Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
601/3551 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meittti on reilu 40 ja tuntuu se niin hvyvälle tuo naisen pompoiorkku että ei pääse sängystä ylös. vaikea juosta kymppi tunnin sisään hyvästä orgusta.

Vierailija
602/3551 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on niin kiihottavaa lukea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/3551 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimpia oli yksillä festareilla aikaa sitten. Mentiin naisen kanssa pissalle metsään ja muahan alkoi se paljaan perseen katselu kiihottamaan niin, että oli kanki pystyssä. Nainen sanoi, että selvä lähdetään. Mä kysyin, että mihin mä tämän laitan. Kääntyi vain ja nojasi puuhun, nosti hametta ja sanoi, laita sisään. No minä tein työtä käskettyä ja voimalla työntelin menemään, spermat päästin pilluun. Hyvää teki, mutta seurue kyllä arvasi, että miten vessareissu kesti puoli tuntia.

t.pervo-kake  

Vierailija
604/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on pakko nostaa!!

Vierailija
605/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset unohtumattomat muistot jääneet vielä mieleen. Kun lapset olivat pieniä, niin meillä oli tapana käydä kesäisin Siljalla ruotsinreissulla. Kun oli koko illan katellut nättejä misuja kesähepeissä, niin panetti aina niin kerpeleesti. Lapsia ei viitsinyt häiritä naimisella, niin tuli tavaksi, että vaimo otti suihin. Oli mahtava katsella vuorotellen promenadilla kulkevia nuoria misuja ja kovana seisovan kalun uppoamista suuhun. Ei siinä paljoa tarvinnut imutella, ennenkuin mällit lähti. Hienoja muistoja.

Vierailija
606/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän viiskymppisiä vietettiin pari vuotta sitten kotona. Oltiin hiljattain alettu seurustelemaan tulevan miehen kanssa ja hän tottakai saapui juhliin tummassa juhlapuvussa ja näytti silmissäni ihan hurjan komealta. Olin pitkän pähkäilyn jälkeen valinnut ylleni vartalonmyötäisen kukkamekon, pitkät hiukseni olin kihartanut latvoista kevyille laineille, kevyt silmämeikki jne. ei mitään erikoista…

Heti hänen tullessaan huomasin jo katseessaan jotain sellaista mitä en ehkä pystyisi vastustamaan koko iltaa. Se oli semmoinen "mä haluaisin sua nyt" katse. Tunsin hänen jatkuvan koskettelunsa vartalollani ja hiuksissani, ohimennen hipaisut ym. ihanan "omistavan" käytöksen. Kun juttelimme juhlavieraiden kanssa hän piti käsivartensa ympärilläni ja silitteli tukkaani takaa. 

Äiti pyysi mut jossain vaiheessa iltaa keittiöön ja siinä aikani tiskailin ja kuivailin. Lähdin keräilemään astioita ulkoterassilta koska alkoi vähän sataa ja väki oli jo siirtynyt sisätiloihin. Mies oli hiljaa seurannut mua ja juuri kun olin nostamassa tarjotinta, hän kietoutui minuun takaapäin. Tunsin erektion painuvan pyllyäni vasten, mies suuteli niskaani ja kaulaani ja kuiski korvaani että hänen olisi pakko saada rakastella mua just nyt.

Vaikka olin jo todella kiihottunut, yritin kaikkeni puhua järkeä sen minkä miehen huokauksilta ja huulten kosketukselta pystyin. Hän vain vetäisi mut talon seinustan syvennykseen harjan jatkeen alle, painoi selkäni seinää vasten ja suuteli kiihkeästi ennen kuin ehdin sanoa mitään. Toinen käsi oli hetkessä jo helmani alla ja toinen piteli käsivarsiani pääni yläpuolella...

Tiesin että olisi enää turha vastustella, enkä kyllä olisi kyennytkään kun itseäkin himotti niin sairaan paljon se tilanne ja miehen sormet. Sain hänet suostumaan siihen että menisimme kaiken varalta viereiseen autotalliin. Onneksi takaovi ei ollut lukossa. Mies olisi halunnut siirtyä heti makuulle, mutta onneksi hän uskoi kun sanoin etten halua liata juhlamekkoani. Auto oli jäänyt ulos sateeseen ja seinustalla oli vanha retkeilypatja. Mies heitti patjan lattialle tallin takaosan hyllyjen viereen ja kellisti rajusti suudellen mut sen päälle. Siinä sit rakasteltiin perinteisesti kiinni toisissamme. Nopeaa ja kiihkeää…

Mun mekko ja miehen vaatteet ei onneksi kauheasti likaantuneet. Hiukset meni vaan vähän sekaisin ja sit jouduin vielä kiiruhtamaan vessaan ja lainaamaan äidiltä salaa tamponia :D Kukaan ei (kai) huomannut mitään sillä ihmiset olivat jo niin ”juhlatunnelmissa”. Äitikään ei sättinyt kumma kyllä vaikka astioiden palautus kesti. Sanoi vaan että tulipahan sateessa esipestyä…

Oli kiihottavimpia kokemuksia mitä mulla on ikinä ollut. Kaikki se jännitys, vähän kielletty kiivas seksi, epäsovinnainen hetki rakastelulle, ihana nopea orkku…

Vierailija
607/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kiihottavia kertomuksia! lisää kiitos

Vierailija
608/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko kai tämäkin on kertoa. Olimme naisen kanssa interraililla ja yöjunassa tuli hiplailtua, mutta eihän siellä tositoimiin päässyt. Päästiin erääseen etelän kaupunkiin, aurinko paistoi ja halut olivat kovat. Oli aamupäivä, eikä vielä halpoja hotellihuoneita saanut. Siellä käveltiin pitkin kaupunkia ja yhtäkkiä nainen ottaa mua kädestä kiinni ja vie parkkihalliin, liukuovi oli vielä auki. Löydettiin hämärä nurkka ja leidiltä pikkuhousut pois ja hame korviin, itse laskin housut alas ja takaapäin nussimaan. Kyllä tuntui hyvältä pienessä dieselin katkussa panna.

t.pervo-kake

Vierailija
609/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto, ihania tarinoita =)

mun ehkä kiihottavin tarina sijoittuu nuoruusvuosiin, ennen naimisiin menoa - nykyiseen vaimooni kyllä.

Saatiin kutsu appivanhempien mökille saunomaan yhtenä perjantai-iltana. No, molemmilla oli hirvee panetus päällä kun mentiin saunomaan, ja vaikka pukuhuone oli pieni tilanne päätyi minulla suuseksin antamiseen.  Tyttöni nojasi kyynerpäillä pöydäreunaan ja mina nuolin hänelle mielihyvää naama pakaroiden välissä. Tyttöni oli ihan viiliksissä tarjoili itsensä niinkuin vain taisi, työnsi itseään minua vasten. Ja kuinka ollakkaan anoppi törmäsi ovesta sisään tuomaan jotain pyyhkeitä tai jotain sellaista. Minulla sellainen vuosisadan erektio, penis vatsalla ja hänen tyttärellään naama nautinnosta punainen. Ja voisin väittää että hänellä meni varmaan jokunen sekuntti ennenkuin tajusi mitä näki  =)...  ollaan vaimon kanssa naurettu sitä usein, että olipas sattumus

Vierailija
610/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset unohtumattomat muistot jääneet vielä mieleen. Kun lapset olivat pieniä, niin meillä oli tapana käydä kesäisin Siljalla ruotsinreissulla. Kun oli koko illan katellut nättejä misuja kesähepeissä, niin panetti aina niin kerpeleesti. Lapsia ei viitsinyt häiritä naimisella, niin tuli tavaksi, että vaimo otti suihin. Oli mahtava katsella vuorotellen promenadilla kulkevia nuoria misuja ja kovana seisovan kalun uppoamista suuhun. Ei siinä paljoa tarvinnut imutella, ennenkuin mällit lähti. Hienoja muistoja.

aikas herkkä"setä" laukee misujen katselusta. taitaa maratoni menän alle 3h?

Vierailija
611/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitosena tanssin kerran eräissä kesäjuhlissa hurmaavan vanhemman herrasmiehen kanssa. Mies tuli juhliin yksin, enkä missään vaiheessa nähnyt hänellä avecia tai sormusta, joten päätin suostua edelleen vaikka hän haki minua jo ties monennettako kertaa. Hän osasi tanssia todella hyvin, vei minua niin etten oikeastaan enää ajatellut jalkojani lainkaan, soljuin vain hänen voimakkailla käsivarsillaan ja silloin hoikka, siro vartaloni liimautui häneen kiinni. Hän hengitti välillä hiuksiini korvani vieressä ja tunsin joka kerralla kun tanssimme hänen erektionsa housujen ja hameeni lävitse.

Olin itsekin kovin kiihottunut ja jollain kummallisella tavalla mielissäni omasta viehätysvoimastani. Olisin kieltämättä ollut valmis vaikka mihin hänen kanssaan, mutta vaistosin hänestä että hän ei ehkä olisi minun kanssani. Olin kuitenkin häntä ainakin 30 vuotta nuorempi.

Ihan viimeisen kappaleen lopussa olin todella lähellä suudella häntä, mutta hetken keskeytti ja "taian" mursi pienimuotoinen ilotulitus. Jäi ikuiseksi arvoitukseksi miten tilanne olisi päättynyt jos olisin kysynyt häneltä suoraan lähdetäänkö jatkamaan tai jotenkin muuten vihjannut.

Silti oli todella ihana ja kiihottava ilta.

Vierailija
612/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitosena tanssin kerran eräissä kesäjuhlissa hurmaavan vanhemman herrasmiehen kanssa. Mies tuli juhliin yksin, enkä missään vaiheessa nähnyt hänellä avecia tai sormusta, joten päätin suostua edelleen vaikka hän haki minua jo ties monennettako kertaa. Hän osasi tanssia todella hyvin, vei minua niin etten oikeastaan enää ajatellut jalkojani lainkaan, soljuin vain hänen voimakkailla käsivarsillaan ja silloin hoikka, siro vartaloni liimautui häneen kiinni. Hän hengitti välillä hiuksiini korvani vieressä ja tunsin joka kerralla kun tanssimme hänen erektionsa housujen ja hameeni lävitse.

Olin itsekin kovin kiihottunut ja jollain kummallisella tavalla mielissäni omasta viehätysvoimastani. Olisin kieltämättä ollut valmis vaikka mihin hänen kanssaan, mutta vaistosin hänestä että hän ei ehkä olisi minun kanssani. Olin kuitenkin häntä ainakin 30 vuotta nuorempi.

Ihan viimeisen kappaleen lopussa olin todella lähellä suudella häntä, mutta hetken keskeytti ja "taian" mursi pienimuotoinen ilotulitus. Jäi ikuiseksi arvoitukseksi miten tilanne olisi päättynyt jos olisin kysynyt häneltä suoraan lähdetäänkö jatkamaan tai jotenkin muuten vihjannut.

Silti oli todella ihana ja kiihottava ilta.

T: Pertti 54v

Vierailija
613/3551 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aikas herkkä"setä" laukee misujen katselusta. taitaa maratoni menän alle 3h?

3h??? Siinä pitää olla jo todella huono nainen ottamaan suihin. Oma vaimoni osaa kyllä homman, eikä tarvitse koko yötä yrittää. Kun iso kallu menee naisen suuhun, niin toki se näyttää itsessään jo kiihoittavalta.

Vierailija
614/3551 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmm nämä julkisen paikan tapaukset on niitä kiihottavimpia, ja se ihana kielletty hedelmä.

Me oltiin vähän nuorempana tuon ukkokullan kanssa yöllä koulun pihalla sellasen ison liukumäen rappusissa. En voi käsittää miten kaikista mahdollisista juuri se paikka tuli valituksi :D Mies (poikakaveri sillon) halusi ihan kauheasti ja jotenkin siinä ei vaan pystynyt nuorena tyttönä vastustelemaan ja alkoi itseäkin haluttaa kun toinen oli niin kiihottunut ja lämmitteli mua niin ihanasti. Ensin koitettiin olla siinä rappusissa niin että mä nojasin portaisiin ja mies minuun vähän niinkuin puolimakuullaan. Se ei oikein toiminut ja lopulta kiivettiin portaiden ylätasanteelle ja viimeisteltiin nautinto ihan kunnolla makuullaan...

Koko ajan oli pieni jännitys päällä entä jos joku näkisi vaikka joka puolella oli kyllä hiljaista. Tunteet pinnassa nuoruus ja hulluus ei kai siinä muuta.. Nopeaa mutta ihanaa seksiä. 

