Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3501/3550 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi näitä kertomuksia.

Vierailija
3502/3550 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuoleenko jaska laittoikin sormensa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/3550 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

takapuoleenko jaska laittoikin sormensa

Sinähän sen tiedät. Eihän sulla muita puolia ole. 😆

Vierailija
3504/3550 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ulkomaalainen mies vuosia sitten lomamatkalla osoittautui kiihottavaksi kokemukseksi. Tutustuimme hänen työnsä kautta ja siinä roolissa mies oli sujuvan kohtelias ammattilainen. Vapaalla miehestä löytyi hiukkasen machoakin. Ei kuitenkaan niin paljon, että se olisi eloveenatyttöä häirinnyt. Makuuhuoneessa toimintaa riitti illasta aamuun saakka välillä nukutuilla lyhyillä unilla. Hän on tähän mennessä ainoa mies, jonka kanssa olen saanut orgasmin ensitreffeillä. N36

Vierailija
3505/3550 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus stadissa vuosia sitten olin 24. Kävelin 05 himaan kännissä ku ankka. Jostain pölähti 40-45v nainen eteen. Valehtelematta 2min tästä oltiin rappusyvennyksessä mun kulli syvällä hänen nielussa. 6min tästä kävelin kassit tyhjänä kotiin.

Vierailija
3506/3550 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaista. Varmaan aivan jäätävä paskan haju suoraan peräaukosta?

Vierailija
3507/3550 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotiaana, asuin vielä kotona, poikaystäväni oli yökylässä. Äitini oli laittanut meille vuoteen olohuoneen lattialle. Yöllä sitten harrastimme seksiä koko illan imuttelun jälkeen. Se ei ollut ensimmäinen kertamme, mutta ensimmäisiä. Olimme sopineet, että kokeilemme jotain uutta ja halusimme tehdä sen koira-asennossa. Olohuoneen lattialla, molemmat aivan alasti. Poikaystäväni oli kivikovana, hän ei kestänyt kauaa, hänen kalunsa oli todella herkässä. Hän liikutti kaluaan emättimessäni nopeaan tahtiin ja pian häneltä tuli siemensyöksy sisääni. Emme käyttäneet kumia. Lauetessaan hän ähki raukeasti keskittyen omaan nautintoonsa. Samalla, työnnellessään viimeisiä työntöjä hän pieraisi pari kertaa, mutta ei tuntunut kiinnittävän siihen mitään huomiota. Äitini oli päätynyt seuraamaan tätä näytelmää olohuoneen ovensuusta ja seuraavana iltana ollessamme kahden, hän kertoi minulle, että poikaystäväni pieraistessa tältä oli pääss

Vai sellaista. Varmaan aivan jäätävä paskan haju suoraan peräaukosta?

Vierailija
3508/3550 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen piti naamaani satulana ja hänellä on bakteerivaginoosi

Vierailija
3509/3550 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 toista ja siskoni kaveri oli yö kylässä. Olin siskon kaveria halunnut jo pitkään. Olimme laittaneet patjat lattialle ja nukuimme kaikki siinä. Kun aloimme nukkumaan aloin kosketella siskon kaveria ja hän oli myös halukas. Pian suutelimme ja aloimme riisua toisiamme. Kun tyttö otti housuni pois ja muna pomppasi pystyssä esiin tajusin kuinka siskoni katsoo meitä ihan vieressä. No siinä kiimassa se ei minua haitannut ja nussin siskon kaaveria siskon katsoessa.

Neljä vuotta myöhemmin tulimme yöllä siskon kanssa kotiin ja kumpikin humalassa. Vanhemmat olivat Kreikassa.

Otimme vielä oluet ja juttelimme. Sisko kysyi muistatko miten panit Sirpaa ja mä katsoin? Sanoin muistavani ja että oli aika pervoa että katsoit. Sisko sanoi että oli ihan kiva kattoa kun Sirpa sain munaa. Ja sun muna näytti ihan kivalta. Voin nyt myöntää et olisin sillon halunnut munaa tosi paljon.

Kysyin siskolta Ai mun munaa olisit halunnut? Sisko sanoi No joo kun se siinä edessä oli ja näytti niin kivalta kun työnsit sen Sirpan pilluun.

Sanoin Muistan että Sirpalla oli kyl ihan kiva pillu..On vähän epäreilua et oot nähny mun seisovan munan ja mun naivan sun kaveria mut mä en oo nähny edes sun tissejä. Sisko oli vaan hiljaa.

Oluet oli juotu ja sisko sanoi menevänsä suihkuun. Vähän ajan päästä hän huusi kylpyhuoneen ovelta minua käymään. Kun menin oli sisko alasti vettä valuen ovella ja sanoi Nyt näet mun tissit. Mitä jos tulisit mun kans suihkuun ja pesisit mun tissit ja pimpin? Mul tekis mieli kosketusta ja haluan nähdä sun mulkun ja voisin pestä sen?

Pian olin vaatteet riisunut ja menin muna pystyssä suihkuun. Pesimme ja koskettelimme toisiamme todella kiimaisina. Huuhtelimme vaahdot pois ja sisko runkkasi minua. Kun sisko katsoi minua sanoin En ois uskonut et haluut tällästä. Tästä täytyy sit olla hiljaa. Siis täähän on kiellettyä..insestiä.Sisko sanoi Ei tää mitään insestiä ole kun vaan pestän toisemme. Samassa tunsin että laukean. Sisko puristi penistä kunnolla ja runkkasi kovaa ja laukesin siskon vatsalle ja hävylle.

Suihkuttelime loppuun. Kun sisko kuivasi itseään katselin miten seksikäs hän on ja tekisi mieli naida häntä vaikka  onkin sisko. Lähdin kylpyhuoneesta kohti huonettani kun sisko huusi perääni Uskaltaisitko tehdä oikeeta insestiä? Huomasin et sul alko uudestaan seisoo ja mä voisin näyttää mihin sen laitat....

Vierailija
3510/3550 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaispoikana kerran läksin siirtolapuutarhamökiltämme kesäillan juoksulenkille. Sieltä palattuani kurkin saunalle, olisiko siellä vielä lämpöä ja vettä huuhdella hiet pois. Ajatuksissani kyllä huomasin, että pukuhuoneessa oli jotain vaatteita, olisiko joltain jäänyt, niin kai ajattelin ja painelin saman tien löylyihin. Lauteilla istui pariskunta, mies ja nainen, mökkiläisiä kuten minäkin. He olivat hämmentyneitä niin kuin minäkin. Ja kun en muutakaan heti siinä osannut, nousin lauteille kolmanneksi. Siinä tajusin, että tunnenhan minä tämän rouvan, oikein uhkea rouva olikin, jjo kaukaa silmiin pistävä, ja hänen miehensäkin tiesin, mutta mies hänen vieressään ei ollut tämä mies. Siinä sitten silmiteltiin, hämärässä saunassa. Rouva piti juttua yllä, naurahteli, mies oli hiiren hiljaa, heitti välillä kipollisen vettä kiukaalle. Siinä sitten peseydyttiin, minä pika pikaa, ja kohteliaana poikana poistuin. Pariskunta jäi, ja mietin mielessäni, että joko he olivat jo naineet vaiko vasta kun olin häipynyt.

Vierailija
3511/3550 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 15 toista ja siskoni kaveri oli yö kylässä. Olin siskon kaveria halunnut jo pitkään. Olimme laittaneet patjat lattialle ja nukuimme kaikki siinä. Kun aloimme nukkumaan aloin kosketella siskon kaveria ja hän oli myös halukas. Pian suutelimme ja aloimme riisua toisiamme. Kun tyttö otti housuni pois ja muna pomppasi pystyssä esiin tajusin kuinka siskoni katsoo meitä ihan vieressä. No siinä kiimassa se ei minua haitannut ja nussin siskon kaaveria siskon katsoessa.

Neljä vuotta myöhemmin tulimme yöllä siskon kanssa kotiin ja kumpikin humalassa. Vanhemmat olivat Kreikassa.

Otimme vielä oluet ja juttelimme. Sisko kysyi muistatko miten panit Sirpaa ja mä katsoin? Sanoin muistavani ja että oli aika pervoa että katsoit. Sisko sanoi että oli ihan kiva kattoa kun Sirpa sain munaa. Ja sun muna näytti ihan kivalta. Voin nyt myöntää et olisin sillon halunnut munaa tosi paljon.

Kysyin siskolta Ai mun munaa olisit halunnut? Sisko sanoi No

Ei ole insestiä, koska kyseessä on pelkkä fantasia. 

Vierailija
3512/3550 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla monen mielestä aika oudon kuuloinen huippu kiihoittuminen, varsinkin mieheltä joka oli ennen tätä tapahtumaa ollut noin 30 naisen kanssa silleen. Oltiin silloisen tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) kanssa hänen vanhempien mökillä rannalla ottamassa aurinkoa. Makoilin maassa pyyhkeen päällä selälläni ja Lissu istui rantatuolissa vieressäni. Yhtäkkiä Lissu veti varpaillaan uikkarini etumuksen alas ja alkoi hyväilemään kulliani varpaillaan ja jalanpohjillaan. Lissu lopetti välillä munien hyväilyn ja laittoi jalkansa suuni eteen ja kiihoittuneena aloin niitää nuolemaan ja pussailemaan. Taas hetken päästä hän vaihtoi jalat munille ja hyväili niillä räjähtämis piisteessä olevaa kulliani, tätä vaihtelua jatkui tovi kunnes hän työnsi toisen jalkansa varpaat suuhuni imettäväksi ja jatkoi toisen jalan pohjalla napaani kiivenneen kullini vatsaani vasyten hinkkaamista. En kestänyt kauaakaan kun laukesin Lissun jalalle. En tiedä tänä päivänä mistä tyttö mokoman leikin keksi,mutta tuosta päivästä lähtien jalkaleikit on ollut osa seksielämäämme jo lähes 40 vuoden ajan.

Mies vuosimallia 1962

Vierailija
3513/3550 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen bi kokemus ystäväni kanssa, molemmille uusi juttu. Mies lähti kaupungille, me vietimme illan/yön meidän aviovuoteessa. Miehestä tämä oli kiihottavaa ja lupasi että makkari on käytössämme jatkossakin.  Sille onkin toisinaan ollut käyttöä

Vierailija
3514/3550 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen tapaaminen livenä ensi kertaa. Päädyttiin sänkyyn heti mitä en ollut koskaan ennen tehnyt ja panikoin vähän siinä että jos kaikesta huolimatta olikin vain seksin perässä ja ihmettelin myös että mitä helkkaria minulle tässä tapahtuu kun olen yhtäkkiä vieraan kanssa kiimainen ja valmis sänkyyn vaikken koskaan ennen :D

Ei edes tehty ekalla kerralla mitään ihmeellisiä, käsitöitä puolin ja toisin. Mutta mies oli niin lihaksikas ja hyväntuoksuinen ja itsevarma. Ei millään ylimielisellä tai itseriittoisella tavalla vaan sellainen jämäkkä ja mutkaton, tosi suoraa toimintaa ja tietty asenne. 

Edelleen aina kun hän on ollut päivänkin poissa niin menen vastaan eteiseen tai pihalle asti ja nuuhkin niskan ja kainalot ja aina se tuntuu myös alavatsassa. 

Paljon jännempiä, riettaampia ja seksuaalisesti tyydyttävämpiäkin kokemuksia on ollut sittemmin ja ennen nykyistäkin mutta ilman mitään syytä kiihottavin oli tuo ensimmäinen yö hänen kanssaan. Varmaan koska aiemmat miehet oli ollut pari poikaystävää joiden kanssa oli vain päädytty yhteen ja nykyinen oli sellainen että etsin miestä joka oikeasti kiihottaa ja on tiettyä tyyppiä. 

Vierailija
3515/3550 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiihottava kokemus, mutta ei ollut seksiä. Kesähelle. Upea kaunotar, aurinko paistaa ja tämä kaunotar ottaa aurinkoa. Kauneimmat näkemäni ruskettuneet sääret ja reidet, aurinko kimmeltää reisistä. Aivan täydellinen hetki, täydellinen nainen, täydelliset ruskettuneet sääret ja reidet.

Kyllä tuntui hyvältä.

Vierailija
3516/3550 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla monen mielestä aika oudon kuuloinen huippu kiihoittuminen, varsinkin mieheltä joka oli ennen tätä tapahtumaa ollut noin 30 naisen kanssa silleen. Oltiin silloisen tyttöystäväni (nykyisen vaimoni) kanssa hänen vanhempien mökillä rannalla ottamassa aurinkoa. Makoilin maassa pyyhkeen päällä selälläni ja Lissu istui rantatuolissa vieressäni. Yhtäkkiä Lissu veti varpaillaan uikkarini etumuksen alas ja alkoi hyväilemään kulliani varpaillaan ja jalanpohjillaan. Lissu lopetti välillä munien hyväilyn ja laittoi jalkansa suuni eteen ja kiihoittuneena aloin niitää nuolemaan ja pussailemaan. Taas hetken päästä hän vaihtoi jalat munille ja hyväili niillä räjähtämis piisteessä olevaa kulliani, tätä vaihtelua jatkui tovi kunnes hän työnsi toisen jalkansa varpaat suuhuni imettäväksi ja jatkoi toisen jalan pohjalla napaani kiivenneen kullini vatsaani vasyten hinkkaamista. En kestänyt kauaakaan kun laukesin Lissun jalalle. En tiedä tänä päiv

Tyttöystävän vanhempien mökillä laiturilla aurinkoa ottamassa. Tyttöystäväni, sanotaan vaikka myös Lissu, istui laiturilla yläpuolellani kun olin laiturilla selälläni hänen jalkojen välissä. Hän alkoi hieroa varpaillaan ohimoitani, ja työnsi toisen jalkansa isovarpaan suuhuni, ja ikäänkuin nussi suutani sillä varpaalla. Se oli jo itsessään musta tosi kiihottavaa. Käännyin vatsalleni ja jatkoin varpaan imuttamista, kun hän veti sen jalan koukkuun, ja vetäen minut varvas suussa jalkoväliinsä. Sitten hän raotti bikineitään, näin kosteana kiiltelevän ihanan nuoren pillun, ja minulle oli sanomattakin selvää mitä hän halusi minun nuolevan. Tilanteesta teki tuplasti kiihottavamman se, että Lissun isä grillaili samaan aikaan jotain lounasta vain parin pensaan takana mökin terassilla.

Vierailija
3517/3550 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sohvatyynyjen välistä euron.

Vierailija
3518/3550 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihto samanikäisen randompojan kanssa 20 vuotta vanhemman parin kanssa. Ikäero sinänsä ei kiihottanut, mutta omanikäinen upeakroppainen poika sitäkin enemmän. Lisäksi haluttiin saada kokemusta sellaisen parin kanssa, joka osaa asiat eikä seksi ole pelkkää vasta-alkajien sähläilyä. Poika halusi päästä toisen parin naisen kanssa kokeilemaan miltä tuntuu saada seksiä kokeneelta naiselta. Samalla sängyllä sain suuseksiä toisen parin mieheltä ja miehen kielityöskentelyn ansiosta ja lähietäisyydellä ollutta liveshowta seuratessa sain yllättävän nopeasti ensimmäisen orgasmin. Toinen pariskuntakin tuli aika nopeasti ja annettuani nuorelle miehelle suuseksiä, pääsin ratsastamaan hänellä samalla, kun vieressä toinen pari nai takaapäin. Yhdistelmänä tilanne oli niin kiihottava ja poika ihanan kestävä, että sain useamman orgasmin vaikka olin aika ujo ja viereinen pari tietenkin näki ja kuuli kaiken. Parinvaihtokokemus jäi ainoaksi, mutta poikaystävä on edelleen sama. N 23

Vierailija
3519/3550 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätin itseni ja vastasin "nuori pariskunta etsii naista kolmanneksi" viestiin, ja ei päädytty sänkyyn vaan sohvalle. Mies istui sohvalla, nainen otti mieheltä suihin lattialta. Mies ensi nuoli minua, ja sen jälkeen veti mut syliinsä, ratsastusasennossa työnsi vaimon syljestä märän kullin sisääni. Siinä miehen pannessa mua nainen laittoi kätensä pakaroilleni ja alkoi nuolla pyllyäni. Kieli ei mennyt sisään, mutta nuolevan kielen paine anuksellani ja miehen kalun pumpatessa sisääni laukesin voimakkaasti. Nainen nosti pyllyäni ylös, ja nappasi miehensä kalun suuhunsa, ja mies laukesi naisensa suuhun lähes välittömästi samalla kun katsoi mua suoraan silmiin ja hymyili jotenkin voitonriemuisesti. Koko juttu oli ihan sairaan kiihottava.

Kuumaa! 🥵

Haluatko ottaa uusiksi?

Vierailija
3520/3550 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi nuorena niin että silloinen anoppi alkoi pikku hiprakassa vihjailemaan. Tämä sai alkuunsa siitä kun hän vahingossa näki aamulla täydessä mitassa ison seisovan kullini. Tämä vahinko tapahtui kun hän hiippaili meidän ohi kun nukuttiin helteen vuoksi takkahuoneen lattialla. Heräsin siihen kun hän käveli takaisin kodinhoitohuoneesta. Havahduin ja vetasin peiton suojaksi. Hän oli silloin aivan kuin ei olsi huomanutkaan. Tämän jälkeen useasti hän vihjaili housujen pullotukseen ja muihin kokoon viittaaviin kun vähän humaltui. Myöhemmin sitten vilauttelin tahallaan esim. jossain saunan terassilla tai pukuhuoneessa ovi raollaan, kun tiesin että hän katsoo. Tämä oli itsellekin todella kiihottavaa ja kulli alkoi aina heti seistä.  Kerran hän myös vilautti kunnolla savusaunan terassilla. Olin siistimässä puunkaatoroskia kun hän tuli saunalle ja riisui kaikki vaatteet, aivan kuin ei olisi huomannut minua vaikka matkaa oli vain noin 10 metriä ja joku pensas vain siinä välissä. Hän alkoi ensin pesemään tukkaa maljassa ja pyllisti minuun päin jalat harallaan ja todella muodokas perse pystyssä niin että koko pillu näkyi kunnolla takaapäin, häpyhuulet hieman raollaan. Tämä oli niin kiihottavaa että runkkasin housut jalassa muutamalla vedolla spermalastin t-paidan helmaan. Mitään muuta ei koskaan tapahtunut ja tiemme erosivat kun lopetettiin seurustelu. Olin silloin itse 20 ja hän alle 40 ja todella kuuma pakkaus, kuin tyttärensä mutta muodokkaampi. Vieläkin olen tätä muistellut ja runkatessa kuvitellut kuinka olisin pannut häntä seisaaltaan takaapäin siinä saunan terassilla.

M 38.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi