Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3551)

Vierailija
441/3551 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, johon olin ollut jo pitkään rakastunut, äkkiä veti mut kiihkeään halaukseen. Ei varmaan ollut tarkoitus, mutta painuin vaistomaisesti häntä vasten, ja siellä oli iso ja kova erektio. (Hän yritti väistellä) Painauduin sitä vasten, hieroin, ja ei aikaakaan kun mies kuiskasi käheästi että voitaisiinko mennä jonnekin.

Kieltäydyin wc-panosta, ja niinpä yhdyimme mun sängyllä ja parilla työnnöllä tulimme molemmat. Eikä ihan hiljaa.

Sori naapurit!

Äärimmäisen kiihottavaksi tämän teki se, että hän ei olisi oikeastaan saanut panna mua, vaikka olisin kuinka kiusannut ja anellut (en ole alaikäinen tms). Onneksi hän ei lopulta voinut vastustaa kiusausta, ja nautimme kaikki äärettömästi, minä, mies ja muna - jolla on oma tahtonsa... mikä sen ihanampaa kun panettaa.

Vierailija
442/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työkeikalla Köpiksessä. Piti käydä parturissa. Parturi oli itseäni vähän vanhempi pitkä ja tyylikäs nainen, jonka kanssa välittömästi liikkeeseen astuttuani syntyi käsittämätön jännite.

Hiukset siistiytyivät, mutta seksuaalinen jännite vain kasvoi. Hän tiedusteli mitä Tanskassa tein ja kerrottuni työstäni, tavoistani poiketen ehdotin tapaamista myöhemmin. Naisen polvet notkahtivat ja häneltä pääsi pieni huokaus. Itselläni lantion seutu kihelmöi. Pyysin naisen keikalleni luvaten hänelle vaparin.

Emme tavanneet, mutta kihelmöivä muisto jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebu kirjoitti:

Olin työkeikalla Köpiksessä. Piti käydä parturissa. Parturi oli itseäni vähän vanhempi pitkä ja tyylikäs nainen, jonka kanssa välittömästi liikkeeseen astuttuani syntyi käsittämätön jännite.

Hiukset siistiytyivät, mutta seksuaalinen jännite vain kasvoi. Hän tiedusteli mitä Tanskassa tein ja kerrottuni työstäni, tavoistani poiketen ehdotin tapaamista myöhemmin. Naisen polvet notkahtivat ja häneltä pääsi pieni huokaus. Itselläni lantion seutu kihelmöi. Pyysin naisen keikalleni luvaten hänelle vaparin.

Emme tavanneet, mutta kihelmöivä muisto jäi.

Tuo seksuaalinen jännite on kyllä joskus niin voimakas, että siinä meinaa järki lähteä. Oikean ihmisen seurassa ei erektiota voi estää. Ja naisellakin varmasti pikkarit kostuvat.

Vierailija
444/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani kanssa tapaamme toisinaan, kun aikataulut natsaavat.

Tapaamme salaisesti, yleensä luonnossa.

Hänellä on todella suuri elin, ja häneltä on aina tullut hurjan iso lasti spermaa.

Yleensä hän tulee seisten takaapäin minun nojatessa autooni.

Minua kiihottaa kylmästi otetuksi tuleminen, miehen laukeaminen syvälle vakooni. Se, että koen olevani pelkkä objekti. Pillu, johon tyydytetään miehen tarve purkautua.

Vierailija
445/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta muistan lukion 2 . luokan aikaisen autoajelun johonkin bileisiin . Kyydissä oli lähellä asuva luokkakaveri tyttö/nainen,jota olin himoinnut kauan. Ei mikään erityisen kaunis, mutta tosi seksikäs jotenkin. Hän vain oli  vaikea siinä suhteessa eli ei antanut koskaan seksiä kunnolla vaikka halusi selvästi. Pysähdyimme sillä matkalla levähdysalueelle, juttelimme ja aloin suudella ja hyväillä autossa häntä, ensin rinnoista ja sitten muualta. Hän kiihottui kyllä ja antoi avata farkkunsa ja viedä käden sinne ja oli aivan märkä, huohotti ja voihki. Sain hänet suostumaan ottamaan minut käteensä housuissani, jotka avasin ja olin kivikova ja aika pian laukesimme siinä kumpikin. Takapenkille ei hän suostunut millään , että olisimme tehneet sen kunnolla.

Ei tuo elämäni kiihkeimpiä juttuja ehkä ole, mutta jäi vahvasti mieleen silloin ja nytkin muistan.

Myöhemmin, opiskeluajan alussa soitin kerran hänelle muuten vain opiskelupaikkakunnalleen ja hän yllättäen pyysikin minut käymään viikonlopuksi sinne kämpilleen ja olisi halunnut seksiä ihan selvästi. Oli ollut ilman poikakaveria jo jonkin aikaa kuulemma ja teki niin mieli...Silloin sitten minä olin jo jonkinlaisessa avoliitossa eli en enää tullut lähteneeksi. Olen katunut jälkikäteen monta kertaa etten mennyt. Hänkin jotenkin loukkaantui siitä. Olisi ollut hyvää varmasti, oli hän sellainen pakkaus..

Vierailija
446/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma kirjoitti:

Kyllä se oli valitettavasti se, kun halasin parhaan ystäväni poikaa, joka oli juuri päässyt ylioppilaaksi, ja tunsin sen kivikovan stondiksen. Poika oli aivan punainen naamaltaan(kin) ja änkytti jotakin. Kiihotuin tahtomattani, vaikka poika oli lasteni ikäinen.

Hän tuijotti myös minua himokkaasti koko yo-juhlien ajan, ja minua himotti aivan uskomattoman paljon. Jouduin todella hillitsemään itseni.

Hävettää, kyllä. Mutta uskomaton panetus.

Arvaa toivonko että se olisin mä. Aivan sairaan eroottinen MILF. Seisoi koko juhlien ajan. Kivikova stondis.

Oon muuten täysi-ikäinen, joten voitais panna ja kunnolla. Ei kenenkään tarvitse tietää, etenkään mun mutsin.

Nytkin tatti tanassa.

Nolottaa, mutta olisin enemmän kuin valmis. Se stondis oli niin kova ja olen kunnon panon tarpeessa.

En tietty oikeasti kehtaisi, mutta mieli tekee ihan hulluna.

Vierailija
447/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmmmhhhhhmmmm *pidättelyä*

Näitä kun lukee ja katsoo sopivaa Netflixiä, niin väkisin purskahtaa. #krapulaPANETUS

AAAAAAHHHHHH

Vierailija
448/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että viimeinen gynekäynti. Mulla on lääkärifetissi, ja se miesgyne oli tajuttoman seksikäs. Tämä kuulostanee seksinovellilta, mutta ei ole sitä. Mulla tuli tajunnanräjäyttävä orgasmi. Ja voisin vannoa, että gynellä seisoi. Mies se on gynekologikin.

Vierailija
449/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhhhh lisää lisää! Kiihottavin ketju ikinä.

Oon ollut koko viikonlopun puutteessa, ilman mahdollisuutta itsetyydytykseen, ja seisoo niin että näköä haittaa eikä vaimo halua.

Vierailija
450/3551 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvän naispuolisen ystävän luona illallisella, siis vain ystävän, vaikka seksuaalista jännitettä on ollut, ja jostain syystä kävimme tanssimaan jonkin nettiradion jazzin tahtiin. Tuntui tosi hyvältä olla häntä lähellä, sitten vähän liian hyvältä, ja tajusin, että penis alkoi paisua ja jäykistyä. Yritin ajatella hallitusta, Sipilää, Soinia, kaikkea mahdollisimman epäkiihottavaa, mutta kulli nousi pystyyn, ja väkisin pökkäsi ystävääni vasten.

No, hän alkoi hieroa itseään sitä stondista vasten ja mulla oli jo aika paha paikka pidätellessä, koska olin ollut ilman seksiä ja itsetyydytystä jonkin aikaa, eli toisin sanoen olin kiimainen kuin nuori ori ja stondis samaa kokoa. Pyytelin nolona anteeksi, mutta ystävä vain henkäisi niin kiihottuneena ja ihanan punastuneena, että tiesin mun kullin tulevan tarpeeseen.

No, mentiin hänen pienen kämpän ns. makkariin, ja hän kävi maate sängylle, missä vaiheessa mulla oli kivikova, sykkivä erektio. Nainen hyväili sitä unohtamatta terskaa, ja mun oli pakko pyytää, että lopettaisi tai multa tulisi just sillon.

Viimein molemmilta oli housut pois ja kiusoittelin kullillani hänen huuliaan (niitä alempia tietenkin), ja vähä vähältä painuin sisään, tiukkaan, kuumaan, märkään, liukkaaseen.

Voisin kertoa lisääkin, mutta en viitsi. Sanottakoon, että hän sai useamman pitkäkestoisen orgasmin ja minä yhden, joka melkein vei tajun. Kyllä tässä nautti nainen, mies, ja MUNA.

Vierailija
451/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että viimeinen gynekäynti. Mulla on lääkärifetissi, ja se miesgyne oli tajuttoman seksikäs. Tämä kuulostanee seksinovellilta, mutta ei ole sitä. Mulla tuli tajunnanräjäyttävä orgasmi. Ja voisin vannoa, että gynellä seisoi. Mies se on gynekologikin.

Kerrohan lisää tuosta käynnistä ja orgasmistasi 

Vierailija
452/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma kirjoitti:

Kyllä se oli valitettavasti se, kun halasin parhaan ystäväni poikaa, joka oli juuri päässyt ylioppilaaksi, ja tunsin sen kivikovan stondiksen. Poika oli aivan punainen naamaltaan(kin) ja änkytti jotakin. Kiihotuin tahtomattani, vaikka poika oli lasteni ikäinen.

Hän tuijotti myös minua himokkaasti koko yo-juhlien ajan, ja minua himotti aivan uskomattoman paljon. Jouduin todella hillitsemään itseni.

Hävettää, kyllä. Mutta uskomaton panetus.

Kerro lisää tästä ja mikä pojassa oikein kiihotti ? Oletko ollut nuoren pojan kanssa ?

Vierailija
453/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Jääköön salaisuudeksi. Mutta tuntui uskomattoman hyvältä, ja gynellä oli selkeä ja iso pullistuma housuissa, mistä en häntä syytä. Hän oli aivan ammatillinen, mutta minkä voi, jos naispotilas saa uskomattoman orgasmin normitutkimuksesssa. Seisokin ymmärtää, ja myös sen, jos haluaa lisätä nautintoa. Olen ainoastaan kiitollinen. Kyllä lääkärilläkin seisoo, kun on sopiva kiihoke. Ainut on, että olisin halunnut helpottaa sitä panetusta... Kulli siellä valkotakin piilossakin on. Kun pääsisin hyväilemään.

Kuten sanottu, mulla on lääkärifetissi. Huom. mieslääkäri...

Vierailija
454/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää, kiitos

Vierailija
455/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkoon, kun pyydetään 😘

Istuin tuntemattoman nuoren miehen viereen bussissa, ja meillä syntyi heti kosketuksesta uskomaton eroottinen veto. Oltaisiin voitu naida siinä bussissa. Molempien hengitys kiihtyi, mutta mulla oli tapaaminen, joten se jäi siihen, ja lähdin bussista. Kaduttaa. Muistan aina sen, miten yhtäkkiä kosketus sähköisti ja olin äärimmäisen kiihottunut. Mies myös.

Vierailija
456/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Jääköön salaisuudeksi. Mutta tuntui uskomattoman hyvältä, ja gynellä oli selkeä ja iso pullistuma housuissa, mistä en häntä syytä. Hän oli aivan ammatillinen, mutta minkä voi, jos naispotilas saa uskomattoman orgasmin normitutkimuksesssa. Seisokin ymmärtää, ja myös sen, jos haluaa lisätä nautintoa. Olen ainoastaan kiitollinen. Kyllä lääkärilläkin seisoo, kun on sopiva kiihoke. Ainut on, että olisin halunnut helpottaa sitä panetusta... Kulli siellä valkotakin piilossakin on. Kun pääsisin hyväilemään.

Täytyy myöntää näin mieslääkärinä, että himoan yhtä potilastani todella paljon. Se sotii etiikkaani vastaan ja tuntuu väärältä, mutta myös niin oikealta. Joka tapaamiskerralla panettaa enemmän. Helpottaa myöntää se täällä, koska muualla en voi.

Ymmärrän siis sitä gynekologia täysin. Itse en ole gyne, mutta inhimillinen mies heikkouksineen. Kun hoitosuhde päättyy, ehkä saan viimein tyydyttää haluni, ja potilas myös. Hän on ollut minuun rakastunut jo kauan. Kuten minäkin häneen, mutta se on täytynyt kätkeä. Välillä on myös seissyt armottomasti, joten itsehillintää on tarvittu 100%.

Kuten sanottu, mies se on lääkärikin. Heikkouksineen ja haluineen sekä kaluineen.

Vierailija
457/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa? Ihania tarinoita ja saa kyllä aikaan tiettyä veren pakkautumista etumukseen.

Miten ankea immeinen alanuolettaa, oikeesti?! Ilman seksuaalista kiihotusta harva meistä olis täällä.

Vierailija
458/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan lukeminen.

Ja erityisesti tän ketjun.

Vierailija
459/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä ykköskiihottavin, mutta jollaitavoin erikoinen tapaus.

Sattui muutama kesä sitten mikkelin torilla. Olin vaimon kanssa kesäolusella torinkupeessa terassilla. Tiesin että vaimo oli lähtenyt ilman pikkareita pelkkä hame päällä. Vastapäätä istui varusmies, olusella myös. Vaimo kertoi että kundi antaa silmää siihen malliin ettei mitään rajaa, vaikka ollaan molemmat melkein viiskymppisii =). Kait vaimoon iski piru, peluri, panetus vai mikä lie. Kysyi minulta että saako aloittaa herutuspelin tuon hemmon kanssa, ja mikäs siinä. Yritin olla kuin en tietäisi jutusta mitään. Vaimo vaihtoi asentoaan niin että hameenhelma nousi sopivasti, niin että mielikuvitukselle saatiin ruokaa, sain kaikenaikaa tilannepäivitystä miltä kundin ilmeet näytti. Kuinka hän osallistui tähän "peliin". Jonkin ajan päästä sain infoa että kundilla oli näkymät naiseni posliinipilluun ja kuinka hemmolla alkoi housuissa kiristää, eikä oikein tiennyt kuinka tuossa tilanteessa olisi pitänyt toimia.

Vierailija
460/3551 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää näin mieslääkärinä, että himoan yhtä potilastani todella paljon. Se sotii etiikkaani vastaan ja tuntuu väärältä, mutta myös niin oikealta. Joka tapaamiskerralla panettaa enemmän. Helpottaa myöntää se täällä, koska muualla en voi.

Ymmärrän siis sitä gynekologia täysin. Itse en ole gyne, mutta inhimillinen mies heikkouksineen. Kun hoitosuhde päättyy, ehkä saan viimein tyydyttää haluni, ja potilas myös. Hän on ollut minuun rakastunut jo kauan. Kuten minäkin häneen, mutta se on täytynyt kätkeä. Välillä on myös seissyt armottomasti, joten itsehillintää on tarvittu 100%.

Kuten sanottu, mies se on lääkärikin. Heikkouksineen ja haluineen sekä kaluineen.

Uhhhh... vaikka et se komea gyneni olekaan, niin tämä antaa toivoa. Menisi viikko vuoteessa, pöydällä, missä vain naidessa jos mahdollista. Pelkkä ajatus panettaa niin, että... sanat loppuu. Järkevät sanat. Ottaisin suihin heti ja päästäisin sen erektion vapaaksi, koska täytyy niitten housujen tuntua tiukoilta ja kullin tukalalta niitten vankilassa.

En ole se sun himoitsema potilas, mutta kuvittele hänen kieli kiusoittelemassa sun terskaa. Mmmmm... Ehkä hänelläkin on lääkärifetissi. 😘

T. 468

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän