Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3550)
Onhan näitä. Kerran nain yhtä hoitoa yhden pikku kaupungin keskustassa autossa. Kerran sen aikaisen seurustelukumppanin kanssa naitiin mökin parvella kun sen veli nukkui alakerrassa, sieltä oli suora näkymä sänkyymme, tämän saman tytyn kanssa naitiin usein heidän kotonaan suihkussa, saunassa jne. Yhtä yh-äitiä nain keskellä kirkasta päivää sen sohvalla ikkunan edessä, ikkunan takana meni pyörätie, mutta ei tuntunut haittaavan ollenkaan vaikka sieltä kulki ihmisiä. M37v
Seurustelin aikoinaan nuorena samassa rapussa asuvan tytön kanssa, joka muistutti Petra Karjalaista Tähtilampun alla -sarjassa 90-luvun lopulla, paitsi että hän oli kaikessa kauneudessaan vielä ihanampi kuin Petra tv-ruudulla. Tyttöni hiukset punaruskeine sävyineen olivat niin upean paksut ja tuuheat. Ne peittivät koko hänen selkänsä. Hyväilin sitä tukkaa ja silittelin tyttöä reisien sisäpinnalta, josta hän jo tuntui saavan orgasmin. Tuon tajuttuani hipelöin häntä jatkuvasti myös jalkovälistä ja tein hänelle. Hän katseli uteliaana, tutki sormillaan ja hieroi arasti hoikkaa mahaani vasten seisovaa, isolta silloin ainakin omasta mielestäni näyttävää ja kireältä tuntuvaa penistä ja laukesin valtavan herkästi hänen kädestään. Joskus hän heilautti seksikkäästi hiuksensa pois edestään ja nuolaisi ujosti touhutippoja pois.
Katsoimme mm. edellä mainittua sarjaa VHS-nauhoilta pienestä analogisesta matka-tv:stä. Tyttö makasi vanhalla patjalla. Katselin häntä ja ihailin. Aloimme rakastella salaa tunkkaisella ullakolla, joka oli vanha varasto, mutta meidän mielikuvituksessamme muistutti ihan vähän sarjan upeaa lavastusta kynttilänvaloineen. Tietenkään tulta ei siellä olisi saanut tehdä edes tuikkuun, mutta menee nuoruuden piikkiin tuo. Söimme Siwasta viikkorahoilla ostettua jätskiä ja mansikoita. Suutelimme tunnista toiseen. Olimme ”paossa” tytön ja minun kotihärdellejä tunnelmoimassa vartalot yhdessä. Hän niin suloinen, minä niin kiihkeä.
Muutaman vuoden takaisessa työpaikassa olin tavannut firman ulkopuolisen keikkatyöntekijän, johonka rakastuin aivan täysillä. En tiedä, miten tunteet sitä miestä kohtaan tulivat esiin niin vahvoina, enkä olisi uskonut, että voisin olla kuin nuori jälleen, mutta olin ja tuosta suhteesta jäi tietty nuorekkuus tyyliini. Löysin ihanat eri kampaukset, joita pystyin taas tekemään ja myös farkkupeppuni uudelleen. Hänen kanssaan seksi oli sitä, että kaksi ihmistä oli yhtä, ei vain fyysisesti vaan kaikella tavalla. Hän sanoi samaa, joten en kuvitellutkaan yhteyttämme. Kemiaa kai sitten? Emme koskaan tehneet sitä pelkästään sängyssä. Olimme sisäkkäin hetken huumassa kiihkeästi ja myös pitkien viestiketjujen jälkeen kiihottuneina. Suuseksiä ja hipelöintejä oli spontaanisti. Suhteemme jätti jäljen, jota en pysty unohtamaan. Kaipaan kaikkea, vaikka sitten sitä biljardipöytää miehen autotallissa, jonka päällä panimme niin monta kertaa härnättyämme toisiamme pelin aikana.
Poikaystävän autossa takapenkillä kovaa lähetyssaarnaajaa. Tosta on tullut meidän juttu. Hän saa toteuttaa haluaan tulla päälle ja panna mua kovaa. Eri paikka kuin sänky kiihottaa ja saa mut hulluihin orkkuihin, kun hän on nii kuumana, voimakkaana, painavana.... En aluksi meinannut uskoa, että saan orgasmeja noin. Kuvittelin ennen meidän suhdetta ton asetelman tosi tylsäksi, mutta ei, ei sinne päinkään. Ihan järjetöntä jyystöä jossain metikössä. :D
Salasuhde isorintaisen himokkaan työkaverin kanssa. Kummasti on omat halut kasvaneet, joten oman vaimon tyydyttäminenkin luistaa entistä paremmin.
M 53.
firman palkanlaskijan kanssa pikkujouluista hotelliin jossa sain kiimaista ja liukasta keski ikäistä naista siten että ensi otti suihin niin että ain ekat paineet pois ja sen jälkeen panimme useissa eri asennoissa. seuraavana päivänä tapasin sen taksikuskinaisen joka vei meidät hotellille ja sama meno jatkui sitten illalla eli munaa suuhun ja sitten panemaan. oli kovia aikoja ,onneksi akka oli kotona kersojen kanssa,ei siitä muuten olisi tullut mitään
kivaa. kiva kun oli kivaa. kivasti kivaa kun tehtiin. kiva ajatella kivaa myöhemminkin..
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää noita spontaaneja yllättäviä kokemuksia julkisilla paikoilla . kiihottavaa kun ihmiset ei tiedä ympärillä
mitä?!
mitä 'ihmiset ei" ..tiedä. Puhuisitko suomea, kiitos? (niin h a r v a t meistä on ajatusten..-lukijoita.tms??!)
Pistetään nyt tämäkin ketju väittelyksi ja terrorisoidaan kaikki ketjut vauvapalstalla. Kohta ei ole koko vauva sivustoa, on vain turhautuneita häiriköitä.
En tiedä monellako on tällaista ollut? En jaksa lukea koko ketjua, mutta minun ainakin melkein kaikkein kiihottavin kokemukseni on ollut täysillä kiihottuvan miehen tunteminen vaatteiden läpi. Varsinkin, jos suudellaan kovasti samalla ja takana on jokin johon voi nojata. En tiedä, mikä siinä on, ehkä tietty alkukantaisuus ja salaperäisyys, voi tuntea miten paljon mies haluaa ja kuvitella, miltä se näyttää. Tulee mieleen erityisesti kouluaikojen poikaystäväni. Suurinpiirtein joka tunnin alussa mua suudeltiin niin nälkäisesti ja kauan naulakolla, että olin vasta viimeisten joukossa menossa luokkaan. Ei olisi millään malttanut olla fyysisesti erossa toisesta edes pientä hetkeä. Haasteena oli koko tilanteen säilyttäminen hallinnassa. Joskus tunsin tuntuvan pojan nykimisen, mutta koskaan hän ei laukeamistaan siinä tilanteessa mulle myöntänyt. Olin silti aivan varma siitä, että niin kävi omassa mielessäni. Ajatuksena se oli silloin niin kiihottava. Itse pelkäsin kostumiseni näkyvän läpi ja käytin siksi yleensä vain tummia housuja ja usein farkkuja.
Oltiin kuutosen ja seiskan välisellä kesällä ”musiikkikoulussa” ja seksuaalisuus kunnolla heräsi niin lujaa ja rakastuttiin niinkuin sen ikäiset keskenkasvuiset voi. Oltiin tutuissa ala-asteen tiloissa ja livahdettiin aina kun tilanne sen salli eri paikkoihin piiloon pussailemaan ja toisiamme koskettelemaan. Ite yhdyntää ei tehty loppuun asti mutta muuten kyllä. Olin tytön päällä, kävin sisällä ja tulin nopsaa pois. Otin kii ja puristin järkkykovaa pippeliä niin että tulin maahan. Hän katsoi sitä silmät suurina ja hymyili. Tiedettiin riskit ilman ehkäisyä, mutta silti piti kokeilla. Niin salaista oli kaikki olevinaan, vaikka leirin loppua kohti meitä jo kiusattiin asialla. Ei enää välitetty mitään pussattiin vaan kun yllyttivät muiden edessä. Tuntui uskomattoman hyvältä. Kaikki oli uutta ja niin kiihottavaa tuommoinen tytön läheisyys ja vartaloiden tutkiminen.
Nuorena juuri ajokortin saaneena ajeltiin silloisen tyttökaverin kanssa kaupungilla. Kun ajelin tyttö hieroi oikein sievästä kalua ja sitten sain mahtavan suihinoton. Piti suussa ja välillä imi sievästi ja rauhallisesti runkkasi. Tuota jatkui ja jonkuajan kuluttua sain laueta syvälle suuhun. Lämmöllä muistelen
t. silloin 18v
Olin ehkä 10 tai 11v kun muistan erään naapurin pihalla talon aikuinen tytär kulki vaalea alushame päällä ilman pikkareita, alushameen läpi näkyi tumma pimpin karvakolmio tämä oli ensimmäinen kerta, kun koin voimakkaan seksuaalisen tunteen mitä en ollut edes ajatellut koskaan. Tämä oli asia joka kiihotti minua erittäin voimakkaasti ja herätti seksuaalisia tunteita, siinä oli muitakin poikia , mutta en tiedä huomioiko muut asiaa. Siitä kului jonkin verran aikaa olin noin 13v, kun sain ensimmäisen tietoisen simensyöksykokemuksen saunassa, mistä ei ollut mitään tietoa mikä tuli täytenä yllätyksenä vetäessäni esinahkaa voimakkaasti aukipäin terskan yli. Ensin tuli voimakas hyvän olon tunne jota kesti jonkin aikaa mitä en ollut koskaan tuntenut ja samassa oli kuin olisi räjähtänyt ja näin miten vaalea neste voimakkaasti jaksottain lensi. Menin ikäänkuin pökkiin ja ajattelin mitä nyt tapahtui. Siitä sevittyä ymmärsin mitä olin päässyt kokemaan ensimmäisen kerran, tämä oli toinen voimakas kiihottava seksuaalinen kokemus, minkä jälkeen tuli kuvioihin säännöllinen masturpointi mikä tuntui ihanalta kun laukesi ja siemenneste voimakkasti lensi kaarena peniksestä mikä aina oli tosi kiihottavaa kokea. Kolmas merkittävä kokemus tuli, kun sain ensimmäisen kerran 21v panna pimppiä asia oli uusi miten asia hoituu oli hääyö , avasin varovaisesti pimpin huulia aukipäin ja työnsin varoen voimakkaasti kostuneeseen pimppiin jäykistyneen peniksen mikä meni perille kuin kuuma naskali voihin samassa laukesin mikä oli tosi kiihottava tunne . Kokemus oli erilainen kuin masturpoidessa laukeminen mikä oli tietynlainen esiaste pamemiseen . Nämä on ollut minun elämäni kiihottavia kokemuksia mitä olen saanut ja päässyt kokemaan. Tietysti myöhemmin, kun on saanut ja voinut harrastaa panemista kaikissa mahdollisissa asennoissa, vaimolle olen myös runsaati antanut suuseksiä klitorista nuolemala ja imemällä mistä hän saa aina super voimakkaan orgasmin .
Perkele, mies, minkä tykyttävän, piinaavan, hullun kiiman herätit mussa.
Joskus paljon isompi nälkä jää siitä, kun mitään ei varsinaisesti tapahdu, sen sijaan että annettaisiin himoille myöten ja mentäisiin päätyyn saakka.
Mulle se, mikä merkitsee, on ihmisestä välittyvä energia. Se tuntuu katseessa. Se tuntuu tavassa koskea. Kipinöinä ilmassa.
Kyllä mä oon sen aistinut, sinussa virtaavan energian joka on mun kanssa samalla taajuudella. Vaikka ei tunneta juuri tervehdyksiä enempää.
Yksi tanssi riitti saamaan mun jalat spagetiksi ja pikkari märäksi. Määrätietoiset otteet vetoaa minuun. Ja kun niihin sekoittuu herkkyyttä, hienovaraisten vivahteiden tajua, niin mä oon myyty.
Tunnen sun hiukset mun sormissa, kun pistän silmät kiinni. Ensin laskin vain käden niskaasi. Mutta ennen kuin huomasinkaan, sun hiukset oli tiukasti mun nyrkissä. Ja olisin halunnut puristaa vielä tiukemmin. Tukistaa. Vastata määrätietoiseen oteeseesi. Mutta yritin hillitä itseni, siinä keskellä tanssilattiaa. Eihän me voida. Tarvii yrittää käyttäytyä.
Intohimo, heittäytyminen, alkukantainen eläimellinen voima takoo kropassa. Mieletön eroottinen lataus. Ja järki, joka koittaa saada äänensä kuuluville.
Mutta miten me sinne vessaan päädyttiin, se oli silkka vahinko. Sä olit tulossa ulos, mä menossa sisään. Ja siinä sitä sitten oltiin, kapeassa tilassa, että kumpi väistää, kun ei siinä oikein mahdu väistämään. Väistämisen sijaan takerruttiin toisiimme ja hyökättiin suutelemaan. Nälkäisinä, melkein vihaisina siitä valtavasta latauksesta.
Ei me voida. Me ei voida. Ihan vähän vaan. Ei, ei me voida, sä sopertelit, mun sormet hakeutui sun huulille, jotka liikkui sekavien sanojen myötä. Otit sormistani kiinni, painoit niille suudelman. Veit pari sormea syvemmälle suuhun ja imit. Suu on niin herkkä. Sillä voi koskea niin monella tavoin.
Hengitin. Yritin pysyä jaloillani. Aika pysähtyi. Se saattoi kestää muutaman sekunnin tai muutaman ihmisiän.
Ja ei, ei me voida. Ja sun sormet mun suulla, kuin sulkemassa mun suuta, että ei saa suudella. Vai että ei saa puhua. Raotin huuliani, avasin suutani. Otin sormen suuhuni, nuolin sitä ja katsoin sua silmiin.
Vedit kätesi pois. Mun täytyy mennä. Sun täytyy mennä.
Oli todella kiihottavaa kun ex naisystävän hyvä kaveri otti yllättäen suihin kun asensin hänelle lamppua kattoon. Seisoin remonttiportailla ja hän sillä korkeudella että etumukseni oli hänen päänsä kohdalla. Siinä jotain vitsailtiin ja ykskaks avasikin vetoketjun ja nappasi puoliseisokkini suuhunsa. Piti keskeyttää hetkeksi asennushommat :)). Upeasti pyöritti kieltään
Oli kulunut muutamia vuosia kun olin sarastunut MS tautiin, mikä saatta heikentää peniksen toiminta kykyä. Otin asian esille kuntoutus jaksolla missä kerrottin, että asiaa voidaan korjata lääkityksellä, seksuaaliterapeutin jodolla tehtiin muutama testi ja todettiin Caverjectin tuovan virtaa peniksen jäykistymiseen. Kotiin tultua hain lääkäriltä reseptin kyseiseen lääkkeeseen ja kerroin vaimolle, että kyllä nyt seisoo, vaimo vähän ihmetteli intoani, mutta pääsi kohta näkemään ja kokemaan miten voimakkaasti penis oli erektiossa ja nousi pystyyn aivan vatsanahkaan asti. Paneminen sujui tosi hyvin mikä ei ollut onnistunut vähään aikaan ja nyt sai panna niin kauan kuin tykkäsi ja jaksoi, vaimo jo välillä tiedusteli miten kauan tämä taas kestää tunne oli hyvä et oikein poltti kun pani, täytyy sanoa kyllä oli tosi kiihottavaa, kun sai pitkästä aikaan nauttia täysillä seksistä, vielä laukeemisenkin jälkeen penis on terhakkaasti ikäänkuin lähtövalmiudessa ja voin todeta miten kiihottavalta olen saanut tämän kokea. Kyllä vaimokin nyt ymmärtää minun innokkuuteni, kun hän saa myös tulla hyvin osallistumaan ja nauttimaan voimakkaista orgasmin tunteista. Meillä on aina vaimo päässyt ja saanut kokea orgasmin pano tilanteessa, sekin asia aina kiihottaa omaa seksin tarvetta.
On mielenkiintoista lukea miten miehet kiihottuvat eri asioista ja tilanteissa. En tiedä keskustelevatko he keskenään koskaan kysyisistä asioista. Mutta asia on kuitenkin mielenkiintoinen ja omalla tavalla kiihottava ja mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoista lukea miten miehet kiihottuvat eri asioista ja tilanteissa. En tiedä keskustelevatko he keskenään koskaan kysyisistä asioista. Mutta asia on kuitenkin mielenkiintoinen ja omalla tavalla kiihottava ja mielenkiintoinen.
Eipä ole tullut käytyä sentyyppisiä keskusteluita 50+ ikäänkään ennättäneenä kasvokkain kenenkään muun kuin oman vaimon kanssa. Täällä netissä tietysti anonyymisti.
Vähän sääli sinänsä, kyllä seksi ja seksuaalisuus voisi ihan hyvin olla avoimempikin puheenaihe, luulen että suuri osa ihmisten seksiongelmista juontuu siitä että ei osata puhua eikä kuunnella. Myönnän silti kyllä, että en itsekään ole tässä asiassa ollut mikään avoimuuden esitaistelija. Tuntuu vain jotenkin liian riskaapelilta alkaa avautua tällaisista asioista tuttujen tai ystävien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Puheet seksistä ja mieltymyksistä on todellinen tabu ja monet eivät puhu edes huumoripohjalla töissä
23v. tytärpuoli oli ollut yökylässä ja aamulla kun heräsin vaimo oli lähtenyt hiukan pidemmälle kauppareissulle. Runkkasin makuuhuoneessa täysin alasti ja ilman peittoa. Samalla miettien että tyttö nukkuu tai sitten ei viereisessä huoneessa ja saattaa tulla huoneeseen yllättäen. Ei tullut, mutta ajatus antoi hyvää lisäpotkua.