Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3552)
Nolottaa myöntää, mutta se oli kun viime lauantain säätö (olin todella puutteessa ja tää uhkea kaunis nainen) kuiskasi mulle kesken hellän yhdynnän, että saat satuttaa ja pane mua rajusti. Oli kuin jokin eläin olis päässyt mussa valloilleen ja panin sydämeni kyllyydestä, pohjaan asti, välillä kiskoen hänen pitkistä blondeista hiuksista ja jopa kuristaen. Nainen sai parikin orkkua ja huusi, en tiedä oliko enemmän nautinnosta vai kivusta, mutta mä olin kuin siitosori enkä muista että ikinä olis erektio ollut isompi ja kovempi. Kun viimein laukesin, se oli uskomattoman nautinnollista.
Jonkin verran nolottaa tämä mun eläimellinen puoli, mutta viikolle on sovittu taas treffit ja seisoo pelkästä ajatuksesta. En ole jännämies, mutta tuo oli aivan hemmetin kiihottavaa.
Varmasti kiihottavin kokemus on ollut, kun 12 vuotta vanhemman, silloisen kaukosuhde mieheni kanssa menimme yötöideni jälkeen asunnolleni yhdessä. Mies tuli takiani työpaikalleni odottamaan töiden päättymistä ja flirttiä oli koko illan ajan. Tuhmia puheita ja pitkiä katseita muiden asiakkaiden ympäröimänä, mutta ei kosketusta. Kuinka kiihottavaa oli ajatella, että tietää saavansa tätä miestä myöhemmin, mutta oli kiellettyä ja epäammattimaista koskettaa.
Mies odotti autollani ja kun pääsin suutelemaan häntä, tuntui kun olisin sulanut siihen paikkaan. Ajoin asunnolleni ja pitkitimme alkua käymällä suihkussa, suutelimme ja pesimme toisiamme. Kyllä voin sanoa, että olin tajuttoman märkä ja liukas pelkästään katsoessani miehen tajuttoman seksikästä penistä ja melkein tuntea se jo sisällä. Mies kantoi minut suihkusta sängylle ja nuollen ja sormettaen antoi minulle tajunnanräjäyttävän orgasmin, jonka jälkeen työntyi minuun sisälle. Se oli kaiken odotuksen arvoista, kuten aina. Orgasmin vielä supistellessa miehen kova penis liikkui sisälläni täyttäen minut kokonaan. Hän käänti minut ympäri ottaen minut takaapäin ja samalla hyväillen peppua. Pitkiä, hitaita, syviä vetoja alkuun samalla käyttäen sormea sulkijalihaksella saaden minut supistelemaa entistä kovemmin. Tätä ei mieskään kestänyt kauan vaan tahtia koventamalla laukesi sisälleni.
Seksiä kesti aamuyölle, jonka jälkeen oli pakko käydä nukkumaan, vaikka tuntui, että kumpikaan ei saanut toisesta kyllikseen. Nukahdin kuitenkin yllättävänkin nopeasti, kunnes heräsin siihen, että mies hiplailee selkääni ja pyllyäni. Itse rakastan seksiä ja koska kaukosuhteessa sitä ei saanut kovinkaan usein, olin valmis heti uudestaan aktiin, mutta tätä ei osannut kumpikaan odottaa, että kun hän työntyi sisääni lusikassa, pimppini oli niin turvoksissa ja märkä aiemmasta nussimisesta, että sitä peniksen työntymistä itseeni ei voi edes sanoin kuvailla, niin hyvälle se tuntui. Miehen peniksen jokainen suoni tuntui samalla, kun se liikkui märässä pillussani ja minä hieroin itselleni tajuttoman upean orgasmin.
Tämä tunne on jäänyt niin kovasti mieleen, että olen monesti lauennut miettiessäni tilannetta ja häntä. Maailman parasta seksiä.
Kun sain ensi kertaa laittaa sormen miesystävän pyllyyn.
Asuin sinkkuna ollessa vanhassa 2 kerros-puutalossa, entinen liiketalo joka oli muutettu neljäksi
asuinhuoneistoiksi, omana kortteerinani oli alakerran yksiö.
Yläkerrassa asusteli Eeva, jo useita vuosia sitten leskeksi jäänyt pirteä n.60v nainen.
Vartaloltaan hän oli hyvin runsas, reilunkokoiset rinnat ja ns. räystäsmallia oleva takamus, todella
massiivinen. Hän tykkäsi kuljeskella vapautuneesti paitsi asunnossaan, myös rappukäytävässä
pukeutuneena vain väljään paituliinsa, joka ulottui suunnilleen polviin asti.
Niimpä aina kun satuimme tapaamaan käytävässä, sain tilaisuuden ihailla miten hänen vielä ihmeen
täyteläisen oloiset rintansa heilahtelivat ohuen ja joustavan kankaan alla mukavasti.
Terhakat kohoumat nännien kohdilla erottuivat aivan selvästi.
Hänen liikkumisensa oli hieman vaikeaa, ilmeisesti ainakin ylipainon ja myös häntä vaivanneen
sokeritaudin takia.
Usein kun illan hiljaisuudessa makasin selällään sängyssäni jo yöpuulla, muistelin kiihottuneena noita
muotoja. Monasti tuli tyydytettyä itsensä aika rajustikin loppuun saakka..
Äänieristys kerrosten välillä oli aika vaatimatonta tasoa, niinkuin vanhalta talolta odottaa saattaa.
Eevan makuuhuone ei ollut samalla kohti kuin oma sänkyni, mutta kerran kuulin laukeamiseni jälkeen,
kuinka raskas vartalo siirtyi varovasti yläkerrassa jaloilleen ja askeleet jatkoivat sitten hiippaillen pois..
Hän oli kuunnellut korva lattiassa sänkyni kohdalla!!!
up..lisää kiihottavia kokemuksianne....tämä on paras ketju täällä
Tanssiminen jonkun kanssa josta tykkää ja joka ei näkyvästi kärsi siitä. Siinä on jotenkin aikaa katsella, tuntea ja keskittyä tavalla joka todella tuntuu muuallakin kuin luissa. Jos siitä voisi edetä johonkin niin varmasti pyörtyisin ennenkuin mitään edes tapahtuisi. Sisäinen disney-prinsessani halusi näemmä tulla pilaamaan tätäkin ketjua mutta totuudelle ei mahda mitään.
Pari kohtausta:
Katseltiin sattumalta tv:stä naisten kävelyä ja lähetyksessä oli takaapäin motskarin kyydistä kuvattuja tosi pitkiä otoksia kisan kärkipään kävelijästä. Aivan tajuttoman muodokas takapuoli jota aavistukset pienet kisapöksyt korostivat yhdessä rusketusraitojen kanssa. Ykskaks tyttökaveri alkoi ottaa suihin ja teki sitä pitkän aikaa minun samalla katsellessa sitä lähetystä.
Oli muistaakseni kesälomareissu ja oltiin naisystäväni sisaren luona. Vastapäätäni aamupalapöytään tuli myös kakskymppinen tyttö aamutakissa. Aamutakki avautui välillä sen verran että näkyi rintojen kaaria ja välillä hän myös istui aavistuksen hajareisin jolloin näkyi moniväriset raidalliset pikkupöksyt. Parasta tuon lisäksi oli tytön välittömyys asian suhteen. Eri tilanteessa sain myös tahtomattani tietää tytön syövän e-pillereitä mikä aiheutti melkoisen fantasiantulvan.
Oltiin silloisen miesystäväni kanssa autossa, hän ajoi. Juteltiin seksistä ja hän kysyi, olenko kiihottunut. Vastasin myöntävästi ja hän käski ottaa pikkarit pois (oli mekko) ja kosketella itseäni. Mies käänsi peilin niin, että näki mitä tein ja tuossa tilanteessa oli jotain älyttömän kiihottavaa. Seuraavan Abcin kohdalla pysähdyttiin ja käytiin panemassa invavessassa. Takaa seisten lavuaaria vasten. Oih.
Näin joskus parikymppisenä baarissa noin nelikmppisen naisen jonka ulkonäköön ja olemukseen tykästyin. Tunsin selvästi vetoa häneen. Meni varmaan 7-8 vuotta kun tämä nainen tuli juttelemaan mulle ja päädyttiin samaan petiin. Nukkumaan luulin ja vähän toivoin humalani johdosta, mutta havahduinkin siihen kun nainen alkoi riisua loppuja vaatteitaan ja tuli mun päälle. Hain kondomin ja pantiin ja siitä nukkumaan. Aamupäivästä heräiltiin jollain aikaa ja nainen oli alasti vieressäni. Siitä pitkäkestoisten peiton alla tapahtuneiden hyväilyjen jälkeen en enää malttanut mieltäni vaan nousin naisen päälle hänen levittäessä reitensä. Seisokki oli luokkaa rautakanki ja pakotus melkoinen. Naapurihuoneessa olisi ollut kondomeita mutta teki aivan saatanasti mieli työntyä naisen sisään. Suudeltiin, suutelin kaulaa ja rintoja. Vartalo ja pienehköt tissit olivat upeat. Hyväilin terskalla naisen häpyhuulia työntyen välillä muutaman sentin sisään, sitähän ei vielä oteta ;), käydessäni mielessäni kamppailua haenko kortsun vaiko en. Työntelin muutaman sentin enemmän sisään välillä hilliten itseäni. Nainen katsoi minua lasittuinen silmin ja henkäisi "laukea minun sisään". Samassa työnnyin hitaasti hänen sisäänsä tuntien hänen reitensä kylkiäni vasten. Tunne oli ehkä parhain mitä olen seksissä kokenut. Se pano tuntui niin perhanan hyvältä. Enkä yllätyksekseni lauennutkaan heti kättelyssä vaan sain ihmeellisesti hillittyä laukeamista fiiliksen lainkaan kärsimättä. Rakastelimme lähetyssaarnaajassa hyvän tovin, siltä ainakin tuntui kunnes laukesin hänen sisäänsä.
Ps. Muutama kesä sitten olin töissä eräällä asuntoalueella kun näin tämän naisen ajavan autollaan kesämekossa. Naisen koti oli sillä perhanan kadulla. Tuli kyllä kiusaus mennä moikkaamaan.
T. Se aina tietä antanut konekuski ;)
Yksi kiihottavimmista kokemuksista on ollut kun hankimme miehelleni pyllyyn g pistettä hierovan laitteen,hänen kulli oli ihan kovana ja kun hän työntyi sisääni paljaalla kullilla hän laukesi alle kymmenellä työnnöllä. Toinen sattui eilen laitoin kortsun(jätetään kohta pois vauvayrityksen takia)ratsastin kullilla ja laukesin parissa minuutissa,hän sanoi että nyt tuo vitun kortsu pois ja mikä ihana kullinlämpö täytti pilluni,ei kestänyt kauaa miehenikään,olen todella tyytyväinen seksielämäämme,mieheni taas sanoi että vähempikin paneminen riittäisi :D
minun siveydensipuli vaimoni ehdotti viimeyönä jotain sellaista mitä en kyllä kuvitellut kuulevani hänen suusta.
ensinnäkin hän kertoi haluavansa seksiäelämäämme väriä. Olin täysin ihmeissäni että mistäs nyt tuulee.
Oli ostanut dildon ja halusi että tyydytän hänet sillä. No, iltahan sitten eteni. kun linnanjuhlat oli katseltu, mentiin saunaan, kysyin että voisiko hän sheivata tämän uuden seksielämän kunniaksi itsensä posliiniksi. Johon yllättäen hän suostuikin. Oli erittäin kiihottavaa katseltavaa, olin pelkästä ajatuksesta muna pystyssä, odotin tulevaa herkkuhetkeä. ja Totta, saatiin todella nautittavaa, molempia tyydyttävää seksiä, kaunista, ihanaa. Joskus siis kannattaa avata suunsa.
nyt töissä iloisin mielin.
Up
Mielellään jotain tosi tuhmaa, kunhan aikuiset ihmiset kyseessä...
Tätä ketjua lukiessa alkaa aina keulia
Lisää tarinoita tänne..kiihottavaa luettavaa. Lukekaa niitä...Olen omani kertonut jo ja vieläkin kiihottaa kun muistelen erästä naista....
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin valahtaa märäksi, kun tietty mies vain katsoo syvälle silmiin. Viimeksi tämän sai aikaan täysin kielletyssä julkisessa tilanteessa itseäni huomattavasti nuorempi mies, hyvä kun en lauennut siihen paikkaan.
Puoli vuotta vanha viestini osui silmään. Panemiseksihan se kuukausien kitumisen jälkeen tän kanssa meni. Ensin suudeltiin parina päivänä niin että meinasi taju lähteä ja sitten pari päivää ennen joulua tämä ori otti minut kuin ei olisi elämässään naista saanut. Huh. En ole ikinä tuntenut tällaista himoa ketään kohtaan. Suunnittelemme uutta tapaamista...
Up