Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
vaimon kertomana.
tapahtui muutamavuosi sitten pikkujouluissa, oli aamuyön pimeinä tunteina alkanu säätään yrityksen parikymppisen säätäjäkundin kanssa. Homma eteni suudelmiin ja sormipeleihin ja molemminpuolisiin orgasmihin. Minun mielikuvitus kyllä laukkasi melkoisesti, oli helppo kuvitella kundin sormipeli märässä pillussa
Teininä oli himot pinnassa. Silloisen tyttökaverini kaveri katseli minua ihan liian pitkään pitkin illanvieton, vaikka hänenkin poikaystävänsä oli paikalla. Teki mieli ehdottaa vaihtoa muutamaksi tunniksi...
Toisella kertaa koulun käytävän ruuhkassa isorintainen luokkakaveri painautui aivan kiinni selkääni muka kaveriaan etsiessään. Sama tyttö myös tarjosi hyviä maisemia kotitaloudentunneilla ja olikin kerran pakko poiketa vessaan kesken tunnin.
Kolmannella kerralla menin kaverin kanssa jututtamaan kahta teinityttöä baarissa. Kuumempi oli erittäin hyvin muodostunut ja tiukka mekko toimi myös hänen edukseen. Olin paikalla vain kaverin wingmanina, koska olin varattu. Tämä kuuma mimmi kuitenkin flirttaili maailmaa pelkäämättömällä teinitytön asenteella ja joi myös juomaani kiusoitellakseen. Kun hän oli saanut sen juotua, ilmoitin että hänen pitää imeskellä myös jäät. Hän ryhtyi tuumasta toimeen pitkän katsekontaktin saattelemana.
Myöhemmin illalla kaveri yritti saada tyttöjä luokseen, mutta tämä seksipommi vaati minua mukaan. En tietenkään mennyt, kun seurustelin. Harmittaa, koska siitä olisi tullut kovaa kyytiä.
Edellinen jatkaa. Myös kuntosalin kaksi täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevaa tiukkakroppaista neitoa katsovat liian pitkään ja kulkevat liian läheltä. Toisella on joskus poikaystävä mukana, mutta elekieli ei jätä epäselväksi, että ruoho näyttää vihreältä aidan toisella puolella.
Varattu kun on, niin näihin se jää.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavampia hetkiä on ne kun oman vaimoni kanssa jaamme fantasioita vieraiden panemisesta. Ensin puhutaan millainen se vieras on ja missä hänet on tavannut jne yksityiskohtia ja sitten vieras mies (tekomuna) panee vaimoani tai minä panen vierasta naista (tekopillu). Se se vasta on kiihottavaa kun voi estoitta puhua vaimolle millaista vierasta haluaisi panna!
Itsellä muuten sama, mutta tekopillua ei ole. Vaimon käsi on miellä se vieras, jota panen. Vaimo saa sitten vierasta munaa, eli tekopenistä. Tosiaan tuo vieraasta puhuminen on tärkeää, jotta pääsee oikeaan fiilikseen.
Oma kiihottavin kokemus oli juurikin sitä "kiellettyä". Molemmat olimme varattuja tahoillamme. Silmäpeliä oli kestänyt jo kuukausia, siinä samalla molemminpuolisia vihjauksia jotka eivät menneet kummaltakaan ohi. Kiihkeitä tekstiviestejä, salaisia tapaamisia joilla ei koskaan tapahtunut mitään, ei edes suutelua. Eräänä iltana pyysin hänet käymään kotonani. Keitin teetä, istuimme sohvalle, juttelimme. Hän sanoi jotakin, ja katsoimme toisiamme pitkään. Silloin päätin tehdä jotain, nousin hajareisin istumaan hänen syliinsä. Hän näytti niin yllättyneitä, mutta lähes heti hän tarttui minua lantioltani kiinni ja alkoi liikutella lanteitaan allani, työntäen jo kovaa etumustaan minua vasten. Keinuin hänen sylissään aivan jäätävässä kiihkoisessa huumassa. Mutta parempaa oli vielä luvassa. Hän tarttui minua takapuolesta kiinni, ja nousi ylös, painoi minut seinää vasten ja näykki kaulaani samalla kun hieroin lantiotani häntä vasten. Hän laski minut alas, edelleen hän suuteli kaulaani, ja minä vedin häntä lähemmäs itseäni hänen farkkujensa vyörinksuista. Hän oli niin kova. Silloin keksin, että voisin kiusata häntä niin, ettei hän voisi vastustaa kiusausta pidempään... Käännyin ympäri ja hieroin peppuani hänen kovaa etumustaan vasten. Hän sekosi aivan täysin, raahasi minut sohvalle, käänsi peppuni pystyyn ja (molemmilla edelleen vaatteet päällä) "kuivapani" minua siinä sohvalla. Eli vähän kuin olisi pannut takaapäin, mutta molemmilla oli vaatteet päällä. Hän otti minua vielä hiuksista kiinni, ja taivutti selkääni kaarelle. Meinasin tulla siinä paikassa saman tien... Hän olisi halunnut panna, mutta hän kunnioitti tyttöystäväänsä sen verran, ettei tapahtunut tuosta enempää. Halasimme, itkimme, hän lähti. Tuota muistelen usein, ja kiihotun joka kerta aivan yhtä märäksi kuin olin tuona iltana. Ihana, ihana mies <3
Onhan sitä seksiä tullut harjoitettua, mutta en kyllä menneitä mieti enkä haaveile. Kiihottavin kokemus on nykyään aina se suuseksi jota mieheltäni saan. Olemme tehneet siitä varsin ihanaa sillä että sovimme jo hyvissä ajoin ajan jolloin sitä saan, eli "tänään illalla kuudelta" esim. Siinä tiedän mitä odottaa ja milloin :) Seksin ja yhdynnän kanssa ollaan sponttaaneja, tehdään kun huvittaa mutta tää on mun juttu, odottaa koko päivä sitä ihanaa hetkeä...klitoris vaan paisuu mitä lähemmäs ajankohta tulee! Tää sopii meille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavampia hetkiä on ne kun oman vaimoni kanssa jaamme fantasioita vieraiden panemisesta. Ensin puhutaan millainen se vieras on ja missä hänet on tavannut jne yksityiskohtia ja sitten vieras mies (tekomuna) panee vaimoani tai minä panen vierasta naista (tekopillu). Se se vasta on kiihottavaa kun voi estoitta puhua vaimolle millaista vierasta haluaisi panna!
Itsellä muuten sama, mutta tekopillua ei ole. Vaimon käsi on miellä se vieras, jota panen. Vaimo saa sitten vierasta munaa, eli tekopenistä. Tosiaan tuo vieraasta puhuminen on tärkeää, jotta pääsee oikeaan fiilikseen.
Sama meillä, mutta se vieras pariskunta on eräs 4-kymppinen kaveri vaimoineen, jotka olemme tunteneet jo reilut 20 vuotta mutta joita emme ole aikoihin tavanneet. Sekä heissä että meissä on yhteistä että ollaan oltu yhdessä teiniajoista lähtien ja muita seksikumppaneita ei meillä ole ollut, ei tiettävästi heilläkään.
Kuvitelmat alkavat siitä kun yhteissaunassa tutustumme toistemme anatomiaan ja vierekkäin katselemme miten oma puoliso saa vierasta. Siinä vaiheessa kun fantasiassa kaveri laskee paljaalla lastit vaimoni sisään ja minä kaverin vaimon sisään niin kummankin orgasmi on tajunnanräjäyttävä. Tämän kun saisi joskus todeksi.
Olen 16, joten tämä on aika kiellettyä, siksi se ehkä kiihottaakin.. Isälläni on ystävä joka on jo nyt yli 50v. Hän oli meillä yötä, ja kun yöllä istuin hänen viereensä hämärässä kesäyössä ulkoterassillamme, hän alkoi silittämään reittäni! Isäni istui minua vastapäätä, eikä huomannut mitään (Oli hieman juonut) Saman miehen kanssa ollut joskus jopa flirttailua, ja usein hän hakeutuu lähelleni ja saattaa ottaa kainaloon jne.
Se on just nyt, haaveilen että saisin ottaa mieheltä suihin. Haluan oppia maun, rytmin ja kuulla. Apua.
Vierailija kirjoitti:
Se on just nyt, haaveilen että saisin ottaa mieheltä suihin. Haluan oppia maun, rytmin ja kuulla. Apua.
Sun pitää opetella dildolla kotona vaikk ekaks.Omistako dildoa?
Ensimmäisenä tulee mieleen parin vuoden takainen tapaus, kun olin joululomilla porukoilla käymässä ja viestittelin puutteessa miehen kanssa, jonka olin tavannut pari kertaa. Viestit menivät nopeasti aika kuumiksi ja muistan vieläkin sen ihanan kutkuttavan olotilan. Parasta oli kun tiesi että päätyisimme sänkyyn seuraavan kerran kun näemme. Sitä kannatti kyllä odottaa. :)
Aika vaikea valita KAIKKEIN kiihottavin, mutta tässä yksi parhaista.
Panin seurusteluaikana nykyistä vaimoani erään kaupungin puistossa puuta vasten. Emme käyttäneet ehkäisyä ja vaimoni lauettua pusikosta tuli paikalle humalainen nainen. Vaimoni kääntyi ottamaan minulta suihin ja runkkaamaan kaluani vuorotellen. Juopunut kauniskasvoinen nainen tuli katsomaan puuhaa ihan vierestä ja hetken päästä vaimoni runkkasi kaksin käsin lastini tämän ventovieraan naisen rinnuksille.
Olimme kaikki hölmistyneitä silloin ja nainen lähti vähin äänin pois paikalta. Muistelemme tätä välillä ja se saa lastini liikkeellee edelleen kovalla paineella.
Lisää tarinoita ! Näitä on kiihottavan mielenkiintoista lukea .)
Tapahtuiko näitä kaikkia edes oikeasti ollenkaan? Itse vielä odotan omaa kiihottavinta kokemustani ja sillä aikaa luen kateellisena tätä kiihottavaa ketjua spontaaneista seksiseikkailuista... N24 :)
No eräs mies julkisella paikalla joka kiihotti tahallaan kunnes olin orgasmin partaalla ja sitten lopetti. Olin aivan kiimoissani ja just tulossa. Haluaisin kiusata sen miehen vastaavaan tilaan. Tuskin pystyisi olla laukeamatta. (Olen saanut useammankin miehen laukeamaan hyväilemällä housujen päältä.)
Kaikkein kiihottavinta oli kun sain mustan miehen jättimäistä kyrpää anukseen!
T. Mietaan Jussi
Panin tänään päijät-hämäläisellä kuntosalilla nuorta poikaa. Olin ensimmäistä kertaa salilla, ja hän opetti jalkaliikkeessä ja tuijotti suoraan haaroihini. Mentiin siivoushuoneeseen rakastelemaan. Poika laukesi käsilleni ja jouduin tyytymään käsihoitoon mutta parasta seksiä silti ikinä! Niin spontaania!
N51