina ja palkitsevina panomiehen elkeinä.
Nuorena parikymppisenä oli haastavampaa saada nelikymppinen nainen antamaan kuin omaikäinen ja nyt taas toisinpäin.
Krapulainen aamupano hiljaa anaaliin mökissä joka täynnä ihmisiä. Yhden yön hoito ja voin kertoa, että kuti lähti selkärangasta saakka ja huusin sisällepäin.
Dna todisteeni löytynevät ulkohuusista.
Poikis sai ekan kerran peppua ja laukes varmaan kolmannella työnnöllä. Silloin tiesin et olin kiihottavava ja siitä se tykkäs
Surettaa ajatella että kiihottavimmat hetket olen kokenut eksän kanssa. Se oli sellainen kiihkeä reilun kk mittainen kesäsuhde, jota edelleen muistelen kaiholla. Mieleen jäänyt etenkin kerta kun olimme terassilla yksillä ja molempia alkoi panettaa ihan mielettömästi ja lähdimmekin samantien miehen kämpille, vaatteet alkoivat vähetä jo hississä ja sisällä sain elämäni kyytiä.
Kerran naimme vanhempieni kodinhoitohuoneessa kun muu perheeni oli kotona. Se kesä oli kyllä yhtä panemista ja vaikka suhde loppui muihin syihin todella nopeasti niin tämä on jäänyt mieleen itselle merkityksellisenä aikana, kerrankin tunsin olevani haluttu, kaunis ja seksikäs.
Nykyistä miestäni rakastan ja himoitsen, harmi kyllä himo ei ole molemmin puolista ja se tappaa minua sisältä päin.