Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
461/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että viimeinen gynekäynti. Mulla on lääkärifetissi, ja se miesgyne oli tajuttoman seksikäs. Tämä kuulostanee seksinovellilta, mutta ei ole sitä. Mulla tuli tajunnanräjäyttävä orgasmi. Ja voisin vannoa, että gynellä seisoi. Mies se on gynekologikin.

Kerrohan lisää tuosta käynnistä ja orgasmistasi 

En kerro. Jääköön salaisuudeksi. Mutta tuntui uskomattoman hyvältä, ja gynellä oli selkeä ja iso pullistuma housuissa, mistä en häntä syytä. Hän oli aivan ammatillinen, mutta minkä voi, jos naispotilas saa uskomattoman orgasmin normitutkimuksesssa. Seisokin ymmärtää, ja myös sen, jos haluaa lisätä nautintoa. Olen ainoastaan kiitollinen. Kyllä lääkärilläkin seisoo, kun on sopiva kiihoke. Ainut on, että olisin halunnut helpottaa sitä panetusta... Kulli siellä valkotakin piilossakin on. Kun pääsisin hyväilemään.

Kuten sanottu, mulla on lääkärifetissi. Huom. mieslääkäri...

Täytyy myöntää näin mieslääkärinä, että himoan yhtä potilastani todella paljon. Se sotii etiikkaani vastaan ja tuntuu väärältä, mutta myös niin oikealta. Joka tapaamiskerralla panettaa enemmän. Helpottaa myöntää se täällä, koska muualla en voi.

Ymmärrän siis sitä gynekologia täysin. Itse en ole gyne, mutta inhimillinen mies heikkouksineen. Kun hoitosuhde päättyy, ehkä saan viimein tyydyttää haluni, ja potilas myös. Hän on ollut minuun rakastunut jo kauan. Kuten minäkin häneen, mutta se on täytynyt kätkeä. Välillä on myös seissyt armottomasti, joten itsehillintää on tarvittu 100%.

Kuten sanottu, mies se on lääkärikin. Heikkouksineen ja haluineen sekä kaluineen.

Uhhhh... vaikka et se komea gyneni olekaan, niin tämä antaa toivoa. Menisi viikko vuoteessa, pöydällä, missä vain naidessa jos mahdollista. Pelkkä ajatus panettaa niin, että... sanat loppuu. Järkevät sanat. Ottaisin suihin heti ja päästäisin sen erektion vapaaksi, koska täytyy niitten housujen tuntua tiukoilta ja kullin tukalalta niitten vankilassa.

En ole se sun himoitsema potilas, mutta kuvittele hänen kieli kiusoittelemassa sun terskaa. Mmmmm... Ehkä hänelläkin on lääkärifetissi. 😘

T. 468

Kiitos vaan kun sait tuon ajatuksen mun päähäni. Ne punaiset huulet mun peniksellä... Ihan liian kiihottavaa.

Ei voi ajatella tollasia ennen kuin hoitosuhde on ohi - paitsi salaa. Kiitos sun, seuraavalla vastaanotolla ottaa enemmänkin eteen. Onneksi on se pöytä peittona, ettei seisokki näy. Nykyaikatauluilla ei ehdi edes kädelle vessaan purkamaan pahimpia paineita.

Yritän unohtaa tuon jutun hänen kielestään kiusoittelemassa mun terskaa. Ei saa ajatella sitä. Ei vaan saa. Vaikka mieli tekee niin perhanasti...

Vierailija
462/3551 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen mieheni ensi kertaa. Meidän välillä oli käsittämätön seksuaalinen jännite, jollaista en ole ensitapaamisella kokenut kehenkään kanssa. Se oli uskomatonta himoa ensi tapaamisella, ja rakkautta kun opin hänet tuntemaan.

Ei mikään täydellinen mies (kuka on?) mutta mulle niin sopiva. 💗

En unohda ikinä kuinka hänen katseensa vaelsi mun joka kurvilla ja omi ne.

Joskus katse voi olla kiihottavampi kuin kosketus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/3551 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä alapeukuttaa? Ihania tarinoita ja saa kyllä aikaan tiettyä veren pakkautumista etumukseen.

Miten ankea immeinen alanuolettaa, oikeesti?! Ilman seksuaalista kiihotusta harva meistä olis täällä.

Pelkää että oma mies tai nainen kyseessä? Silmitöntä mustasukkaisuutta?