Me oltiin nuorina ja hulluina asumattomassa talossa. Hämärä ilta ja jätkällä armoton stondis ja mullakin alkoi tehdä niin mieli. Juostiin talon pitkän heinän melki peittämälle pihalle ja livahdettiin avoimesta ikkunasta sisälle. Siinä sit vaan rakasteltiin kolme kertaa peräkkäin keskellä lankkulattiaa. Lopuks poikaystävällä alkoi tuntua ettei tuu enää paljoa ja lopetettiin. Kortsut jäi sinne ja naamat virneessä jatkettiin matkaa. Oli kyl tajuttoman kiihottavaa, paikka ja mies...

Vierailija
615/3551 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweetdreams kirjoitti:

Ehkä se kun olin yksin kotona. Olin pukeutunut korkosaappaisiin ja pikkumustan. Olin sheivannut itseni posliiniksi. Halusin tehdä miehelleni "kotivideon"

Kuvasin koko touhun hänelle, sain niin voimakkaan orgasmin omista sormistani että squirttasin matolle. Olin siis lattialla. Elämäni ensimmäinen kerta. Toista kertaa ei ole tullut.

Toinen kerta oli kun eräs mies sitoi minun kädet ja silmät. Uskomaton nautinto olla pelkkien tuntoaistien varassa. Hän "kidutti" minua niin kauan että sain melkein heti sisään tullessa.

vähän samankaltainen juttu minulla.  Olitiin tässä taannoin tallinnassa ja  lähetin ukon hetkeksi viruhotellin baariin yhdelle oluselle. Valmistauduin mielestäni viimeisen päälle tietäen mieheni fantasiat. Sheivasin itseni posliiniksi ja pukeuduin valkoiseen sukkanauhaan ja valkoisiin sukkiin korkokenkineen. Ja kun mies aavistamatta mitään tuli takaisin saatiin Niin ihana hotelliyö jota on maukasta muistella. Kuintenkin varsin pienillä jutuilla pystyy virittämään paljon. Ja tunnusta en enää näytä 25 vuotiaalta alusvaatemalllilta, mutta rakkaus toiseen suodattaa pienet vuosientuomat "vauriot" ei juuri haittaa. Ihana muisto tuosta hurjastelusta  =)

Vierailija
616/3551 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kertomuksia toivon!

Vierailija
617/3551 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
618/3551 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä kiihottavin on muutaman vuoden takaa.

Meillä oli häät tulossa ja vaimo (silloin vielä naisystävä) halusi mennä koemeikkiin. Kun oli perjantai ja saatiin lapsi hoitoon, päätettiin että mennä samana iltana hotelliin ja rentoudutaan kunnolla ennen hääjärjestelyruljanssia. Harrastetaan seksiä, käydään syömässä yms.

Sovittiin että minä menen jo etukäteen hotellille ja vaimo tulee kunhan pääsee Stokkalta meikistä.

Edellisenä iltana oli mennyt työkavereiden kanssa muutama olut. Krapulapanetus kihelmöi palleissa. Otin baarikaapista oluen ja odotin malttamattomana. Jotenkin kiihotti se kun tuleva vaimo on kohta siinä täydessä tällingissä. Mietin miltä hän mahtaa näyttää. Odotin että pääsen suutelemaan hänen punattuja pusuhuulia.

Pitkällisen odotuksen jälkeen hän laittoi viestin. Kysyi tulenko aulaan vastaan. Kuittasin ja lähdin alas.

Hän näytti vastustamattoman hyvältä korkkareissa, lyhyessä hameessa ja viimesen päälle meikattuna. Hän tiesi että tykkään naisellisesta tyylistä ja halusi selvästi vähän kiusotella. Ehdotin että käytäisiin huoneessa ennen kuin lähdetään syömään.

Hän kysyi mitä tykkään meikistä ja että onko huulipunaa liikaa ja että onko sävy hyvä. Kehuin että hän näyttää niin hyvältä ja kiihottavalta.

Hotellihuoneeseen päästyämme joimme huoharia ja otin hänestä muutamia kuvia niin että hän poseerasi ikkunalaudalla. Otin housut pois ja otin lisää kuvia kalu pystyssä.

Lopulta en enää kestänyt. Vein hänet sängylle, pidin ranteista kiinni ja nain pitkään. Ensin edestä, samalla suudellen häntä huulille ja kaulalle. Hän uikutti ja pyysi lisää.

Pyysin häntä menemään kontalleen. Läpsin häntä pepulle ja aloin taas naida. Laukesin häneb pilluunsa. Voi että se teki hyvää.

Jonkin ajan päästä hän kertoi epäilevänsä että huulipunan sävy on kuitenkin väärä. Kuulemma jokin hänen omista punistaa olisi kuitenkin parempi. Sanoin että hän voisi meikata vessassa, ja voitaisiin sitten arvioida kumpi sävy on parempi.

Meikattuaan huulet uudelleen hän tuli syliini istumaan ja minua alkoi taas panettaa. Hän istui hajareisin syliini ja alkoi liikkua kaluni päällä samalla kun sotkin taas hänen meikkinsä. Jatkoimme naimista kun tulin ulvoen hänen pilluunsa.

Vierailija
619/3551 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen yks kesä kun oltiin mun porukoiden kaa leirintäalueella. Nukuttiin, syötiin jne kaikki samassa matkailuvaunussa jotenka vaikka kuinka teki mieli ei voitu siellä touhuta miehen (sillon kyl poikaystävä) kanssa.

Pari yötä ja päivää siinä menetteli mut sit alko tuntumaan et ois pakko tehdä se jossaki. Käveltiin alueella ja samalla vähä kateltiin paikkoja sillä silmällä. Mies ehdotti veskiä jo ekana päivänä ja mä olin et ei nyt kumminkaan. Suihku oli kans listoilla mut mä aattelin et ihmiset näkis kun me mentäis sinne yhtä aikaa. Oli ovi näet suoraan ulkoa puku/pesutiloihin. Metsään meno itikoiden keskelle ei houkutellut mua yhtään. Olin vissiin aika rajottunu :D

Kolmantena iltana mies kävi jo niin kuumana et oli kiinni mussa ku takiainen. Olis pitänyt saada rakastella mua siinä vaunun petillä vaikka toiset nukku suunnilleen metrin päässä, kun pienessä ja vanhassa kuuden hengen vaunussa oltiin. Kello oli jotain kakstoista illalla tai no yöllä kun hiiviskeltiin hiljaa ulos vaunusta ja yritettiin ettei iskä ja äiti heräis. Huoltorakennuksen lähellä oli jonki tapanen työmaakoppi, en tiiä miks, koko aikana me ei nähty siellä ketään. Koitettiin varovasti ovea ja yllättäen se aukes. Siel oli sit semmonen sohvan tapanen vähän niinku meidän vaunussa, pöytä ja jotain kamaa.

En kerenny sanomaan mitään kun mies makas jo mun päällä siinä sohvalla, suuteli rajusti ja näykki mun kaulaa ja korvaa. Kädet riuhtoi mun housuja alas, kenkä lensi taaksepäin kopperon seinään ja mies riuhtoi mun toisen lahkeen pois. Vaikka tilanne oli ihan hullu nii olin ihan liekeissä. Musta oli ihanaa ku mies oli niin kiihkoissaan ettei hillinnyt himojaan yhtään. Penis ponnahti pystyyn kun se avas housujaan ja sit se vaa laskeutu takasin ihan kiinni mun päälle. Ehdin just sanoo et ”kortsu” kun mies oli jo sisällä. Se vaa murahti ja sanoi ei mul oo mukana. Sekunnin mietittyä mä aattelin et otetaan riski ku olin niin kiihottunu että en kyl ois pystyny keskeyttään.

Yleensä mä oon vähän aikaa ratsastellu alussa ja sit on palattu taas lähäriin ku mies tykkää laueta siinä mut nyt mentiin päällekkäin nopeeta alusta loppuun asti. Ihana orkku ja siinä sit vielä vähän aikaa makoiltiin tasattiin hengitystä kunnes alettiin keräillä itteemme ylös ja löydettiin mun pikkarit sohvan raosta ja kenkäkin löyty jonkun ihme tavaralaatikon takaa. Mun melki peppuhiukset tuolloin oli menneet ihan käsittämättömän takkuun ja meni monta minuuttia varmaan ku mies auttoi mua niitten selvittämisessä :D

Vanhemmat oli edelleen syvässä unessa, tai nii me ainakin haluttiin ajatella ku hiippailtiin takasin vaunulle ja nukahdettiin lopulta.

Vierailija
620/3551 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö... Olin ihanan miehen kanssa rakastelemassa hiekkarannalla. En osaa muuten kuvailla kuin että oli kaikin tavoin kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan