Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
3541/3550 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 160cm ja 50kg, niin siihen yhtälöön ei kyllä istu isot rinnat ja pyöreä muodokas peppu. Nuo tuo heti lisää massaa, eli oisko 60-70kg oikeampi? 

En ole ikinä kysynyt hänen painoaan. Oli nyt mitä oli, niin jumalaisen seksikäs nainen hän on.. Voihan mitat olla 162/57/60, mutta tissit ovat  hyvät, peppu pyöreä ja kauniit kasvot, jumalaiset sääret ja reidet 

Valitettavasti emme enää ikinä näe .

Ja paskat

Mitä tarkoitat ?

Vierailija
3542/3550 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin että isä ja äiti harrastaa seksiä suihkussa , nuorena tulin sovittua aiemmin kotiin ja menin samantien suihkuun. kun avasin kylppärin oven äiti oli polvillaan lattialla ja oli isän vehje suussaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/3550 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiesin että isä ja äiti harrastaa seksiä suihkussa , nuorena tulin sovittua aiemmin kotiin ja menin samantien suihkuun. kun avasin kylppärin oven äiti oli polvillaan lattialla ja oli isän vehje suussaan 

Ja tällekö runkkaat ?😭😭😭🤮

Vierailija
3544/3550 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 44-vuotias eronnut nainen, enkä ollut kokenut miehen kosketusta vuosiin.

Osallistuin kansalaisopiston kurssille, jolla oli myös tyttären kanssa samassa lukiossa opiskeleva poika. Hän hakeutui seuraani, kuljimme yhtä matkaa kurssille ja takaisin, sovimme yhteisestä opiskelusta kahvilassa, juttelimme paljon ja hän sai mut nauramaan ja uskoutumaan. Ne viipyilevät katseet mitä toisiimme loimme...

Kun kerroin jatkuvasti tyttärelle hänestä, tytär kiusoitteli, että taidan olla ihastunut ja kannusti nauttimaan elämästä. Lopulta päätin pyytää hänet illalla kylään. Tytär oli kaverinsa luona. 

Poika saapui ja kehui miten kauniiksi olin laittautunut. Söimme ja joimme sohvalla viiniä. Tunsin miten hänen kätensä hakeutui reidelleni ja miten hän hyväili sitä. Katsoimme toisiimme ja hän varovasti suuteli. Vastasin suudelmaan.  Hänen hyväilynsä värisyttivät kehoa ja tunsin miten perhoset lensivät mahassa. Hän riisui varovasti mua ja silmät syttyivät paljaista rinnoista, joita hän ahnaasti suuteli kiihottavasti. Tuntui uskomattoman ihanalta huomata miten toinen halusi mua. Huomasin miten hänen etumus pullotti ja kosketin varovaisesti housun päältä. Hän kysyi haluanko nähdä sen ja totesi, että taidan haluata sitä. Hän nousi mun eteen ja pudotti housunsa, ja riisui alushousunsa. Koko komeus pystyssä mun edessä ja hän ohjasi mut suihinottoon. Olin jo aivan märkä ja laittoi mut selälleen ja työntyi sisään. Tunsin sykkivän elimen, olin aivan orgasmin partaalla ja asennon vaihduttua ratsastukseen laukesin sellaiseen orgasmiin, jota en eläissäni ole kokenut. 

Vierailija
3545/3550 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuin kansalaisopiston kurssille, jolla oli myös tyttären kanssa samassa lukiossa opiskeleva poika. Hän hakeutui seuraani, kuljimme yhtä matkaa kurssille ja takaisin, sovimme yhteisestä opiskelusta kahvilassa, juttelimme paljon ja hän sai mut nauramaan ja uskoutumaan. Ne viipyilevät katseet mitä toisiimme loimme...

Kun kerroin jatkuvasti tyttärelle hänestä, tytär kiusoitteli, että taidan olla ihastunut ja kannusti nauttimaan elämästä. Lopulta päätin pyytää hänet illalla kylään. Tytär oli kaverinsa luona. 

Poika saapui ja kehui miten kauniiksi olin laittautunut. Söimme ja joimme sohvalla viiniä. Tunsin miten hänen kätensä hakeutui reidelleni ja miten hän hyväili sitä. Katsoimme toisiimme ja hän varovasti suuteli. Vastasin suudelmaan.  Hänen hyväilynsä värisyttivät kehoa ja tunsin miten perhoset lensivät mahassa. Hän

Muuten hyvä mutta kukaan tuon ikäinen ei kyllä juo viiniä 

Terveisiä Porvosta

Vierailija
3546/3550 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilimua!!!

Vierailija
3547/3550 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku niistä kerroista teininä kun on niin kierroksilla, että puskee vaan tytön päälle eikä edes tajua ettei oo ehkäisyä ja siinä sitten lopussa tekee mieli niin vielä pukata yhden kerran lisää. Siinä oikeasti tulee hulluksi halusta ja saa ruiskia heti komeasti tullessa ulos. Se kun tulee kunnolla ja pojan mahtavat paksut valkoiset narut lentää!

Nykyään leikitään joskus tuota. Ennen se oli joskus ihan "pakko" ja tyttö oli yhtä mukana juonessa.

Vierailija
3548/3550 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika saapui ja kehui miten kauniiksi olin laittautunut. Söimme ja joimme sohvalla viiniä. Tunsin miten hänen kätensä hakeutui reidelleni ja miten hän hyväili sitä. Katsoimme toisiimme ja hän varovasti suuteli. Vastasin suudelmaan.  Hänen hyväilynsä värisyttivät ke

Tuolloinhan sitä just juodaan 🤔

Vierailija
3549/3550 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Sarkkisen kanssa. Molemmat oltiin nuoria ja kiihkomielisiä (toinen on vieläkin). Tunnettiin lapsuudesta asti ja jotenkin olin halunnut sitä aina. Hanna on kaunis.

Vierailija
3550/3550 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa. Yhdessä. Se on niin . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi