Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
2721/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää :) ketjun alkupäässä oli todella kiihottavia tilanteita

ei ole enää tullut niitä kiihottavia yllättäviä panoja ja suikkareita julkisilla paikoilla ja erikoisemmissa paikoissa mitä aiemmin ketjussa tullut paljon ilmi. Kiinni jäämisen riski ja julkiset paikat kiihottaa eniten

Vierailija
2722/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinni jäämisen riski ja julkiset paikat kiihottaa eniten

Jos tuosta saat kiksejä niin mitä tähän sanot.

Asuin teininä vanhempien omakotitalon yläkerrassa omassa huoneessani mutta siskon ja vanhempien makuuhuoneet olivat vieressä.

Oven takana ramppasi koko ajan väkeä ja varsinkin äidillä oli tapana rynnätä jatkuvasti varoittamatta sisään ties mitä pyykkiä ja tiskiä hakemaan.

Oli todellista luksusta herätä yhtenä lauantaina puolelta päivin järkyttävään seisokkiin ja todeta täydellisestä hiljaisuudesta että vanhemmat ja sisko olivat lähteneet jo mökille. Minä olin ilmoittanut että menen kavereiden kanssa uimarannalle enkä tule mukaan.

Vilkaisin kuitenkin vainoharhaisesti että ovi oli kiinni koska olin jo vatkaamassa nautinnollisesti kalua kun muutaman päivän jälkeen pussit olivat räjähtämässä.

Nyt sain kerrankin nautiskella pitkän kaavan mukaan tarvitsematta pidätellä huohotusta ja pieniä voihkaisuja. Taisin jopa voihkia ääneen ihastukseni, Helin nimeä johon kuvittelin silmät tiukasti kiinni työntyväni.

Nautiskelin varmaan puolen tunnin ajan tyydyttämällä ihan rajalle ja hidastamalla tahtia juuri oikealla hetkellä kunnes lopulta annoin itselleni oikein tärinäorgasmin.

En ollut pilannut tunnelmaa edes hakemalla talouspaperia pöydältä joten monen päivän lastit ruiskahtelivat rinnalle ja vatsalle. Jotain pisaroita lensi naamalle asti.

Jouduin hieromaan lammikkoa ihooni ettei nestettä valuisi lakanoille mutta silti pisaroita tippui kun nousin seisomaan tarkoituksena rynnätä alasti suihkuun kun kerran olin yksin kotona. Ovella pysähdyin kuin seinään. Se oli 10cm raollaan. Oven saa avattua äänettömästi mutta se loksahtaa kuuluvasti kun salpa painetaan kiinni.

Kiskaisin kylpytakin päälleni ja astuin varovasti ovesta. Sisko makasi sängyllään poikittain pylly pystyssä kuin olisi kaatunut siihen suoraan ovelta. Se ei kääntynyt missään vaiheessa minun suuntaani vaan mumisi mahallaan saaneensa luvan jäädä kotiin kun minunkaan ei tarvinnut lähteä Gulakin lapiohommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kuvittelin että tyttöjen mielestä tirkistely ja vastakkaisen sukupuolen alastoman vartalon näkeminen ylipäätään on näitä "Yööööök, Discusting!! Vain joku pervo vanha äijä voi kiihottua tuollaisesta"-juttua.

Oli melkoinen yllätys lukion luokkabileissä kun vanhemman poikaystävänsä kanssa bileisiin tullut luokan tyttö vetäytyi loppuillasta yläkerran makkariin harrastamaan vähintäänkin pettingiä.

En valitettavasti nähnyt mitä kaikkea ne tekivät kun kaksi luokan "kilttiä" tyttöä tukkivat makkarin ovenraon kuolatessaan aivan avoimesti parin touhuja ja haukkoivat henkeä kun seisova kalu vilahti välillä esillä.

Vierailija
2724/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlissa mulla oli täysi työ pitää sut kurissa. Tunsin varpaat mekonhelman alla pöytäliinan suojassa. Katoit koko ajan suoraan silmiin. Olin pyörtyä halusta. Huomasin, miten taistelit kenkää takaisin lähtiessäs ottamaan lisää ruokaa ja se huvitti. Katselin, kuinka olit niin isona, että se näkyi selvästi. Pistit nopeaa kädet taskuihin. Hetken seurusteltiin muiden kaa. Suutelit mua testoissas kovaa käytävällä. Otit kädestä ja koetin torua sua. Lopulta kyllästyit ja vaan kiskaisit mukaan makkarin isoon komeroon. Kukaan ei näyttänyt huomaavan mitään. Katselin hermostuen taakse. Kellistit mut sinne ja rypistit purppuran samettimekkoni siinä samassa. Revit pikkarit hajalle ja yhdyimme kuumina. Nopeasti ja tajuttoman vahvasti. Se oli niin älytöntä ja sairaan kiihkeää. Tähän mennessä hurjin kokemus. Laitoin vaan tampaxin juhlien loppuajaksi kun en muuta keksinyt ja ainaki luulen, ettei kukaan tiedä mitä me tehtiin.

Vierailija
2725/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sukujuhlajutussa on jännää se kun ei tiedä kuka siinä noin kuumensi.

Vierailija
2726/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman kertaa ollut sellainen, että seksi fantasissa olisi mukavankiva nainen mukana seksissä joka mielellään puhelee välillä siitä että tykkää ajatella sellaista kun ensin rakastelisi intohimoisesti minua ja sitten kun rakastelisin häntä niin että haluaisi intohimoisesti myös samalla kahdestaan jonkun naisen kanssa intohimoisesti rakastella niin että samalla kun toinen intohimoinen nainen tulisi istumaan naamalle niin nuolisi häntä tai tykkäisi intohimoisesti myös siitä että minä katselisin kun tuon toisen naisen kanssa intohimoisesti rakastelisi ja samalla katselisi minua kun intohimoisesti runkkaisin siinä vieressä. Sellainen mielikuva tai mieliteko ois mun seksi fantasiassa. Itseänikin se sellainen aina tai ainakin myös välillä vähän intohimoisesti kiihottaa.. ehkä. ehkä joitain muitakin?

Vierailija
2727/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa se on ollut se, kun kokemattomana tapasin nyk. mieheni ja menimme ekaa kertaa saunaan. Jännitin ihan sikana jostakin syystä, vaikka tiesin hänen ihailevan mua ja minun vartaloa. Kehui aina mua Helinä-keijuksi ja muuta suloista. Olin otettu kun näin, että hänelle nousi aina mitenkään penikseen koskematta vakiona alastiolossa olevasta puolijöpöstä kunnon erektio heti, kun sain rintani paljaiksi. Se tosissaan sai tuntemaan ittensä niin naiseks ja seksikkääksi. Mikä parasta se seisotus jatkui sit superpystyssä suihkussa ja saunassa. Pesin palasaippualla häntä kauttaaltaan ja enkä malttanut olla runkkaamatta stondista hitaasti kädet takaa eteen kiedottuna. Suudeltiin raskaasti. Hän näykki mua kaulaan/niskaan. Hyväili rintoja ja mun alapäätä kokonaan kädellä sormet yhessä ja aivan tärisin kaikesta tosta kiihkossa. Hän sit herkkänä siin ejakuloi runsaasti ja sitä oli mahdottoman kiihottavaa seurata ja auttaa siinä. Olimme sisäkkäin sylikkäin ja välillä mä alla pesuhuoneen lattialla. Mentiin yhdynnässäki loppuun asti. Taas pestiin ja saunottiin ja katselin erektion nousua itsekseen. Kiihotti niin sen herkkyys ja koko.

Vierailija
2728/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaippa se on ollut se, kun kokemattomana tapasin nyk. mieheni ja menimme ekaa kertaa saunaan. Jännitin ihan sikana jostakin syystä, vaikka tiesin hänen ihailevan mua ja minun vartaloa. Kehui aina mua Helinä-keijuksi ja muuta suloista. Olin otettu kun näin, että hänelle nousi aina mitenkään penikseen koskematta vakiona alastiolossa olevasta puolijöpöstä kunnon erektio heti, kun sain rintani paljaiksi. Se tosissaan sai tuntemaan ittensä niin naiseks ja seksikkääksi. Mikä parasta se seisotus jatkui sit superpystyssä suihkussa ja saunassa. Pesin palasaippualla häntä kauttaaltaan ja enkä malttanut .. Kiihotti niin sen herkkyys ja koko.

. . ' R a k k a u s . . O n . . S u u r i n . . kaikesta ' . .

Vierailija
2729/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava tilanne ja kiinni jäämisen vaara oli useankin kerran kun mulla oli parhaan lukiokaverin isän kanssa salaisia panoja vuoden verran 18v -19v iässä. Hän oli noin 45v, nuoremman näköinen kyllä. Meillä oli etukäteen sovittuja tapaamisia, mutta usein kaverin isä halus pikapanon. Niissä just oli kiinni jääminen monta kertaa lähellä. Yhtenä iltapäivänä menin hakemaan kaveria autolla kouluun vapaatuntien jälkeen. Mutta isänsä kertoi, että tytär on vasta tulossa bussilla ostoksilta. Vaimonsa oli töissä. Ja sanoi että me ehditään kyllä yks pikainen. Nosti mut selälleen keittiön isolle pöydälle, riisui multa housut ja pikkarit, nosti mun jalat olkapäilleen ja pani mua rajusti kuten aina. Lopuksi veti ulos, ja suihkutti mun paljaille reisille. Siinä hötäkässä spermaa roiskui tietty lattialle ja pöydällekin. Sanoikin aina että mun kanssa siemensyöksy lähtee kuin nuorena.Kaverin avain kuului jo lukossa, kun vielä vedin housuja jalkaan. Isänsä pyyhkäisi hätäisesti talouspaperilla roiskeet mistä ehti. Kun kaveri vei ostoksia keittiöön jännitti vielä, onko jostain jäänyt pyyhkimättä ja tunteeko ilmassa leijuvan sperman hajun. Ei ainakaan koskaan sanonut mitään, jos jotain epäili.

Vierailija
2730/3550 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luv. IS. a l l kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaippa se on ollut se, kun kokemattomana tapasin nyk. mieheni ja menimme ekaa kertaa saunaan. Jännitin ihan sikana jostakin syystä, vaikka tiesin hänen ihailevan mua ja minun vartaloa. Kehui aina mua Helinä-keijuksi ja muuta suloista. Olin otettu kun näin, että hänelle nousi aina mitenkään penikseen koskematta vakiona alastiolossa olevasta puolijöpöstä kunnon erektio heti, kun sain rintani paljaiksi. Se tosissaan sai tuntemaan ittensä niin naiseks ja seksikkääksi. Mikä parasta se seisotus jatkui sit superpystyssä suihkussa ja saunassa. Pesin palasaippualla häntä kauttaaltaan ja enkä malttanut .. Kiihotti niin sen herkkyys ja koko.

. . ' R a k k a u s . . O n . . S u u r i n . . kaikesta ' . .

Mulla oli vähän nuorempana poikaystävä, joka kovettui ja alkoi huohottamaan ihan pienestäkin mun kosketuksesta ja voihki upean aidosti jo suudellessaan mua. Tuo kiihotti ihan älypaljon. Mun kiihottavin kokemus. Olin silloin mielessäni maailman kaunein ja seksikkäin. Kiihkosta ääntelevä mies on ihana! Hän sai myös herkästi ihan täyden erektion ja parin ekan nopean tulemisen jälkeen pystyi rakastelemaan pitkiä akteja, jos halusi. Toi suihkukokemus oli varmasti ihana. Meilläkin oli noita suihkuseksikertoja käsipeleineen aika paljon. Mä opin nauttimaan jopa tosta lattialla makoilusta, kun kuulin hänen kuumaa nautintoa päälläni. Rakastin tuota miehenalkua!

Vierailija
2731/3550 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuoruudenkaverin avulla puolitutun tyypin, jonka kanssa päädyin illastamaan ’’ihan tuttavina vaan’’. Kiinnostavan keskustelun lomassa mies ei tehnyt elettäkään suuntaani romanttisesti, mutta hänen silmänsä puhuivat niin paljon. Käytiin lopuksi bussiin ja kävi ilmi, että olimme matkalla samaan taajamaan. Oli hiljaista, hän silitteli tukkaani ja tykkäsin kosketuksesta. Väsytti ja nukahdin hänen syliinsä miehen reidet tyynynä. Luotin niin paljon, vaikka en tuntenut häntä hyvin. Tunsin vielä ennen nukahtamista sormenselät poskellani hyväilemässä. Kuulin – kaunis… Heräsin hänen sylissään prinsessakannossa bussista ulkona.

- Haluatko tulla iltapalalle? – Joo toki, yhtään en osannut varoa. En ollutkaan kaukana omasta kotoa. Olin koko matkan sylissä, ja kun ovi kolahti kiinni, sain suun suulleni.

Minut kannettiin seinän viereen ja painettiin sitä vasten. En pannut hanttiin, en halunnut. Olin hämmentynyt mutta kuumissani. Mies laski jalkani maahan ja tajusin, että hän haluaa tehdä sen siinä. Suudelmat polttivat alahuuleni venyessä kiihottavasti vähän jokaisen lopussa kunnes taas… Pikkumustan alla sormet tutkivat ja hän virnisti. Kaikki oli nopeaa ja halusin sitä. Helma nousi, mun kädet nousivat pääni ylle ja painuivat seinää vasten mies kii toisella kädellä molemmissa ranteissa. Vyö kilisi, penis seisoi jyrkkänä. En ehtinyt koskettaa. Suudelmat kiihtyivät ja jatkuivat… käteni kiinni seinällä koko ajan. Se oli rajua, mutta sain valtaisan autuaan olon ekasta yhdyntäorkusta koskaan.

En ollut koskaan kokenut sellaista salamaseksiä, en mitään sellaista. Olin ollut niin kauhean ujo seurustelemaan. Hän nautti hankalasta asennosta selkeästi ja en tajunnut, miten hän pystyi siihen vauhtiin ja painavuuteen. Jatkokerrat illan edetessä olivat pitkiä ja hellempiä, nekin suudellen janoisina seinää vasten mun kädet ylhäällä hänen kädessään kiinni rintakehä herkkiä rintoja vasten. Löysin elämänkumppanin, löysin eläimeni.  

Vierailija
2732/3550 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut parhaat kyytini alle kakskymppiseltä, n.18-19v:lta naisenalulta, kun itse kävin jo lähes viiskymppisestä, miehekurpasta, n.43v. Oma olo oli itsevarma, riittävän kokenut tajuamaan, että naiset tai naisenalut ovat erinomaisia opetteleen seksistä sen kaiken mistä tykkää. Joka kerta tavatessa rakasteltiin monta kertaa illassa. Vaikea sanoa, että mikä on se maksimi, mutta yksi varvikierros voi kestää vaikka puolitoista tuntia. Viikonlopun aikana niitä tulee aika monta kertaa. Ja jokainen niistä seksivarveista on yhtä ainutlaatuinen ikimuistoinen omalla tavallaan ja se seksi vain on todella yksinkertaisesti, niin upeaa.

Vierailija
2733/3550 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18-vuotiaana ollu vasta yhen miehen kanssa, myös 18v. Hänen kanssaan en saanu oikein mitään nautintoa. Mua oli alkanut kiinnostaa kokeilla jotain erikoisempaa. Niinpä sitten vastasin netissä 60v miehelle, joka etsi 18-vuotiasta koulutyttöä kevyisiin kuri- ja rankaisuleikkeihin. Mies haki mut autolla suoraan koulusta aina kerran viikossa, yö vietettiin hotellissa ja seuraavana aamuna toi mut takas kouluun. Siinä vaiheessa mulla oli pakarat piiskasta punaiset. Sain piiskaa just ihanan kovaa, mutta ei liikaa. Muuten kuri oli kovaa vain sanallisesti, piti "totella" ja tehdä mitä käskettiin. Joka paikka oli mulla aamulla huolella nuoltu ja mahassa tuoreet siemennesteet. Alapää oli hellänä, kun takana oli monta kertaa ja monta tuntia rajua panoa. En mä noin yleisesti katsele ton ikäsiä, mutta sen miehen kanssa kiihotuin ja nautin.

Vierailija
2734/3550 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihotavin kokemus oli kun menetin poikuuteni ravintolan vanhassa puhelinkopissa.

Vierailija
2735/3550 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reoäimut kolmikymppinen, kun olin käymässä tyhjillään olevassa kotitalossa. Talo on pienellä kylällä useamman kymmenen kilometrin päässä keskustasta. Huomasin, että pihatietä tulee parikymppinen naapurintyttö. Tiesin, että hän oli asunut kotonaan nyt jo useamman vuoden ammattikoulun jälkeen eli vähän sellainen peräkamarityttö. Juteltiin siinä hetki ja tyttö pyysi lainaamaan tupakkia. Rahaa hänellä ei ollut, mutta lupasi maksaa kunhan tuet tulee. Olin nihkeänä, kun se porukka ei luotettavuudesta ollut tunnettu. Tyttö aneli, että antaisin edes pari tai edes yhden. Silloin minuun iski ajatus. Tyttö oli pyöreä, mutta ihan nätit kasvot. Ehdotin hänelle, että annan askin, jos ottaa suihin. Hän ensin kakisteli hetken, mutta tupakanhimo vei voiton ja pian kulli oli suussa. Tyhjensin kassit suuhun ja tyttö sai tupakkansa. Jälkeenpäin olen muistellut tapausta aika useinkin. Tapahtuma oli kiihottavampi kun siihen sisältyi seksipalvelun ostaminen.

Vierailija
2736/3550 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä parin vuoden jälkeen häistä. Ex-appiukko auttoi muutossa ja näki hääpuvun. Hän muisteli miten kaunis olin häissä ja pyysi laittamaan vielä kerran hääpuvun päälle, Pukeuduin hänen mieliksi ja tanssimme hetken. Katseemme kohtasi ja suutelimme. Tunsin hänen paisuneen elimen. Yhtäkkiä hän havahtui anteeksipyydellen, ettei olisi saanut. Vastasin, että olen nyt vapaa nainen ja saan suudella ketä haluan. Jatkoimme suutelua, mutta emme harrastaneet seksiä - vielä.

Ex-appiukko kertoi fantasiastaan, että saisi viettää mun kanssa hääyön samassa hotellihuoneessa kuin hänen poikansa kanssa mä aikoinaan. Hän haaveili miten kantaisi mut hääpuvussa kynnyksen yli vuoteeseen. Kieltämättä kuulosti kiihottavalta ja sovittiin, että toteutetaan. 

Kylpylähotellista varattiin sama sviitti ja mulle häämeikkaus ja kampaus. Kampaaja ja meikkaaja utelivat, samoin vastaanotossa. Sanottiin vain, että halutaan uusia hääyö. Luulivat tietysti, että olimme naimisissa, koska oli sama sukunimi, ja sanoivat miten romanttista.

Meille oli varattuna oma kabinetti ja syötiin hieno illallinen. Ex-appiukko katseesta näki miten halusi mua ja ihasteli jatkuvasti mun kauneutta. Mulla kostui pikkuhousut. Illallisen jälkeen palasimme huoneelle. Hän kantoi mut kynnyksen yli ja toi sänkyyn. Hän riisui mut ja hyväili samalla hurmokseen. Rakastelu oli huumaavaa.   

Vierailija
2737/3550 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä on kiihottava kertomus hääpuvusta. Se sai mut heti kovaksi, koska mulla on hääpukufantasia, jossa pannaan jonkun tutun nuoren morsiamen kanssa ennen häitä, kun morsian sovittaa hääpukua. Vaimon parikymppisen kauniiin pikkusiskon olen kuvitelmissani ottanut hääpuvussa monet kerrat, niin upea hän oli. Todellisuudessa myöhemmin häiden jälkeen olen kertonut fantasiani hänelle. Ollaan tanssittu toisiimme painautuneina, minä aivan kovana, pitkiä kielisuudelmia vaihtaen. Kun kukaan ei näe, halaan vaimon pikkusiskoa takaapäin kivikovana hänen pakaraansa vasten rintoja kevyesti puristaen. Hän sitten vielä sivelee kädellään housujeni pulotusta, mutta pitemmälle en saa mennä. Seksiin hän ei ole suostunut kuin fantasioissani.

Vierailija
2738/3550 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Helsingistä työmatkalta yöjunalla. Helsingin yöjunista pitää vaihtaa Tampereella junaa jos haluaa Vaasaa kauemmaksi. Tampereelta lähtevä jatkojuna oli tietenkin myöhässä joten piti odottaa junan tuloa. Tampereen asemalla tutustuin naiseen ja meillä sujui juttu mukavasti. Naisella oli oma 7 vuotias poika mukana ja kävi ilmi että ovat menossa samaan junaan. Junan saapuessa käyntiin yhdessä ravintola-vaunussa ja otettiin naisen kanssa yömyssyt. Itse en ollut ostanut makuuhyttiä kun jäin pois parin tunnin päästä. Nainen kysyi että tulisinko jatkoille heidän hyttiin? Pistää lapsen nukkumaan ja voidaan ottaa toiset myssyt. Lapsi nukahti melkeinpä heti sänkyyn päästyään ja me otettiin toisen. Puheet siirtyi seksin puolelle ja päädyttiin siinä sitten panemaan ala sängyssä pojan nukkuessa ylhäällä. Oli mahtavaa seksiä 38 vuotiaan kanssa. Kiihotti jos poika olisi sattunut heräämään.

M 26

Vierailija
2739/3550 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin Helsingistä työmatkalta yöjunalla. Helsingin yöjunista pitää vaihtaa Tampereella junaa jos haluaa Vaasaa kauemmaksi. Tampereelta lähtevä jatkojuna oli tietenkin myöhässä joten piti odottaa junan tuloa. Tampereen asemalla tutustuin naiseen ja meillä sujui juttu mukavasti. Naisella oli oma 7 vuotias poika mukana ja kävi ilmi että ovat menossa samaan junaan. Junan saapuessa käyntiin yhdessä ravintola-vaunussa ja otettiin naisen kanssa yömyssyt. Itse en ollut ostanut makuuhyttiä kun jäin pois parin tunnin päästä. Nainen kysyi että tulisinko jatkoille heidän hyttiin? Pistää lapsen nukkumaan ja voidaan ottaa toiset myssyt. Lapsi nukahti melkeinpä heti sänkyyn päästyään ja me otettiin toisen. Puheet siirtyi seksin puolelle ja päädyttiin siinä sitten panemaan ala sängyssä pojan nukkuessa ylhäällä. Oli mahtavaa seksiä 38 vuotiaan kanssa. Kiihotti jos poika olisi sattunut heräämään.

M 26

Uskottavuus meni heti tuossa, kun väität ettei Helsingistä pääse suoraan pohjoiseen yöjunalla.

Vierailija
2740/3550 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten jätettiin kortsut pois ja oltiin ajelulla. Poikaystäväni halusi seksiä kiihkeästi hänen faijansa auton takapenkillä. Olin päässyt siinä niin mukavaan asentoon kuin mahdollista, että hän sai toteuttaa kenties suurinta haluaan paljaalla panemisen lisäksi eli dominoida mua yhdynnässä. Siinä ei ehtinyt miettiä tilan ahtautta tai puristusta äärimmäisessä kiihkossa huohottavan pojan kanssa ja valtavan tiukasti vartalon alla. Se kaikki haasteellisuus enemmänkin vaan kiihotti. Olin syttynyt totaalisen täysillä, mutta jänistettiin lopussa ja yhdyntä jäi kesken. Talouspaperiin ja penkillekin roiskui ja päätettiin, että seuraavalla kerralla sitten. Ei oltu rakasteltu pariin päivään ja arastelin ison lastin ottamista suuhun. Siivoushommiksi se meni kunhan saatiin auto palautettua.

Tuosta pari viikkoa eteenpäin ja oltiin käymässä hänen lapsuuden kodissaan, josta vanhemmat olivat muuttamassa pois. Heitä ei näkynyt, ketään ei näkynyt. Sänky oli vielä paikallaan ja alettiin siinä ensin pussailemaan maaten päällekkäin ja dryhumppailtiin voimakkaasti tovi. Siellä oli semmoinenkin pötkylä paisuksissa vasten mun vulvaani pojan housujen alla, jonka pää oli ihan limainen kun sain sen esiin. Hän seisoi polvillaan erektiossa ylläni ja kohottauduin, että voin taivuttaa sitä alemmas ja nuolla. Olin kiihottunut ja hulluna niihin tippoihin, joita tuli lisää ja lisää. Tunsin taas sen jännän panetustykytyksen kädessä. En kerennyt kauaa tekemään tuota ennen kuin aistin kiinteän vartalon omaani vasten, patukan sisälläni ja sain kiimaisia suudelmia. Poikaystäväni oli laskeutunut makaamaan päälleni ja rakasteli niin kovaa kuin pystyi. Ajatus oli että antaa mennä. Jäätävässä kiimassa ei haluttu keskeyttää, mutta just sillä hetkellä, kun hän alkoi tulla, ovi kävi ja pojan äiti huhuili: onko täällä ketään! Yritin varmaan kömpelösti tarjota suutani, mutta hän ehti runkkaamaan lakanoihin suurimman osan. Sitä tuli taas niin paljon. Jälkeenpäin ajatellen oltaisiin voitu ehkä jäädä vaan päällekkäin ja hän olis voinut sykkiä hiljaa loppuun asti pillussa peiton alla. Paniikki kuitenkin iski ja yritettiin pukea siinä onnistumatta. Siinä vaan vaivaantuneena katsottiin toisiamme: minä, hän ja ”anoppi” me vielä puolipukeissa. Tommoinen kaikki säätäminen tuottaa kiihottavia muistoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän