Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Kiihottavinta ikinä oli kun nyksäni - ei oltu silloin vielä yhdessä - kanssa halasimme (kielletty hedelmä, mutta molemmat aikuisia) ja painauduin häntä vasten. En tuntenut kullia ensin, mutta hän painoi sitten armottoman erektionsa mua vasten. Kulli seisoi aivan pystyssä ja kivikovana. En ollut odottanut sellaista stondista. Menimme niin nopeasti kuin mahdollista meille, ja todellakin panimme. Nautinnon äänet varmaan kuuluivat naapuriin, mutta en voinut itselleni mitään. Hän täytti minut kokonaan. Tuntui uskomattoman ihanalta. En ollut tiennyt, että seksi voi olla niin eroottista ja ihanaa. Se on sitä yhä. Hänen kanssaan.
Me molemmat oltiin haluttu sitä yhdyntää niin kauan, että... ei riitä sanat kertomaan. Oltiin hulluina himosta, halusta, rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi.. Olen uusi nykyisessä työpaikassani ja tarvitsen perehdytystä. Perehdyttäjäni on minua rielusti vanhempi, naimisissa oleva mies. Itse olen 23v nainen. Olin jo silmäillyt tätä miestä ja ehkä hänkin minua, tai näin ainakin mielessäni tahdoin kuvitella.
Hän opetti minua muutama päivä sitten kokoushuoneessa. Minua kuumotti jo valmiiksi mennä kahdestaan huoneeseen tämän miehen kanssa. Ajattelin, etten varmaan saa keskityttyä asiaan ollenkaan. Istuimme vierekkäin, huoneen ovi kiinni. Mies katsoi niin ihanasti ja tiiviisti silmiini, välillä katse vilkuili huuliani, hänen hymynsä oli hurmaava.. Olimme niin lähekkäin..Hivuttauduin tahallani vieläkin lähemmäs. En tiedä huomasiko mies yritykseni. Kosketin reidelläni hänen reittään ja pidimme asennon näin niin pitkään kunnes ihomme alkoivat jo kuumottaa toisiamme. Välillä kosketus erkani, mutta sitten mies laittoi reitensä minua vasten. Olin niin kiihottunut että jos huoneessa ei olisi ollut ikkunoita, olisin varmaan tehnyt jotakin.
Ajatteleekohan hän koskaan minua? Niin syntistä, mutta ihanaa.
Tuo juuri, se uskomattoman kiihottava kosketus. Mielessä on vain halu yhtyä ja heti. Sitä olen kokenut vain yhden miehen kanssa, mutta en muista sellaista polttavaa, ihanaa, vihlovaa kiihkoa koskaan. Vieläkin odotan, että hän työntyisi minuun, ihan niin hitaasti, hellästi tai rajusti kuin haluaisi. Milloin vain. Olisin valmis otettavaksi.
Varmaan teki hyvää mää kera jouduin menee naimisiin kirjaston veslkii kun muistelee muita on kalu kovana
Miehen kanssa oltiin kauan sitten isossa puistossa illan hämärässä. Istuskeltiin vähän syrjässä, kahden pensaan välissä olevalla puisella penkillä ja suudeltiin siinä. Miehen kädet eksyivät koko ajan lähemmäs mun jalkoväliä ja hän pyysikin koko ajan että saisi koskettaa mua ”sieltä”. Olin ensin että, et sä voi täällä, mutta mies alkoi suudella kaulaani ja avata samalla farkkujani. En pystynyt enää laittamaan hanttiin kun hän sujautti kätensä housuihini ja hieroi pikkuhousujen päältä. Vähän ajan päästä sormet löysivät sisälleni.
En malttanut pysyä paikoillani vaan aloin liikuttaa lantiotani miehen sormien tahdissa. Mies jatkoi kaulani näykkimistä ja sormet naivat mua jo sellaiseen tahtiin ettei orkku ollut enää kaukana. Miehen toinen käsi oli rintojeni kimpussa paidan päältä. Juuri kun olin laukeamassa tunsin että miehen sormet vetäytyivät ja hän alkoi äheltää farkkujani alemmas. Hän sai mut jotenkin siinä selälleen, vaikka aluksi vastustelin.
Yritin sanoa että voisin helpottaa hänen ”tuskaansa” imemällä, mutta hän ei ottanut puheitani kuuleviin korviinsa. Hän oli jo saanut toisen kenkäni pois ja veti lahjetta jalastani kun yritin vielä puhua hänelle järkeä. Itsekin halusin rakastella mutta paikka arvelutti, mitä jos meidät huomattaisiin. Mutta hän sai mut ylipuhuttua tai paremminkin ylikoskettua ja levitin jalkojani sen minkä penkillä mahduin kun mies laski itsensä päälleni. Olin jäänyt sormileikissä niin lähelle etten tarvinnut montaa työntöä kun tulin kuten ei mieskään hurjassa kiihkossaan. Yritettiin olla mahdollisimman hiljaa mutta kai meistä vähän huohotusta kuului. Sitten vaan nopeasti kasattiin itsemme, nosteltiin housut ym. pussattiin ja lopulta jatkettiin matkaa vähin äänin.
Kiinnijäämisen jännitys oli kiihottavinta koskaan. Kuka tahansa olisi todellisuudessa voinut kävellä ohitse tai ”löytää” meidät sillä vaikka paikka oli suhteellisen syrjäinen puiston laidassa pensasaidan kupeessa ja ajankohta myöhäinen, muutamia ihmisiä kuitenkin liikkui puistossa. Ei ainakaan olla kuultu jälkeenpäin mitään juttuja :D
Kerran rupesi yleisessä uimarantasaunassa naitattamaan, kun oltiin mieheni kanssa ihan kahden koko paikassa. Leveät lauteet ja ajateltiin, jos vähän hierotaan nänniä ja leikitellään, kun ei ole muita. No, siitä se heti melkein repesi naimiseksi. En uskaltanut ihan uikkareita kokonaan riisua, niin hieman vaan haaraa sivuun ja kova kalu sisään. Selälleen lauteille ja mies painoi minkä ehti, niin siinä se tuli kova ja kiihkeä kiima nautittua, orkut ja spermat. Laitoin vain uikkarit takaisin päälle kunnolla, niin eikö jo hetken kuluttua tullutkin muuta porukkaa. Onneksi eivät tulleet paria minuuttia aikaisemmin - tai voi olla että kuulivatkin jotain... mutta istuin lauteilla spermat uikkareissa melkein valuen ja riensin pian uimaan. Miehellä oli vaikeuksia peitellä turvonnutta kaluaan, mutta kyllä sekin siellä järvessä viileässä vedessä rauhoittui. Päivän ihana nainti oli siinä!
Mmmm nämä julkisen paikan tapaukset on niitä kiihottavimpia, ja se ihana kielletty hedelmä.
Ei siitä ole kuin pari päivää kun tuttu mies, jonka kanssa oli ollut säätöä ja sähköä vaikka kuinka kauan alkoi suudella hyvin hellästi kaulaani, niin ettei kukaan nähnyt (meitä oli isompi porukka, mutta olimme nurkassa ja vähän piilossa siellä puutarhassa). Ensin kevyitä suudelmia, sitten hengitystä kaulalle ja niskaan, pientä näykintää... En voinut mitään kiihottumiselle, hengitys tietty kiihtyi, ja näin, että miehelläkin alkoi olla farkuissa tosi ahdasta. Aloin ihan todella pelätä, että en pysty enää hillitsemään itseäni vaan tyyliin istun miehen syliin tunteakseni sen kovuuden just oikeassa paikassa tai saan orgasmin pelkästä esileikistä.
Sanoin, että sun täytyy nyt lopettaa, vaikka tietysti olisin vain halunnut lisää ja enemmän sitä ihanuutta ja nautintoa. Herrasmiehenä hän lopetti ja käveli stondis jotenkin piilossa pois, mutta jos luet tätä ja tunnistat, niin haluan sua niin, etesileikistä
Pakko myöntää, että panettaa, ja on panettanut jo aika kauan. Haluan sut.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole kuin pari päivää kun tuttu mies, jonka kanssa oli ollut säätöä ja sähköä vaikka kuinka kauan alkoi suudella hyvin hellästi kaulaani, niin ettei kukaan nähnyt (meitä oli isompi porukka, mutta olimme nurkassa ja vähän piilossa siellä puutarhassa). Ensin kevyitä suudelmia, sitten hengitystä kaulalle ja niskaan, pientä näykintää... En voinut mitään kiihottumiselle, hengitys tietty kiihtyi, ja näin, että miehelläkin alkoi olla farkuissa tosi ahdasta. Aloin ihan todella pelätä, että en pysty enää hillitsemään itseäni vaan tyyliin istun miehen syliin tunteakseni sen kovuuden just oikeassa paikassa tai saan orgasmin pelkästä esileikistä.
Sanoin, että sun täytyy nyt lopettaa, vaikka tietysti olisin vain halunnut lisää ja enemmän sitä ihanuutta ja nautintoa. Herrasmiehenä hän lopetti ja käveli stondis jotenkin piilossa pois, mutta jos luet tätä ja tunnistat, niin haluan sua niin, etesileikistä
Pakko myöntää, että panettaa, ja on panettanut jo aika kauan. Haluan sut.
* ja haluan sua niin, enemmän kuin arvaatkaan.
Tekstikin jo sekoilee...
Tahtoisin myös helpottaa sun paineita, monella ihanalla tavalla. Tarkoitus ei ollut torjua, alkoi vaan tuntua ihan liian hyvältä.
Olin tapaillut tätä naista jo jonkin aikaa ja lähinnä oltiin edetty kevyeen käsipeliin, suutelemiseen jne. Seisoi tietty kuin rautakanki hänen seurassa. Joskus sen vaistoaa, kun nainen olisi kiimainen tiikeri sängyssä.
Viimein hän kutsui luokseen ja juotiin hiukan viiniä. Sitten siirryttiin sängylle ja hän yllättäen alkoi hyväillä mun alavatsaa, riisui farkut, ja suuteli kaikkialta muualta paitsi sieltä. Hän sitoi joillakin silkkikankailla mun kädet yhteen ja jatkoi kiusaamista. Ja jos ette ole kokeneet kullin kutittelua sulilla... seisokki oli mallia tornitalo ja niin pystyssä ja kova kuin olla voi. Nainen jatkoi kullin hyväilyä ja hivelyä unohtamatta terskaa niillä sulilla ja ajattelin, että kohta naksahtaa, kun teki niin hyvää ja silti se kiusoittelu kidutti hulluna. Kun hän viimein laskeutui mun päälleni ja kivikova seisokki pääsi sinne tiukkaan, märkään ja kuumaan puristukseen, todellakin naksahti ja laukesin voimalla. Mitään mahdollisuutta pidätellä. Viimein sain sen ihanan kitkan ja puristuksen.
Sinänsä noloa kun en ole mikään yhden työnnön mies, mutta tuon kiihottavan kidutuksen jälkeen määräsi muna eikä mies.
Ollaan nyt yhdessä ja oon itsekin oppinut nauttimaan naisen kiusaamisesta. Mitä pitempään kestää, sitä voimakkaampi on orgasmi. Kerran häneltä meni taju, että ei se "mind-blowing orgasm" ole mitään urbaania legendaa.
Jääpaloja, sulkia, yhtä ja toista muuta. Käsiä, suuta ja kullia / pillua unohtamatta. Mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?
Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.
Työkaverin perseen puristelu on siis taitolaji. Aika riskipeliä. Kyllähän tuo syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun lain mukaan vaikka tässä tapauksessa nainen oli kiihottunut.
Lue vähän tarkemmin, ei ollut työkaveri, ei sinne päinkään. Toisekseen, ei tuossa mistään likaisesta kähminnästä ollut kyse, mies näki, että nainen kävi ihan kuumana ja sen seurauksena itsekin vähän lämpeni ja loppu onkin historiaa. Molemmat tuossa oli yhtälailla mukana.
Joskus vuosia sitten olin menossa aamujunalla Helsinkiin työpalaveriin. Eräs samaan palaveriin tulossa oleva työtuttu , ihanan eroottinen muodokas nainen, jonka kanssa meillä oli ollut eroottista flirttiä kauan, oli ollut jo Helsingissä yötä ja soitin junasta hänelle ihan työasioissa. Hän olikin hotellissa vielä sängyssä ja kertoi heti, että on ihan alasti. Kiihotuin ihan heti ja kysyin mitä hän tekee ? Hän sanoi hyväilevänsä juuri itse.Minun oli ihan pakko mennä junan vessaan puhumaan ja aloitimme ihanan puhelinseksin...Oli se todella kiihottavaa, kun hän huohotti ja voihki siellä, kun kerroin mitä kaikkea hänelle tekisin nyt. Hän laukesi sitten äänekkäästi ainakin pari kertaa ja minä nautin myös siellä vessassa kerran. Oli se mielenkiintoista nähdä sitten palaverissa tunnin päästä...Koskaan emme ole valitettavasti rakastelleet, kun hän asuu kaukana ja alkoi avoliittoon eikä enää halunnut sitä. Olisi ollut ihanaa seksiä, sen tiedän ihan varmasti.On hän niin kuuma.
Viime syksyllä oltiin tien sivussa sellaisessa metsätien risteyksessä ja rakasteltiin poikaystävän autossa tai no ei edes keretty yhdyntään asti kun hän jo laukesi suuhuni. Se ei kuitenkaan riittänyt ja kovasti koitti kysellä mentäiskö takapenkille. Sanoin et tuu tänne ja laskin selkänojan alas. Mies ojentautui päälleni ja alettiin rakastella siinä. Ikkunatki oli menneet sopivasti huuruun jotenka ajateltiin et ketään ei kiinnoistais meidän touhut. Vähän ahdasta oli mut just kun mies oli kiihdyttämässä täyteen vauhtiin niin auton ovi aukesi, oltiin kas unohdettu lukita ne ja kuinka ollakaan konstaapeli kurkkas sisään. Samassa mies säikähti niin et pomppasi ylös ja ulos ja laukesi vähän joka puolelle autoa. Poliisi kyllä pyyteli anteeksi keskeytystä, mutta sanoi tylynä että me oltiin pysäköity kieltoalueelle. Olin tosi nolona ja vetelin housuja jalkaan ja poikaystävä yritti koota itseään ja vaatteita mut sai kuitenkin sen verran sanottua ettei tiennyt mitään asiasta. Kuulemma selvittäis huomautuksella "tällä kertaa".
Keskeytykseen asti oltiin kyl tosi kiihottavissa tunnelmissa. Sotkua tuli mut vieläkin kuumottaa muistella :D
Kieltoalue metsätiellä? Kyllä varmaan!
Kyllä mun kotipaikalla ainakin on pysäköintikieltoalue paikassa jossa on metsätien liittymiä. Ei toi nyt niin harvinaista ole... ihan mahdollista...
Vierailija kirjoitti:
Viime syksyllä oltiin tien sivussa sellaisessa metsätien risteyksessä ja rakasteltiin poikaystävän autossa tai no ei edes keretty yhdyntään asti kun hän jo laukesi suuhuni. Se ei kuitenkaan riittänyt ja kovasti koitti kysellä mentäiskö takapenkille. Sanoin et tuu tänne ja laskin selkänojan alas. Mies ojentautui päälleni ja alettiin rakastella siinä. Ikkunatki oli menneet sopivasti huuruun jotenka ajateltiin et ketään ei kiinnoistais meidän touhut. Vähän ahdasta oli mut just kun mies oli kiihdyttämässä täyteen vauhtiin niin auton ovi aukesi, oltiin kas unohdettu lukita ne ja kuinka ollakaan konstaapeli kurkkas sisään. Samassa mies säikähti niin et pomppasi ylös ja ulos ja laukesi vähän joka puolelle autoa. Poliisi kyllä pyyteli anteeksi keskeytystä, mutta sanoi tylynä että me oltiin pysäköity kieltoalueelle. Olin tosi nolona ja vetelin housuja jalkaan ja poikaystävä yritti koota itseään ja vaatteita mut sai kuitenkin sen verran sanottua ettei tiennyt mitään asiasta. Kuulemma selvittäis huomautuksella "tällä kertaa".
Keskeytykseen asti oltiin kyl tosi kiihottavissa tunnelmissa. Sotkua tuli mut vieläkin kuumottaa muistella :D
Sori jos kirjoitin vähän epäselvästi. Oltiin siis päätieltä kääntyvän metsätien liittymässä parkissa ei varsinaisesti metsätiellä. Kysyin jälistäpäin poikaystävältä oliko siinä päätiellä kieltomerkkiä, mut hän ei ainakaan ollut huomannut mitään vaikka oli tuota tietä joskus ennenkin ajellut.
Lisää näitä kiihottavia kertomuksia!!
Tämä on ainut seksikerta joka on jäänyt kunnolla mieleen, ja vieläkin nostattaa hymyn huulille sekä saa kiihottumaan. Tästä on aikaa ~ 3 vuotta.
Olin kaverilla istumassa iltaa pienellä porukalla. Käytiin baarissa ja palattiin takaisin kaverin luo. Pikkuhiljaa porukka alkoi lähteä ja kaverini meni nukkumaan. Jäin erään miehen kanssa juttelemaan, oltiin ainoat ketkä jäi paikalle. Olin pistänyt merkille, että mies oli illan mittaan välillä silmäillyt sillä silmällä sekä hakeutunut seuraani, mutten kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota. Siinä istuttiin sohvalla, kuunneltiin musiikkia, siemailtiin viimeisiä juomia ja juteltiin. Itseä alkoi jo vähän väsyttämään, jolloin mies veti mut kainaloonsa ja hetken päästä suuteli. Vastasin suudelmaan, ja meno alkoi käymään aika kiihkeäksi. Mies riisui paitani sekä avasi rintsikkani, muistan sen tunteen kun mies suuteli kaulaani ja puristeli takaapäin rintojani. Sitten sanoin että siirrytään makuuhuoneeseen, jännitti että kaveri heräisisi ja näkisi meidät. Mentiin makuuhuoneeseen, riisuuduimme ja jatkettiin suutelua. Minä imin miestä ja tosissani annoin kunnon suuseksiä, kiihotuin itse kun kuulin miten mies tykkäsi ja kehui. Myös minä sain suuseksiä, mies osasi nuolla taivaallisesti ja sainkin orgasmin. Suuseksiä annettiin puolin ja toisin eri asennoissa. Myös itse yhdyntää harrastettiin pitkään ja hartaasti, useassa eri asennossa. Muistan erittäin hyvin kun mies makasi sängyssä ja hän halusi, että tuon pilluni hänen naamalleen nuoltavaksi. Ei mennyt kauaakaan kun taas alkoi tuntua siltä, että kohta tulen. Aloin huohottamaan ja sanoin miehelle, että kohta multa tulee, kirjaimellisesti. Mies sanoi että antaa tulla vaan, ja ei mennyt kauaa kun ejakuloin hänen naamalleen. Olin hieman häpeissäni koska en voinut oikeasti tietää mitä mies ajatteli tästä, mutta ei näyttänyt haittaavan, päinvastoin. Mies innostui lisää ja taas pantiin, uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Lopuksi istuin sängyn reunalle, mies seisoi lattialla naamani edessä ja aloin uudestaan imeä häntä. Pidin käsiäni hänen kropallaan ja tunsin miten hänen koko kroppansa alkoi hiljaa täristä ja ääntely voimistui. Sanoi että kohta tulee, ja mälli tuli kyllä sellaisella paineella suuhuni että huh. Tämän jälkeen miehen kroppa vieläkin tärräsi, sanoi että ihan uskomaton tunne mitä ei ole eläessään tuntenut ja lösähti sängylle makaamaan.
Ahh, vielä kerran kun saisi kokea tuon illan...
Teininä tutustuin netissä ikäiseni pojan kanssa, asuimme kaukana toisistamme. Tapasimme ekan kerran eräiden festareiden yhteydessä kasvotusten, suutelimme ja kiehnäsimme toistemme kimpussa sen heinäkuun. Seksiä ei kuitenkaan ollut, kun olin vielä neitsyt. Pian aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja tilanne tuon festaripojan kanssa jäi siihen. Olin parisuhteessa seuraavat kymmenen vuotta ja koko tuon ajan olin ystävä tuon festaripojan kanssa.
Erosin kaksvitosena ja matkustin kuukausia eron jälkeen tapaamaan tuota festaripoikaa (emme olleet nähneet vuosiin, vaikka pidimme säännöllisesti yhteyttä). Ajatus seksistä pitkän parisuhteen ja eron jälkeen jännitti ja pelotti. Juttelimme tuon festaripojan kanssa pitkään ja hartaasti peloistani, hän kuunteli, oli hellä ja ihana. Päädyimme jatkamaan tuon festaripojan kanssa siitä, mihin teineinä jäimme. Tuntui niin oudolta ja ihanalta, aivan kuin olisimme matkustaneet kymmenen vuotta ajassa taaksepäin. Toisen suudelmat ja kosketus tuntuivat ihan samalta kuin teininä. Kaikkein kummallisinta oli, että seksi oli todella hyvää, vaikka olimme vain ystäviä. Lämmöllä ajattelen tätä ystävääni, joka auttoi minua pääsemään eron jälkeen takaisin jaloilleen. :)
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti se kun miehellä on sellaiset hellän rajut otteet, vähän dominoivat, sellaiset että tuntee itsensä jotenkin pikkuseksi miehen käsissä. Mies suutelee vähän näykkien välillä ja pitelee naisen käsiä pään yläpuolella, painaa seinää vasten ym. mut silti huomoi naista, hellii eikä käytä liikaa voimaa, vaan niin että sen tuntee mutta ei satu. Ja se että jää seksin jälkeen lähelle..
Ainakin itsellä on seksi ollut kiihottavinta ja kiihkeintä silloin...
Mun jätkäkaveri on just tuommonen. Aluksi olin vähän et mikä juttu tää on mut nykysin oon ihan sulaa vahaa.
Se tykkää pidellä mun käsiä mun pään yläpuolella ja yleensä se tekee sitä vielä yhellä kädellä samalla kun toinen käsi puuhaa muuta. Suudellessa se usein vähän venyttää mun alahuulta ennen kuin taas "hyökkää". Tuntuu muuten alun ihmetyksen jälkeen ihanalta. Samoin mun kaulaa se tykkää suudella ja näykkiä. Monta kertaa on niskat ollu vähä kipeenä kun pitää taivutella päätä taaksepäin. Tykkään silti siitä ihan hulluna.
Usein nojailen seinään kun jätkä tykkää "ajaa" mua suudellen taaksepäin. Se nostelee mua jatkuvasti ja saattaa vaa kaapata yhtäkkiä käsivarsilleen suorilta jaloilta. Sit kantaa sänkyyn tai johonkin muualle rakastelemaan. Tykkää aina olla tiukasti mun päällä koko seksin ajan mikä oli mulle ensin aika erilainen kokemus kun olin tottunut ratsastelemaan exän kaa, mut nykyään saan tosi helposti orkkuja kun ollaan ihan lähekkäin. Mies osaa jotenkin työnnellä silleen eteen taakse eikä ylös alas, liukuu vaan mun päällä.. En osaa selittää :D
Vaikka jätkä on tosiaan aika paljonkin dominoiva muhun ei silti koskaan satu. Ja se miten se jää seksin jälkeen mun lähelle. Silittelee mun hiuksia ja pusuttelee vaikka kuinka kauan.
Oon löytäny kyl mulle sopivan miehen josta tykkään muutenki kun vain rakastajana.
On ollut niin monta kiihottavaa kokemusta et on vaikee valita mut ehkä se kun kerran oltiin uimarannan pukukopissa keskellä yötä kuutamouinnin päätteeks. Se maisema ja valmiiks vähät vaatteet... :)
Kuulostaa tosi ihanalta ja kiihottavalta näin miehenä. Voin kuvitella mille se tuntuu saada työnnellä syvään, kun vesi virtaa ja märkä halukas nainen antautuu kiihkeänä alla voihkien...Olisin monesti halunnut jotakin vastaavaa suihkussa, vaan en saa millään vaimoa suostumaan...Takaakin voisin ottaa, kun on kohtalaisen iso, mutta ei sekään käy,,,