Omasta puolesta voin sanoa, että ei tarvitse tyttiksen tai vaimon olla pelko perseessä... tämä on vain ja ainoastaan fantasiaa. En edes tiedä haluaisinko oikeasti toteuttaa sen. Aina voi kuitenkin fantasioida, puolin sekä toisin. Kenenkään mieltä ei voi vangita. Mulle on moni mies kertonut - ilman kysymistä, tai mun kiinnostusta - että ajattelee mua nussiessaan vaimoaan tai tyttistään. Yksi vaimo kertoi, että minä parannan miehensä potenssia, kun kiihotan häntä. No, onneksi olkoon. En ole viemässä kenenkään puolisoa, ja olen jo luonnostaan yksin viihtyvä. Toki joskus voin ottaa miehen matkaan, jos on tarpeeksi seksikäs eikä ukkomies. 😘

Ilmankin pärjää. Pus 💋

Vierailija
464/3551 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kauhean kiihottavaa että sattuu ihan.. En ole seksiä harrastanut 5 vuoteen. Haluaisin saada kunnolla miestä.

N23

Vierailija
465/3551 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
466/3551 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuumimmista itselle sattuneista oli vuosia sitten, kun haksahdin lyhyeen salasuhteeseen itseäni 10 vuotta nuoremman myös varatun kaunokaisen kanssa.

Erityisesti jäi mieleen, kun hän pyysi saada imeä minua paljaalla ja halusi, että tulisin hänen kasvoilleen. Tykkäsi muutenkin vähän rajummasta toiminnasta, pienestä alistuksesta ja esim. anaalista.

Homma toimi liiankin hyvin, myös lakanoiden ulkopuolella ja oikeastaan tästä syystä suhde oli pakko päättää, perheitä ei haluttu hajottaa. Lämmin muisto jäi silti.

Vierailija
467/3551 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himos juhannus 2015.

kaverin kanssa oltiin festarifiiliksillä, normi settii, musiikin kuunteluu ja olutta, normi läppää naisten kanssa ja sillee. Yhtenä iltana meidän pöytään liittyi nainen, ei mikään superhelmi, mutta ihan ok tapaus. Jutut meni puolilevottomaksi, mukavaa oli koko ilta. Loppu illasta nainen ehdotti että lähdetäänkö harrastamaan suuseksiä. Katsottiin toisiamme, ai me kolmisinko?. mitä  ! ! ??  =)

No tuumasta toimeen, kyllähän tähän huutoon piti vastata, vaikka varmaan meitä molempia jännitti sikana. Miten onnistuu erektio toisen katsellessa ja sillee, heteromiehelle varmaakin erityiskauhee juttu. Mutta molemmat oltiin samaa mieltä että ei muutakuin eteenpäin jutussa. Ja niin päädyttiin kolmisin asuntoautolle, ja aamuyöntunteina saatiin kaikki niin monta orgasmia ettei enempää kestänyt. Ja homma yllättäen jäi suuseksitasolle, kukaan ei siis pannut ketään, mutta kaikki kolme sai tyydyttävää suuseksiä. Herkkua oli se.

Vierailija
468/3551 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seven up!

Vierailija
469/3551 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä isokaluisen miehen kanssa hiekkamontulla. Annoin naida paljaalla joka asennosta, kun kävi niin kuumana minuun ja kalu oli niin upean suuri!!

Istuin hänen kasvoilleen ja annoin hänen nuolla orkun minulle!

Sitten hän nai minua vielä kontillaan takaapäin, kunnes katselin hänen roiskivan ison spermamäärän hiekalle!

Vierailija
470/3551 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa viime lauantaina tanssin varatun miehen kanssa, ja tunsin hänen valtavan erektionsa. Itseäni himotti myös hulluna, mutta lähdin yksin kotiin. En kyllä voinut olla hiukan kiusaamarta miestä tekemällä pientä hierovaa liikettä sitä isoa sykkivää stondista vasten. Miehelle tuli kiire vessaan ja itse lähdin kotiin. Kieltämättä tuli käytettyä omia sormia...

Ensi kerralla en varmaan pysty vastustamaan. Seisokki oli niin kivikova, ettei varmaan hänkään.

Vierailija
471/3551 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himos juhannus 2015.

kaverin kanssa oltiin festarifiiliksillä, normi settii, musiikin kuunteluu ja olutta, normi läppää naisten kanssa ja sillee. Yhtenä iltana meidän pöytään liittyi nainen, ei mikään superhelmi, mutta ihan ok tapaus. Jutut meni puolilevottomaksi, mukavaa oli koko ilta. Loppu illasta nainen ehdotti että lähdetäänkö harrastamaan suuseksiä. Katsottiin toisiamme, ai me kolmisinko?. mitä  ! ! ??  =)

No tuumasta toimeen, kyllähän tähän huutoon piti vastata, vaikka varmaan meitä molempia jännitti sikana. Miten onnistuu erektio toisen katsellessa ja sillee, heteromiehelle varmaakin erityiskauhee juttu. Mutta molemmat oltiin samaa mieltä että ei muutakuin eteenpäin jutussa. Ja niin päädyttiin kolmisin asuntoautolle, ja aamuyöntunteina saatiin kaikki niin monta orgasmia ettei enempää kestänyt. Ja homma yllättäen jäi suuseksitasolle, kukaan ei siis pannut ketään, mutta kaikki kolme sai tyydyttävää suuseksiä. Herkkua oli se.

Mmmm... ja suuseksiähän ei lasketa...

Naisena tulee mieleen heti kaksi miestä, joilta voisin ottaa suihin, mutta kieltämättä haluaisin kunnon parrua sen jälkeen. Mikään ei voita mahtavaa panoa.

Vierailija
472/3551 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se liittyy pitkitettyyn esileikkiin ja kiusoitteluun, kunnes molemmat on niin laukeamisen tarpeessa, että on pakko yhtyä. Pitkittäminen lisäää nautintoa, vaikka se on sellaista suloista kidutusta. Ja kieltämättä mies usein tulee jo kahdella työnnöllä, mutta niin minäkin. Saan orgasmin jo siitä, kun mies työntyy sisään.

Vierailija
473/3551 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viime kesän pyöräretkelläni kaksi todella viehättävää rouvaa terassilla joiden kanssa päädyttiin jatkoille. Oli siinä työmaata kerrakseen kun molempien kanssa otettiin parit setit aamuun mennessä. Ei mitään kimppajuttuja vaan erikseen hoitelin naiset. Saunassa, suihkussa, sängyssä. Toista tapailen edelleen.

Vierailija
474/3551 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, johon olin ollut jo kauan rakastunut, veti tiiviiseen syleilyyn, jossa tunsin hänen valtavan erektionsa ja olin itsekin niin kiihottunut, että laukesin, kun mies hieroi stondistaan mua vasten. Julkisella paikalla, enkä voinut olla voihkimatta. Pidättelin niin kauan kuin pystyin.

Noloa mutta ihanaa.

Vierailija
475/3551 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhh, lisää

Vierailija
476/3551 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies kirjoitti:

Oon 16-vuotias miehenalku. Yksi opettajistani on kasvoiltaan kuin enkeli ja muuten sellaiset muodot että farkut repee, siis mulla. Se neuvoo mua kärsivällisesti kieliopissa niin että tunnen sen parfyymin ja ne tissit on just siinä vieressä kun hän kumartuu mun puoleen. Yksi tunti se tiputti liidun lattialle ja meiltä kaikilta pojilta suunnilleen kastui etumus kun se pyllisti siinä luokan edessä. En voinut olla vähän hyväilemättä sitä stondista (farkkujen päältä, en oo pervo) joka tulee aina sen tunnilla. Ihan vähän vaan, mutta sitten en voinut lopettaa ja erektio vaan paisui ja just kun yritin saada sen kullin pystyyn napaa kohti ja piiloon, niin se ope sanoi mulle terävästi "kännykkä pois Joonas!" (nimi keksitty, en oo Joonas).

Änkytin jotain että ei mulla oo kännykkää... No ope tuli tarkistamaan, ja ei ollut kännykkää, mutta sen sijaan iso teltta etumuksessa, jota yritin peitellä. Samalla koskin siihen ja koko tilanne oli niin kiihottava, että hyvä kun en lauennut housuihin. Koko luokka tietysti kattoi. No ope näki mun erektion, punastui silleen söpösti ja sanoi "sori, erehdyin" mistä mun kulli entisestään innpiilo ja terska osui pulpetin pohjaan. Keinuin hiukan tuolilla ja taistelin tulemista vastaan. Ope kattoi mua aina välillä niillä ihanilla silmillään ja joka kerta paisutti lisää.

Tunnin jälkeen ope pyysi mua jäämään vähän juttelemaan ja ajattelin että ei vittu, tulee torumista ja viestiä himaan. Mutta ope sanoikin mulle, että "Joonas, en voinut olla huomaamatta sun mahtavaa seisokkia... Ai se ei vieläkään ole asettunut?" Siinä vaiheessa mun kyrpä hänen kattoessa jäykistyi tietty äärimmilleen ja pamahti vasten vatsaa. Se oli niin teräksenkova, että siitä oikeesti lähti sellanen ääni kun se iskeytyi kohti napaa. Touhutipat oli liukastaneet sitä, joten se nousu kiihotti vaan lisää, kun kangas hankasi terskaa. Olin purskahtamaisillani.

"Kylläpä sulla seisoo", ope sanoi ja hymyili. Se oli niin kaunis ja ihana että se vaan pahensi mun nolostusta ja seisokkia, joka oli nyt räjähdyspisteessä. "Anna mä autan vähän."

Ope laski kätensä mun mahtavalle erektiolle, ja silitteli sitä vähän, ees ja taas, ja sitten hyväili mun kullin kärkeä, milloin AAAAHHHHHH

... mä heräsin ja äidillä oli taas extra pyykkiä, kun olin purkautunut ihan kunnolla. Nolona menin pesulle ja sitten keittiöön syömään muroja puhtaat kalsarit ja farkut päällä. Ekalla tunnilla tosin näkisin hänet taas. Ehkä nyt? Kymppi enkussa mutta kaipaan tukaria niin että syöksyttää pelkkä ajatus. Meidän luokan Ville sanoo että dream on, mutta se ei tiedä miten se ope kattoo mua. Siinä on himoa ihan kuin se tietäis mikä mulla pullottaa farkuissa.

Vois olla kuin mun "kynästå". Pariķin kertaa on sexy rinnakas ope tullut mun luo, kun muka kännykkä pupetin alla... ihan toinen ja herkempi vehje laukeemaan. Tekis mieli sanoa että takavarikoi lujalla otteella. Joskus luulen et tahallaan härnää niillä herkkurinnoilla ja sillä läheisyydellä. Meinaa purskahtaa joka hetki kun stondis liukuu ylöspäin touhutippojen liukastamana. Se farkkukangas tekee terskalle aika halvatun hyvää, kun se hankaa armotonta stondista vasten.

Eipä silti, haaveilen kyllä siitä että ope antais mulle kunnon suuhoitoa. Hanjobi kävis myös jos saisin laueta niille ihanille tisseille. Taas on brain fried huomiseen ellen saa kunnon panoa... uhhuhhuu...

Vierailija
477/3551 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä. Uskomaton herkku. Nytkin on pakko painaa reisiä yhteen, koska himottaa hulluna. Pitkä, tumma, komea... ja se katse! Pikkarit kastui, ei voi mitään.

Etuvarustus myös huomattava...

... MUTTA pakko pidättäytyä, vaikka vaikeaa se on.

Vierailija
478/3551 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, pliis. t.n23 jatkuvassa puutteessa 🙄

Vierailija
479/3551 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joku aika sitten yhen tyypin, jonka kanssa mulla oli hurjan kiihkeää seksiä. Ekasta suudelmasta tiesi heti et kumpi vie... ja kun me rakasteltiin se piteli mun molempia käsivarsia mun pään yläpuolella yhellä kädellä ja makas tiukasti vasten mua koko ajan...

En oo ikinä ennen saanu orkkua(ja) lähärissä, enkä oo aiemmin tykännyt perinteisestä mies päällä menosta, mut tää kaveri osaa kyl hommansa niin hyvin et nyt oon ihan koukussa tohon tyyliin :D

Vierailija
480/3551 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi läheisyys, se että maataan ihan likikkäin ja miehen kiihkeät otteet siinä samalla on ihaninta seksissä! Saa tuntea miehen painon päällään ja työnnöt tuntuu voimakkailta. Kuulee miten hän nauttii, hänen raskaan huohotuksen hiuksissa ja korvan vieressä. Mieheni myös pitelee käsiäni pääni yläpuolella varsinkin alussa ja sit taas uudestaan lähellä laukeamistaan.

En oo minäkään ennen erityisemmin halunnut olla alla, mut nykyisen mieheni kanssa lähes aina. Olen myös alkanut saamaan aivan ihania orgasmeja, joita en ennen saanut yhdynnässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi