Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Kiihottavimpia kokemuksia ovat ne, jotka vietän kanssasi. Joskus lähes sietämättömän mutta suloisen kiihottavia.
Naiselta miehelle - aikuiselle 💙
Lisää näitä!
Omani olen jo kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavimpia kokemuksia ovat ne, jotka vietän kanssasi. Joskus lähes sietämättömän mutta suloisen kiihottavia.
Mikähän tässä oli alapeukun arvoista? Olisko pitänyt tarkemmin kuvailla? Jos lähes aina kiihottaa ja panettaa hänen läheisyydessä, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässä oli alapeukun arvoista? Olisko pitänyt tarkemmin kuvailla? Jos lähes aina kiihottaa ja panettaa hänen läheisyydessä, niin...
Olisi :) En tosin minä alapeukuttanut.
Ex naiseni 20 v tuli käymään kylässä asunnollani ja puhuimme niitä näitä sekä myös suhteestamme ja siitä voitaisko vielä yrittää. Hänellä oli jo uusi mies ja keskustelun hän tokaisi ettei ainakaan ala millekkään eikä varsinkaan mihinkään seksisuhteeseen koska ei halua pettää miestään koska myös tykkää minusta muutenkin. Lopulta hän tokaisi että lähtee käymään kahvilla toisen ystävänsä kanssa ja saatoin hänet eteiseen. Ovella vielä halasimme kunnes muutamassa sekunnissa tuntui sellaista voimakasta energiaa ja väristystä välillämme ja halaus eteni pitkään suudelmaan jonka aikana häneltä putosi käsilaukkukin lattialle :D . Intohimoisesti siinä suutelimme ja kaaduimme sänkyyn. Se oli todella pikaista toimintaa ja nakoimme vain kuin elokuvissa vaatteet pois päältä ja itse olin jo valmiiksi kivikovana kunnes pääsin työntymään syvälle hänen sisäänsä. Siitä seurasi todella pikainen ratsastustuokio jossa ei kestänyt montaa minuuttia kunnes räjähdin syvälle hänen sisäänsä. Tämän jälkeen hän nousi ylös ja veti pikkuhousunsa vain jalkaan ja tokaisi lähtiessään että " soitellaan " :D . Tämä jäi hyvin mieleen ja itseä jotenkin kiihottaa ajatuskin siitä että hän on istunut kahvilla jutellen niitä näitä kuuman sperman valuessa pikkuhousuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että viimeinen gynekäynti. Mulla on lääkärifetissi, ja se miesgyne oli tajuttoman seksikäs. Tämä kuulostanee seksinovellilta, mutta ei ole sitä. Mulla tuli tajunnanräjäyttävä orgasmi. Ja voisin vannoa, että gynellä seisoi. Mies se on gynekologikin.
Onkos kukaan nainen pannut gyneä ??
vainjoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että viimeinen gynekäynti. Mulla on lääkärifetissi, ja se miesgyne oli tajuttoman seksikäs. Tämä kuulostanee seksinovellilta, mutta ei ole sitä. Mulla tuli tajunnanräjäyttävä orgasmi. Ja voisin vannoa, että gynellä seisoi. Mies se on gynekologikin.
Kyllä. Olen gynen avokki. Hän ei tosin (enää) ole gyneni. Meillä kuitenkin synkkasi hyvin aikoinaan, joten pyysin kahville. Hän sitten selittämään, että ammattieettiset syyt jne jne, jolloin vaihdoin gynekologia, ja yksi asia johti sitten toiseen.
Ei minua haittaa mitä hän ammatikseen tekee. Ehkä jonkin verran kiihotuin niissä muuten aika epämiellyttävissä tutkimuksissa, mutta se johtui hänen silmistään ja hymystään, ja hänellä oli gyneksi aika hellät otteet (kokemusta myös roisista ronkkijoista).
Mutta ei niissä tutkimustilanteissa muuten mitään ihmeellistä tapahtunut. Myöhemmin siviilissä kyllä... Hän tuntee naisen anatomian ja mikä tuntuu erityisen hyvältä. Myönsi joskus pitkittäneensä tutkimusta tahallaan, joten ei se ihastus yksipuolista ollut, vaikka hän peitti sen melko hyvin. Mitään seisokkeja tai muuta en koskaan havainnut. Tuskin niitä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi :) En tosin minä alapeukuttanut.
No en syystä tai toisesta voi tai halua kuvailla, mutta mulla jo hänen tietty katseensä ja hymynsä saa aikaan sellaisen kiihottumisen, että menen ihan sekaisin. Etenkin kun tuntuu, että hän näkee kuinka kiihotun jo pelkästä läheisyydestä. En olisi ikinä uskonut, että tällaista onkaan, ellen olisi kokenut. Vain tämän yhden miehen kanssa. Ei olla rakasteltu, mutta... ihanaa olisi, jos jokin kaunis päivä...
Kuumottaa pelkkä ajatus. *huoh*
(Tiedän, että aika kesyä settiä verrattuna moniin muihin täällä, mutta on ollut myös muutamia unohtumattomia kosketuksia. Jotenkin niin kauniita ja kyllä, äärettömän kiihottavia.)
Gynen avokki kirjoitti:
vainjoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen gynen avokki. Hän ei tosin (enää) ole gyneni. Meillä kuitenkin synkkasi hyvin aikoinaan, joten pyysin kahville. Hän sitten selittämään, että ammattieettiset syyt jne jne, jolloin vaihdoin gynekologia, ja yksi asia johti sitten toiseen.
Ei minua haittaa mitä hän ammatikseen tekee. Ehkä jonkin verran kiihotuin niissä muuten aika epämiellyttävissä tutkimuksissa, mutta se johtui hänen silmistään ja hymystään, ja hänellä oli gyneksi aika hellät otteet (kokemusta myös roisista ronkkijoista).
Mutta ei niissä tutkimustilanteissa muuten mitään ihmeellistä tapahtunut. Myöhemmin siviilissä kyllä... Hän tuntee naisen anatomian ja mikä tuntuu erityisen hyvältä. Myönsi joskus pitkittäneensä tutkimusta tahallaan, joten ei se ihastus yksipuolista ollut, vaikka hän peitti sen melko hyvin. Mitään seisokkeja tai muuta en koskaan havainnut. Tuskin niitä olikaan.
Ihan varmasti oli. Erektion voi suht helposti peittää paitsi poikkeuksellisissa olosuhteissa. Veikkaan, että kulli seisoi kuin rautakanki ammattietiikka tai ei.
Sinänsä ex-potilaan ja lääkärin suhteessa ei ole mitään eettisestikään väärää, kunhan ei pannut sua kun olit vielä hänen potilaansa.
Mutta miehet on miehiä. Takaan, että seisoi, huomasit tai et, jos ihastusta ja himoa yms. ilmassa.
T. Mies
Tätä ketjua kun selaa, alkaa aina seistä.
Masokistisesti silti luen.
(On nettisäätö, mutta ei olla päästy vielä iholle. Joka kerta kun tavataan farkut ahtaammat.)
Tulipa mieleeni näitä lukiessa eräs hämmentävä kokemus. Olin nuorena tyttönä kesätöissä Helsingissä. Kaverini lopetti kesätyöt jo aiemmin ja olin yksikseni. Kauniina kesäpäivänä lähdin ajankuluksi käveleskelemään ihaniin rantamaisemiin. Siellä seisoskelin ja ihailin maisemia kun juttusilleni tuli selvästikin rappiolla oleva laitapuolenkulkija, mies. Huomasin, että mies oli todella komea kaiken sen räsyisyytensä takaa. Yritin loputtee jutustelua, mutta mies vain jatkoi. Kohteliaana tyttönä en halunnut olla töykeäkään ja lähteä vain pois. Minulla oli päälläni napapaita ja yllättäen mies sanoi, että minulla on tosi kaunis vatsa, että minun pitäisi ottaa napakoru. Ja sitten hän kosketti alavatsaani. Kosketus meni lävitseni kuin sähköisku ja sopersin jotain, että kutittaa. Tähän mies totesi, että taidat olla todella herkkä myös tuolta alempaa. Pyysi mukaansa ja ymmärsin kyllä mitä varten. Sähkö oli niin kovaa, että kovasti olisin halunnut mennä, mutta moraali ei antanut periksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleeni näitä lukiessa eräs hämmentävä kokemus. Olin nuorena tyttönä kesätöissä Helsingissä. Kaverini lopetti kesätyöt jo aiemmin ja olin yksikseni. Kauniina kesäpäivänä lähdin ajankuluksi käveleskelemään ihaniin rantamaisemiin. Siellä seisoskelin ja ihailin maisemia kun juttusilleni tuli selvästikin rappiolla oleva laitapuolenkulkija, mies. Huomasin, että mies oli todella komea kaiken sen räsyisyytensä takaa. Yritin loputtee jutustelua, mutta mies vain jatkoi. Kohteliaana tyttönä en halunnut olla töykeäkään ja lähteä vain pois. Minulla oli päälläni napapaita ja yllättäen mies sanoi, että minulla on tosi kaunis vatsa, että minun pitäisi ottaa napakoru. Ja sitten hän kosketti alavatsaani. Kosketus meni lävitseni kuin sähköisku ja sopersin jotain, että kutittaa. Tähän mies totesi, että taidat olla todella herkkä myös tuolta alempaa. Pyysi mukaansa ja ymmärsin kyllä mitä varten. Sähkö oli niin kovaa, että kovasti olisin halunnut mennä, mutta moraali ei antanut periksi.
Oih, tiedän tuon tunteen... Se suloinen vihlaisu alavatsassa ja intohimo, halu, kiihotus... Joskus sen saa aikaan pelkkä katse, joskus kosketus.
Onkohan se miehillä sama? Se sellainen ihana vihlonta. Tietysti saattaa tapahtua muutakin kuin vihloa, esimerkiksi lihaisa miekka nousta, mutta niin tapahtuu kaikenlaista meillä naisillakin. Ei vain yhtä näkyvästi.
Tapasin tänään pitkästä aikaa miehen, johon olen ollut salaa rakastunut jo muutaman vuoden, ja se sähkö jo pienestä kosketuksesta oli uskomaton. Oli pakko mennä vessaan tapaamisen jälkeen, koska olin niin märkä. Eikä todellakaan siitä, että olisin pissannut housuun!
Oihhh...
Nain puistossa vastatapaamani miehen kanssa. Selkä oli kipeä seuraavana päivänä mutta voi sitä kiihkon määrää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, tiedän tuon tunteen... Se suloinen vihlaisu alavatsassa ja intohimo, halu, kiihotus... Joskus sen saa aikaan pelkkä katse, joskus kosketus.
Onkohan se miehillä sama? Se sellainen ihana vihlonta. Tietysti saattaa tapahtua muutakin kuin vihloa, esimerkiksi lihaisa miekka nousta, mutta niin tapahtuu kaikenlaista meillä naisillakin. Ei vain yhtä näkyvästi.
Tapasin tänään pitkästä aikaa miehen, johon olen ollut salaa rakastunut jo muutaman vuoden, ja se sähkö jo pienestä kosketuksesta oli uskomaton. Oli pakko mennä vessaan tapaamisen jälkeen, koska olin niin märkä. Eikä todellakaan siitä, että olisin pissannut housuun!
Oihhh...
Kyllä tuota vihlontaa on miehilläkin... ainakin itselläni. Vielä tajunnan räjäyttävämpää on oikea naisen ääni semmoinen asmr. Siihen kun sais eroottisen kosketuksen vahingossa tai tahalteen....
Tää oli kyl kiihottavin tähän mennessä mun kokemuksista. Johti kyl sit ihaniin lisäkokemuksiin kyseisen miehen kanssa. Ehkä oon jossain tän jo kertonut...
Olin juhannustansseissa ja mies jonka kanssa mulla oli koko illan ollut silmäpeliä tuli hakemaan hitaaseen kappaleeseen ja vei tosi ihanasti. Se alkoi vähän nylkyttämään (en oikeen osaa selittää) ja painautui tiiviimmin mua vasten. Porukkaa oli paljon tanssilattialla mut mä en kiihotukseltani enää tajunnu mitään. Miehen kovuus painoi mua just oikeesta kohdasta ja kiihotuin ihan hurjasti. Sit hän alkoi yhtäkkiä suudella mua. Mentiin takapihalle, etittiin syrjänen paikka ja rakasteltiin nurmikolla. Mies oli tosi kiihkeä mun päällä ja tietenkin joku käpy tai vastaava oli mun alla vähän hiertämässä. Mut kyllä oli ihan superkiihkeä, ihana yhdyntä.
Meidän eka kerta... Harmi kun erottiin, kun mä muutin toiselle puolelle maata opiskelemaan. Vieläkin muistelen Jaria ja meidän ihanaa kiihkeää seksiä...
Lisää... kiva lueskella kun mies kattoo kiekkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oihhh...
Kyllä tuota vihlontaa on miehilläkin... ainakin itselläni. Vielä tajunnan räjäyttävämpää on oikea naisen ääni semmoinen asmr. Siihen kun sais eroottisen kosketuksen vahingossa tai tahalteen....
Mitä on asmr?
R. Toinen mies, hetero, haluan vain tietää
Vierailija kirjoitti:
Lisää... kiva lueskella kun mies kattoo kiekkoa
Miehesi on siis se masokistiosapuoli suhteessanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oihhh...
Mitä on asmr?
R. Toinen mies, hetero, haluan vain tietää
Se on sellainen aivo-orgasmi. Yhden naisen ääni saa mulla aina - lähes poikkeuksetta - aikaan armottoman stondiksen. Se ääni jotenkin hivelee ja hyväilee. Sen pitäisi olla jollakin puhelinseksilinjalla töissä, koska miehiltä tulis alta aikayksikön.
Mulla jo sen ekat sanat kun nähdään alkaa seisottaa. Kosketuksesta ei valitettavasti ole toiveita. Mutta jos se koskettaisi mua eroottisesti, niin hajoais pää. Ja halkeais kulli.
Älkää please pilatko tätä ketjua tuolla jankkaamisella.