Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut seksuaalisesta ahdistelusta syyttää tuota miestä ja pilata hänen elämänsä. Onko se kiihottavaa että on tuollainen valta?
Täh? Sairas pervo. Kannattaa katsoa ketä puristelee, tuossa se mies osasi sen.
Työkaverin perseen puristelu on siis taitolaji. Aika riskipeliä. Kyllähän tuo syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun lain mukaan vaikka tässä tapauksessa nainen oli kiihottunut.
Noin se aina mulla menee. Olen yleensä kännissä ja krapulassa mietin katuvaisena mitä tuli tehtyä sen muutaman kerran kun on jotain naista tullut puristettua. Poikkeuksetta minut on kutsuttu heille kylään ja naisia on kiinnostanut. Joskus sen tilanteen osaa lukea oikein. Todella harvoin vaan sattuu mitään sellaista, että uskaltaa edes kännissä käydä kiinni uuteentuttavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olin entisen työpaikkani ensimmäisessä virkistyspäivässä. Meillä on töissä aina asut, joissa ei pahemmin ihmisen muodot erotu. Lisäksi olen töihin tullessanikin yleensä aika kauhtunut ja lökävaatteissa, pyöräilen matkat niin ei kamalammin kiinnosta miltä näytän.
Meillä oli virkistyspäivillä semmoinen kisa polkuveneillä, ja olin siinä 40v vuoropäällikön kanssa pari. Se oli aika loiskuvaa puuhaa niin kesäpäivän kunniaksi vedin itseni uikkareilleni. Vuoropäällikkö jäi aivan avoimesti suu auki tuijottamaan rintojani, josta ensin vähän häkellyin. Hän jopa pyysi anteeksi :D sama jatkui veneessä, tissit tiettyi hytisi ja pomppi polkiessa, mies ei vaan voinut itselleen mitään.
Illalla oltiin paikallisessa kuppilassa ja tämä mies tuli avautumaan humalassa, että ei vaan ikinä olis arvannut, mitkä muodot mulla on haalareiden alla. Sanoin jostain hetken mielijohteesta, että haluutko nähdä ne kunnolla? Vein äijän invavessaan, ja annoin sen kaivaa rintani esiin. Se oli ihan mielettömän kiihottavaa katsella.. mies leipoi ja nuoli rintoja, ja vaikka olin päättänyt että jäisi vaan siihen, niin mies hoksasi nopeasti että olin kohta aivan märkänä. En ehtinyt reagoida järjellä, kun mies jo työntyi pikkuhousujen sivusta sisään. Loppujen lopuksi sain ihan mielettömät orgasmit, jotka valitettavasti kuuluivat myös vessaan jonottavien työkavereiden uteliaisiin korviin. ...
Oliko takaapäin? Laukesiko sisään? Sulla on varmaan ihana pllu...
pitkästä aikaa erityiskiihottava juttu.
Siis oma vaimo heittäytyi jouluvilliksi, itse siveyden sipuli =)
Halusi että tyydytän hänet suuseksillä kaksi orgasmia peräkkäin. Se ensimmäinen oli helppo juttu, mutta toisen etsiminen olikin sitten jo jumppa, meinas kieliväsyä =)... mutta ihanaa oli, en muista koskaa että hän olisi erityisesti pyytänyt minulta suuseksiä, saa sitä kyllä muutenkin - silloin harvoin kun meillä seksiä ylipääntänsä on
Panin exääni parvekkeella perseeseen kun hän oli tullut hieman liian humalassa kotiin baarista.
bonusway kirjoitti:
Panin exääni parvekkeella perseeseen kun hän oli tullut hieman liian humalassa kotiin baarista.
Joskus vuosia sitten vaimon kanssa tultiin ravintolasta, oltiin etelässä muuten, jäätiin parvekkeelle kuuntelemaan yön ääniä ja juomaan yhdet oluset. Vaimo heitti pienessä nuosuhumalassa että voisinko nuolla sen persettä - ei tietenkään tarkoittanut tätä kirjaimellisesti, mutta tein kuten rouva pyysi. Oli erittäin kiihottavaa levittää pakarat, vaimo nojasi parvekkeen kaiteeseen ja nautiskeli ihan täysillä
Vieläkin mielessa kirjoitti:
...mieheni kanssa menimme yötöideni jälkeen asunnolleni yhdessä... Seksiä kesti aamuyölle, jonka jälkeen oli pakko käydä nukkumaan
Hä? Olit yön töissä, menitte aamulla kämpillesi, panitteko siis vuorokauden läpeensä seuraavaan aamuyöhön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin entisen työpaikkani ensimmäisessä virkistyspäivässä. Meillä on töissä aina asut, joissa ei pahemmin ihmisen muodot erotu. Lisäksi olen töihin tullessanikin yleensä aika kauhtunut ja lökävaatteissa, pyöräilen matkat niin ei kamalammin kiinnosta miltä näytän.
Meillä oli virkistyspäivillä semmoinen kisa polkuveneillä, ja olin siinä 40v vuoropäällikön kanssa pari. Se oli aika loiskuvaa puuhaa niin kesäpäivän kunniaksi vedin itseni uikkareilleni. Vuoropäällikkö jäi aivan avoimesti suu auki tuijottamaan rintojani, josta ensin vähän häkellyin. Hän jopa pyysi anteeksi :D sama jatkui veneessä, tissit tiettyi hytisi ja pomppi polkiessa, mies ei vaan voinut itselleen mitään.
Illalla oltiin paikallisessa kuppilassa ja tämä mies tuli avautumaan humalassa, että ei vaan ikinä olis arvannut, mitkä muodot mulla on haalareiden alla. Sanoin jostain hetken mielijohteesta, että haluutko nähdä ne kunnolla? Vein äijän invavessaan, ja annoin sen kaivaa rintani esiin. Se oli ihan mielettömän kiihottavaa katsella.. mies leipoi ja nuoli rintoja, ja vaikka olin päättänyt että jäisi vaan siihen, niin mies hoksasi nopeasti että olin kohta aivan märkänä. En ehtinyt reagoida järjellä, kun mies jo työntyi pikkuhousujen sivusta sisään. Loppujen lopuksi sain ihan mielettömät orgasmit, jotka valitettavasti kuuluivat myös vessaan jonottavien työkavereiden uteliaisiin korviin. ...
Oliko takaapäin? Laukesiko sisään? Sulla on varmaan ihana pllu...
Muistui tämä vanha ketju ja täällä olikin joku kysymys. Oli joo ja tuli, muistan kun en siihen aikaan syönyt mitään pillereitä ja asuin vielä väliaikaisesti vanhempien luona, salaa tein vessassa raskaustestejä kauhuissani että joku rasvaroope oli päässyt yllättämään noin :D Oikein anelin sitä tulemaan, ja nää oli just niitä mitä tiedän että kuulu oven taakse x(
En tiedä olinko itse vaan niin pyörällä päästäni auringosta, siideristä ja kaikesta, mutta musta tuntuu että se koko juttu oli niin holtiton. Ja miten nopeesti se pikkuhousun märkä haarakiila siirtyy sormella sivuun... ai että, jos ois ollut kömpelömpi kaveri ja yrittänyt riisua, ni oisin varmaan heränny ja pistänyt pelin poikki.
Kirjotelkaa lisää! Näitä on ilo lukea. ;)
Harmi kun en ite voi kertoa mitään kuumia tarinoita. :D Mielikuvitusta kaikenlaisille fantasioille kyllä löytyy, eli jos ei tositarinoita rupea tulemaan niin kirjottelen sit keksittyjä. :p
Olen ollut puhelimessa mieheni kanssa samalla kun "työpaikkasuhe" on nuollut mun pikkuista Niin ihanasti. Oli varmaan oudon töksahtelevää keskustelua. Ja toisaalta olen ottanut häneltä suihin samalla kun hänen vaimo soittaa.
kiihottavaa oli - olin kreetalla lomailemassa ja yhtenä iltana lähdin baari-illan jälkeen paikallisen kundin matkaan, oikeastaan melkolailla sen enempää miettimättä. No päästiin kundin kämpille ja hitto kuinka kuumaa suudelmaa, herkkää koskettelua. Kaikkinensa siitä kiimasta joka meillä oli olisi voinut saada kiinni. Valuin kiimahunajaa, en muista koskaan olleeni niin valmis ja märkä - tunne oli ihana. Mutta jostain syystä kun homma päättyi sänkyyn juttu lopahti normi panoksi, joka ei ollenkaan vastannut sitä esileikin huumaa ja kielletynhedelmän kiihottavaa makua. Yhdyntä juuri sellainen välttävä miinus, ja saamani suuseksi huonoa. Ei siis orgasmia.
Mutta kyllä se kuuma esileikki oli ikimuistoisen huumaa ja kuumaa - kiihottavaa
Työkaverin kanssa pidettiin peliä ja sinä päivänä meitä molempia panetti ja sovittiin jo aamusta treffit lounaan ajaksi. Koko aamupäivän seisoi niin, ettei työnteosta tullut yhtään mitään. Ruokkiksella liiketilan ovi lukkoon ja verhoja kiinni ja hommiin käsiksi. Se tunnelma oli jotain mitä on vaikea kuvailla. Vaatteet puolittain päällä naimme eri asennoissa välillä kuulostellen työkavereiden saapumista. Kaikki sujui hyvin enkä usko kenenkään huomanneen mitään. Muitakin kertoi oli...
Minusta hyvä flirttailu on todella kiihottavaa. Olin hiljattain juopumassa kavereideni kanssa ja minuun iski hikka. Tuttu varattu nainen ilmoitti minulle päättäväisesti, että hän voi hoitaa asian. Hän oli suoraa minua vastapäätä pöydän toisella puolella noin puolen metrin päässä. Hän käski katsomaan häntä silmiin. Sitten hän otti juomansa, laittoi pillin suuhunsa ja alkoi imeä posket lommolla. Koko ajan hän piti röyhkeän katsekontaktin minuun.
Hikka tietysti loppui siihen paikkaan. Sivuvaikutuksena oli tosin toisenlainen fysiologinen vaikutus mieskehoon.
Parasta tuossa oli, että jo ennen tuota olen unelmoinut hänen suihinotostaan, koska hänellä on upeat täyteläisen huulet, suuri suu jossa on suorat hampaat, suuret intensiiviset silmät ja mahtavat rinnat. Lisäksi hänestä paistoi jotenkin läpi ennen tuostakin, että hän osaa ja tykkää myös käyttää vahvuuksiaan. Ihana nainen!
Viime syksynä sain työajan jälkeen pieneen asiakasneukkariimme erään todella pitkäaikaisen tutun naisen, jota en ole saanut koskaan sänkyyn yrityksistä ja haluista huolimatta. Eroottisia kuvia on vaihdettu, puhuttu seksistä jne. , mutta häneltä puuttuu lopullinen rohkeus vaikka halua minuunkin on todella paljon. Kerrankin hän lähetti kiusoittelevan, eroottisen kuvan juuri kotiseksinsä jälkeen..Joskus hän on laittanut viestiä kun tekee itselleen..Olemme molemmat varattuja kylläkin.
Saimme kuitenkin suudella ja hyväillä kiihkeästi joka paikasta...hän myös minua. Emme uskaltaneet ruveta seksiin asti. Hän taisi saada pienen orgasminkin sormilla,,,Oli todella kiihottavaa kyllä.
Kyllä näistä tarinoista parhaita on juurikin ne jotka on tapahtuneet yleisillä paikoilla ja esim invasvessassa :) : Itseä kiihottaa suunnattomasti seksi yleisellä paikalla spontaanisti ja odottamatta. Ex naiseni ovat vain olleet todella tylsiä ja rajouttuneita tämän suhteen niin ettei ole kiinnostanut juuri muualla naida kuin makuuhuoneessa. Kuitenkin yksi eksäni oli sellainen kenen kanssa pääsime testailemaan kaikkia paikkoja aina suihinotosta puolitäydessä linja-autossa loppuun asti niin että exä nieli mällit kesken reissun niin elokuvateatterissa häröilyyn ja vastaavaan. Kiihottava ketju ja tämän lukeminen käy melkein seksinovellista. Kertokaa lisää juttuja yleisiltä paikoilta : )
Puhuin tärkeää puhelua, ja koko ajan mies hyväili rintojani, suuteli kaulaa, ja tunsi hänen kivikovan erektionsa itseäni vasten. Oli hiukan vaikea keskittyä ja olla huokailematta ja voihkimatta... Lopulta hän veti pikkuhousuni alas puoliväkisin ja kun kieli kosketti kiusoitellen klittaa, oli pakko lopettaa puhelu tyyliin keittiössä palaa.
Pidättelyn jälkeen sain aivan uskomattoman orgasmin.
Häröilijät kirjoitti:
Kyllä näistä tarinoista parhaita on juurikin ne jotka on tapahtuneet yleisillä paikoilla ja esim invasvessassa :) : Itseä kiihottaa suunnattomasti seksi yleisellä paikalla spontaanisti ja odottamatta. Ex naiseni ovat vain olleet todella tylsiä ja rajouttuneita tämän suhteen niin ettei ole kiinnostanut juuri muualla naida kuin makuuhuoneessa. Kuitenkin yksi eksäni oli sellainen kenen kanssa pääsime testailemaan kaikkia paikkoja aina suihinotosta puolitäydessä linja-autossa loppuun asti niin että exä nieli mällit kesken reissun niin elokuvateatterissa häröilyyn ja vastaavaan. Kiihottava ketju ja tämän lukeminen käy melkein seksinovellista. Kertokaa lisää juttuja yleisiltä paikoilta : )
Sama täällä. Julkinen paikka ja kielletty hedelmä kiihottaa aivan mielettömästi.