Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Aivan mahdotonta sanoa yhtä yksittäistä kertaa, kun niitä on lukuisia. Ensinnäkin seksi exän kanssa. Hänen ensimmäinen orgasminsa yhdynnässä. Minun ensimmäinen laukeaminen suihinotossa. Uudet asennot ja etenkin useat kerrat 69-asennossa. Exän siskon rinnat paistamassa märän, valkoisen t-paidan läpi. Exän toinen sisko saunasta tullessaan ja pienessä humalassa tonkimassa nelinkontin sohvan taakse pudonnutta pyyhettä ilman housuja...
Nuori mies kirjoitti:
Oon 16-vuotias miehenalku. Yksi opettajistani on kasvoiltaan kuin enkeli ja muuten sellaiset muodot että farkut repee, siis mulla. Se neuvoo mua kärsivällisesti kieliopissa niin että tunnen sen parfyymin ja ne tissit on just siinä vieressä kun hän kumartuu mun puoleen. Yksi tunti se tiputti liidun lattialle ja meiltä kaikilta pojilta suunnilleen kastui etumus kun se pyllisti siinä luokan edessä. En voinut olla vähän hyväilemättä sitä stondista (farkkujen päältä, en oo pervo) joka tulee aina sen tunnilla. Ihan vähän vaan, mutta sitten en voinut lopettaa ja erektio vaan paisui ja just kun yritin saada sen kullin pystyyn napaa kohti ja piiloon, niin se ope sanoi mulle terävästi "kännykkä pois Joonas!" (nimi keksitty, en oo Joonas).
Änkytin jotain että ei mulla oo kännykkää... No ope tuli tarkistamaan, ja ei ollut kännykkää, mutta sen sijaan iso teltta etumuksessa, jota yritin peitellä. Samalla koskin siihen ja koko tilanne oli niin kiihottava, että hyvä kun en lauennut housuihin. Koko luokka tietysti kattoi. No ope näki mun erektion, punastui silleen söpösti ja sanoi "sori, erehdyin" mistä mun kulli entisestään innpiilo ja terska osui pulpetin pohjaan. Keinuin hiukan tuolilla ja taistelin tulemista vastaan. Ope kattoi mua aina välillä niillä ihanilla silmillään ja joka kerta paisutti lisää.
Tunnin jälkeen ope pyysi mua jäämään vähän juttelemaan ja ajattelin että ei vittu, tulee torumista ja viestiä himaan. Mutta ope sanoikin mulle, että "Joonas, en voinut olla huomaamatta sun mahtavaa seisokkia... Ai se ei vieläkään ole asettunut?" Siinä vaiheessa mun kyrpä hänen kattoessa jäykistyi tietty äärimmilleen ja pamahti vasten vatsaa. Se oli niin teräksenkova, että siitä oikeesti lähti sellanen ääni kun se iskeytyi kohti napaa. Touhutipat oli liukastaneet sitä, joten se nousu kiihotti vaan lisää, kun kangas hankasi terskaa. Olin purskahtamaisillani.
"Kylläpä sulla seisoo", ope sanoi ja hymyili. Se oli niin kaunis ja ihana että se vaan pahensi mun nolostusta ja seisokkia, joka oli nyt räjähdyspisteessä. "Anna mä autan vähän."
Ope laski kätensä mun mahtavalle erektiolle, ja silitteli sitä vähän, ees ja taas, ja sitten hyväili mun kullin kärkeä, milloin AAAAHHHHHH
... mä heräsin ja äidillä oli taas extra pyykkiä, kun olin purkautunut ihan kunnolla. Nolona menin pesulle ja sitten keittiöön syömään muroja puhtaat kalsarit ja farkut päällä. Ekalla tunnilla tosin näkisin hänet taas. Ehkä nyt? Kymppi enkussa mutta kaipaan tukaria niin että syöksyttää pelkkä ajatus. Meidän luokan Ville sanoo että dream on, mutta se ei tiedä miten se ope kattoo mua. Siinä on himoa ihan kuin se tietäis mikä mulla pullottaa farkuissa.
Siis tarkotin että "kulli entisestään INNOSTUI"
Vähän vaikee kirjottaa kun seisoo taas niin että näköä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nojoomutta kirjoitti:
Teenkeittäjämies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kauan ollut rakastunut yhteen naiseen ja haaveillut hänestä. Sanomattakin selvää, että muutaman kerran oli tullut vedettyä käteen ja ajateltua häntä siinä samalla. No, yksi ilta oltiin kaverin kanssa baarissa, ja tämä nainen siellä ystävänsä seurassa. Selvästi sillä oli paha mieli jostakin. No, herrasmiehenä tervehdin, lohdutin, lopulta lupauduin saattamaan kotiin. Vannotin itselleni etten tee mitään, vaikka tunsin hänen ison ihanan rinnan itseäni vasten, ja sormeni kosketti toista rintaa (oli siis käsivarsi lohduttavasti, ilman taka-ajatuksia - lähes - ympärillä), ja mulla seisoi kuin rautakanki. Mutta mikä armoton panetus 😣
Kotiovella nainen tietysti halaamaan, mutta onnistuin kääntämään lantion sivuun, ettei hän tuntenut housuista läpi puskevaa erektiota. Huh huh, ajattelin, vaikka kieltämättä teki helvetisti mieli. Silloin nainen alkoi uudestaan itkeä (oli joku mieshuoli tietenkin) enkä voinut jättää sitä siihen. Mentiin sen luo, keitin teetä, olin ystävä vaikka samalla stondis tykytti vyön alla. Lopulta ajattelin että pakko mennä kädelle vessaan koska farkut oli jo niin ahtaat ja ajatukset pyöri vaan siinä täyteläisessä perseessä ja niissä tisseissä. Tykkäsin ja tykkään siis hänestä muutenkin, mutta seisoi niin armottomasti ja tunsin itseni kiimaiseksi kusipääksi.
Silloin tyttö pyysi mut viereensä sohvalle, ja kun olin alistuneena istunut siihen, laski päänsä mun syliin. Se lämmin hengitys mun paisuneella kyrvällä oli aivan liikaa. Ja se alkoi sivellä mun rintakehää ja vatsaa kiitellen avusta. No eikö se käsi osunut mun muhkealle ja kivikovalle seisokille josta siinä hetkessä jo alkoi purkautua touhutippoja.
Pelkäsin että nyt oli kaikki pielessä ja nolotti niin pirusti, mutta nainen alkoikin hyväillä mun kullia farkkujen läpi. Oli vähällä ettei purskahtanut just silloin.
"Sori" mutisin jotain mutta hän avasi mun vetskarin ja jatkoi hyväilyä katsoen mua niillä enkelin silmillä. Olin räjähtää siihen paikkaan. Sillä hetkellä olis pitänyt nousta, mutta uskomatonta kyllä hän kohottauti silloin ja otti mun kullin suuhunsa. Yritin pitkittää, mutta kun nainen muutaman kerran meni niillä punatuilla huulillaan ylös huilill kullinvartta ja kutitteli sitten terskaa kielellä olin mennyttä ja laukesin suureksi noloudekseni suoraan hänen kauniille itkettyneille kasvoille.
"Sori, en mä tarkottanut... Sä oot vaan niin ihana", sönkötin jotain, mutta nainen suuteli mua ja pian mulla seisoi taas isompana kuin koskaan. Päädyimme panemaan siihen sohvalle ja vaikka mua syöksytti koko ajan, pystyin antamaan muutaman orkun naisellekin.
No, meistä tuli sit pari. Nainen sanoi - siis nyt naisystäväni - että häneen teki syvän vaikutuksen se että pystyin lohduttamaan jne vaikka koko ajan housuissa pullotti valtava erektio.
"Se on äärettömän seksikästä", hän sanoi mulle. Ja kuka mä olin vastaan väittämään.
Viikonloppu meni naidessa ja ainakin sain naiseni hymyilemään taas. Panoterapiaa.
Kuulostat ihanalta ❤ Keitit vielä teetäkin 🍵Moni mies olis käynyt kimppuun kuin sika limppuun kun seisoo ja panettaa ja nainen herkässä tilassa. Hän varmaan halusi sua myös. Tuskin olis muuten luokseen ottanut? Söpöä ja aikasen kiihottavaa...
