Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleeni näitä lukiessa eräs hämmentävä kokemus. Olin nuorena tyttönä kesätöissä Helsingissä. Kaverini lopetti kesätyöt jo aiemmin ja olin yksikseni. Kauniina kesäpäivänä lähdin ajankuluksi käveleskelemään ihaniin rantamaisemiin. Siellä seisoskelin ja ihailin maisemia kun juttusilleni tuli selvästikin rappiolla oleva laitapuolenkulkija, mies. Huomasin, että mies oli todella komea kaiken sen räsyisyytensä takaa. Yritin loputtee jutustelua, mutta mies vain jatkoi. Kohteliaana tyttönä en halunnut olla töykeäkään ja lähteä vain pois. Minulla oli päälläni napapaita ja yllättäen mies sanoi, että minulla on tosi kaunis vatsa, että minun pitäisi ottaa napakoru. Ja sitten hän kosketti alavatsaani. Kosketus meni lävitseni kuin sähköisku ja sopersin jotain, että kutittaa. Tähän mies totesi, että taidat olla todella herkkä myös tuolta alempaa. Pyysi mukaansa ja ymmärsin kyllä mitä varten. Sähkö oli niin kovaa, että kovasti olisin halunnut mennä, mutta moraali ei antanut periksi.
Oih, tiedän tuon tunteen... Se suloinen vihlaisu alavatsassa ja intohimo, halu, kiihotus... Joskus sen saa aikaan pelkkä katse, joskus kosketus.
Onkohan se miehillä sama? Se sellainen ihana vihlonta. Tietysti saattaa tapahtua muutakin kuin vihloa, esimerkiksi lihaisa miekka nousta, mutta niin tapahtuu kaikenlaista meillä naisillakin. Ei vain yhtä näkyvästi.
Tapasin tänään pitkästä aikaa miehen, johon olen ollut salaa rakastunut jo muutaman vuoden, ja se sähkö jo pienestä kosketuksesta oli uskomaton. Oli pakko mennä vessaan tapaamisen jälkeen, koska olin niin märkä. Eikä todellakaan siitä, että olisin pissannut housuun!
Oihhh...
Kyllä tuota vihlontaa on miehilläkin... ainakin itselläni. Vielä tajunnan räjäyttävämpää on oikea naisen ääni semmoinen asmr. Siihen kun sais eroottisen kosketuksen vahingossa tai tahalteen....
Mitä on asmr?
R. Toinen mies, hetero, haluan vain tietää
Se on sellainen aivo-orgasmi. Yhden naisen ääni saa mulla aina - lähes poikkeuksetta - aikaan armottoman stondiksen. Se ääni jotenkin hivelee ja hyväilee. Sen pitäisi olla jollakin puhelinseksilinjalla töissä, koska miehiltä tulis alta aikayksikön.
Mulla jo sen ekat sanat kun nähdään alkaa seisottaa. Kosketuksesta ei valitettavasti ole toiveita. Mutta jos se koskettaisi mua eroottisesti, niin hajoais pää. Ja halkeais kulli.
Ok, kiitos tiedosta. En ole tollasta naista vielä tavannut, mutta toivottavasti pian.
En edes osaa lainata kunnolla, kun kiihottaa pelkkä ajatus. Millainen ääni se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleeni näitä lukiessa eräs hämmentävä kokemus. Olin nuorena tyttönä kesätöissä Helsingissä. Kaverini lopetti kesätyöt jo aiemmin ja olin yksikseni. Kauniina kesäpäivänä lähdin ajankuluksi käveleskelemään ihaniin rantamaisemiin. Siellä seisoskelin ja ihailin maisemia kun juttusilleni tuli selvästikin rappiolla oleva laitapuolenkulkija, mies. Huomasin, että mies oli todella komea kaiken sen räsyisyytensä takaa. Yritin loputtee jutustelua, mutta mies vain jatkoi. Kohteliaana tyttönä en halunnut olla töykeäkään ja lähteä vain pois. Minulla oli päälläni napapaita ja yllättäen mies sanoi, että minulla on tosi kaunis vatsa, että minun pitäisi ottaa napakoru. Ja sitten hän kosketti alavatsaani. Kosketus meni lävitseni kuin sähköisku ja sopersin jotain, että kutittaa. Tähän mies totesi, että taidat olla todella herkkä myös tuolta alempaa. Pyysi mukaansa ja ymmärsin kyllä mitä varten. Sähkö oli niin kovaa, että kovasti olisin halunnut mennä, mutta moraali ei antanut periksi.
Oih, tiedän tuon tunteen... Se suloinen vihlaisu alavatsassa ja intohimo, halu, kiihotus... Joskus sen saa aikaan pelkkä katse, joskus kosketus.
Onkohan se miehillä sama? Se sellainen ihana vihlonta. Tietysti saattaa tapahtua muutakin kuin vihloa, esimerkiksi lihaisa miekka nousta, mutta niin tapahtuu kaikenlaista meillä naisillakin. Ei vain yhtä näkyvästi.
Tapasin tänään pitkästä aikaa miehen, johon olen ollut salaa rakastunut jo muutaman vuoden, ja se sähkö jo pienestä kosketuksesta oli uskomaton. Oli pakko mennä vessaan tapaamisen jälkeen, koska olin niin märkä. Eikä todellakaan siitä, että olisin pissannut housuun!
Oihhh...
Kyllä tuota vihlontaa on miehilläkin... ainakin itselläni. Vielä tajunnan räjäyttävämpää on oikea naisen ääni semmoinen asmr. Siihen kun sais eroottisen kosketuksen vahingossa tai tahalteen....
Mitä on asmr?
R. Toinen mies, hetero, haluan vain tietää
Se on sellainen aivo-orgasmi. Yhden naisen ääni saa mulla aina - lähes poikkeuksetta - aikaan armottoman stondiksen. Se ääni jotenkin hivelee ja hyväilee. Sen pitäisi olla jollakin puhelinseksilinjalla töissä, koska miehiltä tulis alta aikayksikön.
Mulla jo sen ekat sanat kun nähdään alkaa seisottaa. Kosketuksesta ei valitettavasti ole toiveita. Mutta jos se koskettaisi mua eroottisesti, niin hajoais pää. Ja halkeais kulli.
Joillakin miehillä on kans sellainen tajuttoman matala rauhallinen ääni joka saa minulla tämän aikaan. Hassuinta on, että joskus jollain 18-19-20 vee pojalla on sellainen myös, vaikka muuten on siis pojan näköinen. Haluaisin mennä kysymään, että onko isäsi lähistöllä? (En ole puuma.)
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyl kiihottavin tähän mennessä mun kokemuksista. Johti kyl sit ihaniin lisäkokemuksiin kyseisen miehen kanssa. Ehkä oon jossain tän jo kertonut...
Olin juhannustansseissa ja mies jonka kanssa mulla oli koko illan ollut silmäpeliä tuli hakemaan hitaaseen kappaleeseen ja vei tosi ihanasti. Se alkoi vähän nylkyttämään (en oikeen osaa selittää) ja painautui tiiviimmin mua vasten. Porukkaa oli paljon tanssilattialla mut mä en kiihotukseltani enää tajunnu mitään. Miehen kovuus painoi mua just oikeesta kohdasta ja kiihotuin ihan hurjasti. Sit hän alkoi yhtäkkiä suudella mua. Mentiin takapihalle, etittiin syrjänen paikka ja rakasteltiin nurmikolla. Mies oli tosi kiihkeä mun päällä ja tietenkin joku käpy tai vastaava oli mun alla vähän hiertämässä. Mut kyllä oli ihan superkiihkeä, ihana yhdyntä.
Meidän eka kerta... Harmi kun erottiin, kun mä muutin toiselle puolelle maata opiskelemaan. Vieläkin muistelen Jaria ja meidän ihanaa kiihkeää seksiä...
Mun fantasia olisi tanssia noin jossain yökerhossa.
(Jäänee fantasiaksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kyl kiihottavin tähän mennessä mun kokemuksista. Johti kyl sit ihaniin lisäkokemuksiin kyseisen miehen kanssa. Ehkä oon jossain tän jo kertonut...
Olin juhannustansseissa ja mies jonka kanssa mulla oli koko illan ollut silmäpeliä tuli hakemaan hitaaseen kappaleeseen ja vei tosi ihanasti. Se alkoi vähän nylkyttämään (en oikeen osaa selittää) ja painautui tiiviimmin mua vasten. Porukkaa oli paljon tanssilattialla mut mä en kiihotukseltani enää tajunnu mitään. Miehen kovuus painoi mua just oikeesta kohdasta ja kiihotuin ihan hurjasti. Sit hän alkoi yhtäkkiä suudella mua. Mentiin takapihalle, etittiin syrjänen paikka ja rakasteltiin nurmikolla. Mies oli tosi kiihkeä mun päällä ja tietenkin joku käpy tai vastaava oli mun alla vähän hiertämässä. Mut kyllä oli ihan superkiihkeä, ihana yhdyntä.
Meidän eka kerta... Harmi kun erottiin, kun mä muutin toiselle puolelle maata opiskelemaan. Vieläkin muistelen Jaria ja meidän ihanaa kiihkeää seksiä...
(Jäänee fantasiaksi.)
Mulla on käynyt samalla lailla, paitsi että mies alkoi sanoa tanssilattialla ettei kestä enää kun seisottaa ja syöksyttää. Mentiin pian läheiseen metsikköön ja se oli upeaa seksiä, vaikka tultiin molemmat tyyliin eka työnnöllä. Olin uskomattoman kiihottunut. Katseltiin vähän aikaa tähtiä puiden lomasta, ja kun mun käteni hiukan myöhemmin "eksyi" tämän miehen etumukselle, hänellä alkoi seistä raudanlujana ja pian taas rakastelimme puiden alla. Sain uskomattoman orgasmin, ja kyllä nauttivat myös mies ja muna.
Mun elämän parasta ja kiihottavinta seksiä.
Siitä on ikävä kyllä tässä kuolleessa liitossa turha haaveilla. Kumpi saa rohkeuden lähteä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Jäänee fantasiaksi.)
Mulla on käynyt samalla lailla, paitsi että mies alkoi sanoa tanssilattialla ettei kestä enää kun seisottaa ja syöksyttää. Mentiin pian läheiseen metsikköön ja se oli upeaa seksiä, vaikka tultiin molemmat tyyliin eka työnnöllä. Olin uskomattoman kiihottunut. Katseltiin vähän aikaa tähtiä puiden lomasta, ja kun mun käteni hiukan myöhemmin "eksyi" tämän miehen etumukselle, hänellä alkoi seistä raudanlujana ja pian taas rakastelimme puiden alla. Sain uskomattoman orgasmin, ja kyllä nauttivat myös mies ja muna.
Mun elämän parasta ja kiihottavinta seksiä.
Siitä on ikävä kyllä tässä kuolleessa liitossa turha haaveilla. Kumpi saa rohkeuden lähteä ensin.
Kyseessä siis todellakin ERI MIES, vaikka olin tämän kanssa jo kihloissa, wattu soikoon ja liian myssytön lähtemään.
Mun kiihottavimmat kokemukset liittyy 18v aikoihin kun silloisen poikaystävän kanssa alettiin seurustella. Vähän väliä suudeltiin taukoamatta ja usein sit alettiin rakastella. Oli päiviä ettei juurikaan poistuttu sängystä jos kummallakaan ei ollut tunteja tai muita koulujuttuja, oltiin lukiossa tuolloin. Jätkä tuntui käyvän kuumana koko ajan ja hän sai kiimansa tarttumaan minuunkin, halusin häntä valtavasti. Samanlaista huumaa en ole lähellekkään sen jälkeen kokenut. Jos saatiin olla koko päivä yhdessä yhdyntöjen määrä saattoi olla 8 tai jopa enemmän. :D
Oltiin aika rohkeita näin jälkeenpäin ajatellen kun rakasteltiin milloin missäkin. Toki aina koitettiin katsoa ettei kukaan näe tai pääse yllättämään.
Kerran oltiin kirjastossa semmoisessa varaston syvennyksessä rappusten alla aluksi seisaaltaan seinää vasten. Lopulta sit yritettiin mahtua makaamaan siinä kun poikäystävä halusi aina tulla päälle. Oltiin just päästy pystyyn, saatu housut ylös ja jätkä kortsun sullottua taskuunsa, kun rappusten yläpäässä ovi aukesi ja kirjastotäti tuli etsimään jotain. Oltiin hengästyneitä mut jotenkin onnistuttiin olemaan siinä niin hiljaa ettei hän huomannut meitä ja lähtikin pian pois.
Jännittävää mutta samalla niin kiihottavaa...
Nuoruudesta on jäänyt mieleen joitakin seksikertoja erityisesti. Ensimmäinen kerta (vasta) 17-vuotiaana jäi mieleen tietenkin. Se oli hyvää, kun tuli vähän yllättäen tyttöystävän kotona mahdollisuus ja hän suostui heti, kun ehdotin. Vaalea, sopivan muodokas, kaunis tyttö, huh...
Sitten myöhemmin armeija-aikana ensimmäisillä iltalomilla silloisen tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa seksi on jäänyt muistiin tosi kiihottavana. Silloin oltiin "kiinni" alokasaikana alkuun aika kauan, ehkä pari viikkoa ja sitten pääsin iltalomilla tyttöystävän luo käymään, joka sattui asumaan aika lähellä varuskuntaa. Olin ollut ilman seksiä kauan, tosi puutteessa ja kun hänen vanhempiensa kanssa seurustelusta päästiin yläkertaan hänen huoneeseensa ei kiireessä ehditty kumpikaan riisua kuin housut, kun halutti niin hirveästi :)
Minullakin jäi "peltipaita" ylle, kun mentiin sänkyyn heti ja muutamassa minuutissa sisään. Sänky natisi hirveästi, muistan sen, mutta ei haitannut. Varmaan kuului alas.Se tuntui aivan taivaalliselta naida silloin. Silloin jaksoi ja pystyi uudelleenkin hetken päästä. Ollaan monesti muisteltu sitä naureskellen :)
Kiihottavin kokemus tapahtui muutamia vuosia sitten häissä. Eräs itseäni reilusti vanhempi mies pyysi minua tanssimaan ja hän oli aivan ihana . Tunsin kun veti minut itseään vasten kuinka hänellä alkoi kalu jäykistyä ja tämä alkoi minun parikymppistä neitoa kiihottaa ja niinpä en estellyt kun menimme vähän syrjään ja hän riisui pikkuhousuni ja nosti mekon helman ylös ja pisti kalun sisään ja naimme.
Lukioajoista tuli mieleeni.
Seurustelin tuolloin samanikäisen viehättävän neitokaisen kanssa ja meillä sattui olemaan jakso jossa molemmilla oli hyppytunteja samaan aikaan. Meidän koulu oli suht pieni ja ajantappopaikkoja ei juuri ollut, käytävillä muutama sohva ja oppilaskunnan kioski. Kylille tai kirjastoon ei aina jaksanut lähteä.
Hän oli silmissäni jotain niin kaunista ja ihanaa ja minun teki mieli rakastella melki koko ajan. Istuuduimme yhdelle sohvista ja siinä sitten lähes samantien aloin suudella häntä. Välillä pälyilin ympärille ettei meillä olisi yleisöä ja jatkoin taas kiihkeää suutelua. Sohva oli käytävällä mutta hiljaisessa vähän kuin nurkassa melkein rappusten alla. Olisin halunnut rakastella siinä ja yritinkin saada häntä selälleen, mutta hän kieltäytyi ja sanoi: "ei me voida tässä". Parempi niin.
Farkuissani puristus oli melkoinen ja mietin kuumeisesti vaihtoehtoja. Tartuin tyttöäni kädestä lähdimme yläkertaan. Jokaisen luokan oven vieressä oli tuolloin taulu mistä näki mitä tunteja kyseisessä luokassa on koko viikon aikana. Englannin luokka näytti infon mukaan tyhjältä, mutta tokihan ovi nyt olisi lukossa kuvittelin. Ei ollutkaan. Kurkistin ensin varovasti ovesta kunnes sitten nykäisin tyttöni perässäni luokkaan sisälle.
Ovi lukkoon ja hyökkäsin uudelleen tytön huulille. Suudelmien tuoksinnassa avasin molempien farkkuja ja tyttö mutisi jotain että "entäs jos opettaja tulee järjestelemään paikkoja tai jotain.." johon totesin vain ykskantaan ettei tule. Lopulta menimme luokan perällä olevan pienen sermin taakse makaamaan ja aloimme rakastella siellä kiivaasti.
Juuri kun yhdyntä oli kuumimmillaan luokan ovi aukesi ja jähmetyin siinä samassa paikoilleni. Tunsin kuinka purkauduin vaikka en enää liikkunutkaan. Onneksi viime hetkellä ennen luokkaan astumistaan opettaja pyörsi ovella, hän oli ehkä unohtanut jotain opettajainhuoneeseen tai jotain. Joka tapauksessa saimme just tarpeeksi aikaa kerätä itsemme lattialta ja häipyä puolijuoksua muihin maisemiin.
Yksi mun kiihottavimmista kokemuksista. Kiinnijäämisen pelko oli ihan mieletön tunne.
Mekin sekstailtiin poikaystävän kaa joskus koulussa abivuonna.. En tiiä näkikö kukaan meidän puuhia
Oli tosi kiihottavaa kun se oli kuitenki vähän ehkä kiellettyä.. :D
Siskon miehen kanssa salaa pientä sorminaintia...olin lapsenvahtina ja katsoimme yhdessä elokuvaa ja pikkuhiljaa siskon miehen sormet oli tussuni sisällä...
Viimeiset 3 viestiä on kyllä Pertti 56v fantasiaa.
Lisää oikeita!
Joillakin on villiä seksiä, joillakin ei
Mulla ei oo varsinaista tarinaa, mut komppaan kyl tota edellistä. Noi kerrat on kyl jääny ihanina mieleen kun mies on ollut semmonen tosi maskuliininen mä sanoisin, hellä mut kuitenki vähän raju :)
Ok, kiitos tiedosta. En ole tollasta naista vielä tavannut, mutta toivottavasti pian.