Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3521/3550 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena avioparina saimme saunomiskutsun mökille meitä huomattavasti vanhemmalta avioparilta, johon olimme kesän aikana tutustuneet. Pariskunta oli jättänyt kouluikäiset lapset kotiin, lapsenvahdin hoimiin, sanoivat haluvansa rentoutua. Saunominen oli tietysti yhteissauna, ja siinä aloin aavistella jotain outoa ja oudosti kiihottavaa. Isäntämme alkoi piirittää vaimoani, kietoi keskusteluun, vei uimaan. Vaimo oli tästä kiinnostuksesta hämmentynyt mutta kilttinä tyttönä kohtelias. Minä tarkkailin silmä kovana intiimiksi käynyttä tilannetta. Vaimo lähetti katseita, että tulisin pelastamaan, mutta vielä mitään kovin kriittistä ei tapahtunut. Ellei sitten veden alla isäntä yrittänyt hieman lähennellä. Nyt emäntämme otti roolin ja kysyi voisimmeko kokeilla yhdessä jotain kivaa. Niin selvisi että saunomisretken tarkoituksena oli houkutella minut ja vaimoni - mihin tarkkaan ottaen, se jäi todentamatta. Vaimoni sanoi ykskantaan, hyvin kohteliaasti tosin, että kivaa on ollut, mutta se saakoon riittää. Niin jatkoimme saunomista tavanomaisemmin, mutta täytyy tunnustaa, että olisin itse ollut valmis katsomaan kortit.

Vierailija
3522/3550 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myöhään iltalenkillä ja näin nuoren pariskunnan aika lähellä mutta kuitenkin toisella puolella kapeaa katua vähän kulmasta katsottuna. Tyttö nojasi seinään ja poika suuteli raskaasti tämän edessä. Tytön tiukat vaatteet olivat avautumassa pojan toimesta. Vyötärönauhainen kapea mokkatakki paljasti nuoret sulot altaan, joita poika hyväili toisella kädellään, kun toinen käsi näpersi auki tytön farkkujen nappia. Saatuaan tytön housut pois edestään roikkumaan hänen polviinsa miehentaimi otti komean, vartaloaan myöten seisovan erektionsa esille ja ohjasi sen nopeasti tytön sisään. Pojan toinen käsi piteli koko ajan tytön molempia käsiä ylhäällä samalla kun hän alkoi nussia rytmikkäästi polvet koukussa. Toinen pojan käsi otti nyt tukea seinästä samalla, kun hän nojasi tyttöön ja nussi yhä kovemmin ja pian vieläkin kovemmin. Tyttö käänteli päätään silmät kiinni ja yritti pitää reisiään auki minkä pystyi.

Koko näky oli niin uskomaton ja kiihottava ja toisaalta kyllä vähän häpesin katseluani. Lähdin sitten eteenpäin ja viimeinen vilkaisu pariskuntaan kertoi, että he olivat siirtyneet makaamaan kadulle ja poika jatkoi kovatempoista nussimistaan kiihdyttäen valtavaan tikkaukseen tytön kädet yhä ylhäällä ja tämän kapeat ranteet kiinni kädessään neidon levitellessä jalkojaan alla farkut roikkuen jalassaan pitkin asfalttia. Mietin vaan, miten he uskalsivat. Toki oli myöhä ja liikennettä ei juuri ollut, sillä kohtaa ei ollut lainkaan muita kuin minä. Olin niin kiihottunut, että laukesin kotona heti tuulikaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/3550 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli kun näin viime kesänä kaverin koskettelevan vaimoani suihkussa

Vierailija
3524/3550 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmf kimppa minä ja ystävä pariskunta.

Vierailija
3525/3550 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yksi kiihottavimmista kun tapasimme ensi kertaa Liisan kanssa hotellissa. Oli heinäkuinen päivä, riisuin hänen hameensa ja alushousunsa siirtyen pikku hiljaa nuolemaan häntä.

Ja sekin on jäänyt samalta reissulta mieleen kun menimme suihkuun rakasteltuamme ties kuinka monta kertaa niin Liisa polvistui eteeni ja otti kaluni suuhunsa! 

Tämmöistä kiimaa en ole sen jälkeen kokenut

MM

Vierailija
3526/3550 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen tytttöystäväni ja nykyisen vaimoni kanssa koettiin seuraavaa. Noin kymmenen vuotta sitten vuokrattiin kaveripariskunnan kanssa mökki yhdestä hiihtokeskuksesta Lapissa. Purettiin tavarat ja lähdettiin yhtä luontopolkua kiertämään yhdessä. Kaveripariskuntamme naisella oli päällään hyvin tiukat urheiluvaatteet, jotka jättivät vain vähän arvailujen varaan. Hyvin treenattu peppu, häpykumpu ja sojottavat nännit hyvin esillä. Huomasin tyttöystäväni vilkuilevan niitä ja jäi välillä jopa tuijottamaan.

Tultiin mökkiin takaisin ja alettiin tekemään ruokaa. Ilta sujui rattoisasti syöden ja vähän alkoholiakin nautittiin - ei mitenkään paljoa. Pariskuntina saunottiin erillään. Kello alkoi jo olemaan aika paljon ja me miehet ehdotettiin nukkumaan menoa. Naiset halusivat kuitenkin vielä saunaan yhdessä, ja mikäs siinä.

Nukahdin nopeasti ja havahduin jossain kohtaa siihen, kun tyttöystävä kömpi viereeni. Hänellä oli päällään yöasuna ainoastaan sellainen ylisuuri t-paita päällä kuten kotonakin. Ei alusvaatteita alla. Kaikesta huomasin, että on melkoinen kiima päällä. Olivatkohan touhunneet saunassa jotain tyttöjen välistä :)

Kokeilin sormella jalkojen välistä ja aivan märkänä oli. Hyväilin siinä klitorista ja myös naapurihuoneessa alkoi tapahtumaan. Kaveripariskunnan nainen alkoi voihkimaan äänekkäästi ja hetken päästä siellä oli ihan kunnon paneminen käynnissä. Siirsin sormia klitorikselta sisään pilluun ja naapurihuoneen panemisen tahtiin työntelin niitä sisään. Tyttöystävä sai hetken kuluttua sellaisen orgasmin, etten edes tiennyt olevan mahdollista. Vartalo meni mutkalle, joka paikka tärisi ja huusi ihan täysiä :)

Alkoi siinä itsekin olemaan aika kiihottunut ja siirryin päälle. Montaa minuuttia ei mennyt, kun ruiskin lastit sisään. Myös tyttöystävä tuli vielä kertaalleen lähes samanlaisella voimalla.

Aamulla heräsin ensimmäisenä ja menin aamupalaa valmistelemaan. Kaveripariskunnan vaimo hiippaili vessaan pelkät stringit jalassa ja hän hymyili minun suuntaani. Oli vissiin sielläkin kuultu mitä meillä tapahtui.

Mukava tällaista on muistella! En tiennyt onko naisessani jokin salainen bi ja mitä saunassa oli tapahtunut. Kysyin kyllä jälkikäteen ja sanoin, että en ole mustis. Vastasi vain, että jotain pientä siellä tapahtui ja hymyili päälle. Onko naisilla joskus tapana naistenvälisillä saunareissuilla vähän touhuta jotain?

3527/3550 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa oli kun kevytsuhteeni tuli työhuoneeseni. Ovi kiinni ja pantiin työpöydän päällä. 

Vierailija
3528/3550 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi muisto nuoruudesta, joka on kiihottavimpien viiden kärjessä. Äidin ystävä järjesti Tupperwarekutsut ja lähdin vastentahtoisesti mukaan. Olin aivan rakastunut naisen poikaan, joka oli pari vuotta minua vanhempi ja katseli minua usein. Minua jännitti kohdata hänet koulussa, mitä sitten koulun ulkopuolella.

Ensikatseista alkaen hän ei ujostellut, vaan katsoi minua rohkeasti ja suoraan. Käteltiin virallisesti, mikä tuntui hassulta. Hän ei saanut silmiään irti minusta, enkä minä hänestä. Hän kysyi jossain kohtaa, haluanko lähteä käymään hänen huoneessaan ja suostuin epäillen. En ollut valmis seksiin, vaikka tilanne kiihottikin. Istuttiin pojan sängylle ja hän alkoi heti suudella minua. En vastustellut ja yritin vastata yhtä taidokkaasti. Hän koski vartalooni, hyväili hiuksiani ja rintojani collegehupparini lävitse. Kädet liikkuivat alemmas ja nostin toisen jalkani toisen päälle. Puristus farkuissani sai aikaan orgasmin oloisen tilan, kun nautin samalla niistä suukoista. Hän työnsi minut makaamaan ja ojentautui päälleni. Suudeltiin taukoamatta ja dryhumpattiin pientä liikettä, mikä tuntui niin äärettömän kuumalta. Poika laukesi siinä ihanan näköisesti housuihinsa ja lähti välillä vessaan. Sen illan jälkeen alettiin olla yhdessä ja seurusteltiin aika kauan.

Nykyäänkin aina kun nähdään, tulee outo tunne. Meidän välillä on yhä sitä jotain.  

Ihana. Tulee näin kolmenkympin paikkeilla mieleen, että mitäs jos olisinkin antautunut sen nuoruuden ihastuksen käsittelyyn. Kyllähän mä sen vaistosin kaikilla aisteillani miten kuumana hän kävi muhun. Olin ihan liian ujo ja hänkin oli kai sitten kun minäkin olin.. Olisi pitänyt olla tuollainen tilanne missä olisi "luonnollisesti" päässyt toisen lähelle. Tai sitten olisi voinut sanoa sille pojalle - suutele mua. Hän tuskin olisi kieltäytynyt. Siinä olisin tavallaan itse tehnyt aloitteen, mutta miehelle olisi jäänyt se toiminnallinen rooli, niin kuin mä yhä tykkään. En tiedä mikä mua diskoissa silloin vaivasi. Hän olisi selkeästi halunnut suudella hitaita tanssiessa, mutta nojasin vaan ja huokailin kiihottuneena pojan olkaa vasten. No, ei voi enää mitään... Tuossa oli ihanaa myös se miten tarinan poika ei luovuttanut heti tytön nostettua jalan toisen päälle, vaan työnsi hänet makaamaan. Olkoonkin, että tekivät tuolla kertaa pelkkää pettingiä, mutta silti.

Vierailija
3529/3550 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen palaveri. Kaunis tumma hiuksinen, 30 vuotias, 175 cm, ehkä 60 kg, b- kupin tissit oleva nainen siinä edessäni. Naisella on pitkät kauniit sääret, mustat sukkahousut korostaa hänen sääriään. 

Ne on seksikkäät. Naisen lyhyt hame paljastaa hänen reittään. Treenatut reidet, jalat ristissä edessäni, toinen reisi täysin silmieni edessäni. 

En ole viikkoon lauennut. Koko palaverin ajan, tunnin, katson hänen sääriään ja reisiään. Kaluni on kovana, peitän sen asia papereilla mitä on sylissäni.

Palaverin jälkeen poistuttuani siitä menen vessaan.

Avaan housut ja otan kaluni esiin. Teen kolme runkkaus liikettä kädelläni ja spermat lentää vessanpytyn taakse seinään.

Vierailija
3530/3550 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa jo varmaan 15 vuotta.

Kaunis heinäkuun kesäpäivä. Lämmintä varmaan 25 astetta. Kesämökillä vaimonin Riikan kanssa ja hänen tuttunsa. Nainen, ehkä 27 vuotta, 160 cm ja varmaankin 50 kg. Vaaleat pitkät hiukset, muodot kohdillaan, rinnat Isohkot, peppu pyöreähkö ja muodokas. Aurinko paistaa ja on lämmintä. Tämä vaimoni tuttu, sanotaanko Heidi on pukeutunut näin helteellä tiukkaan naruilla olevaan toppiin ja ultra lyhyisiin tummiin shortseihin.

Hän on jäätävän seksikkään näköinen. Riikka ja Heidi juttelevat terassilla ja Heidi ottaa samalla aurinkoa. Hän on terassin liuskalla istumassa, nojaa taaksepäin ja antaa auringon helliä sääriään, reisiään ja rintavakoaan.

Katson taaempana kalu kovana Heidiä.

Hänen ruskettuneet sääret ja reidet on saanut katseeni jumittamaan häneen.

Mietin mielessäni, että hänen säärensä on jumalaiset.

Tätä näkyä en voi unhoittaa vaan kerta kerran jälkeen laukean Heidiä ja hänen ruskettuneita sääriä ajatellen.

Vierailija
3531/3550 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on vähän laimeita, mutta mulla on ollut vähän tylsä elämä...

Olin lähdössä pyörällä yhden kerrostalon pihasta, kun roskapöntön kannen paukahdus sai mut nostamaan katseeni. Roskakatoksesta käveli aika hyvän näköinen mimmi. Hän alkoi jutella minulle ja vaikutti jotenkin tosi hyvällä tavalla kiinnostuneelta, ei kiusallisen uteliaalta, vaikka kyseli että minne olen menossa ja mitä teen jne. Vastailin, mutta sit jouduin sanomaan että nyt joudun lähtemään ja on vähän kiire.

Siinä ilmassa oli jotain sähköä, vaikka mitään erityisempää ei tapahtunut. Eikä sitä oikein osaa kirjoittaa auki, mut jotain tuossa lyhyessä kohtaamisessa oli. Oon jälkikäteen miettinyt, että entä jos olisin ollut rohkea ja pyytänyt kahville. Olin nuori ja sinkku kaiken lisäksi. Ehkä siitä olisi voinut kehkeytyä vähintään ystävyys, ehkä jotain syvempääkin. Oon naisista kiinnostunut nainen, mutta syvällä kaapissa. Kokemukset, että joku nainen osoittaa kiinnostusta tai että itse olisin osoittanut kiinnostusta, ovat erittäin harvassa. Siksi kai tuo kohtaaminen oli niin mieleen painuva. 

Vierailija
3532/3550 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin äsken auton takapenkillä 20v tytön pyllyä, mä keski-ikäinen ukm. Oli aika herkkua. Nim. vaimo ei anna

Vierailija
3533/3550 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoruuden aikainen tyttöystäväni nuoli siskoni pillua minun naidessa tyttöystävää takaapäin

Vierailija
3534/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolin äsken auton takapenkillä 20v tytön pyllyä, mä keski-ikäinen ukm. Oli aika herkkua. Nim. vaimo ei anna

ukm? Ulkomaalainen kulli mestari?

Vierailija
3535/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ukm? Ulkomaalainen kulli mestari?

Eunukki se on.

Nuoli vaan pyllyä 

Vierailija
3536/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 160cm ja 50kg, niin siihen yhtälöön ei kyllä istu isot rinnat ja pyöreä muodokas peppu. Nuo tuo heti lisää massaa, eli oisko 60-70kg oikeampi? 

Vierailija
3537/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten entinen poikaystis vei minut työ haastatteluun. Oltiin aivan liian ajoissa ja mentiin sitten odottelemaan parkkipaikalle. Jotenkin tilanne eteni siihen, että pantiin takapenkillä (onneksi oli pimennetyt ikkunat autossa). Mukana ei tietenkään ollut mitään paperia tms eli menin siis suoraan haastatteluun spermat pimpissä. Muutama lämmin lorahdus tapahtui haastattelun aikana ja se tuntui jotenkin erityisen kiihottavalle. Haastattelia oli ihan kivan näköinen mies ja ei varmasti arvannut mitä samalla tapahtui mun housun sisässä. Haastattelu päättyi ja meni kuitenkin niin hyvin, että lopulta sain sen paikan. Poikkis odotteli sen ajan autossa. Ja otettiin heti uusinta kun palasin autolle. 

Vierailija
3538/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 160cm ja 50kg, niin siihen yhtälöön ei kyllä istu isot rinnat ja pyöreä muodokas peppu. Nuo tuo heti lisää massaa, eli oisko 60-70kg oikeampi? 

Yrität tarjota ylipainoista naista kauniin naisen rooliin? Sairasta kehopositiivisuutta.

Vierailija
3539/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kysynyt hänen painoaan. Oli nyt mitä oli, niin jumalaisen seksikäs nainen hän on.. Voihan mitat olla 162/57/60, mutta tissit ovat  hyvät, peppu pyöreä ja kauniit kasvot, jumalaiset sääret ja reidet 

Valitettavasti emme enää ikinä näe .

Vierailija
3540/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kysynyt hänen painoaan. Oli nyt mitä oli, niin jumalaisen seksikäs nainen hän on.. Voihan mitat olla 162/57/60, mutta tissit ovat  hyvät, peppu pyöreä ja kauniit kasvot, jumalaiset sääret ja reidet 

Valitettavasti emme enää ikinä näe .

Ja paskat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi