Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2681/3550 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava pano kirjoitti:

Oli kulunut muutamia vuosia kun olin sarastunut MS tautiin, mikä saatta heikentää peniksen toiminta kykyä. Otin asian esille kuntoutus jaksolla missä kerrottin, että asiaa voidaan korjata lääkityksellä, seksuaaliterapeutin jodolla tehtiin muutama testi ja todettiin Caverjectin tuovan virtaa peniksen jäykistymiseen. Kotiin tultua hain lääkäriltä reseptin kyseiseen lääkkeeseen ja kerroin vaimolle, että kyllä nyt seisoo, vaimo vähän ihmetteli intoani, mutta pääsi kohta näkemään ja kokemaan miten voimakkaasti penis oli erektiossa ja nousi pystyyn aivan vatsanahkaan asti. Paneminen sujui tosi hyvin mikä ei ollut onnistunut vähään aikaan ja nyt sai panna niin kauan kuin tykkäsi ja jaksoi, vaimo jo välillä tiedusteli miten kauan tämä taas kestää tunne oli hyvä et oikein poltti kun pani, täytyy sanoa kyllä oli tosi kiihottavaa, kun sai pitkästä aikaan nauttia täysillä seksistä,  vielä laukeemisenkin jälkeen penis on terhakkaasti ikäänkuin lähtövalmiudessa ja voin todeta miten kiihottavalta olen saanut  tämän  kokea. Kyllä vaimokin nyt ymmärtää minun innokkuuteni, kun hän saa myös tulla hyvin osallistumaan ja nauttimaan voimakkaista orgasmin tunteista. Meillä on aina vaimo päässyt ja saanut kokea orgasmin pano tilanteessa, sekin asia aina kiihottaa omaa seksin tarvetta.

Edellä kirjoittaja kertoo Caverjectin antamasta avusta erektio ongelmiin ja voin olla samaa mieltä tästä lääkeaineesta joka ohuella neulalla laitetaan peniksen paisuvaiseen, toimenpide ei aiheuta kipua, mutta antaa hyvän ja voimakkaan erektion eikä vie peniksen tuntoherkkyyttä pano tilanteessa. Itse koin silloin, kun aloitin lääkityksen pääsin kokemaan uudenlaisen panomaailman, kun saa panna vaikka pidempäänkin ja nauttia täysillä pimpin antamasta hyvän olon tunteesta.

Vierailija
2682/3550 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielenkiintoista lukea miten miehet kiihottuvat eri asioista ja tilanteissa. En tiedä keskustelevatko he keskenään koskaan kysyisistä asioista. Mutta asia on kuitenkin mielenkiintoinen ja omalla tavalla kiihottava ja mielenkiintoinen.

En ole koskaan puhunut seksiasioista, varsinkaan mieltymyksistä, kenenkään kaverini kanssa. Ei oikein minusta kuulu kavereille, mistä kukakin pitää ja millaista seksiä harrastaa. Anonyyminä voin asioista esim täällä keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3550 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus pyöräillessäni, erään talon pihalla pyykkitelineessä oli pitkärivi erivärisiä tissiliivejä kuivumassa tunsin ulkonäellösesti talon rouvan joka oli isotissinen, oli kiihottava nähdä hänen tissiliivit, ilmeiseti vaihtoi jokapäivä puhtaat, kun oli yleisön palvelussa. Saattoi olla, että muut ohikulkijat  eivät huomioineet viikottaista tissiliivien esillä oloa, kuivausteline oli siten , että näkyi hyvin tiellä kulkevan silmään, minä koin tämän aina hyvin kiihottava ja mielen kiintoisena mikä suorastaan kutkutti mun seksuaalisia tunteita.

Vierailija
2684/3550 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä 2022 pokasin mopopojan 16v parkkipaikalta jossa oli tupakalla.. menin juttelemaan ja siinä ehotin pojalle,että voin imee ja annan 100e.. käveltiin parkkipaikalta metsään jossa polvistuin teiniopojan eteen ja imin..poika huohotti ja nautti...kun poika laukes...nielin lämpimät nesteet ja annoin pojalle 100e.. sanoi..teki tosi hyvää..tavataanko uudelleen...annoin numeron ja samassa mestassa tavattiin pari kertaa....  ite 48v mies..ja tykkään teinipojista max 17v

Vierailija
2685/3550 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumuistona muutama vuosi sitten nuorempana parina oltiin miehen (silloin poikaystävä) kaa ostoksilla paikallisessa pienessä kauppakeskuksessa hommaamassa mun kummitytölle lahjaa, jonka hän oli jo vähän niinkun ”adoptoinut”. Katottiin kotona ranskalaista eroottista leffaa just ennen lähtöä ja kuumotettiin toisiamme mennen melki yhdyntään asti, mut hän jäi niin pystyyn että oli vaikeaa saada farkkuja jalkaan. Mä seurasin tota huvittuneena ja tietty ihaillen. Se jatku sit kaupassa tavallaan. Hän kulki välillä kii mun takana ja tunsin sen. Kuiski korvaan kaikkee ihanaa ja kiihottavaa, siirteli mun hiuksia eteen hyväillen niitä.

Kerran käänsi mut niin et nojasin hyllyyn, sain aika kiihkeitä suudelmia ja tunsin pullotuksen suoraan klitalla huosujen läpi. Piti hillitä ja jotenkin siinä onnistuttiin, vaikkei muita asiakkaita siinä osassa kauppaa näkynyt. Mua kiihotti, häntä kiihotti. Lopulta himot kävi liian koviksi kirjaimellisestikin. Mua vietiin kädestä lastenhoitovessaa kohti. Sinne sit vaan tosi nuorina himokkaina tyhminä suudellen huohottaen puhtaan näköiselle kovalle kaakelilattialle rakasteleen mä alla miehen takin päällä. Raskaita työntöjä ja huohotusta tiukasti kii toisissamme. Pidätellyt kovat orgasmit ja miehellä isot sykkimiset. Ei varmaan jäänyt epäselväksi mitä tapahtui, jos joku sattui kulkemaan ihan läheltä vaikka ovi oli kii. Toiset vessat oli käytävän päässä, mut ketään ei tullut meitä torumaan tai mitään vastaavaa kommenttia missään vaiheessa. Onneks oli siteitä veskassa, kun multa valuu spermaa yleensä tosi kauan. En ottaisi enää uusiksi, mutta tommoiset ihan älyttömän jutut yhä kiihottaa muistella.

Vierailija
2686/3550 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan on ollut se kerta, kun hajotettiin appivanhempien sänky. Oli niin kovaa menoa tyhjässä talossa asukkaat matkoilla. Tilanne piti käyttää hyväksi ja järkeä ei ollut päässä vaan oli pelkkä seksi mielessä. Ehkä tuon aiheutti osin se, koska hän otti kiinni sängyn päädystä saadakseen yhä lisää tehoja silloin kun malttoi vapauttaa ranteeni kädestään pääni yläpuolelta. Hän tykkäsi aina kahlita minua noin ja se kiihotti niin tosi paljon.

Vierailija
2687/3550 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ulkomaan reissulla olimme vaimon kanssa koko päivän kulkeneet kaupunkia ristiin rastiin ja käyneet jokusen viinilasin nauttimassa . Koko päivän oli sellainen fiilis, että tänään tapahtuu ja illalla kun menimme hotellihuoneeseen raastimme heti vaatteet pois ja aloimme hommiin. Nuolin vaimolleni 2 orgasmia ja olin pillun tuoksusta ja vaimoni Pirjon nautinnosta aivan järjettömässä kiimassa. Kun vaimoni oli saanut tuon toisen orgasmin, kysyin häneltä, sattuisiko sinulla olemaan pissahätä? Pirjo kertoi olevan ja niin pyysin häntä tulemaan kylpyhuoneeseen pissaamaan päälleni. Asetuin kylppärin lattialle selälleni maate ja pirjo asettui hajareisin kyykkyyn päälleni ja laski pissaa ensin vatsalleni ja rinnuksille sekä lopuksi jokusen pisaran vielä kasvoilleni. Näkymä yläpuolellani ja lämpimän pissan tunne vartalollani oli jotain niin järisyttävän kiihottavaa, että tärisin järisyttävästä kiimasta. Pissan loputtua Pirjo istui räjähtämis pisteessä olevan kyrpäni päälle ja ehti liikauttaa itseään pari kertaa kun minä jo laukesin elämäni yhteen rajuimmista orgasmeista.

Aamulla Pirjo oli vähän ihmeissään, että mitä eilen touhuttiin ja miksi ihmeessä halusit pissat päällesi? En oikein osannut sanoa mitään ja kun Pirjo on hiukan ahdasmielinen normaalisti ei noita pissaleikkejä ole toiseen kertaan harrastettu kun en ole saanut ehdotettua kuluneen kymmenen vuoden aikana kertaakaan uusintaa. Noh, ehkä vielä tulee se päivä.

Vierailija
2688/3550 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se melkein tyky päivän tai pikkujoulun vaatii jotta saa tollasen muijan jallitettua sellaseen rakoon että anta sitten spontaanisti suuhoitoa ruokatauolla ja pillua ylitöissä mulla ainakin meni yhden johdon sihteerin jallituksessa melkein puoli vuotta naimisissa kun oli mutta sain muutaman kerra vedettyä sitä

Vierailija
2689/3550 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se melkein tyky päivän tai pikkujoulun vaatii jotta saa tollasen muijan jallitettua sellaseen rakoon että anta sitten spontaanisti suuhoitoa ruokatauolla ja pillua ylitöissä mulla ainakin meni yhden johdon sihteerin jallituksessa melkein puoli vuotta naimisissa kun oli mutta sain muutaman kerra vedettyä sitä

Juu juu, välimerkit niin hukassa ettet ole livenä pillua nähnytkään.

Vierailija
2690/3550 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, välimerkit niin hukassa ettet ole livenä pillua nähnytkään.

No hitto kun tämänkin olisin tiennyt yo-kirjoituksissa niin äidinkielestä olisi tullut ällä.

Tosin valvoja olisi lähes varmasti vaatinut tyttöystävää vetämään pikkarit ylös ja painumaan hittoon salista.

Vierailija
2691/3550 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran parikymppisenä kollina itseäni noin tuplasti vanhemman blondin matkaan. Hän halusi näyttää kotivideoitaan minulle, ja oli melkoista matskua ja sitä oli paljon. Siinä sitten istuin sohvalla muna blondin suussa ja katselin videota jossa hän käytteli aivan tolkutonta sauvaa.

Kohta hän kysyi haluanko tehdä videon hänen kanssaan. No tottakai halusin, sovimme että minusta filmillä ei näy kuin muna. Alettiin hommiin, naitiin kuin kanit. Kulli sousi välillä suussa, välillä pillussa. Nuolin ja panin häntä kaikissa asennoissa, välillä hitaammin, välillä kovemmin. Lopuksi panin häntä takaa nuoren kiimaisen sonnin raivolla seinää vasten. Kun paketti oli valmis lähetettäväksi hän polvistui eteeni ja avasi suunsa. Hän runkkasi lastit naamalleen josta osa valui rinnoille.

Aamulla kun heräiltiin, katseltiin videolta mitä tulikaan tehtyä. Siitähän sitä innostuttiin sitten jatkamaan parikin kierrosta. Oli keveät nyytit tuon reissun jälkeen, video on minulla edelleen tallessa ja käytössä itseviihdytyksen materiaalina.

Vierailija
2692/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se kun mieheni halusi katsella kun vieras panee minua. Eräs Lauantai se sitten viimein toteutui, kun mieheni oli kutsunut erään komistuksen meille. Juttu luisti kivasti ja mies tuntui muutenkin hyvältä. Siitä tuli kiihottavin kokemukseni kun tämä komistus riisui minua siinä mieheni katsellessa. Alkuun ujostutti, mutta nopeasti kiihotuin itsekin. Lopulta nousin komistuksen syliin sohvalle ja tunsin kun vieras kalu liukui sisääni. Tästä tulikin muutaman kokeilun jälkeen vakisuhde, nyt komistus vierailee meillä lähes joka viikko

Vierailija
2693/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttu kirjoitti:

Ehdottomasti se kun mieheni halusi katsella kun vieras panee minua. Eräs Lauantai se sitten viimein toteutui, kun mieheni oli kutsunut erään komistuksen meille. Juttu luisti kivasti ja mies tuntui muutenkin hyvältä. Siitä tuli kiihottavin kokemukseni kun tämä komistus riisui minua siinä mieheni katsellessa. Alkuun ujostutti, mutta nopeasti kiihotuin itsekin. Lopulta nousin komistuksen syliin sohvalle ja tunsin kun vieras kalu liukui sisääni. Tästä tulikin muutaman kokeilun jälkeen vakisuhde, nyt komistus vierailee meillä lähes joka viikko

Onko vieraat spermat vielä liukuneet sisään myös??

Vierailija
2694/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontapaikka Huahinissa.

Vaimo hierottavana viereisellä pedillä verhon takana,kun nuori hierojatyttö kysyi haluatko seksiä.

Kieltäytymään en pystynyt, ja tyttö kävi lisäämässä volymia musiikkiin samalla kun haki kondomit.

Hommat hoidettiin enempää ääntelemättä, tyttö hyvästeli ja kiitteli eikä pyytänyt rahaa.

Hieronnan aikana tyttö kysyi missä hotellissa asun , hotellimme oli samassa korttelissa.

Syötti toimi, vierailin seuraavien viikkojen aikana paikassa useita kertoja, tosin ei enää ollut aivan ilmaista, mutta todella hyvät muistot jäi.

Vierailija
2695/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin sen aikaisen poikaystäväni kanssa lähes jokaisella välitunnilla koulurakennuksen päässä ulkoapäin metsän puolelta avautuvassa isossa vessassa lukion ensimmäisenä vuonna. Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakastelimme joka kerta siellä. Tyhminä kuvittelimme, että kun neljännestä kerrasta alkaen hänen siemensyöksynsä ehtyivät ihan pieniksi ja lopulta hän sai vain kovia supistuksia, voimme sitten panna ilman kondomia. Onneksi en tullut raskaaksi. Poika kertoi, että se oli jotain ihan tajutonta, miten supisti ja puristi orgasmissa, mutta mitään ei tullut ulos. Huomasin tuon kyllä siitä tavasta, miten hän rakasteli mua orgasmin nälässään. Se tapa taas sai minut tulemaan niin herkästi, joskin muutoinkin olin silloin kovin herkkä, mutta tosi paljon rajummin tulin aina niillä viimeisillä kerroilla. Ihana muistella noita kiihottavia hölmöyksiä.

Niin samanlaista meillä. Sama harhakäsitys eli tiukasti molempien mielessä, kun seksiä harrastettiin todella tiuhaan tahtiin. Ajateltiin, että en voisi tulla raskaaksi, jos poika laukeaisi lopuksi ilman kondomia ns. kassit tyhjinä vain kuumaa ilmaa supistellen. Viimeiset seksikerrat ennen kotiinlähtöä olivat aivan mahdottoman kiihkeitä, kun hän halusi saada orgasmin vielä kerran.. ja vielä kerran, vaikka peniksen pumppaus ilman siemennesteen tulemista melkein sattui. Näin hänkin kuvasi kokemustaan. Se oli niin kova orgasmi kuin voi olla. Se oli sitä myös minulle, sillä se huippukiivas seksi sai nautinnon aivan uskomattomiin sfääreihin. Hänen panemisensa oli niin tiukkaa menoa, etten voinut kuin saada todella märkänä. Siihen aikaan en väsynyt tai kipeytynyt ollenkaan seksin harrastamiseen. Meillä ei ollut muuta paikkaa kuin kellarissa vanhassa sähkökeskushuoneessa, jonka oven lukko oli rikki, jota käytettiin varastotilana ja jossa säilytettiin oppilaskunnan huoneen edellisen sohvan pehmusteita jostain ihme syystä. Teimme niistä makuualustan ja siinä sitten vaan : )

Vierailija
2696/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman muuta se kun laukesin ekan kerran tyttöystävän suuhun

Vierailija
2697/3550 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin sen aikaisen poikaystäväni kanssa lähes jokaisella välitunnilla koulurakennuksen päässä ulkoapäin metsän puolelta avautuvassa isossa vessassa lukion ensimmäisenä vuonna. Ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rakastelimme joka kerta siellä. Tyhminä kuvittelimme, että kun neljännestä kerrasta alkaen hänen siemensyöksynsä ehtyivät ihan pieniksi ja lopulta hän sai vain kovia supistuksia, voimme sitten panna ilman kondomia. Onneksi en tullut raskaaksi. Poika kertoi, että se oli jotain ihan tajutonta, miten supisti ja puristi orgasmissa, mutta mitään ei tullut ulos. Huomasin tuon kyllä siitä tavasta, miten hän rakasteli mua orgasmin nälässään. Se tapa taas sai minut tulemaan niin herkästi, joskin muutoinkin olin silloin kovin herkkä, mutta tosi paljon rajummin tulin aina niillä viimeisillä kerroilla. Ihana muistella noita kiihottavia hölmöyksiä.

Niin samanlaista meillä. Sama harhakäsitys eli tiukasti molempien mielessä, kun seksiä harrastettiin todella tiuhaan tahtiin. Ajateltiin, että en voisi tulla raskaaksi, jos poika laukeaisi lopuksi ilman kondomia ns. kassit tyhjinä vain kuumaa ilmaa supistellen. Viimeiset seksikerrat ennen kotiinlähtöä olivat aivan mahdottoman kiihkeitä, kun hän halusi saada orgasmin vielä kerran.. ja vielä kerran, vaikka peniksen pumppaus ilman siemennesteen tulemista melkein sattui. Näin hänkin kuvasi kokemustaan. Se oli niin kova orgasmi kuin voi olla. Se oli sitä myös minulle, sillä se huippukiivas seksi sai nautinnon aivan uskomattomiin sfääreihin. Hänen panemisensa oli niin tiukkaa menoa, etten voinut kuin saada todella märkänä. Siihen aikaan en väsynyt tai kipeytynyt ollenkaan seksin harrastamiseen. Meillä ei ollut muuta paikkaa kuin kellarissa vanhassa sähkökeskushuoneessa, jonka oven lukko oli rikki, jota käytettiin varastotilana ja jossa säilytettiin oppilaskunnan huoneen edellisen sohvan pehmusteita jostain ihme syystä. Teimme niistä makuualustan ja siinä sitten vaan : )

Tuommonen "pussientyhjäysseksi" on aivan tajutonta nautintoa meidänkin huushollissa. Ollaan vielä nuoria ja kai sitten kanivaiheessa ja pannaan muutenkin paljon. Muistan hyvin kun puberteetin alussa ei vielä tullut soosia ulos mutta orgasmi tuntui todellakin lähes kipeältä. Tuossa on samaa. Puristelu ja kouristelu on niin kovaa ja pian mitään ei tuu ulos tai tulee vaan sitä kuumaa ilmaa. Se nostaa halut kattoon ja haluan lisää ja lisää. Varsinkin kun huomaa miten tyttöystävä nauttii ja haluaa mua koko ajan. Nimenomaan yhdyntää mun kanssani, koska siinä pääsee niin lähelle suuteluetäisyydelle ja koko vartalot kietoutuu kuin yhdeksi. Ei saa tarpeeksi toisesta. Se on niin koukuttava tunne!

Vierailija
2698/3550 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Oltiin vasta tavattu ja hän oli nuori nainen vielä silloin. Eräänä päivänä tämä neitonen rupesi kaivamaan kaluani housuistani ja aloitti antaumuksellisen suihinoton sohvalla. Nautintoa kesti tovin, sitten alkoi jo vähän painetta kertymään ja ei oltu tulemisesta mitään puhuttu. Viimeisellä mahdollisella hetkellä vetäydyin lantiolla ulos hänen suustaan ajatellen, että et nuori tyttö tiedä miten kohta käy jos jatkat. Vastaukseksi sain lyhyen kysyvän katseen hänen kauniilla silmillään ja samalla hän ahmaisi kaluni takaisin suuhunsa. Yhtään sanaa siinä ei kuitenkaan vaihdettu. Noin 10 sekunnissa laukesin hänen suuhunsa kovemmin kuin mihinkään ennen. Nainen nieli kaiken ja hymyili päälle. Taisi hän sittenkin tietää mitä oli tekemässä.

Vierailija
2699/3550 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Oltiin vasta tavattu ja hän oli nuori nainen vielä silloin. Eräänä päivänä tämä neitonen rupesi kaivamaan kaluani housuistani ja aloitti antaumuksellisen suihinoton sohvalla. Nautintoa kesti tovin, sitten alkoi jo vähän painetta kertymään ja ei oltu tulemisesta mitään puhuttu. Viimeisellä mahdollisella hetkellä vetäydyin lantiolla ulos hänen suustaan ajatellen, että et nuori tyttö tiedä miten kohta käy jos jatkat. Vastaukseksi sain lyhyen kysyvän katseen hänen kauniilla silmillään ja samalla hän ahmaisi kaluni takaisin suuhunsa. Yhtään sanaa siinä ei kuitenkaan vaihdettu. Noin 10 sekunnissa laukesin hänen suuhunsa kovemmin kuin mihinkään ennen. Nainen nieli kaiken ja hymyili päälle. Taisi hän sittenkin tietää mitä oli tekemässä.

Me oltiin molemmat nuoria. Tyttö yhtä kokematon kuin minä. Oli ollut liikuntaa ja olin herkkä saamaan erektion urheillessa ja toisaalta suihkussa. Tällä kertaa olin kovana koko ajan tunnilla ja sen jälkeen ja se jatkui kun lähdimme koululta tytön kotia kohti pientä metsäpolkua oikaisten. Suutelin häntä voimakkaasti ja mitään sanomatta tyttö arasti laski housujani siinä keskellä polkua. Otti vielä ujommin penikseni käteensä. Tutki katseella ja helli sitä sormin ja se nyki. Pää oli kostunut ja tuntui taivaalliselta. Pidättelin. Sitten hän todella varovasti nuolaisi ja otti terskaa huulten väliin. Mä haluun tehdä hänelle, ajattelin. Tulla päälle ja rakastella keskellä polkua, mutta en ehtinyt kun maailman kovin nautinnon, kihelmöinnin ja paineen tunne alkoi. Roiskahdukset sotkivat hänen vaatteitaan, mutta hän ehti ottamaan huultensa väliin ja työnsin vähän varoen syvempään. Hän piti sitä pitkään suussaan ja oli hämmennyksissä kuten minäkin. Mitä oikein tapahtuikaan. Koko aikana ei puhuttu mitään ja lopulta vaan jatkettiin matkaa välillä suudellen niin, että painoin häntä nojaamaan puuta vasten ja hinkattiin vartaloita yhteen. Olin uudestaan heti kovana ja hän aina nautti siitä.

Vierailija
2700/3550 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä täynnä teinifantasioita, eikä aitoja kokemuksia. Harmi. Muuten kiinnostava aihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan