Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Ehkä eka kerta nykyisen miehen kanssa on kaikkein kiihottavin mun mielessä. Oltiin hiekkarannalla kuun valossa, olin kirkkaan tähtitaivaan ja miehen alla. Yhtäaikaa kun sain ihanan orgasmin katsoin taivaalle haukkoen henkeä ja näin tähdenlennon. Oli kiivas mutta romanttinen rakastelu ja kaunis hetki.
Mekin oltiin nuoruudessa tuon miehekkään kanssa aikas kiihkeitä ja uskaliaita. Kiihottavimpana kokemuksena on jäänyt mieleen yksi syksyinen yö…
Asuttiin silloin pienessä kylässä, tai no pitäjän keskustaksi tuota vois kai sanoa, ja käytiin samaa koulua. Ruvettiin seurustelemaan ysiluokalla ja oltiin niin kuin paita ja peppu. Kotona kun aina oli porukkaa riippumatta siitä kumman kodista puhutaan, niin siellä ei aina viihtynyt. Vaikka omat huoneet oli kummallakin, aina siinä ramppasi jotain porukkaa..
Oltiin siinä kuudentoista paikkeilla ja käveltiin kylän öisiä hiljaisia ”katuja” ja mies (poikaystävä silloin…) kävi kuumana kuin hellankoukku. Hän hyväili mun hiuksia, kun ne oli tosi pitkät tuolloin, puristeli pyllyä, kiusoitteli, pyrki suutelemaan jatkuvasti, yritti näykkiä kaulaani. Hän tarttui käteeni ja vetäisi minut lähikaupan lastauslaiturin taakse. Siellä hän sitten ”sitoi” mut itseensä, painoi vartaloni betonirakennelmaa vasten ja suuteli niin kiivaasti kuin vain osasi, sormet löysivät nopeasti housuihini ja huulet kaulalleni…
Hän ihan kuin huumasi mut kiihkollaan ja pian makasin jo hänen allaan farkut ja pikkuhousut roikkuen toisessa jalassani ja rakastelimme maassa betonisen ajosillan takana. Juuri kun kaikki oli kiihkeimmillään kuulin lähestyvän auton äänen. Yritin saada miestä lopettamaan, mutta hän oli jo lähellä huippua ja sanoi ettei malta lopettaa. Lopulta minäkin suljin siinä tilanteessa vain silmäni ja sain orkun miehen lauetessa..
Seuraavan kerran kun avasin silmäni mies oli yhä päälläni, mutta olimme samalla onnistuneet herättämään vartiointiliikkeen mielenkiinnon. Tilanne oli nolo mutta jotenkin kummallisella tavalla kiihottava. Vartija oli kyllä ymmärtäväinen, eihän nyt nuorta lempeä saisi näin häiritä, mut menkää nyt kuitenkin kotiin, hän sanoi hymyillen meille kun haapuilimme jaloillemme ja nostelimme vaatteita.
En tiedä mikä juuri tuosta kerrasta tekee niin kiihottavan mun mielestäni. Ehkäpä se on just tuo kiinnijääminen. Tuntuu että nuorempana miestä ainakin vain kiihotti enemmän kun oli mahdollista että joku voisi nähdä. :D
Olimme seurustelleet puolitoista vuotta. Tyttö oli hiljainen harmaavarpunen, mutta muuttui naidessa tiikeriksi ja sai naidessa rajuja orkkuja tekemättä mitään muuta kuin makaamalla alla. Mutta koko hänen vartalonja ja pillunsa kaappasi valtaansa. No sitten olimme jo hetkeksi eronneet hänen pyynnöstää ja luulin suhteen olevan ohi. Uusi tyttökin oli jo kattuna ja treffit sovittuna. Ex otti yhteyttä ja halusi tavata. Mikäs siinä, voisihan sitä vielä kokaista vanhasta muistista kun tiesin mitä odottaa. Kuvittelin sopivani, että voitaisiin aina joskus tavata, mutta hän olikin päättänyt saada minut pysyvästi. Pitkään keskusteliin ja lopulta ajauduttiin hänen luokseen. Sitten pääsi piru irti, hän alkoi syödä minua elävältä ja viimein lähetyssaarnaajassa tuo musta leski kaappasi valtaansa. Lukitsi jalkansa ympärille, puristi kalun nalkkiin liikkumattomaksi ja sitten alkoin armoton rytminen rypistys selkä kaarella. Sitä kesti, kesti ja kesti. En pystynyt liikkumaan, enkä laukeamaan kun puristus ja mankelointi oli niin rajua, meinasi koko kalu revetä ja mennä mukana. Vasta loputtomalta tuntuvan ajan jälkeen armoton imeminen ja puristus loppu, selkä laski kaarelta ja pääsin vihdoin viimein liikahtamaan. Muutaman työnnön jälkeen laukesin tajunnan rajamailla.
Tuosta on kulunut kohta 40v ja vieläkin kostuu silmänurkat muistosta. Tuota hetkeä ei unohda ikinä, vaikka vuosien aikana hänen pillunsa on aina silloin tällöin joutunut tuollaisen eläimellisen kiihkon tilaan. Orkkuja saanut kyllä tuhansia, mutta noi olleet jotain sairasta. Kun sellainen tuleen, niin multa meinaa päästä itku. Jäin aikonaan kertalaakista nalkkiin, fyysisesti ja henkisesti. Onneksi on muutenkin loistava vaimo.
Mullakin on vähän samantyyppinen kiihottava kokemus kuin tuossa jollakin edellä..
Vuosia sitten odoteltiin pysäkillä bussia poikaystävän kanssa. Olin ollut koko viikonlopun sen luona ja nyt piti palata kotiin kun lukio alkaisi aamulla. Oltiin rakasteltu viimeisen kerran just ennen kun lähdettiin poikaystävän kämpiltä, mut se halusi koko ajan. Jälkikäteen olen miettinyt että hän taisi olla jonkinsortin seksiaddikti, mutta mua se ei haitannut, päinvastoin. Halailtiin siinä ja suudeltiin, se kuiski mun korvaan haluavansa mua vielä kerran ja näykki mun kaulaa.
Sitten hän tarttui mua kädestä ja vei mut pysäkin takana ojan toisella puolella olevan rakennuksen seinustalle. Muistan kuinka jätkää seuratessani kiihkon ja jännityksen tunteet sekoittui päässäni. Katselin taakse varmistuakseni ettei meitä seurattu. Pysäkillä kun odotteli bussia pari muutakin tyyppiä.
Rakennus oli vanha teollisuushalli ja julkisivussa oli kellariluiska jonka suojiin pujahdimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme. Eikä aikaakaan kun oltiin jo makuullaan, jätkä tykkäsi olla aina mun päällä ja rakasteltiin siinä luiskatasolla. Kuulin ääniä jostain läheltä ja kuiskasin jätkälle että lopetetaan mutta jätkä vain kiihdytti äärimmileen. Suljin silmäni ja purin huultani etten inahtaisi. Yhdyntä oli nopea, mutta kiinnijäämisen pelko ja jännitys vain lisäsi nautintoa.
Palattiin takaisin pysäkille, mutta aikaa oli kulunut niin että bussivuoroni oli jo mennyt. Poikaystävä sanoi että ajettaisiin hänen autollaan bussi kiinni ja hyppäsin kyytiin seuraavalla pysäkillä tai asemalla. Näin tapahtui ja pääsin lopulta kotimatkalle.
Minusta on kiihottavaa, että mies tietää miten homma hoidetaan. Varmat ja hellät otteet, hyväilee eroottisia-alueita on kiihtynyt ja kalu jäykistyy osaa naida eri tavoilla saa naisen vohkimaan himosta.
Kiihottavin kokemus tähän asti, eikä helposti ylity, oli ensirakkauden ensimmäinen kosketus. Vaikka tekisi mieli sanoa eka rakastelu hänen kanssaan, niin se ihan eka kosketus oli kyl jotain taianomaista.
Ihania tarinoita.... Laittakaa lisää!!
Kyllä kiihottavin on se, kun istuin kaikessa rauhassa olusella kauniina kesäpäivänä ja pyytämättä ja yllättäen saan puhelimeeni viestin "Sinun kieli, minun perse - aikaa viisi minuuttia - toimi!" Tämä siis silloiselta naisystävältäni. (Tämän tapauksen kanssa oli juuri tällaista, asiat sanottiin kyllä niin suoraan ja kiertelemättä) Tuli nimittäin tälle rontille lähtö. Niin nopeaan en ole juossut koskaan, ja ehdin ;)
Poikaystävä oli ollut pari viikkoa työssäoppimassa Tshekeissä ja nähtiin sit eka kerran tauon jälkeen yllättäen paikallisen kauppakeskuksen käytävällä. Odotin häntä meille vasta illaksi mut hän olikin jo ehtinyt Suomeen ja sanoi tulleensa just ostamaan mulle kukkia. Siinä suudeltiin ahneesti ja halattiin. Yhtäkkiä hän nykäisi mut kädestä invavessaan. En pystynyt vastustelemaan ollenkaan kun hän alkoi riisua mun housuja ja suuteli kaulaa ja näykki mun korvia. Nopeesti hän kellisti mut siihen lattialle, painautu tiukasti mun päälle ja siinä sit vaa alettiin rakastella :D
Selkä oli kyl vähän kipee, vessan kaakelit on aika kovia maata, mut oli kyl kiihottavaa. Yks mun kiihottavimmista kokemuksista ehkä just siks kun olin niin puutteessa ja niin tuntu poikaystäväkin olevan :) Kunhan päästiin pystyyn, saatiin housut takas jalkaan ja mä sain mun tosi pitkän tukan ojennukseen poistuttiin pikkuhiljaa vessasta. Onneks ketään ei ollut jonottamassa oven takana. Suudeltiin vielä kerran ja poikkis lähti omien sanojensa mukaan hakeen niitä kukkia. Mun piti puolestaan kiiruhtaa tunnille, vapaatunnilla kun olin.
Kreivi kirjoitti:
Kyllä kiihottavin on se, kun istuin kaikessa rauhassa olusella kauniina kesäpäivänä ja pyytämättä ja yllättäen saan puhelimeeni viestin "Sinun kieli, minun perse - aikaa viisi minuuttia - toimi!" Tämä siis silloiselta naisystävältäni. (Tämän tapauksen kanssa oli juuri tällaista, asiat sanottiin kyllä niin suoraan ja kiertelemättä) Tuli nimittäin tälle rontille lähtö. Niin nopeaan en ole juossut koskaan, ja ehdin ;)
en kyl ymmärrä näitä kun suurimmalle osallen naisista tuon käsittely ei tunnu miltään se on vain häjyä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme seurustelleet puolitoista vuotta. Tyttö oli hiljainen harmaavarpunen, mutta muuttui naidessa tiikeriksi ja sai naidessa rajuja orkkuja tekemättä mitään muuta kuin makaamalla alla. Mutta koko hänen vartalonja ja pillunsa kaappasi valtaansa. No sitten olimme jo hetkeksi eronneet hänen pyynnöstää ja luulin suhteen olevan ohi. Uusi tyttökin oli jo kattuna ja treffit sovittuna. Ex otti yhteyttä ja halusi tavata. Mikäs siinä, voisihan sitä vielä kokaista vanhasta muistista kun tiesin mitä odottaa. Kuvittelin sopivani, että voitaisiin aina joskus tavata, mutta hän olikin päättänyt saada minut pysyvästi. Pitkään keskusteliin ja lopulta ajauduttiin hänen luokseen. Sitten pääsi piru irti, hän alkoi syödä minua elävältä ja viimein lähetyssaarnaajassa tuo musta leski kaappasi valtaansa. Lukitsi jalkansa ympärille, puristi kalun nalkkiin liikkumattomaksi ja sitten alkoin armoton rytminen rypistys selkä kaarella. Sitä kesti, kesti ja kesti. En pystynyt liikkumaan, enkä laukeamaan kun puristus ja mankelointi oli niin rajua, meinasi koko kalu revetä ja mennä mukana. Vasta loputtomalta tuntuvan ajan jälkeen armoton imeminen ja puristus loppu, selkä laski kaarelta ja pääsin vihdoin viimein liikahtamaan. Muutaman työnnön jälkeen laukesin tajunnan rajamailla.
Tuosta on kulunut kohta 40v ja vieläkin kostuu silmänurkat muistosta. Tuota hetkeä ei unohda ikinä, vaikka vuosien aikana hänen pillunsa on aina silloin tällöin joutunut tuollaisen eläimellisen kiihkon tilaan. Orkkuja saanut kyllä tuhansia, mutta noi olleet jotain sairasta. Kun sellainen tuleen, niin multa meinaa päästä itku. Jäin aikonaan kertalaakista nalkkiin, fyysisesti ja henkisesti. Onneksi on muutenkin loistava vaimo.
ihmettelen tuollasia naisia, onkohan soittajanaiset niitä tiikereitä sängyssä, hiljaisimmat kuitenki? orkkukoneita?
Ei paras mutta yksi parhaita oli kun mies söi kiihkoissaan kaulani ruvelle. Seuraavana päivänä menin töihin nuoren rakastajani hampaanjäljet kaulassa kuin mikäkin ensifritsunsa saanut teini, vaikka olin yli kolmekymppinen. Suhteemme oli salainen ja olimme sopineet että tuollaisia merkkejä ei jätetä, mutta mies ei voinut itselleen mitään kun halusi minua niin paljon. Koko mies oli muutenkin niin seksikäs, että valuin sulaa hunajaa pelkästä katseesta.
Kiellettyä hedelmää sain maistaa.
Uskomaton nainen, todella rintava ja tykkäsi kovasta seksistä jota itse en ole päässyt maistamaan.
Ihana sileä pillu ja nännit pienet ja nöpöllään.
Sain naida tätä ihanuutta useita tunteja tukistellen ja kovaa pohjaan painaen ja sain sellaista suuseksiä jota en unohda koskaan. Kivekset suussa välillä, koko varren huomioiden, kovaa tukistaen ja rumia puhuen annoin hänelle imemisen rytmin.
Pari orkkua hänelle nuolleena aloitin vimmatun nussinnan joka tuntui molemmissa uskomattomalta... äänestä päätellen ainakin. Pyysin lupaa laueta paljaan mirrin päälle, mutta kiimasta johtuen se ensimmäinen laukaus yletti hänen leualle saakka jonka jälkeen kastelin hänen pehmeän vatsan ja ja rinnat kokonaan. Tämän jälkeen märkä kaluni sai vielä hetken hellyyttä lämpimässä suussa. Tämä on ns. neva-foget-tyyppinen tapaus jota on kiva muistella kiikkustuolissa :)
Tässä yksi.. Olen uusi nykyisessä työpaikassani ja tarvitsen perehdytystä. Perehdyttäjäni on minua rielusti vanhempi, naimisissa oleva mies. Itse olen 23v nainen. Olin jo silmäillyt tätä miestä ja ehkä hänkin minua, tai näin ainakin mielessäni tahdoin kuvitella.
Hän opetti minua muutama päivä sitten kokoushuoneessa. Minua kuumotti jo valmiiksi mennä kahdestaan huoneeseen tämän miehen kanssa. Ajattelin, etten varmaan saa keskityttyä asiaan ollenkaan. Istuimme vierekkäin, huoneen ovi kiinni. Mies katsoi niin ihanasti ja tiiviisti silmiini, välillä katse vilkuili huuliani, hänen hymynsä oli hurmaava.. Olimme niin lähekkäin..Hivuttauduin tahallani vieläkin lähemmäs. En tiedä huomasiko mies yritykseni. Kosketin reidelläni hänen reittään ja pidimme asennon näin niin pitkään kunnes ihomme alkoivat jo kuumottaa toisiamme. Välillä kosketus erkani, mutta sitten mies laittoi reitensä minua vasten. Olin niin kiihottunut että jos huoneessa ei olisi ollut ikkunoita, olisin varmaan tehnyt jotakin.
Ajatteleekohan hän koskaan minua? Niin syntistä, mutta ihanaa.
Saan niin kovia värinöitä tästä keskustelusta, että nännit kovettuu.
Mies on jo kauan sanonut haluavansa rakastella suihkussa. Hänen mielestä se olisi kiihottavinta ikinä. Olin ollut pitkään epäileväinen, miten se onnistuisi, seisoviltaan seinää vasten juu, mutta entä jos jalka luistaisi ja tasapaino pettäisi. Tai makuulaan lattialla, voisi olla mulle epämukavaa, miehellä kun on tapana tulla aina tiiviisti mun päälle. Normaalisti tykkään siitä kun ollaan niin lähekkäin mut kovalla alustalla selkään vois sattua, niin kuin täällä jo sanottiinkin. Ja polvet vois hajota kontallaan, pitäisi ainakin olla pyyhkeitä tms. alla…
Yhtenä päivänä sitten kaikki vain tapahtui spontaanisti. Olin suihkussa, taapero päiväunilla ja mies oli vielä töissä kun menin pesuhuoneeseen. Sillä välin kun suihkuttelin hän olikin tullut kotiin ja ilmeisesti kuuli mun olevan pesulla. Yhtäkkiä hän oli jo siinä alasti takanani ja alkoi suudella niskaan ja kaulalle ja kosketella mua kaikkialta.
Yritin koskea hänen kovuuteensa, mutta hän vain nosti mut kokonaan syliinsä ja alkoi rakastella seinää vasten. En ollut koskaan nähnyt tai tuntenut häntä niin kiihkeänä, ja se sai minutkin liekkeihin. Pian makasin jo hänen allaan lattialla, mutta jostain syystä se ei tuntunutkaan kipeältä. Tuntui vähän muttei liikaa, en tiedä sit olinko vaan niin kiihottunut tai keskittynyt etten tajunnut mitään. Orkun jälkeen makoiltiin vielä hetken paikallaan lämpimän veden keskellä ja suudeltiin.
Sit pestiin toistemme selät ja mies auttoi vielä mua tukan pesussa, mullakin kun on tuota hiusta jo ehkä liiankin kanssa.
Mun ennakkoluuloista huolimatta oli tosi kiihottava kokemus, yksi mieleenpainuvimmista. Uusiksi otetaan varmasti kun tilaisuus tulee :)
On eräs mies, joka aina saa haluni heräämään. Viime viikolla hän epähuomiossa hipaisi rintaani kurkottaessaan ottamaan jotakin hyllyltä ohitseni, ja minä en voinut olla henkäisemättä ääneen, kun se tuntui niim uskomattoman hyvältä ja kiihottavalta. Tajusin, kuinka paljon itse asiassa haluan häntä. Aivan hulluna.
Hän kuuli ja näki reaktioni ja tunne taitaa olla molemminpuolinen. Kun hän vain tulisi ja ottaisi minut. Se kosketus iholla tuntuu vieläkin ja sähkö humahtaa läviseni.
Olen ollut häneen salaa rakastunut jo kauan, mutta nyt hän varmaan tietää, koska ei kai tuosta voi erehtyä. Yksi hipaisu, mutta niin ihana...