Kiitos. Yritän olla hyvä mies mutta kyllä tossa kun rehellisiä ollaan kulli vei mua yhtä paljon kuin empatiakin, jota oikeesti tunsin. Naiseni on ihana ja olen ilonen että voin antaa hänelle nautintoa tukea ja teetä myös 😀 ja saada ihanaa seksiä.
Sori lyöntivirheet. En nyt yhdellä kädellä kirjottanut mutta tämän muistelu ottaa kyllä eteen... ...
Opetus muille miehille: olkaa kilttejä herkille naisille. En lupaa että pääsette aina panemaan mutta se on hyvä juttu tehdä ja kaikilla parempi mieli.
Kyllähän sitä on ainakin itse hyvin pystynyt keskittymään palveluun ja pieniin avunantoihin mistään seisokeista huolimatta :D ei ole kyllä kovin fiksu ihminen joka ei pysty keskittymään silloin vaikka vaikeaa se tieten on
Oon kyllä omasta mielestäni fiksu. Tuossa ehkä se että pari bisseä oli nautittu vaikutti asiaan, mutta kyllä se seisokki vaan vaikuttaa mun ajatustoimintaan. Ei riitä veri aivoihin, kun se pakkautuu kaikki siihen seisokkiin. Oot ihailtava tyyppi jos pystyt täysillä toimimaan vaikka kulli seisoo raudanlujana ja housut meinaa revetä.
Mulla valitettavasti kun seisoo kunnolla niin samalla seisoo myös ajatus.
T. Se teenkeittäjä
Näin varmaan se on, tai ainakin miehet tykkäävät niin väittää. Tietysti joillakin on parempi itsehillintä. (Tai sitten erektion piikkiin laitetaan muusta kuin kiihotuksesta johtuva typerehtiminen. "Seisoi niin, etten pystynyt ajattelemaan.")
Ven der putz shteht, ligt der sechel in drerd.
Olen itse kyllä pystynyt toimimaan hyvin, vaikka on panettanut ankarasti, mutta minulla ei olekaan penistä. Tunne naisella ja miehellä tutkimusten mukaan aika lailla sama, mutta en kyllä haluaisi sellaista uloketta, joka alkaisi paisua ja nousta, kun kiihotun. Kuin joku norsun kärsä. Nytkin se on joskus vaikea piilottaa, siis se tunne. Tietysti vain niiltä, jotka osaavat etsiä niitä merkkejä. Muiden täytyisi työntää käsi pikkuhousuihin ja se ei onnistu.
Sinänsä tarina on kiva, etenkin kun siinä on onnellinen loppu. Joku mies voisi laittaa mullekin teetä ja vähän muutenkin lämmitellä...
P.S. Nännit nöpöttää myös mm. kylmästä. Niistä ei voi päätellä mitään. Ja minulla on luonnostaan isot pupillit.
T. Nainen
Kyllä tosi mies pystyy kertomaan kun naista panettaa. Sen vaistoaa, etenkin jos itsellä myös panetus päällä. Ei voi erehtyä.
Kyllä se oli kun olin alastonmallina taidekurssilla, ja eturivissä oli yksi nainen, johon olin ollut salaa ihastunut jo vuosia. Kun se katse kiersi mun kullissa, ja hän vähän punastui eikä voinut olla hymyilemättä, niin en minäkään voinut estää tiettyä paisumista. Ei nyt täys-erektiota onneksi, mutta kyllä se piteni ja paksuni ja oli pakko ajatella kaikkea muuta, etten olis saanut kunnon erektiota. Oli pakko katsoa muualle lopputunti, koska muuten se olis auttamatta paisunut ja kovettunut lisää. Ja jos oisin katsonut sitä naista silmiin, niin...
Nolotti mutta myös kiihotti. Tunnin jälkeen nainen olis halunnut jäädä juttelemaan, mutta teeskentelin, että mulla oli kiire kotiin. Missattu tsänssi, ei epäilystä, mutta ujous voitti siinä ihastuksen ja halun. Jos luet tätä ja tunnistat itsesi, laita viestiä, vaikka Facebookissa.
Muilla tunneilla ei tätä ongelmaa ole ollut.
J
Älä kiusaa jonneja. Teinipojalla seisoo koko ajan mutta huolimatta märistä unista pitäis ymmärtää, että aikuiseen naiseen ei mitään mahkuja. Joku vielä ottaa ton todesta. 😂[/quote]
Kyllä niitä mahkuja välillä voi olla. Tosi harvinaista kylläkin. Vähän vaikea selittää niitä kaikkia juttuun liittyviä tilanteita vuosia saman lekurin penkissä maatessa. Ymmärrän skeptisyytenne :)
Mun kiihottavin kokemus tänä vuonna on tämän ketjun lukeminen. Seisoo niin armottomasti että olispa täällä neito puutteessa. Ritari Rohkea rientäisi oitis tarjoamaan apua ja helpotusta, pitkä ja paksu miekka erittäin tanassa 😜
Ensin se tiukka ja kahlitseva vaate pois ihanalta povelta ja sitten sammuttamaan virvatulia reisien välistä tällä jättimäisellä taikakalullani.
Kyllä se oli kun nain yhtä poliisia hänen virka-autossaan. Kuten sanonta kuuluu, poliisilta löytyy käsiraudat, hän osaa pamputtaa ja pystyy pidättämään. Se kiinnijäämisen riski kiihotti vaan lisää.
Oli siis miespoliisi ja minä nainen. Ei ole rikosrekisteriä 😉
Nuori mies kirjoitti:
Oon 16-vuotias miehenalku. Yksi opettajistani on kasvoiltaan kuin enkeli ja muuten sellaiset muodot että farkut repee, siis mulla. Se neuvoo mua kärsivällisesti kieliopissa niin että tunnen sen parfyymin ja ne tissit on just siinä vieressä kun hän kumartuu mun puoleen. Yksi tunti se tiputti liidun lattialle ja meiltä kaikilta pojilta suunnilleen kastui etumus kun se pyllisti siinä luokan edessä. En voinut olla vähän hyväilemättä sitä stondista (farkkujen päältä, en oo pervo) joka tulee aina sen tunnilla. Ihan vähän vaan, mutta sitten en voinut lopettaa ja erektio vaan paisui ja just kun yritin saada sen kullin pystyyn napaa kohti ja piiloon, niin se ope sanoi mulle terävästi "kännykkä pois Joonas!" (nimi keksitty, en oo Joonas).
Änkytin jotain että ei mulla oo kännykkää... No ope tuli tarkistamaan, ja ei ollut kännykkää, mutta sen sijaan iso teltta etumuksessa, jota yritin peitellä. Samalla koskin siihen ja koko tilanne oli niin kiihottava, että hyvä kun en lauennut housuihin. Koko luokka tietysti kattoi. No ope näki mun erektion, punastui silleen söpösti ja sanoi "sori, erehdyin" mistä mun kulli entisestään innpiilo ja terska osui pulpetin pohjaan. Keinuin hiukan tuolilla ja taistelin tulemista vastaan. Ope kattoi mua aina välillä niillä ihanilla silmillään ja joka kerta paisutti lisää.
Tunnin jälkeen ope pyysi mua jäämään vähän juttelemaan ja ajattelin että ei vittu, tulee torumista ja viestiä himaan. Mutta ope sanoikin mulle, että "Joonas, en voinut olla huomaamatta sun mahtavaa seisokkia... Ai se ei vieläkään ole asettunut?" Siinä vaiheessa mun kyrpä hänen kattoessa jäykistyi tietty äärimmilleen ja pamahti vasten vatsaa. Se oli niin teräksenkova, että siitä oikeesti lähti sellanen ääni kun se iskeytyi kohti napaa. Touhutipat oli liukastaneet sitä, joten se nousu kiihotti vaan lisää, kun kangas hankasi terskaa. Olin purskahtamaisillani.
"Kylläpä sulla seisoo", ope sanoi ja hymyili. Se oli niin kaunis ja ihana että se vaan pahensi mun nolostusta ja seisokkia, joka oli nyt räjähdyspisteessä. "Anna mä autan vähän."
Ope laski kätensä mun mahtavalle erektiolle, ja silitteli sitä vähän, ees ja taas, ja sitten hyväili mun kullin kärkeä, milloin AAAAHHHHHH
... mä heräsin ja äidillä oli taas extra pyykkiä, kun olin purkautunut ihan kunnolla. Nolona menin pesulle ja sitten keittiöön syömään muroja puhtaat kalsarit ja farkut päällä. Ekalla tunnilla tosin näkisin hänet taas. Ehkä nyt? Kymppi enkussa mutta kaipaan tukaria niin että syöksyttää pelkkä ajatus. Meidän luokan Ville sanoo että dream on, mutta se ei tiedä miten se ope kattoo mua. Siinä on himoa ihan kuin se tietäis mikä mulla pullottaa farkuissa.
Varmaan tietääkin. Teinipojan kiimainen kulli, joka laukeaa kun se pääsee naista lähelle. Mutta luokkasi Ville on oikeassa, ei tule tapahtumaan. Katsele niitä oman luokan tyttöjä.
T. Open mies
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kiihottavin kokemus oli kun olin nykyisen miesystavan kanssa joen rannassa. Itse istuin siina kivikaiteella jalat vahan haarallaan ja mies seisoi mun edessa kasivarret loyhasti mun ymparilla, siis silleen etta haarat melkein kosketti toisiaan. Oltiin viela ihan tapailemis- ja tutustumisvaiheessa eika oltu edes suudeltu viela, tosin halailtu sitakin enemman.. Oltiin ihan kiinni toisissamme ja sit meidan katseet vaan kohtas ja me suudeltiin kerran ja toisenkin. Mulla meni niin monet sahkoiskut pitkin kehoa etta ihan hengastytti! Erkaannuttiin ja sain vaan sanottua etta oon odottanut hanen suutelevan mua jo vaikka kuinka kauan...
No siitahan se sitten lahti, suudeltiin siina rannassa vaikka kuinka kauan, ei valitetty vaikka satunnaisesti ihmisia meni ohi (oltiin tosi matalalla profiililla yhdessa silloin koska oltiin tyokavereita mutta siina hetkessa ei valitetty), ja pikkuhiljaa kietouduttiin yha tiukemmin toisiamme vasten ja noh... kitkaa luotiin siihen keskivartalojen kohdalle :D vahan kadetkin vaelteli paitojen helmaa ja farkkujen vyotaroa pitkin muttei kuitenkaan kunnolla vaatteiden alle asti, huulet meni valilla pitkin kaulaa molemmilla ja mita enemman painauduttiin toisiamme vasten niin sita kovemmalta miehen haarat tuntuivat omaani vasten. En ikina inohda miehen ilmetta ja silmia kun vihdoin vahan irtauduttiin toisistamme, niin taynna himoa etta huhhuh, jos oltais oltu sillon jossain privaatissa paikassa niin olisin ottanut varmaan suihin silla sekunnilla ihan vaan siita ilosta etta saisin sen himon tyydytettya....sitten mies ehdotti etta mentais mun luokse ja kirosin mielessani etta mun piti kieltaytya (menkat). Olin itse aika ujo ja vahan kokematonkin ja en kehdannut edes sanoa miehelle minka takia ei sopinut, sanoin vaan etta parempi kumpaisenkin menna omaan kotiin vaan. Eipa tuosta mitaan nurinaa tullut vaikka mies varmaan vahan pettynyt olikin - ja samaten mina. Kotiin kun paasin niin pikkarit oli niin marat (ei menkkojen takia) etta oli reisille asti levinnyt :D
Tuosta meni viela varmaan melkein kuukausi ennen kuin paastiin peittoja heiluttamaan. Mutta siis se eroottinen lataus mika tuossa tilanteessa oli vielakin pistaa sydamen pamppailemaan.
Ja edelleen mies saa poksyni litimaraksi pelkilla suudelmilla :)
Kiitos tästä😁Kuollut seksielämä elpyi niin että panin miestäni kolmena päivänä peräkkäin...
No mulla se liittyy siihen, että kiellän naiselta viime hetkellä orgasmin. Kiihotan häntä käsillä, suulla, peniksellä äärimmilleen niin että hän on juuri saamassa voimakkaan orgasmin, ja sitten lopetan. Naisilla nimittäin ei ole sitä pistettä kuten meillä miehillä, jonka jälkeen vaan purkautuu vaikka pidättelisi. On ihana kiusata äärimmilleen kiihottunutta naista. Toki sitten annan hänelle lopulta kunnon orgasmin tai monta, koska itselläkin kyrpä tykyttää jo niin, että on pakko tulla.
Täytyy kyllä varoa, ettei nainen turhaudu liikaa, koska silloin hän ei enää suostu seksiin. Joten lopulta palkitsen hänet panemalla hekuman huipulle ja se orgasmi on silloin vaan voimakkaampi, koska se jäi aiemmin saamatta. On äärettömän kiihottavaa nähdä nainen sen orgasmin tarpeessa ja vetäytyä viime hetkellä. Aina en siihen kyllä pysty koska tekee niin hyvää ja haluan naisenkin nauttivan. Se vaan, kun nainen haluaa sitä kulliani sisäänsä ja pohjaan asti...
Luin taas tätä pitkää ketjua ja on kyllä monia ihanan kiihottavia juttuja täällä. Varmaan osa on ihan tottakin. Näyttävät ainakin siltä kirjoitettuina.
Itselläni on yksi sellainen kokemus ikäiseni, keski-ikäisen varatun naisen kanssa hotellissa, kun hän kutsui lopulta minut talvisena yönä muutama vuosi sitten hotellihuoneeseensa pitkään jatkuneen flirtin ja vihjailun jälkeen, työmatkalla ollessamme. Tunnemme työasioista, mutta kaukaa toisistamme. Kun pääsin sinne huoneeseen, saimme alkaa hyväillä, suudella ja sain hitaasti riisua häntä sängyllä... huh... Se oli tosi kiihottavaa ja aivan tärisin halusta, kun hänet lopulta sain pitkän kuvittelun jälkeen alasti viereeni. Sain nuolla hitaasti orgasmin hänelle ja sitten naida perinteisesti päältä, jota hän nimenomaan halusi.
Hän on kiihkeä ja nautinnonhaluinen, aika äänekäskin hyvin lämmitettynä, aika muodokas,vaalea, eroottinen kokonaisuudessaan..Hän ei saa kunnon seksiä kotonaan, kun mies ei kuulemma osaa eikä halua esim. nuolla. Nainen ei vain uskalla tehdä asialle mitään juuri. Olemme vain aivan liian kaukaa , että voisimme tehdä sitä enemmän eli se on jäänyt pariin kertaan, mutta tosi hyvään sellaiseen. Joskus hän soitteli työmatkoillaan hotellista, juuri kun oli sauvansa kanssa sängyssä yksin...Muistelen niitä juttuja usein. Nytkin alkaa seisoa kuin häntä muistelen.
Eikö tähän kiihottavaan ketjuun löydy enää juttuja?
Kiihottavimmat kokemukset on olut mieheni kanssa,viimeksi tänä aamuna,virittelin kortsun kullille ja aloin ratsastamaan,mieheni sanoi että haluan sut panna paljaalla,voi sitä kiiman määrää ei montaa työntöä tarvittukkaan kun laukesin ja mies hetkeä myöhemmin kasvoilleni. Näitä oli ilo lukea kirjoittakaa lisää!
Se kun kerroin eksälleni haaveestani sängyssä ja kun siitä tuli totta. Minulla on peppufetissi, palvon kauniin naisen peppua, tykkään hieroa, läpsiä, haistella ja nuolla peräaukkoa. Pelotti kertoa fantasiastani, mutta hän otti sen hyvin ja sanoi että voimme toteuttaa sitä, tai ainakin kokeilla. Tilanne alkoi niin että hän makasi sängyllä vatsallaan ja ensim hieroin peppua, vähän ajan päästä raotin pakaroita ja aloin nuuhkimaan persettä, tuoksu oli eläimellisen kiihottava vaikka hän juuri oli käynyt pesulla. Seuraavaksi siirryin nuolemaan ja olin aina miettinyt eträ miltäköhän naisen peräreikä maistuu... Voi herranjumala kun olin kiihottunut. Sitten hän nosti lantiotaan ja pyllisti oikein tyrkyttäen perseensä naamalleni. Nuolin uskomattoman himokkaasti. Jossain vaiheessa meidän tulevia sessioitamme, hän istui kasvoilleni ja antoi minun nauttia pepusta kaikin siemauksim, koska hän tiesi että nautin siitä. Samalla hän antoi käsihoitoa hiiiiiitassti. Lopulta laukesin tajuttoman voimakkaasti varmaan päälle 5 litraa spermaa. Samalla vedin hänen ihanan perseensä kasvojeni päälle ja aloin ahmimaan äänekkäästi persettä samalla kun voihkin kiihottuneisuudesta kun sain "tukehtua" perseeseen. :).
tuskin olette kielllä naineet niin että posket tulee vastaa ei uppoo enempää. se tuntuu naisesta ookkoolle
Minusta seksiä edeltävä soidinmeno on usein kiihottavampaa kuin itse seksi. Tähän liittyen yksi kiihottavimmista kokemuksistani on normaalista viestittelystä pikkuhiljaa seksiviestittelyksi johtanut ilta yhden suomenruotsalaisen tytön kanssa. Lopussa molemmat olivat niin kiimaisia, ettei pystytty käymään nukkumaan. Seuraavana päivänä kohdattiin livenä kavereiden kanssa ja olimme kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se oli hothothot. Emme koskaan (vielä) panneet.
Up, up.
Olen jo oman tarinani kertonut, mutta pakko todeta (taas) että sellainen pieni mutta tarkka kosketus on kyllä itselleni kiihottavampaa kuin mikään pano. Eräänä iltana oltiin bileissä erään miehen kanssa, porukassa oli myös muita, mutta tuon miehen kanssa meillä on ollut pientä ihastumista ilmassa, katseita, kahdenkeskisyyttä, "kaveriläheisyyttä", kiinnostuneisuutta toisen asioista mutta kuitenkin niin että ollaan toisiamme kohtaan kuin kissa ja koira, naljailua ja sanallista "sotaa". Illan aikana oltiin sitten kovasti kiinni toisissamme kun istuttiin saman pöydän ääressä. Mitään ei voinut tehdä kun siinä oli muu kaveriporukka vieressä, mutta ai jumalauta sitä kiimaa ja halua!! nojauduttiin toistemme puoleen ja minä vedin hänen tuoksuaan itseeni, miten paljon olisin halunnut painaa kasvoni hänen niskaansa, oikeastaan kaikkialle.. hän liikutteli kättään osuen reisiini ja polviini, toi kasvojaan lähelle minua. Olimme kiinni toisissamme ja tunsin hänen hengityksensä rytmin, lämmön joka siirtyi jaloista toisiin, sydämen sykkeen kylkien läpi.... Se oli kidutusta mutta niin ihanaa, jos vain olisimme olleet kahden ... hmmh
Minulla on kesästä asti ollut vakkaripano, jonka kanssa on noin viikoittain tavattu piiskauksen ja panemisen merkeissä. Seksi on ollut mahtavaa, vaikka mustelmia on välillä ollut haastavaa piiloitella. Viime tapaamisesta on ehtinyt jo puolitoista viikkoa kulua kiireiden vuoksi ja uutta tapaamista on taas suunniteltu. Eilen meni joku bussissa ohi, joka käytää samaa partavettä kuin hoitoni ja tuntui kuin salama olisi mennyt kehon läpi. Pelkkä tuoksu kiihotti niin paljon, etten meinannut pysyä nahoissani.
bussisa outo nainen tuli viereeni, laittoi kaätensä reunalle ja kyhnytimme toisiamme. en uskaltanut laittaa kättäni hänen reidelleen. lopulta kun hän lähdin ikkunapaikalta hän kysyi: joko sä nyt lähdet.