Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Rekoista tulikin mieleeni eräs liftarityttö jonka poimin aikoinaan kyytiin Etelä-pohjanmaalla säännöllisesti aina samalta levarilta. En tiedä miten me sovittiin niin hyvin yhteen. Juttu luisti ja seksi oli aivan hurjan kiihottavaa ja ihanaa. Suoraan sanottuna rakastuin ja se olikin sitten kova paikka kun likka vaihtoi koulua, opiskeli hoitoalaa ja päätti lähteä jatkamaan ja duunailemaan ulkomaille. No oli siinä meillä 10 vuotta välissä, ite myöhäisheränneenä baanalla. Piti vaan tienata eikä kerennyt kollina seukkailemaan. Tosiaan ei käyty koskaan kunnolla treffeillä mutta se lyhyt aika mitä oltiin yhdessä, toisinaan rekassa, joskus kämpillä ei unohdu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Se kun löysin itsetyydytyksen salat varhaisteininä uusien farkkujen kautta. Oli helppo tehdä orgasmeja pulpetissa "nostelemalla" jalat päällekkäin...
Samoin. Tarkkailin kouluaikoina erästä kuhertelevaa pariskuntaa. Näin heidät suutelemassa tyttö seinää vasten käytävillä ja makaamassa päällekkäin eri piilopaikoissa vanhassa sokkeloisessa yhteiskoulussa. Poika oli aina päällä ja hänen takapuolensa oli paljaana. Tytön farkut pysyivät jalassa ainakin mun silmiini, mutta kuka tietää vaikka he olisivat olleet sisäkkäin. Joka tapauksessa petting kiihtyen loppua kohti oli aika näkyvää tyttö ynisten ja avaten jalkojaan koko ajan leveämmälle ja se kaikki antoi mulle eväitä soolohetkiini, koska olin ujo ja jotenkin kai sosiaalisesti vammainen. Parempaa viihdettä silloin kuin mikään videopeli tai aikuisviihdemateriaali.
Kyllä se on neitsyyden menetys 19vuotiaana itseäni 20v vanhemman naisen kanssa. Olin vanhempien mökillä viikon yksin kesällä 1999. Naapuri mökkiä vuokrattiin ahkerasti ja siinä vaihtui porukka usein. Oleskelin pihalla ja näin kun saab kaarsi pihaan autosta nousi vanhempi pariskunta. Tervehdittiin ja vaihdeltiin muutama sana. Pariskunta oli ottanut mökin viikoksi. Jo ekana iltana meni runkkailuksi kun näin tämän 40sen naisen keekoilevan alasti laiturilla. Viikon kuluessa törmäiltiin ja olin jo erittäin hyvin havainnut naisen isot rinnat ja muhkean takapuolen. Illat meni masturboidessa päivän näkemisille. 4 päivänä näin kun saab häipyi ja nainen jäi yksin mökille. Siinä sitten taas törmättiin ja mamma oli hyvin ärtynyt.. Taas oli ukko joutunut lähtemään Helsinkiin töihin. Aina sama juttu. Juteltiin lisää ja aloitettiin ottamaan vähän olutta. Siitä sitten saunaan ja uimaan alasti. Neitsyys hävisi seuraavan 2 vrk aikana n12 kertaa.
Olin viikonloppuna auttamassa kaveripariskuntaa niiden mökillä. Kaverin vaimo isorintainen päälle nelikymppinen MILF. Illalla kun menimme nukkumaan viereisiin huoneisiin, kuulin kuinka tämä nainen voihki kaverini pannessa häntä. Pakko oli itsekin runkata. Lensi itsellänikin kun kuulin naisen pääsevän maaliin.
kotibileet ysäril. Päivä 2 menossa. kaveri sanotaan vaikka Raili alkoi käyttäytyä seksuaalisesti mua kohtaan päivän mittaan. ilta alkoi olla jo pitkällä porukkaa valui nukkumaan myös minä. talona vanha rintsikka avoimella yläkerralla jossa sänky ja useita patjoja. oma patja isäntäväen sängyn ja muiden patjojen välissä. Raili tulee kysymään voiko tulla hetkeksi viereen vaan makoilemaan. yläkerrassa oli jo hiljaista. luulin että kaikki nukkuivat. Tottakai voit tulla. No yksi asia johti toiseen ja kalu alkoi nousta, Raili huomasi tämän ja alkoi hyväillä sitä. itse toppuutteelin kiinni jäämisen pelosta. Raili sukelsi peiton alle. kun tunsin kuumat huulet kalun varrella kaikki toppuuttelu loppui. Raili tuli viereen kylkiasentoon ja aloin työntyä sisään. takaraivossa pieni ajatus jos joku on hereillä. katson ylöspäin sänkyä kohden isäntäperheen vaimo Hilla katsoo suoraan silmiin. lamaannun hetkeksi ja lopetan sisään työntymisen. Hilla hymyilee jonka tunnen hyväksynnäksi otan kalusta määrätietoisesti kiinni ja työnnän sen syvälle Railin sisään. Raili voihkii hiljaa työnnellessä sisään ja ulos. En ole katsonut sänkyyn enää nostan katseeni ja näen kun Hilla tuijottaa edelleen meitä. Hillan lakanan liikkeestä ei voi erehtyä. sängystä kuuluu vaimea voihkaisu näen Hillan tulevan tulen samalla itsekkin tuijottaen hillaa silmiin. käännyn selälleen makaamaan kalu paljaana Raili käy putsaamassa sen suullaan en välitä. käydään nukkumaan sängystä kuuluu vielä kerran kiihtynyt hengitys ja voihkaisu. aamu oli mielenkiintoinen. en tänäkään päivänä tiedä kuinka moni näki tai kuuli mitään. Hilla ei ole ikinä sanonut mitään mutta hymyilee joka kerta kun nähdään merkitykselliseksi.
Kotibileissä kiehnailut silloisen poikaystävän kanssa. Oltiin varmaan ainut pari joka harrasti seksiä jokaisessa pippaloissa. Mentiin aina johonkin talon tyhjistä huoneista. Jos ei muualta rauhaa löydetty niin mentiin kylppäriin tai saunaan. Muutaman kerran jäätiin kiinni kun joku tuli ovesta. Kyllä meistä silloin puhuttiin. Kaippa se menee nuoruuden ja jännityksen hakemisen piikkiin. Aivan käsittämätöntä nautintoa.
Olin rippikoulussa rakastunut punatukkaiseen tyttöön, joka oli todella ujo ja täysin luonnonlapsi valtoimenaan laskeutuvine hiuksineen ja menneen aikakauden vaatteineen. Onnistuin kovalla kiihkoamisellani ja jatkuvilla suudelmillani valloittamaan hänet. Kun muut olivat yläkerrassa viettämässä vapaata hetkeä raamattutuntien lomassa, rakastelimme kerhotiloissa alhaalla. Siellä oli sohva jossa makasimme ja se oli todella sellaista sohvaa paikoiltaan siirtävää höyläämistä mitä tein tytön päällä. Olin valtavan lemmenkuumeinen. Varmasti ääniä kuului muualle taloon ja ehkä yläkertaan asti, mutta en välittänyt siitä. Eikä kukaan tullut koskaan alas silloin kun olimme siellä. Posket punaisina ja suudellen kiihkeästi vielä portaissa palasimme ylös muiden seuraan. Varmasti he epäilivät jotain, mutta kun olimme niin pariskuntaa kuin vain teinit voivat olla, asia ikään kuin unohdettiin 1990-luvun puolivälissä. Oi Susanna!
joskus -90 luvun alussa otin soihin poikikselta CM sovitus kopissa ja vartia tuli koputeleman ovelle =)
Se miten sain ensimmäisessä suhteessani orgasmeja päällysvaatteet kuten farkut yllä poikaystäväni hieroessa herkkiä kohtiani kullillaan. Hän otti sen esiin housuistaan yleensä jo vähän aikaa kiihkeästi suudeltuaan ja sitten työnteli jäykistynyttä penistään kohti jalkoväliäni minuun nojaten, polvet notkollaan ja lantiollaan puskien. En voinut pidätellä kauaa. Se tuntui uskomattoman ihanalta. Välillä hän teki samaa niin, että erektio sojotteli housujen sisällä ja siinäkin laukesin kun samalla jatkettiin niitä kiihkeitä suukkoja ja pojan vartalo nojasi rintojani vasten ja minä seinään. Se myös kiihotti lisää, miten paljon nautintoa hän siitä sai huohotellen korvaani ja kuiskien kaikkea seksikästä ja ihanaa samalla kehuen vartaloani etc.. Annoin sitten hänelle kättä vähän ujostellen ja usein hän kuitenkin otti ohjat ja runkkasi viimeiset nopeat vedot itse. Seurasin sitä kaikkea herkeämättä. Siivottiin sitten yhdessä jälkiä Mihin nää tällaiset ihanat jutut katoaa.. miksi pitää kasvaa niiiin aikuiseksi..? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelin nuoruuteni päivinä maitoautoa ja yhden maidonlähettäjän tytär kävi meikäläiseen aika lämpöisenä. Sillä reitillä kesti aina vähän kauemmin, kun pumpattiin ja imettiin muutakin kuin maitoa. Säiliön takaosasta pumppu päälle ja sillä välin tytön kanssa Scanian hyttiin pitkäkseen. Pikaisiakin ne panot usein olivat ja ainakin olevinaan kukaan ei tiennyt mitä me tehtiin. Oli oikein mukavaa ja sellainen klassinen kaunis elovena-runotyttö, täydellinen vartalo ja superpitkät runsaat hiukset oli kaikki niin ihanaa nuorelle miehelle siellä auton petillä. Välillä hänellä oli jonkinlainen kansallispuku yllänsä minkä pelkäsin tärveleväni ja samalla se vaan kiihotti mua lisää.
Nyt oli kunnon unelmointi. Maitoautoissa ei ollu makuuhyttiä eikä näin ollen petiä.
Ehkä Porvoossa on...🤭
Onkohan kellekään aikuiselle tapahtunut koskaan mitään kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
joskus -90 luvun alussa otin soihin poikikselta CM sovitus kopissa ja vartia tuli koputeleman ovelle =)
juhana vartia?
Ainakaan tämän kaupungin kaupoissa ei ollut 90 luvun alussa tai edes vielä lopussakaan vartijoita. 2000 luvulla näitä alkoi tulla
Tutustuin yhteen naiseen joka oli raskaana "yh". Hengailtiin paljon kimpassa kun olin työttömänä ja hän viimeisillään raskaana. Oli käynyt monesti jo mielessä miltä raskaana olevan paneminen tuntuisi. Kuitenkin kaveruus voitti eikä tehty raskauden aikana mitään.Hän kävi synnyttämässä ja tuli sitten auteeltua paljon kotiutumisen kanssa. 4pv kotiutumisen jälkeen olin taas auttelemassa häntä. Neidolla iski joku läheisyyden kaipuu ja hän kysyi voisinko jäädä viereen hetkeksi. Tottakai, otin naisen lusikkaan ja lohduttelin. Väkisin alkoi erektio iskeä. Neito huomasi ja lähti käymään vessassa, noustessaan sängystä näin hänen harmaat alkkarit, ne olivat niin märät etten ole koskaan ennen nähnyt..
Neito tuli takaisin. Sanoi haluavansa ottaa suihin. Panna ei voida koska tikit alapäässä. Aikansa imettyään ja samalla hierottuaan itseään hän tuli. Sit tuli ujo pyyntö pane mua perseeseen. Haluan tuntea sut sisällä... Emättimestä oli valunut niin paljon limaa ettei tarvinnut liukkaria ollenkaan. Penis upposi helposti pyllyyn muutama työntö ja valtava orkku purkautuen naisen sisään..
Ikävä kyllä tämä sitten tuhosi kaveruuden. Mutta en ikinä unohda tuota. Koskaan ei ole kukaan nainen halunnut mua noin paljon.
Oma kiihottavin kokemus vähän samanlainen. Nykyisen vaimon kanssa tavattiin aikoinaan ja sovittiin että ollaan kavereita.
Mähän olin täysin rakastunut ja kunnioitin toivetta. Reilu 8viikkoa nähtiin vähintään 5-7 x viikko. Käytiin paljon uimassa ja hengailtiin oli pientä hivelyä ja koskettelua mut ei mitään seksuaalista.. Osasin jo ulkoa kaikki naisen muodot, ihan älytön kroppa.. Lähdettiin sitten kesän lopussa terassille syömään ja otettiin muutama siideri. "Vaimo" sitten ehdotti et mennään hänen luokseen vielä nauttimaan pari viinilasia. Mä edelleen ajatuksena ollaan kavereita..
Päästiin kämpille ja nainen vaihtoi mukavampaa päälle. Harmaat ihon myötäiset shortsit ja navan paljastavan paidan. Juotiin viiniä ja naureskeltiin. Kosketin häntä sisäreiteen ja hänestä pääsi huokaus joka tuntui omissa kiveksissä asti. Joimme viiniä ja tuijotimme toisiamme silmiin. Aloin huomata että "vaimo" "kiemurtelee", huokailee ja välillä näykkii alahuultaan. "Vaimo " kysyi kaataako hän vielä viiniä mulle? Vastasin, kiitos kyllä. "Vaimo" nousi ylös näin harmaiden ihonmyötäisten shortsien paljastavan kaiken. Häpyhuulet olivat ihan turvoksissa ja auki. Kosteus oli tullut jo kankaan läpi..
Pyysin "vaimoa" kuitenkin unohtamaan viinin ja tulemaan syliin. Hän tuli hajareisin istumaan syliini ja aloimme suudella. Suutelimme aika kauan, hieroin häntä suudellessa peukalolla klitoriksen päältä hän sai. Shortsit olivat ihan likomärät isolta alueelta, mun käsi oli ihan limassa. Nainen rukoili et pane mua, pane mua nyt. Mentiin sisään hän veti shortsit pois ja meni makaamaan selälleen, otin omat vaatteet pois samalla kun nuolin p....a joka oli äärimmäisen turvonnut. Hän sai orgasmeja todella helposti. Aina orgasmin laannuttua lähes itkunsekaisella äänellä pyydellen pane mua.. Tuo oli jotenkin älyttömän kiihottavaa en halunnut lopettaa, jatkoin nuolemista ja nyt aloin työnnellä sormea sisään, taas orgasmi ja tuttu pyyntö pane mua.. Jatkoin edelleen nyt työntäen myös sormen pyllyyn. Kiemurtelua ei kestänyt kauan kunnes orgasmi nro 6-8?tuli.. Tässä vaiheessa oli pakko tulla "vaimon" päälle ja laskea parin työnnön jälkeen lastit syvälle sisään, kuitenkaan lopettamatta.. Muutaman minuutin työntelyn jälkeen " vaimon" Pi...u alkoi pumpata peniksen ympärillä ja tultiin molemmat.
Seksin jälkeen kaaduin naisen viereen makaamaan selälleen. Oltiin varmaan 20-30 min täysin hiljaa ja tuijotettiin vaan kattoa.. Lopulta nousin ylös ja katsoin naisen haaraväliä, spermat valuivat, häpyhuulet olivat valtavan turvonneet kuitenkin paljastaen p.....n reiän. Sänky oli naisen takapuolen alta likomärkä patjoihin asti.
"Vaimo sanoi noustuani että ehkä meidän pitää vielä miettiä tätä kaveri asiaa. Tämän jälkeen hän ei taida enää siihen pystyä. Tuosta on nyt +5v ja edelleen seksi tämän naisen kanssa on parasta. Mutta ei tohon kiimatilaan ikävä kyllä pääse ikinä enään.
Teini-ikäisinä serkkutytön kanssa juteltiin seksistä, masturboitiin yhdessä ja kosketeltiin toisiamme.
Nyt noin yhdeksän vuotta myöhemmin serkku otti asian puheeksi ja aikomus olisi jatkaa harrastelua. Olemme molemmat sinkkuja.
19 vuotiaana oli halu kokea jotain bi- juttua. Somessa tutustuin muutaman vuoden vanhempaan naiseen, tapasimme kaupungilla, siitä sitten hänen luokse. Olimme muutamia kertoja tavanneet, kunnes yksi kerta olimme sängyssä, niin hän kertoi haluavansa katsella kun hänen miehensä panee minua. Leikittelimme ajatuksella, kunnes hän sanoi miehensä tulevan aivan näillä hetkillä sinne. Siitä alkoi meidän kolmen kimpat. Ne loppui kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa.
Olin 22-vuotias sinkkuopiskelija ja kotona käymässä. Äidin ystävä oli kylässä ja kertoi eronneesta tuttavamiehestä, joka kaipaisi naisseuraa. Kuulemma nuori urheilullinen neitiseura tekisi hänelle hyvää. Äidin ystävä näytti kuvia ja totesin olevani kiinnostunut. Mies oli äidin ystävän vanha koulukaveri ja hänellä oli mun ikäisiä lapsia.
Kävimme treffeillä ja päädyimme suhteeseen. Hän kertoi, että oli seurustellut äidin ystävän kanssa aikoinaan lukiossa. Kiihottavinta oli kuitenkin hitaat hellät aamuhyväilyt, joilla hän sai mut kostumaan ja haluamaan yhdyntää. Hän osasi hyväillä rintoja käsillä ja suulla nänniä niin, että olin räjähtää ja kun lopulta työntyi sisään, olin jo aivan hurmiossa.
Oltiin kirjastossa ja mä klassisen naisellisesti alla ja oveen ensin koputettiin. Olin että lopetetaan ja noustaan ylös. Poikaystävä pysyi sitkeästi päällä ja suuteli mua kiimaisesti jatkaessaan. Seuraavassa näin sormet ovenraossa ja siellä kurkittiin lukitsematta jääneestä ovesta. Sanoin tuosta ja samantien hän nousi ja stondis pystyssä vaappuen kävi sulkemassa oven. Koputtelu jatkui. Olin sulkemassa jalkoja ja nousemassa kun mies laskeutui alas ja konttasi sanattomana huohottaen takaisin kiinni päälle avaten ensin jalkani uudestaan ja pyrki sitten heti takaisin sisään. Hän ei halunnut keskeyttää lopullisesti vaikka oltiin paljastuttu ja onnistui painollaan ja nopeasti toimien työntymään takaisin. En pystynyt vastustamaan hänen kiihkoaan. Huokailin. Koko aikana mies ei puhunut mitään ja sekin jotenkin kiihotti mua. Hän oli niin keskittynyt saamaan nautintonsa. Menimme loppuun asti ja kaikesta huolimatta sain myös ihanan orgasmin. Tunsin naisellisuutta ja me oltiin niin tuhmia!
Oli joo ja oli muuten myös sellaasia välimallin hyttejä pienellä petillä ainakin kaksiosaisella nimellä siunatulla saksalaismerkillä