Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Exä, joka oli aika lailla siveyden sipuli, kerran pitkällä lennolla runkkasi mulle uskomattoman orgasmin. Oltiin juuri syöty ja olin nukahtamaisillani, niin peiton alla avasi housut ja alkoi käsitöihin. Onneksi oli paperia lähellä, spermaa tuli oikein kunnolla.
Up
Ihania eroottisia kokemuksia...
Muistan kouluaikoina kuinka kaunista, suloista ja ennenkaikkea kiihottavaa ja seksikästä oli katsella erästä ylemmällä luokalla ollutta pariskuntaa, kun he suutelivat toisiaan taukoamatta välitunneilla. Tyttö nojasi seinää vasten koulun käytävällä ja poika oli hänen edessään ihan kiinni tytön hoikassa vartalossa. He suutelivat kiihkeästi ja poika hyväili tytön vartaloa. Tyttö oli niin kaunis, koulun kauneimpia ehdottomasti, pitkine tummine hiuksineen ja tummine silmineen. Välillä poika suuteli tytön kaulaa ja piti hänen käsiään hänen päänsä yläpuolella. He olisivat varmasti monta kertaa rakastelleet siinä käytävällä, jos vain olisivat saaneet olla kahden.
Tämä on jäänyt kauniina muistona mieleeni.
Olis nii hyvii/kiihkeitä juttui mut en viitti kertoo
Poika kirjoitti:
Olis nii hyvii/kiihkeitä juttui mut en viitti kertoo
Noin laiskalla on äitkin vielä kotona siivoamassa.
Olin mu kaverilla yötä sen huonees jotai säädettii sit sen äiti tuli huoneesee ja sil oli vaa aamutakki päällä ja tissit näky kunnol. Mul alko stondaa mun boksereis ja se huomas sen ku oli siin vähä aikaa kysy iltapalast. Se vaa naurahti ja lähti. Sit huomasin et mun kaverilki seiso ja alettii pikku hiljaa runkkaamaa ja ajateltii sen äitii. Oli niii hot!! Kiva mennä yöks sinne ku on ain vähis vaatteis siel...
Vierailija kirjoitti:
Minusta hyvä flirttailu on todella kiihottavaa. Olin hiljattain juopumassa kavereideni kanssa ja minuun iski hikka. Tuttu varattu nainen ilmoitti minulle päättäväisesti, että hän voi hoitaa asian. Hän oli suoraa minua vastapäätä pöydän toisella puolella noin puolen metrin päässä. Hän käski katsomaan häntä silmiin. Sitten hän otti juomansa, laittoi pillin suuhunsa ja alkoi imeä posket lommolla. Koko ajan hän piti röyhkeän katsekontaktin minuun.
Hikka tietysti loppui siihen paikkaan. Sivuvaikutuksena oli tosin toisenlainen fysiologinen vaikutus mieskehoon.
Parasta tuossa oli, että jo ennen tuota olen unelmoinut hänen suihinotostaan, koska hänellä on upeat täyteläisen huulet, suuri suu jossa on suorat hampaat, suuret intensiiviset silmät ja mahtavat rinnat. Lisäksi hänestä paistoi jotenkin läpi ennen tuostakin, että hän osaa ja tykkää myös käyttää vahvuuksiaan. Ihana nainen!
Hah, hah, tämä oli mainio :D
Teininä ku olin 16v ja mun paraskaveri 17v (ollaan kummatkin tyttöjä) nii oltiin kahestaan kotona ja vanhemmat oli silloin virossa (kait?) niin juotiiin iskän kallista rommia ja se johti sitte siihen että kohta tyrkkäsin sen mun kaverin seinään vasten ja suutelin samalla ku kourin sitä alapäästä :D tää mun kaveri on siis bi ja mää ihan hetero joten se oli ihan helevetin kiimanen silloin ku kourin sitä. loppujen lopuksi imin sitä pikkareiden päältä ja lopulta ilman niitä. muistellaan vieläkin tuota hetkeä naurun kera :) nyt mää oon naimisissa ja yhden lapsen äiti ja se mun kaveri on kans onnellisessa suhteessa.
meidänkin koulussa oli yks pariskunta jotka nojaili aina seinään.. ne suuteli ja hyväili kans toisiaan melki joka välitunti. varmaan ne olis kans panneet jos olis olleet kahdestaan. :D toisaalta kateellisena mut toisaalta vähä kiihottuneenakin kattelin niitä sillon... jännä että se on tyttö joka aina nojaa seinään harvemmin poika.. ei siinä mitään kivaahan se on nojailla kun poika on siinä jotenkin niin miehekkäänä :D
Lisää, lisää...
En voi kieltää, että runkkumateriaaliksi menee, mutta... on aikas monta kiihottavaa tarinaa
Kertokaa!
Itsellä se, kun miesystävä painautui kiinni torilla täynnä ihmisiä, ja tunsin tukevan seisokin peppuani vasten ja kiihtyneen hengityksen korvassa. Oli mennä jalat alta. Teki mieli panna siinä ja nyt. Jotenkin kestimme kämpilleni, mutta hänellä oli touhutippoja ja minulla märät pikkarit. Naimme eteisessä ja tulimme parilla työnnöllä. Se oli se pidättely. Uskomattoman eroottista ja kiimaa täynnä.
UP!
Nämä on niin kiihottavia. Paras ketju Vauvalla.
Lisää vaan! Sain kauan kaipaamani orgasmin näitä lukiessa. Nyt pystyy taas keskittymään työhön ja perheeseen. Jotenkin. Osa jutuista oli niiiiiin eroottisia, että vieläkin kuumottaa.
T. AV-mamma puutteessa
Ehkä se kun olin yksin kotona. Olin pukeutunut korkosaappaisiin ja pikkumustan. Olin sheivannut itseni posliiniksi. Halusin tehdä miehelleni "kotivideon"
Kuvasin koko touhun hänelle, sain niin voimakkaan orgasmin omista sormistani että squirttasin matolle. Olin siis lattialla. Elämäni ensimmäinen kerta. Toista kertaa ei ole tullut.
Toinen kerta oli kun eräs mies sitoi minun kädet ja silmät. Uskomaton nautinto olla pelkkien tuntoaistien varassa. Hän "kidutti" minua niin kauan että sain melkein heti sisään tullessa.
Oma vaimo tuli saunaan kun miespuolinen kaverini oli kylässä. Vaimo vilautteli ja pyllisteli kaverilleni. Kaveri yritti peitellä kun alkoi reagoimaan tilanteeseen.illalla pantiin niin ettei vieras huoneessa nukkuva kaveri voinut olla kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin valahtaa märäksi, kun tietty mies vain katsoo syvälle silmiin. Viimeksi tämän sai aikaan täysin kielletyssä julkisessa tilanteessa itseäni huomattavasti nuorempi mies, hyvä kun en lauennut siihen paikkaan.
Puoli vuotta vanha viestini osui silmään. Panemiseksihan se kuukausien kitumisen jälkeen tän kanssa meni. Ensin suudeltiin parina päivänä niin että meinasi taju lähteä ja sitten pari päivää ennen joulua tämä ori otti minut kuin ei olisi elämässään naista saanut. Huh. En ole ikinä tuntenut tällaista himoa ketään kohtaan. Suunnittelemme uutta tapaamista...
Tähän tilanteeseen päivitystä. Kolme kuukautta olemme nyt naineet kuin kanit eikä loppua näy. Huh. Olen tainnut rakastua ja viimeisin (eilen) tältä nuorukaiselta tullut viesti kuului: Rakastan sinua niin paljon.
Ei kai tällaista tapahdu kuin elokuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin valahtaa märäksi, kun tietty mies vain katsoo syvälle silmiin. Viimeksi tämän sai aikaan täysin kielletyssä julkisessa tilanteessa itseäni huomattavasti nuorempi mies, hyvä kun en lauennut siihen paikkaan.
Puoli vuotta vanha viestini osui silmään. Panemiseksihan se kuukausien kitumisen jälkeen tän kanssa meni. Ensin suudeltiin parina päivänä niin että meinasi taju lähteä ja sitten pari päivää ennen joulua tämä ori otti minut kuin ei olisi elämässään naista saanut. Huh. En ole ikinä tuntenut tällaista himoa ketään kohtaan. Suunnittelemme uutta tapaamista...
Tähän tilanteeseen päivitystä. Kolme kuukautta olemme nyt naineet kuin kanit eikä loppua näy. Huh. Olen tainnut rakastua ja viimeisin (eilen) tältä nuorukaiselta tullut viesti kuului: Rakastan sinua niin paljon.
Ei kai tällaista tapahdu kuin elokuvissa?
Uhhh, onneksi olkoon! Kävispä mullekin noin... olisin niin onnellinen. ❤
Vierailija kirjoitti:
Lisää vaan! Sain kauan kaipaamani orgasmin näitä lukiessa. Nyt pystyy taas keskittymään työhön ja perheeseen. Jotenkin. Osa jutuista oli niiiiiin eroottisia, että vieläkin kuumottaa.
T. AV-mamma puutteessa
Komppaan! Lääkitys vielä vaikeuttaa normaalisti herkkää orgasmia, joten tämä on taivaanlahja 😇
Tarkoitat kai näistä fantsuista :DDDDDDDDDDDDDDDDD